TLR 8ight-X Buggy 1:8 Race Kit

TLR04007

Nowy produkt

Zestaw zawodniczego modelu auta RC 8ight-X Nitro Buggy 1:8 4WD Race Kit opiera się na sprawdzonych technologiach, wysokiej jakości materiałach i doskonałym opracowaniu. Napęd na wszystkie koła, duralowe anodowane podwozie 3mm 7075 T-6, szereg ulepszeń, tuningowe aluminiowe elementy, wysoka jakość opracowania.

Więcej szczegółów

0,00 zł brutto

Dodaj do listy życzeń

Opis

Typ Buggy
Długość 497mm
Szerokość 308mm
Wysokość 180mm
Skala 1:8
Rozstaw 326-329mm
Prześwit podwozia 60mm
Napęd 4WD
Silnik Zalecany spalinowy nitro .21–.31
Podwozie Aluminiowe anodowane CNC 3 mm, 7075 T-6
Felgi 83.5x42mm
Zbiornik paliwa 125cc

Więcej informacji

Zawartość zestawu:

Zestaw zawiera pakiety elementów do budowy modelu zapakowane w poszczególnych woreczkach, przeźroczystą karoserie, zbiornik paliwa 125 ccm, Blok do wyposażenia RC, arkusz naklejek.

Charakterystyka:

Zestaw zawodniczego modelu auta RC 8ight-X Nitro Buggy 1:8 4WD Race Kit opiera się na sprawdzonych technologiach, wysokiej jakości materiałach i doskonałym opracowaniu. Napęd na wszystkie koła, duralowe anodowane podwozie 3mm 7075 T-6, szereg ulepszeń, tuningowe aluminiowe elementy, wysoka jakość opracowania. Buggy jest sprzedawany jako zestaw bez elektroniki oraz bez silnika.

Losi 8ight-X Nitro Buggy znowu przesuwa poprzeczkę o poziom wyżej. Wyczynowe zawodnicze buggy z szeregiem ulepszeń. Zmiany są kierowane i oparte powodzeniami na zawodach, na podstawie uwag kierowców buggy. Sami teraz możecie zbudować i wyposażyć auto zgodnie z własnymi potrzebami. 8IGHT-X wykorzystuje innowacyjne, zaawansowane technologie, materiały o bardzo wysokiej jakości. Napęd 4WD, ekstra mocne podwozie CNC, wszystko jest dedykowane wysokiej mocy i trwałości. Rewolucyjne napędy, pedantyczna troska o detale i wyjątkowy design są wręcz nieporównywalne. 8IGHT oferuje użytkownikom Off Road Buggy zawodniczą maszynę, którą się łatwo obsługuje, serwisuje, tuninguje i doskonale prowadzi.

Własności:
  • Odporne twardo anodowane podwozie 3mm z duralu 7075 T-6
  • Ulepszona geometria zawieszenia
  • Szersze podwozie
  • Ustawienie ugięcia kół aż o 20°
  • Aluminiowe amortyzatory z otworami odpowietrzającymi
  • Większe łożyska w zwrotnicach
  • Dłuższe łoże silnika dla większej sztywności podwozia
  • Aluminiowe wieże amortyzatorów z otworami montażowymi dla możliwości ustawienia amortyzacji
  • Kąt wału centralnego został zmieniony dla równomiernego przeniesienia do dyferencjałów
  • Łatwiejszy dostęp do przednich i tylnych dyferencjałów
  • Łożyska kulkowe
  • Karoseria z lepszym przednim dociskiem
Nowa geometria zawieszenia

Nowa geometria zawieszenia umożliwia osiąganie lepszych czasów z mniejszą ilością błędów. Silnik ma zębatkę skierowaną do środka auta, aby przeniesienie mocy na oba zawieszenia było równomierne.

Możliwość tuningu zawieszenia

Wszystkie nowe wahacze są zaprojektowane tak, aby jak najlepiej spełniały funkcję początkowego przechwytywania uderzeń od kół. Ich poprawne działanie jest kluczowe dla wydajności auta. W częściach tuningowych istnieje możliwość ich wymiany na węglowe.

Szerokie podwozie

Auto ma szersze podwozie dla zwiększenia stabilności i wydajności oraz neutralnego zachowania podwozia z napędem na wszystkie koła.

Większe łożyska w dyferencjałach

Na wejściu od centralnego wału napędu zwiększono w korpusach dyferencjałów łożyska dla większej żywotności i lepszej odporności.

Nowy kształt karoserii

Karoseria jest kształtowana dla przesunięcia docisku bardziej na przód, co polepsza sprawność sterowania.

Boczne osłony podwozia

Nowe boczne osłony podwozia stanowią lepszą ochroną funkcjonalnych elementów podwozia i proste mocowanie do podwozia.

Dłuższe łoże silnika

W celu osiągnięcia jak największej sztywności jednostki napędowej na podwoziu, skonstruowano nowe dłuższe łoże silnika, z którym płyta podwozia nie jest tak obciążana przy ekstremalnej jeździe.

Nowe piasty kół

Przednie i tylne piasty zostały zmodyfikowane pod większe łożyska 8×16×5 dla maksymalnej trwałości. Jeszcze większa możliwość 20° ugięcia i skrętu kół daje szersze możliwości ustawienia.

Aluminiowe amortyzatory z odpowietrzeniem

Nowe zawory odpowietrzenia amortyzatora oraz wewnętrzne uszczelnienie umożliwia łatwiejszą manipulację przy uzupełnianiu oleju. Nowe gumowe przelotki na wale amortyzatora dla większej żywotności.

Rozmieszczenie środka ciężkości auta

Podczas jazdy najlepiej należy mieć środek ciężkości przesunięty bardziej do przodu, opłaci się to podczas skoków i w zakrętach, kiedy naturalnie osiągnie się większą stabilność i lepszą sterowność.

System sterowania Ackerman

Zaletą systemu serwosavera jest możliwość ustawienia jego sztywności i połączenie lewej i prawej strony sztywnym cięgnem. Sprzyja to bezpieczeństwu serwa i precyzji sterowania.

Aluminiowe wieże amortyzatorów

Aluminiowe wieże CNC amortyzatorów z aluminium 7075-T6, mają nowe otwory montażowe do umieszczenia amortyzatora w różnych pozycjach, co zapewnia zawodnikom więcej możliwości regulacji przy zmieniających się warunkach jazdy.

Lepszy dostęp do elementów dyferencjału

Wyraźną innowacją jest lepszy dostęp do kół zębatych i elementów dyferencjału, gdzie wystarczy zwolnić tylko 4 śruby, zdjąć pokrywę korpusu dyferencjału, bez potrzeby demontażu dalszych elementów.

Zaleta stabilizatora poprzecznego

Tak jak duże auta również modele mają w zawieszeniu zainstalowany stabilizator poprzeczny (skrętny), który pełni ważną funkcję przy wyrównywaniu nachylenia podczas pokonywania zakrętu.

Centralny wał rozdziału napędów 4WD

Kąt środkowego wału napędowego został zmieniony tak, aby były przedni i tylny dyferencjał był równomiernie napędzany i tym samym była równomiernie rozdzielana siła napędu na obie osie.

Praktyczne umieszczenie elementów elektroniki

Serwo gazu jest umieszczone zaraz obok gaźnika, tak samo jak serwo kierunku, które jest zaraz koło servosavera. Praktyczne obudowy odbiornika i akumulatora mają swoje ściśle określone miejsce na podwoziu.

Niższa masa wież amortyzatorów

Dla minimalizacji masy auta i dla obniżenia środka ciężkości, należycie zmniejszono masę wież amortyzatorów. Można zastosować zarówno 3,5mm, jak i 4mm wały amortyzatorów.

W systemie metrycznym

8IGHT-X ma rozmiary i elementy montażowe wykonane w systemie metrycznym.

Polecamy zakup:

Do zakończenia kompletacji auta należy uzupełnić aparaturę RC, serwa kierunku i gazu, akumulatora, silnik spalinowy z tłumikiem, filtr, koła z felgami, przewody paliwowe, zastaw narzędzi do montażu, oleje i klej na śruby, farby na leksan.

Prezentacja wideo
: