EFL15750
Nowy produkt
Wyjątkowy model RC dwusilnikowego samolotu EC-1500 Twin o rozpiętości skrzydeł 1,5 m ma wygląd cywilnego i wojskowego samolotu transportowego. Ma niesamowity zakres możliwości dzięki akumulatorom LiPol 3S i 4S, silnikom bezszczotkowym, 5-łopatowym przeciwbieżnym śmigłom, zainstalowanym światłom LED, działającym drzwiom ładunkowym i gotowej kolorystyce.
3 Przedmiot Przedmioty
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Długość | 1190mm |
Odbiornik | Spektrum™ AR8360T 8CH SAFE®, AS3X® Telemetry |
Rozpiętość | 1527mm |
Masa do lotu | 2545 - 2800g |
Elektro pohon | 3720-650Kv 14-P 2 szt |
Śmigło | 10 x 9, 5 przeciwbieżne |
Powierzchnia nośna | 36,3dm² |
Obciążenie powierzchni | g/dm² |
Zalecany akumulator | LiPol 3S/4S 3200 - 6400mAh IC3/EC3 |
Serwa sterów | 6szt A332 9g |
Serwo przedniego podwozia | A330R 9g |
Serwo luku | A370R 9g |
Gotowe części EC-1500 Twin z zainstalowaną elektroniką: 2 sztuki Silnik bezszczotkowy Spektrum 3730 650ot/V 14P, Regulator Spektrum Smart Avian 40A Dual 3S-4S Wersja C IC3, 6 sztuk Serwo Spektrum A332 9g MG, Serwo Spektrum A330R MG Reverse, Serwo Spektrum A370 9g MG, Odbiornik Spektrum AR8360T AS3X-SAFE z telemetrią, Zestaw oświetleniowy E-flite EC-1500, instrukcja EN, DE, FR, IT.
E-flite® EC-1500 Twin ma innowacyjną konstrukcję, która oferuje wyjątkowe wrażenia z lotu dzięki szerokiemu zakresowi prędkości lotu i trybów lotu z podanymi opcjami obwiedni lotu. Konstrukcja jest inspirowana dwusilnikowymi samolotami transportowymi i transportowymi, ale oferuje takie możliwości użytkowania, że może być latany jako model szkoleniowy z dużym zakresem prędkości i niską prędkością minimalną z BEZPIECZNĄ ochroną obwiedni lotu, lub jako model sportowy z normalną obwiednią lotu podstawowej akrobacji, lub jako agresywna maszyna na granicach akrobacji 3D! Jest to możliwe zarówno dzięki mocnemu napędowi dwóch silników prądu przemiennego z 5-łopatowymi przeciwbieżnymi śmigłami, jak i starannemu zaprojektowaniu płatowca modelu z dużą powierzchnią skrzydła o odpowiednim profilu i dużymi wieloczęściowymi klapami. Model ma zainstalowane światła LED, funkcjonalne drzwi ładunkowe i gotową kolorystykę, którą można dostosować za pomocą dołączonych oznaczeń Ohio Air National Guard, Air Force, Army, Coast Guard, Marines, Navy i innych. Został również wzbogacony o elektronikę Smart, aby zaoferować więcej opcji niż kiedykolwiek wcześniej, w tym różnicowy ciąg i odwrócenie silnika oraz dane telemetryczne w czasie rzeczywistym!!!
Nowy E-flite® EC-1500 Twin 1.5m zawiera ulepszenia, które zostały zoptymalizowane pod kątem większych możliwości, wszechstronności i ZABAWY, aby zapewnić wrażenia z latania, których po prostu nie można uzyskać w żadnym innym samolocie! Zasadniczo jest to kilka typów samolotów w jednym, z szerokim zakresem lotu, który obejmuje trójfazowe silniki Outrunner z pięciołopatowymi przeciwbieżnymi śmigłami - w tym nowy projekt adapterów śmigła silnika dla łatwiejszej i bezpieczniejszej instalacji. Model ma doskonałą wydajność z akumulatorem LiPol 3S 3200-6400 mAh lub można użyć akumulatora 4S do zasilania go i uzyskać nieograniczoną wydajność pionową natychmiast i bez dodatkowych modyfikacji! Ponadto silniki są dopasowane do ekskluzywnego 40A regulatora Spektrum™ Avian™ Dual Smart, który może dostarczać szereg danych telemetrycznych związanych z systemem zasilania w czasie rzeczywistym, zarówno z inteligentnymi, jak i konwencjonalnymi akumulatorami, za pośrednictwem kompatybilnych odbiorników Spektrum (w tym AR8360T zainstalowanych w wersji BNF® Basic) i nadajników wyposażonych w Spektrum AirWare™. Wersja BNF® Basic jest wyposażona w odbiornik AR8360T, który zapewnia pełnowymiarowe dane telemetryczne w czasie rzeczywistym, w tym napięcie akumulatora, temperaturę ESC i inne - a także różnicowy ciąg i odwrócenie silnika dla specjalnej kontroli naziemnej i innych funkcji - wraz z zaletami stabilizacji elektronicznej AS3X® i opcjonalnej technologii SAFE® Select. Ten 8-kanałowy odbiornik, a także wybierane lotki i funkcjonalne klapy, które mogą poruszać się w dowolnym kierunku, pozwalają również na kilka opcji konfiguracji skrzydła - w tym ustawienie jako klapy i / lub ustawienie lotki / klapy na pełną rozpiętość skrzydła.
W modelu zainstalowano 8 serwomechanizmów, te z metalowymi zębatkami znajdują się na wszystkich powierzchniach sterowych i funkcjonalnych drzwiach przedziału ładunkowego, dzięki czemu można podnosić, a następnie upuszczać ładunki z dużej przestrzeni ładunkowej. Realistycznie wyglądające światła LED do lądowania, nawigacji i symulowane światła stroboskopowe są zasilane z akumulatora, dzięki czemu można latać do zmierzchu - z twardych, trawiastych lub zakurzonych powierzchni. Dzięki dołączonym nartom można nawet latać na śniegu! Jeśli ktoś jest fanem wodnosamolotów, może wystartować ze stawów i jezior za pomocą opcjonalnych pływaków (sprzedawanych oddzielnie). Zdemontuj magnetycznie zabezpieczony stożek przedni i zainstaluj kamerę GoPro® lub podobną, aby nagrać lot, lub zamontuj oddzielną kamerę FPV na dużej górnej pokrywie kadłuba (kamery/sprzęt sprzedawane oddzielnie). Dodatkowo, można użyć dołączonych naklejek, aby dostosować szare wykończenie z logo Ohio Air National Guard, Air Force, Army, Coast Guard, Marines, Navy i innymi logotypami i napisami, aby spersonalizować swój model! Rezultatem jest najbardziej wydajny, wszechstronny i przyjemny w locie model dwusilnikowy, zaprojektowany dla szerokiego grona średnio zaawansowanych i doświadczonych pilotów.
Posiadasz już nadajnik Spektrum™? Samoloty Bind-N-Fly (BNF) ułatwiają przygotowanie się do lotu szybko i przy minimalnym nakładzie czasu. Model wyjmuje się z pudełka z zainstalowanym napędem, serwami i odbiornikiem Spektrum 2,4 GHz, więc wszystko, co musisz zrobić, to wykonać końcowy montaż, włożyć własny akumulator napędowy, sparować odbiornik z odpowiednim kompatybilnym nadajnikiem, a następnie być gotowym do lotu!
EC-1500 Twin jest wyposażony w ekskluzywne technologie Spektrum™ AS3X® i SAFE® Select. AS3X (3-osiowa stabilizacja) działa za kulisami, aby złagodzić skutki wiatru i turbulencji, dając ci poczucie, że lata się znacznie większym samolotem. Opcja SAFE Select oferuje limity nachylenia i przechyłu wraz z automatycznym samopoziomowaniem, które można włączać i wyłączać za pomocą jednego przełącznika! A jeśli nie chcemy aktywować opcji SAFE Select, wystarczy sparować odbiornik w normalny sposób i tylko AS3X pozostanie aktywny.
Obie wersje PNP i BNF Basic są wyposażone w specjalny regulator Spektrum™ Avian™ Dual Smart Lite, który może dostarczać szereg danych telemetrycznych związanych z systemem zasilania w czasie rzeczywistym, w tym napięcie akumulatora, temperaturę regulatora i inne - zarówno z inteligentnymi, jak i konwencjonalnymi akumulatorami, za pośrednictwem kompatybilnych odbiorników (w tym AR8360T zainstalowanych w wersji BNF® Basic) i nadajników wyposażonych w Spektrum AirWare™ (w tym DX6e i 8e, DX6 G2/3 i 8 G2, DX9, NX6, 8, 10 i 20, iX12, iX14, iX20 i inne), w czasie rzeczywistym. Ponadto, odwrotny i różnicowy ciąg zapewniają lepszą obsługę naziemną, ułatwiając kołowanie, starty i lądowania, a także możliwość wykonywania specjalnych manewrów akrobacyjnych.
Model RC E-flite EC-1500 Twin może być pilotowany zarówno przez przeciętnie doświadczonego, jak i zaawansowanego pilota. Model może być zarówno przyjemnym barankiem, jak i prawdziwym drapieżnikiem z odpowiednią konfiguracją i akumulatorem 4S LiPol. Największą frajdę z latania daje model dwusilnikowy. Posiada oświetlenie LED i składane drzwi ładunkowe. Opcjonalnie można umieścić kamerę, zamontować narty śnieżne lub zamówić i zamontować pływaki. Można latać na pasie startowym, na śniegu i na wodzie. Nigdy nie było bardziej wszechstronnego modelu.
Funkcjonalne klapy są podzielone, dzięki czemu można mieć większą powierzchnię klap lub lotek. Można też połączyć lotki na klapach i mieć lotki na całej rozpiętości skrzydeł. Zwrotność modelu jest wtedy nieporównywalnie większa, a model jest wtedy akrobatem z dwoma silnikami! Dodając do tego możliwość różnicowania ciągu silników, otrzymujemy samolot o nowych, niespodziewanych możliwościach.
Model jest wyposażony w dwa wysokowydajne silniki trójfazowe z 5-łopatowymi przeciwbieżnymi śmigłami i podwójny regulator trójfazowy ze złączem IC3, który jest kompatybilny z akumulatorem LiPol 3S/4S 3200-6400 mAh, który jest wystarczający do normalnego latania sportowego. Aby w pełni wykorzystać możliwości modelu, należy zastosować akumulator 4S LiPol ze złączem IC3 lub EC3 do zawisu i zaawansowanych akrobacji.
Zainstalowany serwomechanizm steruje drzwiami ładunkowymi o wymiarach 65 x 107 mm i przedziałem ładunkowym o wymiarach 65 x 107 x 323 mm. Może być używany do transportu i zrzutu ładunków użytecznych, takich jak spadochrony, cukierki itp.
W modelu zainstalowano łącznie 8 serwomechanizmów, stery mają metalowe koła zębate, stery mają niezawodne zawiasy, a sterowane przednie koło ma własne serwo. Oddzielny BEC zapewnia niezawodne zasilanie systemu pokładowego.
Realistyczne oświetlenie LED obejmuje reflektory lądowania w skrzydle, kolorowe światła obrysowe i światła migające. Całkowicie zainstalowane fabrycznie i zasilane przez akumulator napędowy.
EC-1500 Twin może startować z szerokiej gamy powierzchni lub śniegu za pomocą dołączonych nart. Można też zainstalować opcjonalny zestaw pływający (sprzedawany oddzielnie) z dołączonymi akcesoriami montażowymi i latać na wodzie. Zapraszamy do latania o każdej porze roku na lądzie, śniegu lub wodzie.
Do końcowego montażu nie jest potrzebny klej, a EC-1500 Twin jest gotowy do lotu jeszcze przed naładowaniem akumulatora! Dwuczęściowe skrzydło z innowacyjnym złączem Hands-free można łatwo zdemontować w celu wygodnego przechowywania i transportu. Wykorzystuje śruby skrzydła, które dokręca się ręcznie, więc do montażu / demontażu w terenie nie są potrzebne żadne narzędzia.
Nie dajcie się zwieść 1,5-metrowej rozpiętości skrzydeł, EC-1500 jest większy niż się wydaje dzięki dużej powierzchni skrzydeł, masywnemu kadłubowi i dużym powierzchniom ogonowym z wysokim sterem kierunku. Mimo to model jest lekki i niezwykle wytrzymały dzięki zastosowaniu lekkiego i sztywnego materiału kompozytowego EPO, z którego został wykonany.
Dołączony arkusz kalkomanii pozwala dostosować kolorystykę modelu do własnych upodobań. Kalkomanie są dostępne dla cywilnych sił powietrznych, armii, straży przybrzeżnej, korpusu piechoty morskiej i marynarki wojennej.
Magnetycznie zabezpieczony nos kadłuba można łatwo zdjąć i zainstalować kamerę sportową (GoPro® itp.), aby nagrywać lot modelu (kamery nie są dołączone). Można też zainstalować oddzielną kamerę FPV w obszarze montażowym na magnetycznie zabezpieczonej górnej pokrywie nad kokpitem (kamera FPV/VTX nie wchodzi w skład zestawu).
Odbiornik Spektrum AR636A jest wyposażony w technologię AS3X, która pomaga stabilizować model w czasie lotu. Odbiornik zawiera trójosiowe gyro MEMS oraz akcelerometr, a dzięki elektronicznej stabilizacji ułatwia się sterowanie modelu np. przy wietrznej pogodzie. Model reaguje podobnie, jak o wiele większy model, a jego lot jest spokojny, przy jednoczesnym zachowaniu jego pełnej sterowności. AS3X daje więcej pewności w sterowaniu.
Dzięki zastosowanej technologii SAFE Select model może pilotować również mniej doświadczony pilot. System SAFE chroni przed przekroczeniem nachylenia w zakręcie oraz również ogranicza wznoszenie i opadanie. Prostym wciśnięciem drążków nadajnika przywrócony zostanie poziomy lot. Tą funkcję docenią przede wszystkim początkujący piloci, którzy nie mają pełnej pewności przy sterowaniu modelu.
Jak już sama nazwa SAFE Select wskazuje, chodzi o opcjonalną funkcję - zależy od Was, czy chcecie stosować technologię SAFE, czy ją wyłączyć. Sposobem parowania ustawia się, czy funkcja SAFE ma być włączona czy wyłączona. Dalej również można funkcję SAFE wyłączyć lub włączyć w czasie lotu za pomocą wolnego kanału nadajnika.
Do uruchomienia potrzebny jest 6-8-kanałowy nadajnik Spektrum, akumulator 3S-4S LiPol 11.1V 3200mAh - 5000mAh ze złączem IC3/EC3 oraz odpowiednia ładowarka do akumulatora LiPol.
Do sparowania modeli w wersji BNF polecamy nowoczesne programowalne nadajniki SPEKTRUM:
Do zasilania modelu polecamy akumulator napędowy LiPol z 3 lub 4 ogniwami (11.1V, 14.8V).
Akumulatory Spektrum z technologią Smart to obecnie najnowocześniejszy i najbezpieczniejszy sposób konserwacji i ładowania akumulatorów.
Jeśli w modelach samolotów lub śmigłowców RC będą używane nowoczesne akumulatory Smart LiPol, lub akumulatory innych producentów, to polecamy niniejsze ładowarki:
Do dyspozycji jest redukcja do ładowania IC5/IC3 Spektrum kabel konwersji IC5 urządzenie - IC3 akumulator 10cm 10AWG.
Podczas użytkowania konwencjonalnych akumulatorów LiPol, polecamy stosowanie uniwersalnej ładowarki o mocy minimalnie 50W.
Ładowarka Dynamite Prophet Sport z dwoma wyjściami 50W
Do zwykłej eksploatacji modeli latających RC potrzeba odpowiednie kleje, zestaw narzędzi oraz opakowanie do przechowywania akumulatorów LiPol. Z naszego asortymentu polecamy wysokiej jakości zestaw śrubokrętów imbusowych 1.5/2.0/2.5/3.0mm i Modelcraft śruboręty krzyżakowe (zestaw 6szt). Do montażu przyda się jeszcze Modelcraft mini kleszcze w pokrowcu (zestaw) a do cięcia Modelcraft nóż do cięcia z podkładką A6.
Opakowania ochronne mają na celu zmniejszenie ryzyka związanego z transportem i ładowaniem akumulatorów. Akumulatory LiPol mogą, przy zachowaniu niewielkich wymiarów i niewielkiej wagi, zapewniać wysokie prądy rozładowania i mieć dużą pojemność na długi czas jazdy. Akumulator LiPol jest narażony głównie na uszkodzenia mechaniczne.
9 799,99 zł
3 059,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
1 069,99 zł
0,00 zł
2 299,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
1 099,99 zł
1 349,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł