Arrma Typhon Grom 223S Blx 1:18 4Wd Smart Rtr Basic Srebrny

ARA2306T1

Nowy produkt

Model RC auta Arrma Typhon Grom w skali 1:18 z napędem na 4 koła, mocnym silnikiem bezszczotkowym i prędkością do 56 km/h. Precyzyjnie zaprojektowany mały buggy. Fabrycznie zainstalowane ulepszenia, stabilizacja DSC.

Więcej szczegółów

3 Przedmioty

1 059,99 zł brutto

Dodaj do listy życzeń

Opis

Masa 890g
Typ Buggy
Długość 296mm
Szerokość 188mm
Wysokość 96mm
Skala 1:18
Rozstaw 196mm
Prześwit podwozia 30mm
Napęd 4WD
Silnik Trójfazowy 4500 Kv
Koła 1.85" Black, opona 2.76" dBoots® 2-HO, piasta 12 mm
Podwozie Kompozyt nylonowy
Prędkość do 56km/h (2S LiPol), do 80 km/h (3S Lipol)
Komora akumulatora 101 x 31 x 21 mm
Olej w amortyzatorach 2000 cSt
Olej w dyferencjałach Smar
Czas jazdy (przybliżony) 10 -15min

Więcej informacji

Zawartość zestawu:

W zestawie znajduje się zmontowany model RC Typhon Grom 223S BLX z zainstalowanymi komponentami: Spektrum SLT DSC 2-w-1 25A jednostka sterująca, Spektrum Firma 4500 Kv silnik bezszczotkowy, Spektrum SX110 serwo. Nadajnik Spektrum 2.4GHz SLT2 DSC, 4szt baterii AA do nadajnika. Akcesoria: podkładki sprężynowe, klucz imbusowy, śrubokręt imbusowy. Instrukcja obsługi EN, DE, FR.

Charakterystyka:

Z modelem RC samochodu Arrma Typhon Grom 223S BLX dzięki mniejszemu rozmiarowi w skali 1:18 i mocnemu silnikowi trójfazowemu w przystępnej cenie będziecie mieli dużo zabawy w domu i na zewnątrz. Trwałość, wydajność BLX i precyzyjne wykonanie makietowe są nieodłącznymi cechami marki Arrma, a ten model zachowuje wszystkie ważne cechy, w tym napęd 4x4 i wysokie prędkości do 56 km/h. Fabryczne ulepszenia zostały zainstalowane, aby model mógł z łatwością poradzić sobie z mocą nowo zainstalowanego silnika bezszczotkowego. Samochód RC jest przeznaczony dla dzieci, dorosłych, początkujących i doświadczonych kierowców, którzy otrzymują gotowy do jazdy model z dodatkową mocą.

Ponieważ napęd trójfazowy jest przystosowany do zasilania 2-3S LiPo, można zacząć od akumulatora 2S LiPo (sprzedawanego oddzielnie), a w miarę doskonalenia umiejętności jazdy można również podłączyć akumulator 3S LiPo (sprzedawany oddzielnie) i zwiększyć moc i prędkość do ekstremalnych 80 km/h. Dlatego, aby zapewnić, że model z łatwością poradzi sobie z takim wzrostem mocy, ulepszenia takie jak pełne metalowe mechanizmy różnicowe, stalowe półosie, aluminiowe amortyzatory olejowe i aluminiowe drążki kierownicze są już fabrycznie zainstalowane.

Samochód Typhon Grom 223S BLX RC posiada specjalną funkcję elektronicznej stabilizacji DSC w jednostce sterującej, która automatycznie wprowadza korekty kierownicy w celu płynnego poślizgu, łatwiejszego sterowania przy wyższych prędkościach i na mniej przyczepnych powierzchniach. Stabilizacja DSC obejmuje 4 tryby, w tym możliwość wyłączenia. Kolejną funkcją jest możliwość ograniczenia przepustnicy do 75% lub 50%, dzięki czemu model jest odpowiedni dla zupełnie początkujących.

Samochód jest dobrze przygotowany do trudnych tras, wyposażony w mocne kompozytowe podwozie z niezależnym zawieszeniem, amortyzatorami olejowymi i napędem na 4 koła. Solidne metalowe przekładnie różnicowe przenoszą moc z silnika trójfazowego przez zamknięty układ napędowy na koła i opony dBoots 2-HO. Nawet serwo sterowania Spektrum™ SX110 ma metalowe koła zębate i, podobnie jak regulator 2 w 1 25A wyposażony w złącze IC2®, jest wodoodporne* do jazdy na mokrej nawierzchni. Zintegrowany szybki wentylator chłodzący utrzymuje niską temperaturę silnika i regulatora, zapewniając długą żywotność i najwyższą wydajność.

Oprócz doskonałych właściwości jezdnych, model zachwyci również makietą nadwozia typu Buggy, która bazuje na popularnym modelu w skali 1:8. Karoseria ma bezspinkowe mocowanie ułatwiające montaż i demontaż, aby włączyć model i naładować akumulator. Wyróżnia się wśród innych mniejszych modeli samochodów mocą, wszechstronnością, świetnym prowadzeniem i umiejętnościami, które są potrzebne, aby zaimponować innym swoją jazdą.

System napędowy 2-3S

Arrma Typhon Grom 223S BLX to wszechstronny model o wysokich osiągach, który może rosnąć wraz z umiejętnościami kierowcy. Na początek można uruchomić model na dołączonym akumulatorze 2S LiPo i ograniczyć moc przepustnicy do 50%. Później można zwiększyć przepustnicę do 75% i 100%, a nawet dodać do modelu sprzedawany oddzielnie akumulator 3S LiPo i osiągnąć prędkość do 80 km/h.

Stabilizacja jazdy (DSC)

Ekskluzywną funkcją, szczególnie dla nowych kierowców, jest dynamiczna stabilizacja jazdy zawarta w jednostce sterującej Spektrum. Wykorzystuje ona zintegrowane czujniki do wprowadzania korekt kierownicy w celu ułatwienia kierowania. Intensywność stabilizacji można wygodnie zmieniać za pomocą nadajnika w czterech trybach, od wyłączonego do wysokiego wspomagania.

Zainstalowane upgrade'y

W celu zapewnienia trwałości i zwiększonej wydajności, model posiada fabrycznie zainstalowane ulepszenia, takie jak w pełni metalowe mechanizmy różnicowe (ARA311193), stalowe półosie (ARA311198), aluminiowe amortyzatory olejowe (ARA-1560) i aluminiowe regulowane drążki kierownicze (ARA340208). Pomimo tych ulepszeń, model zachowuje swoją przystępną cenę.

Standardowa jakość dużego modelu

ARRMA TYPHON GROM 4X4 1:18 RTR został zaprojektowany i zbudowany zgodnie z tymi samymi wysokimi standardami, trwałością i wydajnością, których oczekuje się od samochodów ARRMA RC. Jest tylko trochę mniejszy!

Niesamowity wygląd buggy

Zaraz po wyjęciu z pudełka model zachwyca kształtem i karoserią typu buggy, profesjonalnie wykończoną fabrycznie i w charakterystycznych kolorach, które oddają niepowtarzalny wygląd oryginalnego ARRMA TYPHON.

Bezspinkowa karoseria

Karoseria zatrzaskuje się łatwo, szybko i bezpiecznie na podwoziu. Nie ma już klipsów, które musiałyby być włożone w otwory i uszkodzić karoserię podczas pracy. Jest to system mocowania, z którym z łatwością poradzą sobie osoby w każdym wieku. Układ napędowy przenosi moc na wytrzymałe koła i opony dBoots 2-HO. Podobnie jak w dużym modelu, zastosowano sprawdzoną mieszankę i wzór opon.

Układ napędowy

W centralnej części podwozia znajduje się centralny wał łączący przedni i tylny mechanizm różnicowy. Jest on napędzany bezpośrednio przez silnik trójfazowy za pośrednictwem zębatki i przekładni głównej. Na końcu wału centralnego znajdują się metalowe przekładnie stożkowe dla mechanizmów różnicowych. Cały układ napędowy jest dobrze chroniony, aby zapewnić niezawodne działanie nawet w trudnym terenie.

Sterowanie auta

Aby zapewnić niezawodne sterowanie, zainstalowano serwo Spektrum™ SX110 z metalowymi zębatkami, aby zapewnić wysoką odporność nawet w przypadku uderzenia.

Jednostka nepędowa auta

Prawa strona podwozia mieści jednostkę napędową, składającą się z silnika Firma 2838 4500Kv z masywnym radiatorem i zintegrowanym regulatorem 25A z odbiornikiem. Pomiędzy komponentami umieszczono nowy wentylator dla jeszcze wydajniejszego chłodzenia.

Olejowe amortyzatory

Aby zapewnić brutalną jazdę po przeszkodach, skokach i dużych wybojach, model jest wyposażony w wysokiej jakości amortyzatory z wytrzymałymi aluminiowymi korpusami i wypełnione olejem, aby zapobiec chybotaniu na wybojach.

Nadajnik Spektrum SLT2 2,4GHz

2-kanałowy nadajnik Spektrum SLT2 ma idealny rozmiar dla wszystkich kierowców. Może pomóc w nauce bezpiecznego sterowania modelem, ograniczając maksymalną prędkość modelu do 50% lub 75%, dopóki nie będzie gotowy do pełnej mocy. W zestawie znajdują się 4 baterie AA do nadajnika.

Własności
  • Wysokiej jakości model buggy 1:18
  • Mocny napęd trójfazowy z zasilaniem 2-3S LiPo
  • Zainstalowane ulepszenia - metalowe dyferencjały, półosie i sprzęgła
  • Niższe kompozytowe podwozie
  • Napęd na wszystkie koła 4WD
  • Niezależne zawieszenie i aluminiowe amortyzatory olejowe
  • Zamknięty układ napędowy dla ochrony w każdym terenie
  • Wysokiej jakości metalowe przekładnie
  • Trwałe koła i opony dBoost 2-HO
  • Łatwy montaż i demontaż karoserii
  • Radiator silnika i wentylator 25 mm
  • Zderzaki tylne chroniące przed uderzeniami
  • Elektroniczna kontrola stabilności jazdy (DSC)
  • 4500 Kv silnik bezszczotkowy
  • 2-kanałowa aparatura RC Spektrum SLT2 2,4 GHz
  • Wodoodporny* Spektrum SLT 2-w-1 25A trójfazowy regulator/odbiornik
  • Wodoodporne* serwo Spektrum SX110 z metalowymi zębatkami
Polecamy zakup:

Do obsługi modelu konieczne jest dodanie akumulatora i odpowiedniej ładowarki. Do normalnej jazdy i prędkości do 56 km/h zalecamy akumulator 2S LiPol ze złączem IC2. Dla wyższych osiągów i prędkości do 80 km/h zalecamy akumulator 3S LiPol.

Polecane akumulatory

Model może być zasilany akumulatorem LiPol z dwoma (7,4 V) lub trzema (11,1 V) ogniwami.

  • Akumulator 2S LiPol dla zwykłej jazdy - Spektrum Smart G2 LiPo 7.4V 1400mAh 2S 30C Hard Case
  • Akumulator 3S LiPol dla większej mocy i szybkości - Spektrum Smart G2 LiPo 11.1V 1300mAh 3S 30C Hard Case

Akumulatory Spektrum z technologią Smart stanowią obecnie najnowocześniejszy i najbezpieczniejszy sposób obsługi i ładowania akumulatorów.

Akumulatory Smart G2 są jeszcze prostsze i bezpieczniejsze dzięki braku złącza balansującego. Akumulatory G2 mają również do 3x szybsze automatyczne rozładowywanie do trybu przechowywania. Akumulatory Smart G2 można ładować tylko za pomocą ładowarek Spektrum Smart i Smart G2.

Polecane ładowarki

Do ładowania akumulatorów LiPo 2S i 3S zalecamy ładowarki Spektrum Smart.

  • Ładowarka USB-C Spektrum Smart S100 USB-C z jednym wyjściem do 100 W (w zależności od zasilacza USB) + redukcja IC2/IC3.
  • Ładowarka sieciowa Spektrum Smart S155 AC z jednym wyjściem 55 W + redukcja IC2/IC3.
  • Ładowarka sieciowa Spektrum Smart S250 AC z dwoma wyjściami 50 W + 2x redukcja IC2/IC3.
  • Ładowarka sieciowa Spektrum Smart S1100 AC z jednym wyjściem 100 W + redukcja IC2/IC3.
Zestaw do ładowania i zasilania

Dostępny jest również kompletny pakiet zawierający akumulator i ładowarkę z USB-C oraz z redukcją. Tak więc znajdziemy wszystko czego potrzebujemy w jednym - SPMXPSS215I.

Akcesoria do normalnej pracy

Do normalnej eksploatacji samochodu RC potrzebny jest klej do opon, klej do śrub, zestaw narzędzi i olej silikonowy do amortyzatorów. Z naszej oferty polecamy niedrogi zestaw narzędzi do samochodów RC.

Klej do opon przykleja opony do felgi. Opona musi być zawsze mocno przyklejona do felgi na całym obwodzie! Jeśli opona nie będzie przyklejona na całym obwodzie, może pęknąć. Klej do opon ma specjalny skład, który jest w stanie łączyć takie materiały jak guma czy nylon, a jednocześnie po stwardnieniu jest elastyczny. Polecamy klej do opon Robitronic z naszej oferty - zobacz polecane akcesoria.

Od czasu do czasu konieczne jest dodanie oleju silikonowego do amortyzatorów modelu i wymiana oleju w mechanizmach różnicowych. Podczas normalnej pracy występuje tylko niewielki wyciek oleju silikonowego wzdłuż tłoczysk amortyzatora. Jeśli powierzchnia tłoczysk amortyzatora lub stan uszczelek jest w złym stanie, wyciek oleju może być duży. W takich przypadkach dostarczane są zestawy naprawcze lub pojedyncze części. Z naszej oferty olejów silikonowych polecamy oleje silikonowe TLR (Team Losi Racing), zobacz zalecane akcesoria.

Do rutynowej konserwacji wymagany jest klej do śrub. Śruby wkręcane w materiał metalowy (np. śruby w silniku, śruby ustalające w zębatce) należy zabezpieczyć przed poluzowaniem za pomocą tego kleju.

Etui ochronne do akumulatora

Opakowania ochronne mają na celu zmniejszenie ryzyka związanego z transportem i ładowaniem akumulatorów. Akumulatory LiPol mogą, przy zachowaniu niewielkich wymiarów i niewielkiej wagi, zapewniać wysokie prądy rozładowania i mieć dużą pojemność na długi czas jazdy. Akumulator LiPol jest narażony głównie na uszkodzenia mechaniczne.

Prezentacja wideo
:

30 innych produktów w tej samej kategorii: