Hangar 9 Fokker D.VII 30-60ccm ARF

HAN2890

Nowy produkt

Najlepszy niemiecki myśliwiec z końca Wielkiej Wojny, Fokker D.VII o rozpiętości 2,2m, oferuje Hangar9 jako model RC ARF. Lekka całodrewniana konstrukcja, oklejone elementy z gotowym ubarwieniem, wytłoczki karabinów, figurka pilota, tablica przyrządów oraz koła o średnicy 200mm. Zalecany silnik benzynowy 50- 60ccm.

Więcej szczegółów

3 Przedmioty

4 899,99 zł brutto

Dodaj do listy życzeń

Opis

Typ Wojskowy historyczny
Długość 1830mm
Rozpiętość 2210mm
Masa do lotu 11,4 - 12,7kg
Typ zestawu ARF
Stopień zaawansowania pilotażu Zaawansowany
Powierzchnia nośna 156,8 dm²
Obciążenie powierzchni 72,7 - 81g/dm²
Silnik spalinowy Zalecany benzynowy 50 - 60ccm

Więcej informacji

Zawartość zestawu:

Nadgabaryt. Obowiązuję indywidualna cena wysyłki.

Zestaw modelu Hangar 9 Fokker D.VII 2.2m zawiera gotowe powlekane części, rozpórki, osłony, koła i kompletne części podwozia, ostrogę, makietę silnika i karabinu maszynowego, figurkę pilota, panele boczne kadłuba, zbiornik, łączniki skrzydeł, akcesoria montażowe, wielojęzyczną instrukcję w języku angielskim, niemieckim, francuskim i włoskim oraz instrukcję w języku czeskim.

Charakterystyka:

Najlepszy niemiecki myśliwiec z końca Wielkiej Wojny, Fokker D.VII o rozpiętości 2,2m, oferuje Hangar9 jako model RC ARF. Lekka całodrewniana konstrukcja, oklejone elementy z gotowym ubarwieniem, wytłoczki karabinów, figurka pilota, tablica przyrządów oraz koła o średnicy 200mm. Zalecany silnik benzynowy 50- 60ccm.

Każdy, kto interesuje się historią lotnictwa i pierwszą wojną światową, nie może pominąć jednego z najmocniejszych myśliwców wojny, Fokker D.VII. został zaprojektowany przez Reinholda Platza w fabryce Anthony Fokkera i włączony do walki na końcu pierwszej wojny światowej, użytkowany był również po jej zakończeniu. Przy jego wdrażaniu na front w roku 1918 okazało się, że jest lepszy niż ówczesne myśliwce aliantów. Ten samolot charakteryzowało zastosowanie samonośnej konstrukcji skrzydeł z grubym profilem, zamiast skrzydeł z cienkim profilem wzmocnionych drutami. Efektem tego były mocniejsze skrzydła z większą siła nośną. Pomimo relatywnego starzenia się silnika Mercedes, samolot osiągał doskonałe osiągi i był bezpieczny i lekki w sterowaniu. Fokker D.VII został wdrożony na początku maja 1918. Maszyna stała się na tyle ulubioną, że powstało powiedzenie „Z przeciętnego pilota uczyni dobrego, a z dobrego - asa“.

Teraz możecie również Wy spróbować pilotażu modelu RC Fokker D.VII. W zestawie znajdują się gotowe, złożone oklejone elementy modelu. Należy je złożyć zgodnie z instrukcją i wyposażyć model własnym wyposażeniem RC, jednostką napędową oraz wszystkimi potrzebnymi akcesoriami. Wszystkie elementy są przygotowane do montażu, wraz ze wspornikami, elementami podwozia i akcesoriami. Do dokończenia należy przygotować 6-kanałową aparaturą RC, 6 szt standardowych serw (5szt dla wersji elektro), silnik spalinowy, benzynowy lub napęd elektro (silnik, regulator, akumulator).

Własności modelu Foker D.VII
  • Lekka konstrukcja z lekkiej balsy i sklejki wycinanej laserem
  • Dwudzielne dolne skrzydło z aluminiową rurą dla ułatwienia transportu i montażu
  • Wytłoczka repliki silnika przygotowana do instalacji
  • Gotowe drewniane usterzenie
  • Oryginalne amortyzowane podwozie główne ze skrzydłem
  • Trójdzielne górne skrzydło ułatwia montaż modelu
  • Kokpit jest wyposażony a tablicę przyrządów i pilota
  • Przygotowane makiety karabinów dla większego realizmu
  • Duża górna pokrywa dla ułatwienia dostępu do elektroniki i akumulatorów
  • W zestawie zawarte są 200mm koła podwozia głównego
  • Funkcjonalny system wsporników
  • Pomalowane laminatowe elementy
  • Zaprojektowane do montażu silnika benzynowego lub elektrycznego
  • Oklejony folią Hangar 9 UltraCote
  • W zestawie kompletne akcesoria montażowe
Wybór jednostki napędowej

Model można osadzić zarówno silnikiem spalinowym, jak i elektrycznym. Dwupłaty są generalnie bardzie wymagające dla napędów niż jednopłaty i lepiej wybrać mocniejszą jednostkę napędową. Przy masie do lotu ok 12kg można polecić silnik spalinowy o pojemności 50-60ccm, który będzie miał odpowiednią rezerwę mocy również podczas latania w wietrze. Przy wyborze napędu elektrycznego należy zastosować silnik o mocy powyżej ok 3500W z odpowiednim pakietem akumulatorów.

Makieta silnika

Każdy porządny model maszyny historycznej musi mieć silnik, kabinę i pilota. Aby wygląd modelu odpowiadał wzorcowi, zestaw modelu Fokker D.VII jest wyposażony w wytłoczki wszystkich części silnika z tłumikami i bocznymi panelami osłonowymi z żaluzjami wentylacji. Te dodatki należą do podstawowych cech statku powietrznego.

Makiety uzbrojenia

Samoloty z czasów Wielkiej Wojny posiadały uzbrojenie, z małymi wyjątkami, zamontowane poza kadłubem. Miało to swoje zalety w dobrym chłodzeniu i dostępie do obsługi. Karabiny były stosunkowo zawodne i czasami się zacinały, pilot wtedy musiał szybko uwolnić nabój i przywrócić jego działanie. Model ma makiety karabinów w komorze przed pilotem.

Instalacja elektroniki

W kadłubie modelu jest wystarczająco dużo miejsca do instalacji serw, odbiornika i akumulatorów, spokojnie można się dostać do wszystkich komponentów. Dzięki zdejmowanej pokrywie na górnej części kadłuba jest do dyspozycji duża i dobrze dostępna komora.

Wyposażenie kabiny

Kokpity ówczesnych samolotów myśliwskich były otwarte, a tablica przyrządów często była wystawiona na działanie warunków atmosferycznych. D.II miał niezliczone warianty wyposażenia tablicy a przyrządy były często mocowane na różnych uchwytach. Model posiada uproszczoną formę tablicy przyrządów, która dokumentuje podstawowe wyposażenie.

Figurka pilota

W otwartej komorze kokpitu nie może zabraknąć pilota, w zestawie jest do dyspozycji figurka która wygląda bardzo wiernie i przedstawia siedzącego pilota.

Polecamy zakup:
Wyposażenie pod silnik spalinowy:
  • Silnik benzynowy dwu- lub czterotakt
  • Akumulator zapłonu
  • Wyłącznik zapłonu
  • Odpowiednie śmigło
  • Min. 6-kanałowa aparatura RC
  • Akumulator odbiornika
  • Serwa sterów i gazu
  • Kable przedłużające serw
Wyposażenie pod silnik elektryczny:
  • Silnik trójfazowy min. 3500W
  • Regulator trójfazowy
  • Pakiet akumulatorów napędowych
  • Odpowiednie śmigło
  • Min. 6-kanałowa aparatura RC
  • Alternatywne akumulatory odbiornika
  • Serwa sterów
  • Kable przedłużające serw
Polecane nadajniki Spektrum dla wymagających pilotów

Do sterowania większych i bardziej zaawansowanych modeli polecamy nowoczesne programowalne nadajniki SPEKTRUM wyższej klasy:

  • 8-kanałowy nadajnik klasy DX Spektrum DX8e DSMX z kompatybilnością Technologii Smart.
  • 10-kanałowy nadajnik klasy NX Spektrum NX10 DSMX z najnowszymi trendami, wyjściem głosowym, kompatybilnością Technologii Smart, portem USB.
  • 20-kanałowy nadajnik klasy iX Spektrum iX20 DSMX z dużym kolorowym 5" dotykowym ekranem, interfejsem Android i walizka.
Zalecane ładowarki dla akumulatorów konwencjonalnych i Smart

Jeśli w modelach RC samolotów będą używane nowoczesne akumulatory Smart LiPol, to polecamy poniższe ładowarki:

  • Ładowarka z zasilaczem sieciowym Spektrum S1100AC z jednym wyjściem 1x100W.
  • Ładowarka z zasilaczem sieciowym Spektrum S2100 z dwoma wyjściami 2x100W.
Polecane nowoczesne ładowarki dla akumulatorów Smart
  • Bardzo mocna ładowarka AC Spektrum Smart G2 ładowarka S1400 1x400W AC z jednym wyjściem 400W.
  • Bardzo mocna ładowarka AC Spektrum Smart G2 ładowarka S2200 2x200W AC z dwoma wyjściami 2x200W.

Do dyspozycji jest redukcja do ładowania IC5/IC3 Spektrum kabel konwersji IC5 urządzenie - IC3 akumulator 10cm 10AWG.

Akcesoria do codziennej eksploatacji

Do zwykłej eksploatacji modeli latających RC potrzeba odpowiednie kleje, zestaw narzędzi oraz opakowanie do przechowywania akumulatorów LiPol. Z naszego asortymentu polecamy wysokiej jakości zestaw śrubokrętów imbusowych 1.5/2.0/2.5/3.0mm i Modelcraft śruboręty krzyżakowe (zestaw 6szt). Do montażu przyda się jeszcze Modelcraft mini kleszcze w pokrowcu (zestaw) a do cięcia Modelcraft nóż do cięcia z podkładką A6.

Opakowania ochronne na akumulatory

Opakowania ochronne mają na celu zmniejszenie ryzyka związanego z transportem i ładowaniem akumulatorów. Akumulatory LiPol mogą, przy zachowaniu niewielkich wymiarów i niewielkiej wagi, zapewniać wysokie prądy rozładowania i mieć dużą pojemność na długi czas jazdy. Akumulator LiPol jest narażony głównie na uszkodzenia mechaniczne.

Prezentacja wideo
:

8 innych produktów w tej samej kategorii: