EFL7750
Nowy produkt
Elegancki model RC samolotu na turbinę, Viper Jet EDF o rozpiętości 1,1m ma doskonałe własności lotne oraz dużą rozpiętość prędkości lotu. Konstrukcja EPO, elektryczne chowane podwozie, gotowe ubarwienie. Funkcje AS3X® oraz SAFE® Select. Kompletnie wyposażony model, potrzeba tylko uzupełnić nadajnik i akumulator.
Ten produkt nie występuje już w magazynie
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Gotowe elementy modelu Viper Jet EDF z zainstalowanymi komponentami: E-flite turbina 70mm, E-flite silnik trójfazowy EDF 1850obr/V, E-flite regulator trójfazowy 70A PRO SB EC5, 7 szt Spektrum serwo A380 9g MG, Spektrum serwo A380R 9g revers MG, E-flite chowane podwozie elektro główne Viper, E-flite chowane podwozie elektro główne przednie z kołem Viper, odbiornik Spektrum 6 kan. Sport.
Elegancki model RC samolotu na turbinę, Viper Jet EDF o rozpiętości 1,1m ma doskonałe własności lotne oraz dużą rozpiętość prędkości lotu. Konstrukcja EPO, elektryczne chowane podwozie, gotowe ubarwienie. Funkcje AS3X® oraz SAFE® Select. Kompletnie wyposażony model, potrzeba tylko uzupełnić nadajnik i akumulator.
Viper Jet je znanym sportowym i akrobacyjnym amerykańskim samolotem odrzutowym, który jest często wzorcem do opracowań modelarskich. E-flite już go wybrał na swój model na turbinę 70mm. Konstrukcja jest wykonana z bardzo wytrzymałej i lekkiej wzmocnionej pianki EPO. Model ma zainstalowane wszystkie komponenty. Do napędu wybrano 12-łopatkową turbinę z trójfazowym wysokoobrotowym silnikiem oraz 70A regulatorem kompatybilnym z akumulatorem 6S LiPol. Zainstalowane są również cyfrowe serwa z metalową przekładnią, które sterują wszystkimi sterami oraz klapami. Akumulator schowany jest pod dużą zdejmowaną pokrywą z kabiną, w której jest również figurka pilota. Dzięki bezpieczeństwu systemu SAFE Select, model jest dostępny również dla mniej doświadczonych pilotów.
Odbiornik Spektrum AR636A jest wyposażony w technologię AS3X, która pomaga stabilizować model w czasie lotu. Odbiornik zawiera trójosiowe gyro MEMS oraz akcelerometr, a dzięki elektronicznej stabilizacji ułatwia się sterowanie modelu np. przy wietrznej pogodzie. Model reaguje podobnie, jak o wiele większy model, a jego lot jest spokojny, przy jednoczesnym zachowaniu jego pełnej sterowności. AS3X daje więcej pewności w sterowaniu.
Dzięki zastosowanej technologii SAFE Select model może pilotować również mniej doświadczony pilot. System SAFE chroni przed przekroczeniem nachylenia w zakręcie oraz również ogranicza wznoszenie i opadanie. Prostym wciśnięciem drążków nadajnika przywrócony zostanie poziomy lot. Tą funkcję docenią przede wszystkim początkujący piloci, którzy nie mają pełnej pewności przy sterowaniu modelu.
Jak już sama nazwa SAFE Select wskazuje, chodzi o opcjonalną funkcję - zależy od Was, czy chcecie stosować technologię SAFE, czy ją wyłączyć. Sposobem parowania ustawia się, czy funkcja SAFE ma być włączona czy wyłączona. Dalej również można funkcję SAFE wyłączyć lub włączyć w czasie lotu za pomocą wolnego kanału nadajnika.
12-to łopatkowy wirnik 70mm turbiny w połączeniu z wysokoobrotowym silnikiem trójfazowym, regulatorem 70A oraz wybranym akumulatorem LiPol 6S 3200-4000mAh, ma bardzo duży ciąg, przez co model ma niewiarygodny zakres prędkości z praktycznie natychmiastową odpowiedzią na drążek gazu. Ale to, co każdego natychmiast zainteresuje, to wspaniały dźwięk wydawany przez turbinę - prawie jako prawdziwa turbina.
Model Viper Jet EDF ma zainstalowane klapy, które wydajnie obniżają prędkość lotu podczas startu i lądowania. Również można wykonywać efektowne niskie przeloty na minimalnej prędkości.
Nie był by to dobry jet, gdyby nie miał chowanego podwozia! Model ma już fabrycznie zainstalowane 3-kołowe elektryczne chowane podwozie ze sterowaną przednią golenią. Szeroki rozstaw kół zapewnia mu wysoką stabilność podczas kołowania i wyśmienitą sterowność nie tylko przy starcie, ale i przede wszystkim podczas lądowania.
Model jest kompletnie wykonany w formach ze sztywnej i wytrzymałej pianki EPO, która jest we wrażliwych miejscach wzmocniona. Jako całość konstrukcja charakteryzuje się bardzo niską masą i wysoką sztywnością, co jest podstawowym warunkiem dla jednak energicznego i zaawansowanego jeta.
Viper Jet EDF ma prawie nieograniczoną pionową wydajność oraz możliwości akrobacyjne, która jest wspomagana również przez elegancki wygląd. Rozpiętość prędkości modelu jest ogromna, od minimalnej na klapach aż po maksimum na pełnym gazie. Aby można było wykorzystać tą zaletę, należy zastosować wysokiej jakości akumulator LiPol, które wytrzyma wysokie obciążenie prądowe. Akumulatory nie znajdują się w zestawie.
Do montażu nie potrzeba żadnego kleju i Viper jest przygotowany do lotu w krótszym czasie, niż potrzeba do naładowania akumulatora. Model jest wykończony w ekskluzywnym i wyjątkowym, dobrze widocznym ubarwieniem Aircraft Studio Design.
Do uruchomienia należy uzupełnić 6+ kanałowy nadajnik Spektrum DSMX®/DSM2®, akumulator napędowy LiPol 22,2V 3300–3800mAh 30C 6S z konektorem EC5 oraz odpowiednią ładowarkę.
Do sparowania modeli w wersji BNF polecamy nowoczesne programowalne nadajniki SPEKTRUM:
Do zasilania modelu polecamy akumulator napędowy LiPol z 6 ogniwami (22.2V).
Akumulatory Spektrum z technologią Smart obecnie przedstawiają najnowocześniejszy i najbezpieczniejszy sposób ładowania akumulatorów.
Jeśli w modelach RC samolotów będą używane nowoczesne akumulatory Smart LiPol, to polecamy poniższe ładowarki:
Do dyspozycji jest redukcja do ładowania IC5/IC3 Spektrum kabel konwersji IC5 urządzeie - IC3 akumulator 10cm 10AWG.
Do zwykłej eksploatacji modeli latających RC potrzeba odpowiednie kleje, zestaw narzędzi oraz opakowanie do przechowywania akumulatorów LiPol. Z naszego asortymentu polecamy wysokiej jakości zestaw śrubokrętów imbusowych 1.5/2.0/2.5/3.0mm i Modelcraft śruboręty krzyżakowe (zestaw 6szt). Do montażu przyda się jeszcze Modelcraft mini kleszcze w pokrowcu (zestaw) a do cięcia Modelcraft nóż do cięcia z podkładką A6.
Opakowania ochronne mają na celu zmniejszenie ryzyka związanego z transportem i ładowaniem akumulatorów. Akumulatory LiPol mogą, przy zachowaniu niewielkich wymiarów i niewielkiej wagi, zapewniać wysokie prądy rozładowania i mieć dużą pojemność na długi czas jazdy. Akumulator LiPol jest narażony głównie na uszkodzenia mechaniczne.
3 059,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
2 249,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
244,99 zł