Katalog
Ładowanie...
Ostatnio przeglądane
Podkategorie
Doskonałe rozwiązanie do ładowania mikro akumulatorów. Podłączyć można aż 4 szt akumulatorów 1S LiPol 30-500mAh z konektorem UM lub MCPX, lub 4 szt akumulatorów 2S LiPol z konektorem JST-PH. Zasilanie AC 220V lub DC 12V. Cztery niezależne pola ładowania, każdy z wskaźnikiem LED oraz ustawieniem 0,1A, 0,25A, 0,5A, 0,75A i 1A.
Ładowarka Spektrum Smart S1200 DC 1x200W z technologią Spektrum Smart oferuje kontrolę nad stanem akumulatora oraz bezpieczniejsze ładowanie. Umożliwia to zintegrowany mikrochip w każdym akumulatorze Smart, który komunikuje się z ładowarką Smart, automatycznie określa najlepsze ustawienia parametrów ładowania. Wystarczy podłączyć akumulator i wcisnąć...
Akumulator LiPol Spektrum 11,1V 3200mAh 30C z technologią Smart dla samolotów i śmigłowców RC. Technologia Smart ułatwia i przyśpiesza ładowanie oraz wydłuża żywotność akumulatora. Konektor IC3, rozmiary 140 x 42 x 20mm.
Nowa wersja sześciokanałowego nadajnika Spektrum MLP6 w trybie 2 (gaz po lewej stronie) dla mniejszych modeli Horizon Hobby. Nadajnik posiada telemetrię, wykorzystuje diodę LED i sygnał dźwiękowy do wyświetlania napięcia akumulatora napędowego w kompatybilnych modelach.
Akumulator LiPol E-flite 11.1V 3200mAh dla standardowych modeli RC samolotów. Rozmiary 22 x 44 x 133mm, masa 251g. Konektor EC3, konektor balansera JST-XH.
Nowy dodatkowy odbiornik Spektrum jest kompatybilny z odbiornikami lotniczymi Spektrum z modulacją DSM2 i DSMX. Nowością jest obrotowe wykonanie anteny dla ułatwienia instalacji w modelu. Długość anteny 6 cm.
Mikro odbiornik Spektrum ze stabilizacją AS3X dla samolotów typu Park lub Slow Flyer z możliwością ustawienia wydajności żyroskopów za pomocą urządzeń mobilnych (iOS i Android) lub na PC. Modulacja DSM2/DSMX, masa tylko 2g!
Innowacja Smart idzie dalej, szereg regulatorów Spektrum Smart - regulator Avian 45A 3S-6S oferuje doskonały przegląd stanu jednostki napędowej, do dyspozycji, za pośrednictwem telemetrii są w czasie rzeczywistym obroty, temperatura, napięcie akumulatora oraz pojemność. I to bez dalszych czujników!