Arrma Outcast 4S BLX 1:10 4WD RTR

ARA102692

Nowy produkt

Model RC auta Arrma Outcast 4S BLX w skali 1:10 z trójfazowym silnikiem osiąga prędkość aż 80km/h. Kompozytowe podwozie, szczegółowa karoseria, tylny spojler i tylne kółka wheelie. Dopracowane zawieszenie kół z olejowymi amortyzatorami. Nowa aparatura RC Spektrum STX2.

Więcej szczegółów

0,00 zł brutto

Dodaj do listy życzeń

Opis

Masa 3750g
Typ 4WD Monster Truck
Długość 487mm
Szerokość 407mm
Skala 1:10
Rozstaw 287mm
Prześwit podwozia 64mm
Napęd 4WD
Silnik Elektro trójfazowy 2400Kv
Koła dBoots Backflip LP, hex 17mm
Regulator Trójfazowy BLX120
Serwo ADS-15M , 15 kg.cm
Rozmiar akumulatora maks. 156x51x48mm

Więcej informacji

Zawartość zestawu:

Zestaw zawiera model RC auta Arrma Outcast 4S BLX 1:10 4WD RTR z zainstalowanym silnikiem trójfazowym BLX3668 2400kV, regulatorem BLX120 120A 4S, serwem kierunku ADS-15M. aparatura RC Spektrum STX2® - dwukanałowy nadajnik STX200 oraz odbiornik SRX200.

Charakterystyka:

Nowy model Arrma Outcast 4S BLX, jest napędzany silnikiem trójfazowym oraz regulatorem ze wsparciem dla akumulatorów 4S LiPol , dzięki temu wystarczającą moc do terenu również do szalonych skoków i salt. Model osiąga prędkość aż 80km/h. Podwozie modelu pochodzi ze sprawdzonej platformy Arrma 4x4. Na tym podwoziu poszerzono zawieszenie i jako nowość dołożono środkowe wzmocnienie dla maksymalnej wytrzymałości i sztywności. Ten mniejszy kompaktowy model w skali 1:10, który pochodzi od większego Outcast 6S BLX, nie stracił nic ze swojej mocy. Właściwie to nawet jest odwrotnie dzięki niższej masie jest bardziej zwinny.

Nowo dołożona aparatura RC Spektrum do modelu Arrma, zapewni wprost niezawodne sterowanie i prostszą obsługę. Model jest całkowicie złożony i przygotowany do jazdy.

Kompaktowe podwozie

Konstrukcja podwozia jest zorganizowana według sprawdzonego schematu rozłożenia komponentów, aby zostało osiągnięte perfekcyjne wyważenie. Wał napędowy pośrodku, akumulator na jednej stronie a elektronika na drugiej. Całe podwozie jest dodatkowo wyposażone w osłony boczne, które ograniczają wnikanie nieczystości do modelu. Akumulator jest pewnie ułożony w miejscu za pomocą opasek.

Środkowe wzmocnienie

Nowe środkowe wzmocnienie z anodowanego na czerwono aluminium zapewni wytrzymałość i trwałość podwozia przy najtwardszych uderzeniach. Wzmocnienie jest przymocowane do uchwytów na obudowach dyferencjałów.

Rama ochronna karoserii

Karoseria jest wyposażona w ramę ochronną, która obniża ryzyko uszkodzenia kiedy auto wyląduje kołami do góry. Karoserię trzymają cztery spinki w praktycznych gumowych uchwytach.

Spojler i zderzaki

Nowy Outcast jest bezpośrednio stworzony do skoków. Z tego powodu oprócz nieskończonej dostawy mocy, wyposażony jest w zderzaki ochronne i tylny spojler dla lepszej stabilności modelu na ziemi i w powietrzu.

Tylne kółka Wheelie

Dla tak szybkiego i mocnego modelu tylne kółka wheelie są niezbędnym elementem. Te kółka chronią przed przewróceniem modelu podczas ostrego przyspieszania.

Wieloramienne koła

Opony dBoots Backflip LP są zamontowane na czarnych wieloramiennych felgach. Koła mocowane są aluminiowymi piastami z sześciokątem 17mm, co umożliwia zastosowanie szerokiej skali różnych typów kół.

Olejowe amortyzatory

Aby jazda w terenie była płynna, a każde uderzenie płynne, model jest wyposażony w duże amortyzatory olejowe. Dolny sworzeń z płytową osłoną tworzy ochronę przed bezpośrednim wnikaniem nieczystości do tłoczysk.

Komponenty modularne

Cały model jest zaprojektowany tak, aby serwis był maksymalnie prosty a każdy komponent był łatwo demontowalny w krótkim czasie. Regulator, serwo kierunku oraz obudowa odbiornika z odbiornikiem można wyjąć po odkręceniu zaledwie pięciu śrub.

Aktywny radiator silnika

Wysoka moc potrzebuje zarazem wydajnego chłodzenia, na silniku z tego powodu jest zainstalowany radiator z wentylatorem, który zapewni dostateczny przepływ powietrza i aktywne chłodzenie silnika.

Przedni i tylny dyferencjał

Model jest wyposażony w przedni i tylny dyferencjał, który zapewni maksymalna trakcję. Dyferencjały są osadzone wysokiej jakości metalowymi kołami zębatymi zapewniającymi bezproblemową pracę. Napęd na koła jest realizowany poprzez teleskopowe półosie.

Regulator BLX120

Wodoodporny regulator dla aż 4S akumulatorów LiPol, zapewnia spójne sterowanie mocą bez żadnego kompromisu. Wydajny wentylator niezawodnie schłodzi ten 120A regulator z BEC - 6V. Ochrona przepięciowa oraz dwustopniowa ochrona przed zbyt głębokim rozładowaniem akumulatora. Dwa wysokonapięciowe konektory EC5 podłączone przez Y (nie trzeba nic modyfikować przy użytkowaniu dwóch pakietów zasilających). Możliwości ustawienia w regulatorze:

  • Typ akumulatora: LiPol
  • Ograniczenie przyśpieszenia: w 7 krokach (na śliskich powierzchniach dla ograniczenia poślizgu kół lepiej stosować mniejsze przyśpieszenie)
  • Ograniczenie wydajności hamulca: 25%, 37.5%, 50%, 62,5%, 75%, 87,5%, 100%
  • Tryb: W przód / hamulec / wsteczny lub w przód / hamulec
  • Kierunek obrotu silnika: Normal lub revers
Silnik trójfazowy

Wydajny trójfazowy silnik BLX3668 2400kV, dostarcza modelowi dużą prędkość i maksymalny moment obrotowy. Zasilanie aż 4S LiPol. Motor ma metalową obudowę, która zapewnia lepsze odprowadzenie ciepła. Elementem głównego koła zębatego jest sprzęgło cierne, które chroni elementy napędu przed uderzeniami.

Serwo kierunku

Sterowanie przednich kół zapewnia serwo ADS-7M Metal w wykonaniu wodoodpornym oraz metalową przekładnią. Serwo z szybkością 0,14s/60° oraz momentem 6,5kg.cm.

Nadajnik Spektrum™ STX2

2-kanałowy pistoletowy nadajnik Spektrum STX200 2,4 GHz FHSS ze zintegrowaną anteną, prostym i szybkim ustawieniem dla początkujących. Pamięć na 1 model, Ustawienie rewersów, subtrymerów, końcowych punktów, limitu gazu 50%, 75% i 100%.

  • Nadajnik Spektrum STX200 z modulacja FHSS
  • Zintegrowany 3-pozycyjne ograniczenie gazu
  • Ustawienie rewersów, subtrymerów, końcowych punktów, limitu gazu
  • Protokół FHSS 2.4GHz
Własności:
  • Mocny model w skali 1:10
  • Regulator BLX120
  • Trójfazowy silnik 2400Kv
  • Aparatura RC Spektrum STX2 2.4Ghz
  • Odbiornik SRX200 w obudowie wodoodpornej
  • Serwo ADS-15M z metalową przekładnią
  • Wytrzymałe podwozie, nowe środkowe wzmocnienie aluminiowe
  • Napęd 4x4, wydłużone wahacze i napędy
  • Amortyzatory olejowe
  • Zasilanie akumulatorami (1) 3S / 4S lub (2) 2S LiPol
Polecamy zakup:

Do uruchomienia modelu potrzeba 4 baterie AA do nadajnika (można zastosować akumulatory), akumulator napędowy z konektorem EC5 lub IC5 oraz odpowiednią ładowarkę. Przestrzeń na akumulator ma wielkość 165 x 51 x 48 mm.

Zalecane akumulatory napędowe

Najwygodniej jest zastosować tylko jeden akumulator LiPol z trzema lub czterema ogniwami. W tym przypadku drugie wejście Y-kabla należy zewrzeć zworką (nr kat. ARA390292 - sprzedawany oddzielnie). Do zwykłej jazdy w zupełności wystarczy 3-ogniwowy akumulator LiPol.

  • Do zwykłej jazdy LiPol 11.1V 5400mAh (nr kat. C-49445-EC5) - zalecamy stosowanie tej opcji.
  • Dla osiągnięcia maksymalnej prędkości LiPol 14.8V 5400mAh (nr kat. C-49429-E).

Model można również użytkować z dwoma 2-ogniwowymi akumulatorami LiPol, kabel z akumulatora musi być wyprowadzony w rogu. W tym przypadku oba akumulatory należy podłączyć do Y-kabla, w który jest regulator fabrycznie wyposażony. Niewygodą tego rozwiązania jest to, że oba akumulatory muszą być identyczne, w tym samym stopniu naładowane. Dlatego wygodniej jest stosować jeden pakiet 3 lub 4 ogniw, jak podano wyżej.

Akcesoria do normalnej pracy

Do normalnej eksploatacji samochodu RC potrzebny jest klej do opon, klej do śrub, zestaw narzędzi i olej silikonowy do amortyzatorów. Z naszej oferty polecamy niedrogi zestaw narzędzi do samochodów RC.

Klej do opon przykleja opony do felgi. Opona musi być zawsze mocno przyklejona do felgi na całym obwodzie! Jeśli opona nie będzie przyklejona na całym obwodzie, może pęknąć. Klej do opon ma specjalny skład, który jest w stanie łączyć takie materiały jak guma czy nylon, a jednocześnie po stwardnieniu jest elastyczny. Polecamy klej do opon Robitronic z naszej oferty - zobacz polecane akcesoria.

Od czasu do czasu konieczne jest dodanie oleju silikonowego do amortyzatorów modelu i wymiana oleju w mechanizmach różnicowych. Podczas normalnej pracy występuje tylko niewielki wyciek oleju silikonowego wzdłuż tłoczysk amortyzatora. Jeśli powierzchnia tłoczysk amortyzatora lub stan uszczelek jest w złym stanie, wyciek oleju może być duży. W takich przypadkach dostarczane są zestawy naprawcze lub pojedyncze części. Z naszej oferty olejów silikonowych polecamy oleje silikonowe TLR (Team Losi Racing), zobacz zalecane akcesoria.

Do rutynowej konserwacji wymagany jest klej do śrub. Śruby wkręcane w materiał metalowy (np. śruby w silniku, śruby ustalające w zębatce) należy zabezpieczyć przed poluzowaniem za pomocą tego kleju.

Etui ochronne do akumulatora

Opakowania ochronne mają na celu zmniejszenie ryzyka związanego z transportem i ładowaniem akumulatorów. Akumulatory LiPol mogą, przy zachowaniu niewielkich wymiarów i niewielkiej wagi, zapewniać wysokie prądy rozładowania i mieć dużą pojemność na długi czas jazdy. Akumulator LiPol jest narażony głównie na uszkodzenia mechaniczne.

Prezentacja wideo
:

22 innych produktów w tej samej kategorii: