LOS05020V2T2
Nowy produkt
Duży model RC auta 1:5 Desert Buggy DBXL-E 2.0 4WD z technologią SMART. Zainstalowany jest mocny trójfazowy silnik Spektrum Firma 4P 780Kv, z trójfazowym regulatorem Spektrum Firma® 160A oraz serwem S906 30kg.cm z metalową przekładnią, wodoodporna elektronika, aparatura RC Spektrum DX3.
3 Przedmiot Przedmioty
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Masa | 12800 - 13800g w zal. od akumulatora |
Typ | Buggy |
Długość | 844mm |
Szerokość | 495mm |
Wysokość | 317mm |
Skala | 1:5 |
Rozstaw | 552mm |
Prześwit podwozia | 69mm |
Napęd | 4WD |
Silnik | Spektrum Firma 4P 780Kv |
Nadajnik | Spektrum DX2E Active 2,4 GHz |
Regulator | Spektrum Firma® 160A |
Serwo | S900 |
Odbiornik | Spektrum SR6100AT AVC |
Kategoria | Hobby |
Zestaw zawiera złożony gotowy model RC auta 1:5 Desert Buggy DBXL-E 2.0 z zainstalowanymi komponentami: Spektrum silnik trójfazowy Firma 5613 780obr/V, Spektrum Smart regulator Firma 160A BL 3S-8S, serwo kierunku Spektrum™ S906 1:5, odbiornik SR6100AT AVC®. Nadajnik Spektrum DX3, 4x baterie AA do nadajnika, narzędzia: klucz drążków, klucz na koła, klucze imbus (2, 2.5, 3, 4 mm).
Duży model RC auta 1:5 Desert Buggy DBXL-E 2.0 4WD z technologią SMART. Zainstalowany jest mocny trójfazowy silnik Spektrum Firma 4P 780Kv, z trójfazowym regulatorem Spektrum Firma® 160A oraz serwem S906 30kg.cm z metalową przekładnią, wodoodporna elektronika, aparatura RC Spektrum DX3.
Potrzebny jest naprawdę ogromny model auta dla prawdziwych facetów? Desert Buggy DBXL-E 2.0 jest znany na całym świecie przez swoją dominację na rynku aut w skali 1:5, który przekonuje swoją mocą i szybkością i dlatego przewyższają konkurencję. Zastosowane podwozie z wytrzymałego anodowanego duralu 6061-T6, bezpiecznie wytrzyma ekstremalne obciążenia podczas skoków, tak samo jak metalowe koła zębate i półosie. Ta wersja ma mocniejsze 5mm sworznie półosi, co bezpiecznie przenosi moc napędu na koła.
Ważną zmianą w porównaniu do wcześniejszej wersji Buggy XL-E jest nowa elektronika z technologią SMART. Dzięki silnikowi Spektrum Firma 4P 780Kv, trójfazowemu regulatorowi Spektrum Firma® 160A oraz odbiornikowi Spektrum SR6100AT z telemetrią, kierowca otrzyma większą porcję informacji - komunikuje się w regulatorem Spektrum Smart FIRMA i przenosi telemetrię bez czujników. Odbiornik będzie odczytywać parametry telemetrii z regulatora i przenosić ja do nadajnika. Odbiornik posiada technologię AVC, nastawienie AVC wykonuje się za pomocą nadajnika. Elektronika odbiornika jest chroniona specjalnym lakierem, który chroni przed dostępem wilgoci lub nieczystości. Dzięki mocy nadajnika 100 mW EIRP jest zapewniony doskonały zasięg telemetrii.
Technologia AVC jest zaawansowaną technologią Spektrum od Horizon Hobby, dla modeli RC aut. Ten system stabilizacji przynosi całkowicie nowy sposób sterowania RC aut. Technologia AVC wykorzystuje czujniki do jednoczesnej korekty sterowania i gazu. Wynikiem jest płynniejsza jazda, stabilne zachowanie na prostej i w zakręcie oraz bezpieczniejsze trzymanie się drogi. Oczywiście można zmieniać czułość sterowania wraz z możliwością jej wyłączenia i pozostawienia wszystkiego w rękach kierowcy.
Sterowanie modelu zapewnia nowoczesny regulator SPEKTRUM™ FIRMA™ 160A SMART z 32-bitowym mikrokontrolerem ARM Cortex M4, który potrafi odczytywać kompletną telemetrię i przenosić ją do odbiornika za pomocą zintegrowanego przewodu w nowym konektorze IC5. Dane są przenoszone przez protokół SRXL2. Informacje o typie, temperaturze i napięciu ogniw akumulatora regulator odczytuje bezpośrednio z akumulatora Smart. W ten sposób nie trzeba się bać o właściwe ustawienie typu akumulatora i jego możliwego głębokiego rozładowania.
Elektronika jest kompletnie zalana w specjalnej masie, która chroni przed wniknięciem* czy nieczystości do elektroniki. Regulator załącza się i ustawia przyciskiem, który jest pod gumową osłonką.
W aucie jest zainstalowany trójfazowy silnik Spektrum™ Firma® 4P 780Kv, kompatybilny z 8S LiPol z którym można osiągnąć szybkość aż 80km/h!
Cyfrowe serwo S900S z metalową przekładnią ma dwa łożyska, szybkość 0.21 s/60°, moment 30kg.cm, wodoodporna konstrukcja.
Dla wzmocnienia podwozia są zainstalowane wsporniki podwozia, które są przykręcone do centralnej części podwozia i sięgają aż do przedniego i tylnego dyferencjału.
Aby zapobiec przypadkowemu wypadnięciu śrub ze sworzniami, które mocują kielichy półosi na wale, w rowkach znajdują się zagłębienia blokujące.
Nowe przekładnie dyferencjałów mają większą sztywność i zapewniają stabilność napędów dla spokojniejszego, bardziej niezawodnego i bezproblemowego napędu.
Nowe uchwyty obudów dyferencjałów mają wyższą wytrzymałość i zapewniają wiekszą sztywność dyferencjałów na podwoziu.
Nowy aluminiowy korpus mechanizmu różnicowego jest bardziej wytrzymały i zapewnia większą sztywność skrętną niż konwencjonalne tworzywo sztuczne. Dzisiejsze silniki bezszczotkowe wytwarzają tak dużą moc, że konieczne jest dobranie materiałów o odpowiedniej wytrzymałości.
Nowe aluminiowe, olejowe amortyzatory mają niższe aluminiowe zamki, które umożliwiają łatwiejszy serwis i wymianę uszczelnień amortyzatorów oraz polepszają wydajność. Górne zamki mają laserowo grawerowane logo FOX.
Oryginalne opony MAXXIS Creepy Crawler, z uniwersalnym bieżnikiem dla zwiększenia trakcji, dają autu, tak samo jak oryginał, doskonałe własności jezdne do jazdy w każdym terenie.
Oprócz nowych amortyzatorów, DBXL-E 2.0 ma nowe przednie i tylne aluminiowe wieże amortyzatorów z wieloma otworami montażowymi dla lepszej stabilności i sterowności.
Wszystkie elementy napędów są wykonane ze stali i oksydowane dla odporności na korozję. Napędy maja teraz większą średnicę czopów - 5mm.
Podwozie jest wykonane z mocnego anodowanego duralu 6061-T6 o grubości 4mm, na którym są zainstalowane wszystkie ważne komponenty, jak napędy z dyferencjałami, silnik, regulator, środkowy dyferencjał z odprowadzeniem do dyferencjałów. O sterowanie stara się ogromne serwo z momentem 30kg.cm.
Aby można było stworzyć większą przestrzeń dla akumulatorów, regulator został przemieszczony na płytę montażową poza środkowy dyferencjał. Umożliwiło to optymalne rozłożenie masy w aucie i zarazem zwiększyło wydajność chłodzenia regulatora.
Ubarwienie auta jest inspirowane prawdziwym zawodniczym Motorsportem Fox Shox w czarno-biało-pomarańczowej kolorystyce.
Gotowe ubarwienie typowe dla karoserii w czerwono białych barwach z logiem Losi i płomieniem.
Model RC DBXL-E 2.0 jest wyposażony w wodoodporną* elektronikę, wraz z odbiornikiem, serwem i regulatorem. Model jest skonstruowany tak, aby minimalizował ryzyko wniknięcia wody do elektroniki, z związku z tym potrzeba minimalizować ryzyko wilgoci przede wszystkim ze względu na silnik, który nie posiada tej ochrony i podlega przez to regularnemu niezbędnemu serwisowi elementów obrotowych, przede wszystkim łożysk.
Auto jest wyposażone w listwę świetlną LED nad oknem, którą można dowolnie włączyć i wyłączyć. Można się zatem udać na nocną jazdę bez obaw przed zabłądzeniem.
Nowy nadajnik RC Spektrum DX3 ma 3 kanały i jest kompatybilny z systemem stabilizacji Spektrum AVC i telemetrią Spektrum Smart. Doskonały zasięg, super szybka odpowiedź i wysoka odporność na zakłócenia dzięki ekskluzywnej technologii Spektrum DSMR. Szybkie ustawienie potrzebnych parametrów.
Model jest wyposażony w komponenty z technologią Spektrum Smart, która oferuje więcej informacji o modelu, prostszą obsługę i troskę o akumulatory. Wszystkie komponenty SMART, wraz z akumulatorem, są w stanie wzajemnie komunikować i przenosić telemetrię.
Zawarty w zestawie nadajnik DX3 wyświetla stan naładowania akumulatora w modelu.
Jako tuning można wyświetlać kompletną telemetrię (obroty, prędkość, temperatura i inne):
Technologia AVC jest najnowszą innowacją Spektrum od Horizon Hobby w dziedzinie odbiorników do modeli aut. Ten system stabilizacji przynosi całkowicie nowy sposób sterowania aut RC. Technologia AVC wykorzystuje czujniki do jednoczesnej korekty sterowania i gazu. Wynikiem jest płynniejsza jazda, stabilne zachowanie na prostej i w zakręcie oraz bezpieczniejsze trzymanie się drogi.
Do uruchomienia modelu potrzebny jest akumulator napędowy oraz odpowiednią ładowarkę akumulatora napędowego.
Model można użytkować na dwóch identycznych akumulatorach 3S LiPol (11.1 V) lub 4S LiPol (14.8V).
Akumulatory Spektrum z technologią Smart to obecnie najnowocześniejszy i najbezpieczniejszy sposób konserwacji i ładowania akumulatorów.
Akumulatory Smart G2 są jeszcze prostsze w obsłudze i bezpieczniejsze, dzięki likwidacji konektora balansera. Akumulatory G2 mają dodatkowo aż 3x szybsze automatyczne rozładowanie do trybu storage. Akumulatory Smart G2 można ładować tylko na ładowarkach Spektrum Smart i Smart G2.
Jeśli w modelu auta RC modelu Losi będą użytkowane nowoczesne akumulatory Smart LiPol, to polecamy poniższe ładowarki:
Ładowarką Spektrum Smart można ładować akumulatory Smart i Smart G2, jak również akumulatory konwencjonalne. Poprzednio sprzedawane ładowarki Smart, po uaktualnieniu, również obsługują Smart G2.
Aby podłączyć akumulator do powyższych ładowarek, należy użyć redukcji do ładowania IC5/IC3.
Opakowania ochronne zostały zaprojektowane w celu zmniejszenia ryzyka związanego z transportem i ładowaniem akumulatorów. Akumulatory LiPol mogą zapewnić wysokie prądy rozładowania i mają dużą pojemność przy zachowaniu niewielkich rozmiarów i niskiej masy. Akumulator LiPol jest szczególnie podatny na uszkodzenia mechaniczne i dlatego musi być dokładnie chroniony.
Do normalnej eksploatacji samochodu RC Losi potrzebny jest klej do opon, klej do śrub, zestaw narzędzi i olej silikonowy do amortyzatorów. Z naszej oferty polecamy niedrogi zestaw narzędzi do samochodów RC lub wysokiej jakości Zestaw śrubokrętów imbus 1.5/2.0/2.5/3.0mm.
Klej do opon przykleja opony do felgi. Opona musi być zawsze mocno przyklejona do felgi na całym obwodzie! Jeśli opona nie będzie przyklejona na całym obwodzie, może pęknąć. Klej do opon ma specjalny skład, który jest w stanie łączyć takie materiały jak guma czy nylon, a jednocześnie po stwardnieniu jest elastyczny. Polecamy klej do opon Robitronic z naszej oferty - zobacz polecane akcesoria.
Od czasu do czasu konieczne jest dodanie oleju silikonowego do amortyzatorów modelu i wymiana oleju w mechanizmach różnicowych. Podczas normalnej pracy występuje tylko niewielki wyciek oleju silikonowego wzdłuż tłoczysk amortyzatora. Jeśli powierzchnia tłoczysk amortyzatora lub stan uszczelek jest w złym stanie, wyciek oleju może być duży. W takich przypadkach dostarczane są zestawy naprawcze lub pojedyncze części. Z naszej oferty olejów silikonowych polecamy oleje silikonowe TLR (Team Losi Racing), zobacz zalecane akcesoria.
Do rutynowej konserwacji wymagany jest klej do śrub. Śruby wkręcane w materiał metalowy (np. śruby w silniku, śruby ustalające w zębatce) należy zabezpieczyć przed poluzowaniem za pomocą tego kleju.
209,99 zł
134,99 zł
102,99 zł
162,99 zł
148,99 zł
149,99 zł
147,99 zł
147,99 zł
147,99 zł
147,99 zł
148,99 zł
154,99 zł
99,99 zł
98,99 zł
131,99 zł
99,99 zł
98,99 zł
99,99 zł
98,99 zł
99,99 zł
93,99 zł
98,99 zł
114,99 zł
0,00 zł
48,99 zł
98,99 zł
99,99 zł
48,99 zł
98,99 zł
109,99 zł