Arrma Senton 3S BLX 1:10 4WD RTR czerwony

ARA4303V3BT2

Nowy produkt

Model RC auta Arrma Senton 3S BLX w skali 1:10 jest idealny do jazdy w terenie jak i na asfalcie. Dzięki mocnemu silnikowi trójfazowemu model osiąga prędkość aż 80km/h. Czas jazdy około 20 minut na akumulatorze LiPol 5000mAh. Nowa aparatura RC Spektrum SLT3 2.4GHz.

Więcej szczegółów

2 Przedmioty

Ostatnie egzemplarze!

1 899,99 zł brutto

Dodaj do listy życzeń

Opis

Masa 2744g
Typ Short Course Truck
Długość 558mm
Szerokość 305mm
Wysokość 210mm
Skala 1:10
Rozstaw 327mm
Prześwit podwozia 32mm
Napęd 4WD
Silnik Trójfazowy Spektrum™ Firma™ 3660 3200Kv
Koła dBoots Fortress SC
Felgi (2.2"/3") 14 mm hex
Serwo Spektrum™ SPMS651 WP MG
Prędkość do 80km/h
Komora akumulatora 165x51x48 mm
Czas jazdy 20 do 25 minut z LiPol 11.1V 5000mAh

Więcej informacji

Zawartość zestawu:

W zestawie znajduje się model RC auta Arrma Senton 3S BLX 1:10 4WD RTR z zainstalowanymi komponentami: silnik trójfazowy Firma 3200Kv 4-P BL3660Kv, regulator Arrma BLX100, Spektrum serwo S651 7kgcm MG. Nadajnik Spektrum SLT3 2.4GHz.

Charakterystyka:

Model samochodu RC Arrma Senton 3S BLX 1:10 4WD RTR Short Course Truck. Mocny silnik trójfazowy Spektrum™ Firma™, wodoodporny regulator 3200Kv Arrma BLX100 2S/3S LiPol z wentylatorem, sterowanie serwomechanizmem S651WP MG. Aparatura RC Spektrum™ SLT3™ 2,4GHz z odbiornikiem SLR300.

Zdalnie sterowany model samochodu z centralnym silnikiem i napędem 4x4 zapewni maksymalną przyczepność i osiągi na każdej nawierzchni. Prędkość modelu do 80 km/h.

Model RC samochodu Arrma Senton 3S BLX 1:10 4WD zaskakuje swoją wytrzymałością i wytrzymałością. Ma mocniejsze podwozie, mocniejsze serwo, nadajnik z ergonomicznym uchwytem zapewniającym wygodną jazdę, kierownicę z piankowymi obręczami zapewniającymi precyzyjne sterowanie. Nowi kierowcy mogą ustawić limit gazu na 50% lub 75%, dopóki nie będą gotowi do wykorzystania pełnego potencjału prędkości. Nadajnik SLT3™ jest kompatybilny z odbiornikami Tactic® SLT™ do obsługi starszych samochodów Arrma RTR i posiada trzeci kanał do sterowania opcjonalnymi funkcjami, takimi jak światła i wyciągarki. Monster truck z napędem na wszystkie koła jest wyposażony w mocny silnik trójfazowy BLX 3200KV, który zapewnia modelowi nieskończony strumień mocy. Aby zapobiec przewracaniu się modelu RC podczas dodawania gazu, jest on wyposażony w tylne koła Wheelie. Regulator, obsługujący akumulatory 3S LiPol, zapewnia wybór pomiędzy trzema trybami jazdy, wystarczy wybrać i rozpocząć wyścig.

Wzmocnione podwozie

W celu zwiększenia sztywności podwozia dokonano kilku zmian we wzmocnieniu. Jednocześnie na płytkach ustalających sworznia osi zastosowano aluminium. Konstrukcja podwozia jest rozmieszczona w sprawdzonym układzie komponentów, aby uzyskać idealne wyważenie. Wał napędowy pośrodku, akumulator po jednej stronie i elektronika po drugiej. Dodatkowo całe podwozie wyposażone jest w boczne osłony, które ograniczają wnikanie brudu do podwozia. Akumulator jest mocno osadzony na miejscu za pomocą pasków.

Większy uchwyt na module napędu

Powierzchnia płytki „Pull” została zwiększona w celu ułatwienia montażu i obsługi modułu napędowego.

Zębatka z kołem odbiorczym

Silnik można regulować, a luz między zębami precyzyjnie regulowany podczas wymiany pastora lub przekładni dzięki aluminiowej płycie z rowkami do mocowania silnika.

Łożyska kulkowe

Wszystkie części obrotowe są osadzone w łożyskach kulkowych. Odsłonięte łożyska są chronione przed kurzem i brudem gumowymi zaślepkami.

Servo saver do ochrony serwomechanizmu

Model otrzymał nowe, mocniejsze serwo,a dla jego maksymalnej ochrony zastosowano nowy, bardziej wydajny servo saver. Zapewnia to wyższy poziom ochrony przed uderzeniami i bezpieczniejszą jazdę.

Wały rowkowane

Podobnie jak w przypadku wersji 4S, również tutaj zastosowano rowkowane wały, które mogą z łatwością przenosić dużą moc silnika trójfazowego.

Koła i opony

Solidne, wieloramienne felgi z oponami dBoots® Fortress-SC z charakterystycznym wzorem zapewniają modelowi Senton 3S BLX Short Course Truck RC maksymalną przyczepność na wszystkich nawierzchniach.

Amortyzatory olejowe

Opatentowane amortyzatory olejowe pochłaniają każde uderzenie modelu. Amortyzatory są wyposażone z przodu w osłony chroniące przed uderzeniami. Zmiana sztywności i prześwitu jest możliwa za pomocą lepkości oleju lub elementów dystansowych. silikonowe O-ringi służą do bezpiecznego zatrzymywania oleju.

Kompaktowe podwozie

Konstrukcja podwozia jest rozmieszczona w sprawdzonym układzie komponentów, aby uzyskać idealne wyważenie. Wał napędowy pośrodku, akumulator po jednej stronie i elektronika po drugiej. Dodatkowo całe podwozie wyposażone jest w boczne osłony, które ograniczają wnikanie brudu do podwozia. Akumulator jest mocno osadzony na miejscu za pomocą pasków.

Przedni i tylny mechanizm różnicowy

Model wyposażony jest w przednie i tylne dyferencjały, które zapewniają maksymalną przyczepność. Mechanizmy różnicowe są wyposażone w wysokiej jakości metalowe koła zębate zapewniające bezproblemową pracę. Napęd na koła przenoszony jest za pomocą teleskopowych półosi.

Elastyczny zderzak

Przód Sentona 3S BLX chroni przed uderzeniem elastyczny zderzak, który jest zamontowany w czterech punktach. W przypadku uszkodzenia zderzak można łatwo wymienić.

Sprawdzony napęd trójfazowy

Jednostka napędowa składa się z silnika trójfazowego BLX3660 i regulatora trójfazowego BLX100. Każda z tych jednostek tworzy oddzielny system modułowy.

Łatwo dostępny moduł silnika

Moduł silnika jest wyjmowany z podwozia jako kompletna jednostka, przed odkręcenie jednej śruby. Obejmuje silnik, płytę silnika, zespół sprzęgła i osłonę skrzyni biegów.

Łatwy demontaż modułu elektronicznego

Moduł elektroniczny składa się z wodoodpornej skrzynki odbiornika, płyty serwa i mocowania regulatora. Urządzenie jest zdemontowane i dostępne do konserwacji i serwisu.

Przedni i tylny mechanizm różnicowy

Model wyposażony jest w przednie i tylne dyferencjały, które zapewniają maksymalną przyczepność. Mechanizmy różnicowe są wyposażone w wysokiej jakości metalowe koła zębate zapewniające bezproblemową pracę. Napęd na koła przenoszony jest za pomocą teleskopowych półosi.

Sztywne wieże amortyzatorów

Czopy na końcach amortyzatorów są mocowane w wieżach amortyzatorów z obu stron, dlatego nie dochodzi do ich skręcenia i zapewnione jest mocniejsze zamocowanie amortyzatora.

Cyfrowe serwo kierunku Spektrum™ SPMS651 MG

Nowe serwo sterowania kierunkiem Spektrum S651 7kg MG ma o 15% większy moment obrotowy niż poprzednie serwo ADS-7M. Jest wodoodporne, ma metalowe zębatki i moment obrotowy 7,27kg.cm przy 6V.

Silnik trójfazowy BLX 3660

Napęd modelu zapewnia mocny trójfazowy 4-polowy silnik BLX 3660 3200 obr/min//V. Czteropolowe wykonanie daje silnikowi liniowy pracę już od niskich obrotów. Metalowy, anodowany na czarno korpus, nie tylko niesamowicie wygląda, ale umożliwia lepsze odprowadzenie ciepła do pasywnego radiatora. 4mm konektory umożliwiają łatwe odłączenie dla obsługi silnika.

  • Zasilanie do 3S LiPol
  • Bardzo płynna praca dzięki 4-polowej konstrukcji
  • Pozłacane złącza zapewniające doskonałe przenoszenie mocy
  • Wał Ø 5mm
Regulator elektroniczny BLX100

Regulator trójfazowy BLX100 o prądzie obciążenia do 100A w połączeniu z akumulatorem 3S LiPol zapewni niesamowitą moc. Wbudowany wentylator zapewnia wystarczające chłodzenie nawet przy pełnym obciążeniu. Regulator posiada tryby jazdy, zabezpieczenie przed rozładowaniem akumulatora oraz zabezpieczenie przeciwprzepięciowe. Napięcie BEC 6V. Wodoodporny * włącznik na regulatorze. Złącze akumulatora IC5.

Ustawiane parametry:

  • Napięcie wyłączenia: NiMH / LiPol
  • Przyspieszenie: w 7 krokach. Wskazówka: na śliskich nawierzchniach lepiej jest użyć mniejszego przyspieszenia, aby koła się nie ślizgały
  • Siła hamowania: 25%, 37,5%, 50%, 62,5%, 75%, 87,5% i 100%
  • Tryb: przód / hamulec / wsteczny lub przód / hamulec
  • Kierunek obrotów silnika: normalne lub wsteczne
Nowe konektory IC5

Nowe konektory IC5 mają nowoczesną konstrukcję z naciskiem na bezpieczeństwo i prostotę. Kontakty tworzą złocone piny 5mm.

Jak już opisano, konektory zostały zaprojektowane z naciskiem na bezpieczne a proste użytkowanie. Konektorów nie można podłączyć odwrotnie, kontakty i złącza lutowane są odsłonięte plastykową osłonką. Konektor IC5 jest wstecznie kompatybilny z konektorem EC5.

Nadajnik Spektrum SLT3

Podstawowy 3-kanałowy nadajnik pistoletowy Spektrum SLT3 pracujący w paśmie 2.4GHz kompatybilny z protokołem SLT™. Niska masa nadajnika Spektrum SLT3 umożliwia trzymanie bez zmęczenia. Kierownica pokryta jest piankową obręczą zapewniającą pewny chwyt. Układ elementów sterujących jest praktyczny i intuicyjny - wszystkie elementy sterujące są rozmieszczone tak, aby były szybko dostępne w razie potrzeby. Dostępna jest bezpieczna pętla do mocowania do paska.

  • 3-kanałowa pistoletowa aparatura RC Spektrum™ dla niezawodnego sterowania
  • Sprawdzona ergonomiczna konstrukcja zapewniająca wygodny, niemęczący uchwyt
  • Możliwość ograniczenia maksymalnych wychyleń kanału kierunku i gazu
  • Podwójne wychylenia kanału kierunku i ograniczenie mocy sinika na 50%, 75% i 100%
  • Trzeci kanał mnożna wykorzystać do dodatkowych urządzeń np. moduły dźwiękowe.
Odbiornik SLR300 z protokołem SLT™ FHSS

Samochodowy 3-kanałowy odbiornik SLR300 wyposażony jest w technologię SLT FHSS 2,4GHz, odporną na zakłócenia. Jest kompatybilny z nadajnikami Spektrum SLT i jest wstecznie kompatybilny z nadajnikami pistoletowymi Tactic.

Właściwości
  • Napęd 4x4
  • Prędkość do 80 km/h
  • Nadajnik Spektrum™ SLT3™ 2,4GHz
  • Regulator trójfazowy BLX100, 3 tryby jazdy
  • Odbiornik Spektrum SLR300 2,4 GHz FHSS
  • Sprzęgło cierne z trzema tarczami
  • Serwo kierunku z servo saverem
  • Regulowane kółka Wheelie
  • Mechanizmy różnicowe z metalowymi zębatkami
  • Opony dBoots Fortress MT
  • Koła 2.8" 14mm hex
  • Amortyzatory olejowe
  • Boczne osłony podwozia
  • Zalecane akumulatory 2S - 3S LiPol, 6-8 ogniw NiMH, 5000mAh 50C
Polecamy zakup:

Do uruchomienia modelu potrzeba 4x baterie AA do nadajnika, akumulator napędowy oraz adekwatną ładowarkę akumulatorów napędowych.

Zalecane akumulatory LiPol

Model może być zasilany z 2 do 3 ogniwowych akumulatorów LiPol lub 7-ogniwowych akumulatorów NiMH. Akumulator powinien być wyposażony w złącze EC5 lub IC5. Do normalnej jazdy polecamy 2-ogniwowy akumulator LiPo (7,4 V).

  • Do normalnej jazdy akumulator LiPol Spektrum 7.4 V 5000 mAh w technologii Smart.
  • Dla maksymalnej możliwej prędkości akumulator LiPol Black Magic LiPo 11.1 V 5000 mAh .
  • Dla maksymalnej możliwej prędkości akumulator LiPol Spektrum LiPol 11.1 V 5000 mAh z technologią Smart.

Akumulatory Spektrum z technologią Smart to obecnie najnowocześniejszy i najbezpieczniejszy sposób konserwacji i ładowania akumulatorów.

Zalecane akumulatory NiMH

Akumulatory NiMH nie wymagają precyzyjnej obsługi i dlatego są odpowiednie, jeśli model samochodu RC jest obsługiwany przez dzieci (akumulatory NiMH nie ulegają zniszczeniu w wyniku całkowitego rozładowania). Jednak akumulatory NiMH mają mniejszą pojemność, więc czas jazdy będzie nieco krótszy.

Zalecane ładowarki do akumulatorów konwencjonalnych i Spektrum Smart

Jeśli zdecydujesz się na zastosowanie w modelu Arrma nowoczesnych akumulatorów Smart LiPol, to polecamy poniższą ładowarkę:

  • Ładowarka z zasilaczem Spektrum S150 z jednym wyjściem 1x50W.
  • Ładowarka sieciowa Spektrum S1100 z jednym wyjściem 1x100W.
  • Ładowarka sieciowa Spektrum S2100 z dwoma wyjściami 2x 100 W..

Również potrzebna będzie redukcja do ładowania IC5/IC3.

Zalecane ładowarki do konwencjonalnych akumulatorów LiPo i NiMH

Decydując się na eksploatację modelu na konwencjonalnych akumulatorach LiPo i NiMH, polecamy uniwersalne ładowarki o mocy co najmniej 50 W.

  • Ładowarka Dynamite Prophet Sport z jednym wyjściem 50W

Do podłączenia akumulatora do ładowarki potrzebny jest kabel ładowania z banankami i konektorem EC5.

Prezentacja wideo
:

30 innych produktów w tej samej kategorii: