SPM5200EU
Nowy produkt
Posiadacie swój samochód terenowy i potrzebujecie do niego odporny i dobrze wyposażony nadajnik? Spektrum DX5 Rugged DSMR jest tym właśnie nadajnikiem, jego korpus jest chroniony przed uderzeniami miękkimi paskami na całym obwodzie, ma wewnętrzną antenę, pierścień do mocowania na karabinku, wytrzymałą kierownicę typu Off-road oraz dźwignię do sterowania palcem. Intuicyjny software.
2 Przedmiot Przedmioty
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Masa | 417g bez baterii |
Zastosowanie | Auta RC |
Ilość kanałów | 5 |
Pasmo | 2,4GHz |
Modulacja | Spektrum DSMR |
Telemetria | Tak (z odpowiednim odbiornikiem) |
Zasilanie | 4 baterie AA |
Wyjście głosowe | Nie |
Zasięg | Pełny |
Wykonanie | Nadajnik pistoletowy |
Ilość modeli w pamięci | 20 |
Rozdzielczość | 2048 kroków |
W zestawie znajduje się 5-kanalowy nadajnik Spektrum DX5 Rugged, 5-kanałowy odbiornik Spektrum SR515 DSMR.
Posiadacie swój samochód terenowy i potrzebujecie do niego odporny i dobrze wyposażony nadajnik? Spektrum DX5 Rugged DSMR jest tym właśnie nadajnikiem, jego korpus jest chroniony przed uderzeniami miękkimi paskami na całym obwodzie, ma wewnętrzną antenę, pierścień do mocowania na karabinku, wytrzymałą kierownicę typu Off-road oraz dźwignię do sterowania palcem. Intuicyjny software.
Formowane termoplastyczne poliuretanowe (TPU) listwy obwodowe dolnej i górnej części obudowy nadajnika chroni nadajnik przed niechcianymi uderzeniami oraz znacznie zwiększono odporność na wilgoć. Nadajnik można powiesić na smyczy, do tego celu służy oczko w górnej części nadajnika. Na bocznej stronie nadajnika znajduje się również schowek na drobne narzędzia. Została zwiększona wodoodporność wewnętrznych przewodów elektroniki oraz obudowy nadajnika.
Nadajnik DX5 Rugged ma kilka dodatkowych przełączników dla świateł, wyciągarek i innych. Do poruszania się w menu nadajnika służy innowacyjny dotykowy panel sterujący, który oferuje większą odporność na wilgoć i nieczystości i przez to jest łatwy w użyciu. Po prostu przesuńcie palcem po panelu sterującym a klepnięciem wybierzecie parametr. Wartości można odczytać na czytelnym ekranie LCD. Zintegrowana telemetria* umożliwia wyświetlenie w czasie rzeczywistym ważne dane jak obroty silnika, szybkość pojazdu, napięcie zasilania oraz temperaturę bezpośrednio na nadajniku.
* Auto musi być wyposażone w odbiornik umożliwiający używanie telemetrii, jak np. SR6000T (sprzedawany oddzielnie).
Zasada modulacji DSMR jest podobna do modulacji DSMX, którą teraz już wykorzystują nadajniki lotnicze Spektrum. Transmisja sygnału przebiega w rozproszonym widmie, bezpośredniego modulowania nośnej sekwencją kodową (DSSS - Direct Sequence Spread Spektrum). Tylko DSSS umożliwia właściwie demodulować sygnał również w przypadku, że na danym kanale nadaje inne urządzenie (bezprzewodowe sieci WiFi, BlueTooth, ...). DSMR wykorzystuje do transmisji 23 przypadkowo wybrane kanały z całkowitej ilości dostępnych 80 kanałów, między którymi pseudolosowo przeskakuje. Każdy nadajnik ma inny odbiór 23 kanałów i inną pseudolosową sekwencję. Ten sposób zapewnia najlepszą możliwą odporność na zakłócenia zarówno innymi nadajnikami Spektrum, jak i pozostałym sprzętem, który pracuje w tym samym paśmie 2.4GHz. Wygodą modulacji DSMR jest to, że można go zastosować również do sterowania łodzi.
Nadajnik DX5 Rugged ma imponującą ilość dostępnych mikserów dla wszystkich rodzajów aplikacji, nie tylko do zawodów. Oprócz mikserów definiowanych przez użytkownika nadajnik posiada predefiniowane miksery, które zawierają podwójny gaz, podwójne hamulce, MOA 4 kołowe sterowanie oraz podwójny skręt. Miksery można przełączać, aktywować i modyfikować. Menu nadajnika jest przejrzyste i intuicyjne, również jeśli macie podstawowe doświadczenie w nadajnikami, instrukcja będzie Wam potrzebna bardzo rzadko.
Design nadajnika jest oparty na wyśmienitej ergonomii nadajników Spektrum, do tego dołożono ochranę nadajnika przed uderzeniami, wilgocią i nieczystościami.
Oprócz funkcjonalnych elementów ochronnych nadajnika dodano również praktyczne elementy, jak zawieszka na nadajniku, schowek na drobne narzędzia, które powinny być pod ręką oraz antena schowana wewnątrz obudowy nadajnika, przez co nie można jej uszkodzić.
Ergonomia potwierdzona w nadajnikach DX5 Pro i DX5C znalazła drogę koncepcji nadajnika DX5 Rugged. Przez to jest możliwość uchwycenia nadajnika w antypoślizgowej rękojeści, którą przyjemnie się trzyma, wytrzymała kierownica i logiczne rozmieszczenie pomocniczych przełączników. Dodatkowo nadajnik jest lekki i łatwo się nim manipuluje.
Dla zwiększenia sztywności obudowy nadajnika dołożono w przedniej części nadajnika wspornik pomiędzy podstawą a górną częścią. Ta chroni przed przełamaniem lub pęknięciem rękojeści i dodatkowo umożliwia użytkownikom jego kreatywne wykorzystanie np. do zamocowania dodatkowych elementów jak latarka lub kamera.
Zupełnie nową funkcją Spektrum jest możliwość sterowania nadajnika tylko jedną ręką. Jeśli będzie potrzeba np. zrobić zdjęcie auta w czasie jazdy i nie będzie miał kto w tym pomóc, można do sterowania użyć specjalny drążek sterowania, którą można sterować kciukiem a gaz palcem wskazującym. Zwolni się przez to druga ręka.
Do tej pory jako element sterujący była wykorzystywana rolka z przyciskiem.Takie rozwiązanie nie ma jednak możliwości ochrony przed wilgocią, dlatego w nadajniku DX5 Rugged wybrano panel z przyciskami, które posiadają ochronę przed wniknięciem wilgoci. Czułość przycisków panelu można opcjonalnie ustawić.
Programowanie DX5 Rugged jest bardzo proste. Intuicyjny interfejs ułatwia nawigację w menu i szybką zmianę ustawień. Dla większości programowych funkcji nie potrzeba instrukcji, menu nadajnika jest poukładane logicznie i przejrzyście.
Wbudowana funkcja telemetrii może dostarczyć informację w czasie rzeczywistym o ważnych wartościach, jak napięcie akumulatora napędowego modelu, jakość sygnału, temperatura silnika i inne. Wykorzystaniem alarmowego systemu dźwiękowego można programować DX5 Rugged, czy ustawione wartości osiągają lub przekraczają limity, które zostały zdefiniowane. Telemetrie działa z odbiornikiem, który umożliwia telemetrię, jako SR6000T (sprzedawany oddzielnie).
Odbiornik Spektrum SR515 DSMR Sport pozwala na szybsze połączenie z niskim opóźnieniem. Posiada przycisk parowania bez potrzeby stosowania konektora parowania. Nowy design z małymi rozmiarami i masą 6g, jest idealny do zabudowy do małych aut. Możliwość wyboru SmartSafe™ lub "Gas" Failsafe. Odbiornik nie jest wodoodporny.
Zasada modulacji DSMR jest podobna do modulacji DSMX, którą teraz już wykorzystują nadajniki lotnicze Spektrum. Transmisja sygnału przebiega w rozproszonym widmie, bezpośredniego modulowania nośnej sekwencją kodową (DSSS - Direct Sequence Spread Spektrum). Tylko DSSS umożliwia właściwie demodulować sygnał również w przypadku, że na danym kanale nadaje inne urządzenie (bezprzewodowe sieci WiFi, BlueTooth, ...). DSMR wykorzystuje do transmisji 23 przypadkowo wybrane kanały z całkowitej ilości dostępnych 80 kanałów, między którymi pseudolosowo przeskakuje. Każdy nadajnik ma inny odbiór 23 kanałów i inną pseudolosową sekwencję. Ten sposób zapewnia najlepszą możliwą odporność na zakłócenia zarówno innymi nadajnikami Spektrum, jak i pozostałym sprzętem, który pracuje w tym samym paśmie 2.4GHz. Wygodą modulacji DSMR jest to, że można go zastosować również do sterowania łodzi.
DX5 Rugged umożliwia indywidualne ustawienie systemu AVC przez umożliwienie dostępu do specjalnej edycji. Technologia AVC wykorzystuje czujniki do korekty sterowania i gazu jednocześnie, efektem jest płynniejsza jazda, stabilne zachowanie na prostej i w zakrętach oraz bezpieczniejsze trzymanie trakcji.
Potrzeba tylko 4 baterie AA do zasilania nadajnika.
2 159,99 zł
1 769,99 zł
0,00 zł
1 299,99 zł
1 599,99 zł
0,00 zł
539,99 zł
199,99 zł
999,99 zł
849,99 zł
1 599,99 zł
1 389,99 zł
1 389,99 zł
449,99 zł
359,99 zł
0,00 zł
305,99 zł
809,99 zł
3 779,99 zł