Losi DBXL-E V2 2.0 1:5 4WD SMART RTR FOX

LOS05020V2T1

Nowy produkt

Duży model RC auta 1:5 Desert Buggy DBXL-E 2.0 4WD z technologią SMART. Zainstalowany jest mocny trójfazowy silnik Spektrum Firma 4P 780Kv, z trójfazowym regulatorem Spektrum Firma® 160A oraz serwem S906 30kg.cm z metalową przekładnią, wodoodporna elektronika, aparatura RC Spektrum DX3.

Więcej szczegółów

3 Przedmioty

Ostatnie egzemplarze!

6 699,99 zł brutto

Dodaj do listy życzeń

Opis

Masa 12800 - 13800g w zal. od akumulatora
Typ Buggy
Długość 844mm
Szerokość 495mm
Wysokość 317mm
Skala 1:5
Rozstaw 552mm
Prześwit podwozia 69mm
Napęd 4WD
Silnik Spektrum Firma 4P 780Kv
Nadajnik Spektrum DX2E Active 2,4 GHz
Regulator Spektrum Firma® 160A
Serwo S900
Odbiornik Spektrum SR6100AT AVC
Kategoria Hobby

Więcej informacji

Zawartość zestawu:

Zestaw zawiera złożony gotowy model RC auta 1:5 Desert Buggy DBXL-E 2.0 z zainstalowanymi komponentami: Spektrum silnik trójfazowy Firma 5613 780obr/V, Spektrum Smart regulator Firma 160A BL 3S-8S, serwo kierunku Spektrum™ S906 1:5, odbiornik SR6100AT AVC®. Nadajnik Spektrum DX3, 4x baterie AA do nadajnika, narzędzia: klucz drążków, klucz na koła, klucze imbus (2, 2.5, 3, 4 mm).

Charakterystyka:

Duży model RC auta 1:5 Desert Buggy DBXL-E 2.0 4WD z technologią SMART. Zainstalowany jest mocny trójfazowy silnik Spektrum Firma 4P 780Kv, z trójfazowym regulatorem Spektrum Firma® 160A oraz serwem S906 30kg.cm z metalową przekładnią, wodoodporna elektronika, aparatura RC Spektrum DX3.

Potrzebny jest naprawdę ogromny model auta dla prawdziwych facetów? Desert Buggy DBXL-E 2.0 jest znany na całym świecie przez swoją dominację na rynku aut w skali 1:5, który przekonuje swoją mocą i szybkością i dlatego przewyższają konkurencję. Zastosowane podwozie z wytrzymałego anodowanego duralu 6061-T6, bezpiecznie wytrzyma ekstremalne obciążenia podczas skoków, tak samo jak metalowe koła zębate i półosie. Ta wersja ma mocniejsze 5mm sworznie półosi, co bezpiecznie przenosi moc napędu na koła.

Ważną zmianą w porównaniu do wcześniejszej wersji Buggy XL-E jest nowa elektronika z technologią SMART. Dzięki silnikowi Spektrum Firma 4P 780Kv, trójfazowemu regulatorowi Spektrum Firma® 160A oraz odbiornikowi Spektrum SR6100AT z telemetrią, kierowca otrzyma większą porcję informacji - komunikuje się w regulatorem Spektrum Smart FIRMA i przenosi telemetrię bez czujników. Odbiornik będzie odczytywać parametry telemetrii z regulatora i przenosić ja do nadajnika. Odbiornik posiada technologię AVC, nastawienie AVC wykonuje się za pomocą nadajnika. Elektronika odbiornika jest chroniona specjalnym lakierem, który chroni przed dostępem wilgoci lub nieczystości. Dzięki mocy nadajnika 100 mW EIRP jest zapewniony doskonały zasięg telemetrii.

Kluczowe własności Desert Buggy DBXL-E 2.0
  • Mocne auto w skali 1:5, odpowiednie również na zawody
  • Łatwy dostęp do podwozia modelu za pomocą odchylanej karoserii
  • Elektroniczny regulator Spektrum™ Firma® 160A SMART
  • Mocny trójfazowy silnik Spektrum Firma 4P 780Kv
  • Elektroniczny system stabilizacji Spektrum AVC
  • Duże aluminiowe, olejowe amortyzatory
  • Aluminiowe wieże amortyzatorów
  • Nowy wydajny spojler
  • Nowe skrzynie przekładni dla zwiększenia wytrzymałości i stabilności napędu
  • Podwozie z utwardzonego anodowanego duralu 6061-T6 o grubości 4mm.
  • Wały napędowe z mocniejszymi sworzniami 5mm
  • Realistyczna kabina załogi nie tylko ładnie wygląda, ale ogranicza wnikanie brudu do podwozia
  • Opony Maxxis Creepy Crawler LT
  • Zawiera nadajnik Spektrum DX3 z odbiornikiem SR6100AT
Technologia AVC (Active Vehicle Control)

Technologia AVC jest zaawansowaną technologią Spektrum od Horizon Hobby, dla modeli RC aut. Ten system stabilizacji przynosi całkowicie nowy sposób sterowania RC aut. Technologia AVC wykorzystuje czujniki do jednoczesnej korekty sterowania i gazu. Wynikiem jest płynniejsza jazda, stabilne zachowanie na prostej i w zakręcie oraz bezpieczniejsze trzymanie się drogi. Oczywiście można zmieniać czułość sterowania wraz z możliwością jej wyłączenia i pozostawienia wszystkiego w rękach kierowcy.

Trójfazowy regulator SPEKTRUM™ FIRMA™ 160A SMART

Sterowanie modelu zapewnia nowoczesny regulator SPEKTRUM™ FIRMA™ 160A SMART z 32-bitowym mikrokontrolerem ARM Cortex M4, który potrafi odczytywać kompletną telemetrię i przenosić ją do odbiornika za pomocą zintegrowanego przewodu w nowym konektorze IC5. Dane są przenoszone przez protokół SRXL2. Informacje o typie, temperaturze i napięciu ogniw akumulatora regulator odczytuje bezpośrednio z akumulatora Smart. W ten sposób nie trzeba się bać o właściwe ustawienie typu akumulatora i jego możliwego głębokiego rozładowania.

Elektronika jest kompletnie zalana w specjalnej masie, która chroni przed wniknięciem* czy nieczystości do elektroniki. Regulator załącza się i ustawia przyciskiem, który jest pod gumową osłonką.

  • Regulator posiada szybki i wydajny 32 bitowy procesor ARM M4
  • Regulator jest wodoodporny*
  • Nadprądowa ochrona, ochrona termiczna, failsafe
  • Automatyczne odłączenie LiPol przy niskim napięciu
  • Solidna plastikowa obudowa, aluminiowy radiator z wentylatorem dla wysokiej wydajności
  • Wydajny BEC
  • Bardzo wytrzymałe konektory IC™, kompatybilne z konektorami EC™
Trójfazowy silnik Spektrum™ Firma® 4P 780Kv

W aucie jest zainstalowany trójfazowy silnik Spektrum™ Firma® 4P 780Kv, kompatybilny z 8S LiPol z którym można osiągnąć szybkość aż 80km/h!

Serwo kierunku Spektrum S906

Cyfrowe serwo S900S z metalową przekładnią ma dwa łożyska, szybkość 0.21 s/60°, moment 30kg.cm, wodoodporna konstrukcja.

Nowe środkowe wzmocnienie podwozia

Dla wzmocnienia podwozia są zainstalowane wsporniki podwozia, które są przykręcone do centralnej części podwozia i sięgają aż do przedniego i tylnego dyferencjału.

Zabezpieczenia na śrubach

Aby zapobiec przypadkowemu wypadnięciu śrub ze sworzniami, które mocują kielichy półosi na wale, w rowkach znajdują się zagłębienia blokujące.

Przekładnie dyferencjałów

Nowe przekładnie dyferencjałów mają większą sztywność i zapewniają stabilność napędów dla spokojniejszego, bardziej niezawodnego i bezproblemowego napędu.

Wzmocnione mocowania dyferencjałów

Nowe uchwyty obudów dyferencjałów mają wyższą wytrzymałość i zapewniają wiekszą sztywność dyferencjałów na podwoziu.

Aluminiowe korpusy dyferencjałów

Nowy aluminiowy korpus mechanizmu różnicowego jest bardziej wytrzymały i zapewnia większą sztywność skrętną niż konwencjonalne tworzywo sztuczne. Dzisiejsze silniki bezszczotkowe wytwarzają tak dużą moc, że konieczne jest dobranie materiałów o odpowiedniej wytrzymałości.

Nowe amortyzatory z osłonkami z logiem FOX

Nowe aluminiowe, olejowe amortyzatory mają niższe aluminiowe zamki, które umożliwiają łatwiejszy serwis i wymianę uszczelnień amortyzatorów oraz polepszają wydajność. Górne zamki mają laserowo grawerowane logo FOX.

Opony MAXXIS Creepy Crawler a pierścieniami Bead Lock

Oryginalne opony MAXXIS Creepy Crawler, z uniwersalnym bieżnikiem dla zwiększenia trakcji, dają autu, tak samo jak oryginał, doskonałe własności jezdne do jazdy w każdym terenie.

Aluminiowe wieże amortyzatorów

Oprócz nowych amortyzatorów, DBXL-E 2.0 ma nowe przednie i tylne aluminiowe wieże amortyzatorów z wieloma otworami montażowymi dla lepszej stabilności i sterowności.

Napędy do wymagających warunków

Wszystkie elementy napędów są wykonane ze stali i oksydowane dla odporności na korozję. Napędy maja teraz większą średnicę czopów - 5mm.

Ułożenie elektroniki na podwoziu

Podwozie jest wykonane z mocnego anodowanego duralu 6061-T6 o grubości 4mm, na którym są zainstalowane wszystkie ważne komponenty, jak napędy z dyferencjałami, silnik, regulator, środkowy dyferencjał z odprowadzeniem do dyferencjałów. O sterowanie stara się ogromne serwo z momentem 30kg.cm.

Nowy uchwyt regulatora

Aby można było stworzyć większą przestrzeń dla akumulatorów, regulator został przemieszczony na płytę montażową poza środkowy dyferencjał. Umożliwiło to optymalne rozłożenie masy w aucie i zarazem zwiększyło wydajność chłodzenia regulatora.

Nowy wygląd karoserii LOS05020V2T1

Ubarwienie auta jest inspirowane prawdziwym zawodniczym Motorsportem Fox Shox w czarno-biało-pomarańczowej kolorystyce.

Nowy wygląd karoserii LOS05020V2T2

Gotowe ubarwienie typowe dla karoserii w czerwono białych barwach z logiem Losi i płomieniem.

Wodoodporna elektronika

Model RC DBXL-E 2.0 jest wyposażony w wodoodporną* elektronikę, wraz z odbiornikiem, serwem i regulatorem. Model jest skonstruowany tak, aby minimalizował ryzyko wniknięcia wody do elektroniki, z związku z tym potrzeba minimalizować ryzyko wilgoci przede wszystkim ze względu na silnik, który nie posiada tej ochrony i podlega przez to regularnemu niezbędnemu serwisowi elementów obrotowych, przede wszystkim łożysk.

Listwa oświetleniowa

Auto jest wyposażone w listwę świetlną LED nad oknem, którą można dowolnie włączyć i wyłączyć. Można się zatem udać na nocną jazdę bez obaw przed zabłądzeniem.

Nadajnik RC Spektrum DX3 2.4GHz DSMR

Nowy nadajnik RC Spektrum DX3 ma 3 kanały i jest kompatybilny z systemem stabilizacji Spektrum AVC i telemetrią Spektrum Smart. Doskonały zasięg, super szybka odpowiedź i wysoka odporność na zakłócenia dzięki ekskluzywnej technologii Spektrum DSMR. Szybkie ustawienie potrzebnych parametrów.

  • Dzięki technologii Smart nadajnik wskazuje stan naładowania akumulatorów napędowych w modelu
  • Współpraca z systemem stabilizacji Spektrum AVC
  • Możliwość ustawienia rewersów, wielkości wychyleń i funkcji 3 kanału
  • Trymer kanału gazu i kierunku
  • Dzięki ograniczeniu gazu można dzieciom ograniczyć maksymalną prędkość modelu
  • Lekki i ergonomiczny
  • Kierownica z piankową obręczą dla wygodnego trzymania
Technologia Spektrum SMART

Model jest wyposażony w komponenty z technologią Spektrum Smart, która oferuje więcej informacji o modelu, prostszą obsługę i troskę o akumulatory. Wszystkie komponenty SMART, wraz z akumulatorem, są w stanie wzajemnie komunikować i przenosić telemetrię.

Zawarty w zestawie nadajnik DX3 wyświetla stan naładowania akumulatora w modelu.

Jako tuning można wyświetlać kompletną telemetrię (obroty, prędkość, temperatura i inne):

  • Uzupełnieniem modułu BT do nadajnika DX3 z zestawu, który umożliwia połączenie modelu z przejrzystą aplikacją graficzną Spektrum Dashboard w telefonie, czy tablecie.
  • Zastosowaniem uniwersalnego nadajnika Spektrum z wyświetlaczem, np. DX5C.
Odbiornik z technologią AVC (Active Vehicle Control)

Technologia AVC jest najnowszą innowacją Spektrum od Horizon Hobby w dziedzinie odbiorników do modeli aut. Ten system stabilizacji przynosi całkowicie nowy sposób sterowania aut RC. Technologia AVC wykorzystuje czujniki do jednoczesnej korekty sterowania i gazu. Wynikiem jest płynniejsza jazda, stabilne zachowanie na prostej i w zakręcie oraz bezpieczniejsze trzymanie się drogi.

Polecamy zakup:

Do uruchomienia modelu potrzebny jest akumulator napędowy oraz odpowiednią ładowarkę akumulatora napędowego.

Polecane akumulatory

Model można użytkować na dwóch identycznych akumulatorach 3S LiPol (11.1 V) lub 4S LiPol (14.8V).

  • Do zwykłej jazdy akumulatory LiPol Spektrum 11.1 V 5000 mAh z technologią Smart lub Spektrum G2 11.1V 5000mAh z technologią Smart G2.
  • Do zwykłej jazdy z dłuższym czasem jazdy akumulatory LiPolBlack Magic 11.1V 6500mAh.
  • Dla maksymalnej prędkości akumulatory LiPol Spektrum 14.8 V 5000mAh z technologią Smart lub Spektrum G2 14.8V 5000mAh z technologią Smart G2.
  • Dla maksymalnej wydajności i prędkości akumulatory LiPo Spektrum 14.8V 5000mAh z technologią Smart lub Spektrum G2 14.8V 5000mAh z technologią Smart G2.

Akumulatory Spektrum z technologią Smart to obecnie najnowocześniejszy i najbezpieczniejszy sposób konserwacji i ładowania akumulatorów.

Akumulatory Smart G2 są jeszcze prostsze w obsłudze i bezpieczniejsze, dzięki likwidacji konektora balansera. Akumulatory G2 mają dodatkowo aż 3x szybsze automatyczne rozładowanie do trybu storage. Akumulatory Smart G2 można ładować tylko na ładowarkach Spektrum Smart i Smart G2.

Polecane ładowarki dla ładowarek konwencjonalnych i Smart

Jeśli w modelu auta RC modelu Losi będą użytkowane nowoczesne akumulatory Smart LiPol, to polecamy poniższe ładowarki:

Ładowarką Spektrum Smart można ładować akumulatory Smart i Smart G2, jak również akumulatory konwencjonalne. Poprzednio sprzedawane ładowarki Smart, po uaktualnieniu, również obsługują Smart G2.

  • Ładowarka sieciowa Spektrum Smart S2100 z dwoma wyjściami 2x 100W
  • Ładowarka sieciowa Spektrum Smart S1100 z jednym wyjściem 1x 100W

Aby podłączyć akumulator do powyższych ładowarek, należy użyć redukcji do ładowania IC5/IC3.

  • Bardzo wydajna ładowarka Spektrum Smart G2 ładowarka S1400 1x400W AC z jednym wyjściem 400W.
  • Bardzo wydajna ładowarka Spektrum Smart G2 ładowarka S2200 2x200W AC z dwoma wyjściami 2x200W.
Opakowania ochronne na akumulatory

Opakowania ochronne zostały zaprojektowane w celu zmniejszenia ryzyka związanego z transportem i ładowaniem akumulatorów. Akumulatory LiPol mogą zapewnić wysokie prądy rozładowania i mają dużą pojemność przy zachowaniu niewielkich rozmiarów i niskiej masy. Akumulator LiPol jest szczególnie podatny na uszkodzenia mechaniczne i dlatego musi być dokładnie chroniony.

Akcesoria do normalnej pracy

Do normalnej eksploatacji samochodu RC Losi potrzebny jest klej do opon, klej do śrub, zestaw narzędzi i olej silikonowy do amortyzatorów. Z naszej oferty polecamy niedrogi zestaw narzędzi do samochodów RC lub wysokiej jakości Zestaw śrubokrętów imbus 1.5/2.0/2.5/3.0mm.

Klej do opon przykleja opony do felgi. Opona musi być zawsze mocno przyklejona do felgi na całym obwodzie! Jeśli opona nie będzie przyklejona na całym obwodzie, może pęknąć. Klej do opon ma specjalny skład, który jest w stanie łączyć takie materiały jak guma czy nylon, a jednocześnie po stwardnieniu jest elastyczny. Polecamy klej do opon Robitronic z naszej oferty - zobacz polecane akcesoria.

Od czasu do czasu konieczne jest dodanie oleju silikonowego do amortyzatorów modelu i wymiana oleju w mechanizmach różnicowych. Podczas normalnej pracy występuje tylko niewielki wyciek oleju silikonowego wzdłuż tłoczysk amortyzatora. Jeśli powierzchnia tłoczysk amortyzatora lub stan uszczelek jest w złym stanie, wyciek oleju może być duży. W takich przypadkach dostarczane są zestawy naprawcze lub pojedyncze części. Z naszej oferty olejów silikonowych polecamy oleje silikonowe TLR (Team Losi Racing), zobacz zalecane akcesoria.

Do rutynowej konserwacji wymagany jest klej do śrub. Śruby wkręcane w materiał metalowy (np. śruby w silniku, śruby ustalające w zębatce) należy zabezpieczyć przed poluzowaniem za pomocą tego kleju.

Prezentacja wideo
:

30 innych produktów w tej samej kategorii: