TLR 22T 4.0 1:10 2WD Race Truggy Kit

TLR03015

Nowy produkt

Zestaw modelu RC zawodniczego auta TLR 22T 4.0 1:10 2WD Race Truggy Kit należy do światowej czołówki. Masa silnika, akumulatora oraz regulatora skupiona została w centralnej części aluminiowego podwozia dla osiągnięcia optymalnego położenia środka ciężkości. Amortyzatory GenII 12mm Big Bore, dyferencjał kulkowy, szereg metalowych elementów.

Więcej szczegółów

0,00 zł brutto

Dodaj do listy życzeń

Więcej informacji

Charakterystyka:

Zestaw modelu RC zawodniczego auta TLR 22T 4.0 1:10 2WD Race Truggy Kit należy do światowej czołówki. Masa silnika, akumulatora oraz regulatora skupiona została w centralnej części aluminiowego podwozia dla osiągnięcia optymalnego położenia środka ciężkości. Amortyzatory GenII 12mm Big Bore, dyferencjał kulkowy, szereg metalowych elementów.

Model powstał w wyniku zaawansowanego rozwoju i należy do światowej czołówki. Wysokie osiągi i odporność, aluminiowe podwozie, różnorodność nastawień, zawarte części tuningowe. Duże aluminiowe olejowe i regulowane amortyzatory, kompletne łożyska kulkowe, niska masa oraz szereg dalszych ulepszeń przesuwają poziom 2WD elektro Truggy znowu o kawałek do przodu.

Aluminiowe części tuningowe

Zestaw 22T 4.0 zawiera elementy tuningowe, które w wersji RTR trzeba dokupować. Chodzi o aluminiowe łoże silnika, elementy sprzęgła ciernego i wały, podwozie z materiału 7075-T6, sześciokąty kół, kulowe czopy, aluminiowe odpowietrzniki i tłoki, bloki sworzni zawieszenia itp.

Nowa przekładnia

Napęd jest rozwiązany za pomocą 3-stopniowej przekładni ze sprzęgłem ciernym. Twardy materiał kulek oraz tarcz dociskowych dyferencjału kulkowego oznacza bardzo gładką pracę i większą żywotność. Efektem tego jest obniżenie oporu toczenia i tym efektywniejsze przeniesienie mocy na koła.

Aluminiowa płyta z czopem kulowym

Na tylnym zawieszeniu są zwrotnice z materiału kompozytowego, który jest lepszy niż aluminium, z powodu ułożenia łożysk bez luzów. Dla sztywnego montażu górnego cięgna zastosowano płytę aluminiową, na której przykręcono metalowy czop kulowy, który jest jeszcze regulowany na wysokość. Czop kulowy jest przykręcony zarówno do płyty jak i do kompozytowego korpusu zwrotnicy, co chroni przed poluzowaniem.

1 inny produkt w tej samej kategorii: