TLR04007
Nowy produkt
Zestaw zawodniczego modelu auta RC 8ight-X Nitro Buggy 1:8 4WD Race Kit opiera się na sprawdzonych technologiach, wysokiej jakości materiałach i doskonałym opracowaniu. Napęd na wszystkie koła, duralowe anodowane podwozie 3mm 7075 T-6, szereg ulepszeń, tuningowe aluminiowe elementy, wysoka jakość opracowania.
Ten produkt nie występuje już w magazynie
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Typ | Buggy |
Długość | 497mm |
Szerokość | 308mm |
Wysokość | 180mm |
Skala | 1:8 |
Rozstaw | 326-329mm |
Prześwit podwozia | 60mm |
Napęd | 4WD |
Silnik | Zalecany spalinowy nitro .21–.31 |
Podwozie | Aluminiowe anodowane CNC 3 mm, 7075 T-6 |
Felgi | 83.5x42mm |
Zbiornik paliwa | 125cc |
Zestaw zawiera pakiety elementów do budowy modelu zapakowane w poszczególnych woreczkach, przeźroczystą karoserie, zbiornik paliwa 125 ccm, Blok do wyposażenia RC, arkusz naklejek.
Zestaw zawodniczego modelu auta RC 8ight-X Nitro Buggy 1:8 4WD Race Kit opiera się na sprawdzonych technologiach, wysokiej jakości materiałach i doskonałym opracowaniu. Napęd na wszystkie koła, duralowe anodowane podwozie 3mm 7075 T-6, szereg ulepszeń, tuningowe aluminiowe elementy, wysoka jakość opracowania. Buggy jest sprzedawany jako zestaw bez elektroniki oraz bez silnika.
Losi 8ight-X Nitro Buggy znowu przesuwa poprzeczkę o poziom wyżej. Wyczynowe zawodnicze buggy z szeregiem ulepszeń. Zmiany są kierowane i oparte powodzeniami na zawodach, na podstawie uwag kierowców buggy. Sami teraz możecie zbudować i wyposażyć auto zgodnie z własnymi potrzebami. 8IGHT-X wykorzystuje innowacyjne, zaawansowane technologie, materiały o bardzo wysokiej jakości. Napęd 4WD, ekstra mocne podwozie CNC, wszystko jest dedykowane wysokiej mocy i trwałości. Rewolucyjne napędy, pedantyczna troska o detale i wyjątkowy design są wręcz nieporównywalne. 8IGHT oferuje użytkownikom Off Road Buggy zawodniczą maszynę, którą się łatwo obsługuje, serwisuje, tuninguje i doskonale prowadzi.
Nowa geometria zawieszenia umożliwia osiąganie lepszych czasów z mniejszą ilością błędów. Silnik ma zębatkę skierowaną do środka auta, aby przeniesienie mocy na oba zawieszenia było równomierne.
Wszystkie nowe wahacze są zaprojektowane tak, aby jak najlepiej spełniały funkcję początkowego przechwytywania uderzeń od kół. Ich poprawne działanie jest kluczowe dla wydajności auta. W częściach tuningowych istnieje możliwość ich wymiany na węglowe.
Auto ma szersze podwozie dla zwiększenia stabilności i wydajności oraz neutralnego zachowania podwozia z napędem na wszystkie koła.
Na wejściu od centralnego wału napędu zwiększono w korpusach dyferencjałów łożyska dla większej żywotności i lepszej odporności.
Karoseria jest kształtowana dla przesunięcia docisku bardziej na przód, co polepsza sprawność sterowania.
Nowe boczne osłony podwozia stanowią lepszą ochroną funkcjonalnych elementów podwozia i proste mocowanie do podwozia.
W celu osiągnięcia jak największej sztywności jednostki napędowej na podwoziu, skonstruowano nowe dłuższe łoże silnika, z którym płyta podwozia nie jest tak obciążana przy ekstremalnej jeździe.
Przednie i tylne piasty zostały zmodyfikowane pod większe łożyska 8×16×5 dla maksymalnej trwałości. Jeszcze większa możliwość 20° ugięcia i skrętu kół daje szersze możliwości ustawienia.
Nowe zawory odpowietrzenia amortyzatora oraz wewnętrzne uszczelnienie umożliwia łatwiejszą manipulację przy uzupełnianiu oleju. Nowe gumowe przelotki na wale amortyzatora dla większej żywotności.
Podczas jazdy najlepiej należy mieć środek ciężkości przesunięty bardziej do przodu, opłaci się to podczas skoków i w zakrętach, kiedy naturalnie osiągnie się większą stabilność i lepszą sterowność.
Zaletą systemu serwosavera jest możliwość ustawienia jego sztywności i połączenie lewej i prawej strony sztywnym cięgnem. Sprzyja to bezpieczeństwu serwa i precyzji sterowania.
Aluminiowe wieże CNC amortyzatorów z aluminium 7075-T6, mają nowe otwory montażowe do umieszczenia amortyzatora w różnych pozycjach, co zapewnia zawodnikom więcej możliwości regulacji przy zmieniających się warunkach jazdy.
Wyraźną innowacją jest lepszy dostęp do kół zębatych i elementów dyferencjału, gdzie wystarczy zwolnić tylko 4 śruby, zdjąć pokrywę korpusu dyferencjału, bez potrzeby demontażu dalszych elementów.
Tak jak duże auta również modele mają w zawieszeniu zainstalowany stabilizator poprzeczny (skrętny), który pełni ważną funkcję przy wyrównywaniu nachylenia podczas pokonywania zakrętu.
Kąt środkowego wału napędowego został zmieniony tak, aby były przedni i tylny dyferencjał był równomiernie napędzany i tym samym była równomiernie rozdzielana siła napędu na obie osie.
Serwo gazu jest umieszczone zaraz obok gaźnika, tak samo jak serwo kierunku, które jest zaraz koło servosavera. Praktyczne obudowy odbiornika i akumulatora mają swoje ściśle określone miejsce na podwoziu.
Dla minimalizacji masy auta i dla obniżenia środka ciężkości, należycie zmniejszono masę wież amortyzatorów. Można zastosować zarówno 3,5mm, jak i 4mm wały amortyzatorów.
8IGHT-X ma rozmiary i elementy montażowe wykonane w systemie metrycznym.
Do zakończenia kompletacji auta należy uzupełnić aparaturę RC, serwa kierunku i gazu, akumulatora, silnik spalinowy z tłumikiem, filtr, koła z felgami, przewody paliwowe, zastaw narzędzi do montażu, oleje i klej na śruby, farby na leksan.