Krick Silnik Stirling Twin złoty zmontowany Zobacz większe

Krick Silnik Stirling Twin złoty zmontowany

KR-22130

Nowy produkt

Krick Motor Stirling Twin złoty zmontowany. Tłok i łożysko tłoka wyrzutnika są wykonane ze specjalnego, samosmarującego materiału. Oznacza to brak konieczności konserwacji i długą żywotność. Paliwo to denaturat, długi czas pracy. Wykonane z pozłacanego mosiądzu. Długość całkowita 155mm, szerokość 60mm, wysokość 105mm.

Więcej szczegółów

Wysyłka po dacie 2025-01-15

1 089,99 zł brutto

Dodaj do listy życzeń

Więcej informacji

Charakterystyka:

Krick Motor Stirling Twin złoty zmontowany. Tłok i łożysko tłoka wyrzutnika są wykonane ze specjalnego, samosmarującego materiału. Oznacza to brak konieczności konserwacji i długą żywotność. Paliwo to denaturat, długi czas pracy. Wykonane z pozłacanego mosiądzu. Długość całkowita 155mm, szerokość 60mm, wysokość 105mm.

Stirling Twin z dwoma kołami zamachowymi jest bardziej kompaktowy niż wersja klasyczna. Zbiornik na alkohol stanowi jednocześnie podstawę, a knot przechodzi przez szklaną rurkę pod szklaną żarówką, na której zapala się płomień.

Robert Stirling był szkockim wynalazcą pierwszego silnika cieplnego o obiegu zamkniętym, wynalezionego w 1816 r. Silnik Stirlinga Beta ma tylko jeden cylinder, który jest gorący na jednym końcu i zimny na drugim. Sprężarka, która nie jest ściśle zamontowana w cylindrze, przemieszcza gaz roboczy między gorącym i zimnym końcem cylindra. Tłok roboczy na końcu cylindra jest napędzany przez mechanizm korbowy Silnik Stirlinga ma wysoką sprawność - do 40% w porównaniu z silnikiem parowym.

30 innych produktów w tej samej kategorii: