E-flite UMX P-51D Voodoo 0.44m SAFE Select BNF Basic

EFLU4350

Nowy produkt

Model samolotu E-flite P-51D Mustang Voodoo RC jest ultra-mikro półmakietą wyścigowej maszyny z bezkonkurencyjną stabilnością, ekskluzywną technologią AS3X i opcjonalną ochroną obwiedni lotu SAFE Select. Wersja BNF Basic.

Więcej szczegółów

3 Przedmioty

819,99 zł brutto

Dodaj do listy życzeń

Opis

Długość 439mm
Rozpiętość 493mm
Masa do lotu 112g (3S 300mAh) 105g (2S 300mAh)
Elektro pohon Trójfazowy 2150Kv, 12P

Więcej informacji

Zawartość zestawu:

W zestawie znajduje się kompletnie złożony model RC samolotu UMX P-51D Voodoo BNF Basic z zainstalowaną elektroniką: Spektrum silnik trójfazowy BL200 2150obr/V, Spektrum jednostka sterująca UMX P-51, 4x Spektrum serwo liniowe 2.3g.

Do uruchomienia potrzebny jest co najmniej 5-kanałowy nadajnik Spektrum oraz akumulator LiPol 7,4 - 11,1V 280 - 300mAh ze złączem JST i odpowiednia ładowarka.

Charakterystyka:

E-flite® UMX™ P-51D Voodoo jest Ultra-Mikro wersją maszyny wyścigowej, z bezkonkurencyjną stailnością, ekskluzywną technologią AS3X i opcjonalną ochroną obwiedni lotu SAFE Select oraz telemetrią akumulatora. Model jest w pełni złożony i gotowy do lotu zaraz po wyjęciu z pudełka.

Model zdalnie sterowany jest repliką wersji wyścigowej, oryginalnego UMX P-51D BL. Unikalne ubarwienie jest bardzo widoczne w locie i wyjątkowe na modelach RC. Zasilany przez 2S-3S LiPol i mocny silnik bezszczotkowy, model jest szybki, zwrotny i niezwykle sterowny. Dzięki niewielkim rozmiarom UMX Voodoo może być latany w mniejszych przestrzeniach, w tym na podwórkach, w parkach czy na boiskach sportowych! Model posiada solidne podwozie ze sterowanym tylnym kołem do kołowania, startu i lądowania na gładkich powierzchniach. Do startu z ręki i lądowania brzuchem na trawie podwozie można zdemontować.

Informacja o wzorcu

P-51D Mustang to jeden z najbardziej ikonicznych samolotów myśliwskich II wojny światowej! Był to pierwszy samolot myśliwski posiadający unikalne skrzydło o profilu laminarnym, co pozwoliło mu osiągnąć wyższe osiągi w porównaniu z innymi samolotami myśliwskimi swoich czasów. W efekcie wiele Mustangów różnych wersji lata do dziś na pokazach i wyścigach lotniczych na całym świecie.

P-51D-25-NA (z oryginalnym numerem seryjnym 44-73415) został zbudowany w 1944 roku przez North American Aviation w Inglewood w Kalifornii dla Armii Stanów Zjednoczonych. Po przejściu na własność prywatną w 1958 roku, po raz pierwszy ścigał się w Reno Air Races pod oznaczeniem #55 "Pegasus". Następnie został przemianowany na "Voodoo" i poleciał w 1998 roku w Reno Air Races. Wygrał klasę Unlimited w 2013, 2014 i 2016 roku i obecnie jest częścią kolekcji Muzeum Lotniczego Planes of Fame w Chino w Kalifornii.

Elektroniczna stabilizacja

Model samolotu E-flite UMX P-51D RC jest wyposażony w ekskluzywne technologie Spektrum™ AS3X® i SAFE® Select. Funkcja AS3X działa w tle, aby wyeliminować wpływ wiatru i turbulencji. Opcjonalnie SAFE Select może być aktywowany, aby ograniczyć przechyły modelu w locie i automatycznie sprowadzić model do lotu poziomego, gdy drążki powrócą do pozycji neutralnej. Funkcja SAFE Select może być przypisana do przełącznika i aktywowana tylko wtedy, gdy tego potrzeba. Jeśli nie chcemy w ogóle korzystać z SAFE Select, wystarczy ją dezaktywować zgodnie z instrukcją, a aktywna będzie tylko 3-osiowa stabilizacja AS3X.

Wersja Bind-N-Fly

Model RC samolotu jest w wersji BNF, ma zainstalowany system zasilania, serwomechanizmy i odbiornik Spektrum 2,4GHz. Wystarczy dodać akumulator i sparować model z kompatybilnym nadajnikiem lotniczym Spektrum.

Telemetria

UMX P-51D Voodoo wyposażony jest w jednostkę sterującą, która łączy w sobie regulator i odbiornik w jednym. Urządzenie zapewnia telemetrię w czasie rzeczywistym (napięcie akumulatora napędowego), którą można wyświetlić, lub ustawić alarm, na nadajnikach Spektrum AirWare (w tym DX6e i 8e, DX6 G2/G3 i 8 G2, DX9, NX6,NX8 i NX10, iX12, iX20 i innych).

Wysoka moc

UMX P-51D Voodoo jest jednym z najszybszych modeli UMX, a dzięki akumulatorowi 3S LiPol o pojemności 300mAh ma niemal nieograniczoną wydajność w pionie. Do normalnego latania można użyć akumulatora LiPol 2S. Zainstalowany jest silnik bezszczotkowy typu outrunner BL200 2150obr/V.

W pełni złożony

Model przychodzi złożony i gotowy do lotu w kilka minut! Wyposażony jest w najnowocześniejszą technologię Spektrum 2.4GHz. Do sterowania wystarczy minimum 5-kanałowy nadajnik Spektrum DSMX/DSM2.

Opcje podwozia

Sztywne podwozie z kierowanym tylnym kołem może być wykorzystywane do kołowania, startu i lądowania na gładkich powierzchniach. Można też zdemontować podwozie do startu z ręki i wylądować na trawie. Model bez podwozia będzie jeszcze szybszy i bardziej zwrotny.

Wytrzymała konstrukcja

Konstrukcja EPS zapewnia lekki, ale wytrzymały szkielet samolotu. W razie wypadku dostępne są części zamienne, drobne kolizje można naprawić za pomocą kleju do pianki.

Własności
  • Bardzo szybki, zwrotny i łatwy w pilotażu mały model P-51
  • Zasilanie 2-3S LiPol, konektor JST(RCY)
  • Mocny silnik bezszczotkowy z 4 łopatkowym śmigłem
  • Telemetria napięcia akumulatora w czasie rzeczywistym z kompatybilnymi nadajnikami Spektrum
  • Jednostka sterująca Spektrum z wiodącą w branży technologią DSMX 2.4GHz
  • Ekskluzywna technologia stabilizacji lotu AS3X®
  • SAFE® Select technologia ochrony obwiedni lotu
  • W pełni zmontowany i gotowy do lotu
  • Unikalne, bardzo widoczne barwienie Voodoo
  • Odłączane stałe podwozie z sterowanym podwoziem ogonowym
Polecamy zakup:

W celu uruchomienia należy uzupełnić:

  • Min. 5-cio kanałowy nadajnik DMSX/DSM2
  • Akumulator 2S lub 3S LiPol 280–300mAh z konektorem JST
  • Kompatybilną ładowarkę
Zalecane nadajniki Spektrum

Do sparowania modeli w wersji BNF polecamy nowoczesne programowalne nadajniki SPEKTRUM:

  • 6-kanałowy nadajnik klasy DX Spektrum DX6e DSMX z telemetrią, 250 modeli w pamięci.
  • 6-kanałowy nadajnik klasy NX Spektrum NX6 DSMX z najnowszymi trendami, kompatybilnością z Technologią Smart, portem USB i możliwością połączenia WiFi .
  • 8-kanałowy nadajnik klasy NX Spektrum NX8 DSMX z najnowszymi trendami, kompatybilnością z Technologią Smart, portem USB i możliwością połączenia WiFi .
Zalecane akumulatory

Do zasilania modelu zalecamy akumulator napędowy LiPol z 2 lub 3 ogniwami (7,4/11,1V) i konektorem JST.

  • Spektrum LiPo 11.1V 300mAh 30C JST
Polecane ładowarki dla akumulatorów Smart i konwencjonalnych

Jeśli w modelach samolotów lub śmigłowców RC będą używane nowoczesne akumulatory Smart LiPol, lub akumulatory innych producentów, to polecamy niniejsze ładowarki:

  • Ładowarka z zasilaczem sieciowym Spektrum S150 z jednym wyjściem 50W.
  • Ładowarka z zasilaczem sieciowym Spektrum S1100AC z jednym wyjściem 1x100W.
  • Ładowarka z zasilaczem sieciowym Spektrum S2100 z dwoma wyjściami 2x 100W.
Polecamy nowoczesne wydajne ładowarki dla akumulatorów Smart
  • Bardzo wydajna ładowarka AC Spektrum Smart G2 ładowarka S1400 1x400W AC z jednym wyjściem 400W.
  • Bardzo wydajna ładowarka AC Spektrum Smart G2 ładowarka S2200 2x200W AC z dwoma wyjściami 2x200W.

Do dyspozycji jest redukcja do ładowania IC5/IC3 Spektrum kabel konwersji IC5 urządzenie - IC3 akumulator 10cm 10AWG.

Polecane ładowarki dla konwencjonalnych akumulatorów LiPol

Podczas użytkowania konwencjonalnych akumulatorów LiPol, polecamy stosowanie uniwersalnej ładowarki o mocy minimalnie 50W.

Ładowarka Dynamite Prophet Sport z dwoma wyjściami 50W

Do ładowania akumulatora z konektorem JST należy zastosować kabel konwersji IC3 akumulator - JST urządzenie.

Akcesoria do codziennej eksploatacji

Do zwykłej eksploatacji modeli latających RC potrzeba odpowiednie kleje, zestaw narzędzi oraz opakowanie do przechowywania akumulatorów LiPol. Z naszego asortymentu polecamy wysokiej jakości zestaw śrubokrętów imbusowych 1.5/2.0/2.5/3.0mm i Modelcraft śruboręty krzyżakowe (zestaw 6szt). Do montażu przyda się jeszcze Modelcraft mini kleszcze w pokrowcu (zestaw) a do cięcia Modelcraft nóż do cięcia z podkładką A6.

Opakowania ochronne na akumulatory

Opakowania ochronne mają na celu zmniejszenie ryzyka związanego z transportem i ładowaniem akumulatorów. Akumulatory LiPol mogą, przy zachowaniu niewielkich wymiarów i niewielkiej wagi, zapewniać wysokie prądy rozładowania i mieć dużą pojemność na długi czas jazdy. Akumulator LiPol jest narażony głównie na uszkodzenia mechaniczne.

Prezentacja wideo
:

4 innych produktów w tej samej kategorii: