Więcej informacji
Silnik nitro ZR.32X SPEC.4.1 COMPETITION zbudowany na bazie popularnego ZR.32. Jest to następca popularnego silnika ZR.32X SPEC.4 COMPETITION.
Względem poprzednika usprawniono gaźnik jak również samo chłodzenie głowicy cylindra. W modelu zastosowano główkę cylindra Heavy-Duty CoolDownMax znaną z większych modeli. Nowy 3-igłowy gaźnik umożliwia jeszcze dokładniejszą regulację, szczególnie na biegu jałowym, co pozytywnie wpływa na osiągi. ZR.32R SPEC.4 oferuje większy moment obrotowy niż poprzednik. Układ żeber głowicy silnka daje lepsze chłodzenie i w konsekwencji wyższą wydajność. Został wypozażony w turbo palnik. Został zbudowany z nastawieniem na możliwie najlepsze osiągi. To profesjonalny silnik specjalnie wzmocniony, z przeznaczeniem do trudnych wyścigów.
Silnik dostarcza mocy, która zadowoli najbardziej wymagających użytkowników. Silnik jest bardzo łatwy w ustawianiu/regulacji.