HAN2890
Nowy produkt
Najlepszy niemiecki myśliwiec z końca Wielkiej Wojny, Fokker D.VII o rozpiętości 2,2m, oferuje Hangar9 jako model RC ARF. Lekka całodrewniana konstrukcja, oklejone elementy z gotowym ubarwieniem, wytłoczki karabinów, figurka pilota, tablica przyrządów oraz koła o średnicy 200mm. Zalecany silnik benzynowy 50- 60ccm.
3 Przedmiot Przedmioty
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Typ | Wojskowy historyczny |
Długość | 1830mm |
Rozpiętość | 2210mm |
Masa do lotu | 11,4 - 12,7kg |
Typ zestawu | ARF |
Stopień zaawansowania pilotażu | Zaawansowany |
Powierzchnia nośna | 156,8 dm² |
Obciążenie powierzchni | 72,7 - 81g/dm² |
Silnik spalinowy | Zalecany benzynowy 50 - 60ccm |
Nadgabaryt. Obowiązuję indywidualna cena wysyłki.
Zestaw modelu Hangar 9 Fokker D.VII 2.2m zawiera gotowe powlekane części, rozpórki, osłony, koła i kompletne części podwozia, ostrogę, makietę silnika i karabinu maszynowego, figurkę pilota, panele boczne kadłuba, zbiornik, łączniki skrzydeł, akcesoria montażowe, wielojęzyczną instrukcję w języku angielskim, niemieckim, francuskim i włoskim oraz instrukcję w języku czeskim.
Najlepszy niemiecki myśliwiec z końca Wielkiej Wojny, Fokker D.VII o rozpiętości 2,2m, oferuje Hangar9 jako model RC ARF. Lekka całodrewniana konstrukcja, oklejone elementy z gotowym ubarwieniem, wytłoczki karabinów, figurka pilota, tablica przyrządów oraz koła o średnicy 200mm. Zalecany silnik benzynowy 50- 60ccm.
Każdy, kto interesuje się historią lotnictwa i pierwszą wojną światową, nie może pominąć jednego z najmocniejszych myśliwców wojny, Fokker D.VII. został zaprojektowany przez Reinholda Platza w fabryce Anthony Fokkera i włączony do walki na końcu pierwszej wojny światowej, użytkowany był również po jej zakończeniu. Przy jego wdrażaniu na front w roku 1918 okazało się, że jest lepszy niż ówczesne myśliwce aliantów. Ten samolot charakteryzowało zastosowanie samonośnej konstrukcji skrzydeł z grubym profilem, zamiast skrzydeł z cienkim profilem wzmocnionych drutami. Efektem tego były mocniejsze skrzydła z większą siła nośną. Pomimo relatywnego starzenia się silnika Mercedes, samolot osiągał doskonałe osiągi i był bezpieczny i lekki w sterowaniu. Fokker D.VII został wdrożony na początku maja 1918. Maszyna stała się na tyle ulubioną, że powstało powiedzenie „Z przeciętnego pilota uczyni dobrego, a z dobrego - asa“.
Teraz możecie również Wy spróbować pilotażu modelu RC Fokker D.VII. W zestawie znajdują się gotowe, złożone oklejone elementy modelu. Należy je złożyć zgodnie z instrukcją i wyposażyć model własnym wyposażeniem RC, jednostką napędową oraz wszystkimi potrzebnymi akcesoriami. Wszystkie elementy są przygotowane do montażu, wraz ze wspornikami, elementami podwozia i akcesoriami. Do dokończenia należy przygotować 6-kanałową aparaturą RC, 6 szt standardowych serw (5szt dla wersji elektro), silnik spalinowy, benzynowy lub napęd elektro (silnik, regulator, akumulator).
Model można osadzić zarówno silnikiem spalinowym, jak i elektrycznym. Dwupłaty są generalnie bardzie wymagające dla napędów niż jednopłaty i lepiej wybrać mocniejszą jednostkę napędową. Przy masie do lotu ok 12kg można polecić silnik spalinowy o pojemności 50-60ccm, który będzie miał odpowiednią rezerwę mocy również podczas latania w wietrze. Przy wyborze napędu elektrycznego należy zastosować silnik o mocy powyżej ok 3500W z odpowiednim pakietem akumulatorów.
Każdy porządny model maszyny historycznej musi mieć silnik, kabinę i pilota. Aby wygląd modelu odpowiadał wzorcowi, zestaw modelu Fokker D.VII jest wyposażony w wytłoczki wszystkich części silnika z tłumikami i bocznymi panelami osłonowymi z żaluzjami wentylacji. Te dodatki należą do podstawowych cech statku powietrznego.
Samoloty z czasów Wielkiej Wojny posiadały uzbrojenie, z małymi wyjątkami, zamontowane poza kadłubem. Miało to swoje zalety w dobrym chłodzeniu i dostępie do obsługi. Karabiny były stosunkowo zawodne i czasami się zacinały, pilot wtedy musiał szybko uwolnić nabój i przywrócić jego działanie. Model ma makiety karabinów w komorze przed pilotem.
W kadłubie modelu jest wystarczająco dużo miejsca do instalacji serw, odbiornika i akumulatorów, spokojnie można się dostać do wszystkich komponentów. Dzięki zdejmowanej pokrywie na górnej części kadłuba jest do dyspozycji duża i dobrze dostępna komora.
Kokpity ówczesnych samolotów myśliwskich były otwarte, a tablica przyrządów często była wystawiona na działanie warunków atmosferycznych. D.II miał niezliczone warianty wyposażenia tablicy a przyrządy były często mocowane na różnych uchwytach. Model posiada uproszczoną formę tablicy przyrządów, która dokumentuje podstawowe wyposażenie.
W otwartej komorze kokpitu nie może zabraknąć pilota, w zestawie jest do dyspozycji figurka która wygląda bardzo wiernie i przedstawia siedzącego pilota.
Do sterowania większych i bardziej zaawansowanych modeli polecamy nowoczesne programowalne nadajniki SPEKTRUM wyższej klasy:
Jeśli w modelach RC samolotów będą używane nowoczesne akumulatory Smart LiPol, to polecamy poniższe ładowarki:
Do dyspozycji jest redukcja do ładowania IC5/IC3 Spektrum kabel konwersji IC5 urządzenie - IC3 akumulator 10cm 10AWG.
Do zwykłej eksploatacji modeli latających RC potrzeba odpowiednie kleje, zestaw narzędzi oraz opakowanie do przechowywania akumulatorów LiPol. Z naszego asortymentu polecamy wysokiej jakości zestaw śrubokrętów imbusowych 1.5/2.0/2.5/3.0mm i Modelcraft śruboręty krzyżakowe (zestaw 6szt). Do montażu przyda się jeszcze Modelcraft mini kleszcze w pokrowcu (zestaw) a do cięcia Modelcraft nóż do cięcia z podkładką A6.
Opakowania ochronne mają na celu zmniejszenie ryzyka związanego z transportem i ładowaniem akumulatorów. Akumulatory LiPol mogą, przy zachowaniu niewielkich wymiarów i niewielkiej wagi, zapewniać wysokie prądy rozładowania i mieć dużą pojemność na długi czas jazdy. Akumulator LiPol jest narażony głównie na uszkodzenia mechaniczne.
0,00 zł
4 419,99 zł
0,00 zł
2 089,99 zł
0,00 zł
1 979,99 zł
1 979,99 zł
0,00 zł