EFL15775
Nowy produkt
Model RC dwusilnikowego samolotu EC-1500 Twin PNP o rozpiętości skrzydeł 1,5 m o wyglądzie samolotu transportowego. Zasilany akumulatorami LiPol 3S - 4S, silnikami bezszczotkowymi, 5-łopatowymi przeciwbieżnymi śmigłami, zainstalowanymi światłami LED, działającymi drzwiami ładunkowymi i gotowym schematem malowania. Wersja PNP bez odbiornika.
3 Przedmiot Przedmioty
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Długość | 1190mm |
Rozpiętość | 1527mm |
Masa do lotu | 2545 - 2800g |
Elektro pohon | 3720-650Kv 14-P 2 szt |
Śmigło | 10 x 9, 5 przeciwbieżne |
Powierzchnia nośna | 36,3dm² |
Obciążenie powierzchni | g/dm² |
Zalecany akumulator | LiPol 3S/4S 3200 - 6400mAh IC3/EC3 |
Serwa sterów | 6szt A332 9g |
Serwo przedniego podwozia | A330R 9g |
Serwo luku | A370R 9g |
Gotowe elementy modelu EC-1500 Twin PNP z zainstalowaną elektroniką: 2 sztuki Silnik bezszczotkowy Spektrum 3730 650ot/V 14P, Regulator Spektrum Smart Avian 40A Dual 3S-4S Version C IC3, 6 sztuk Spektrum serwo A332 9g MG, Spectrum serwo A330R MG Reverse, Spectrum serwo A370 9g MG, E-flite zestaw oświetleniowy EC-1500, instrukcja EN, DE, FR, IT.
E-flite® EC-1500 Twin PNP ma innowacyjną konstrukcję, która oferuje wyjątkowe wrażenia z lotu dzięki szerokiemu zakresowi prędkości lotu i trybów lotu z podanymi możliwościami obwiedni lotu. Konstrukcja jest inspirowana dwusilnikowymi samolotami transportowymi i komunikacyjnymi, ale oferuje zastosowania, w których może być latany jako model treningowy z dużym zakresem prędkości i niską prędkością minimalną lub jako model sportowy z podstawowymi możliwościami akrobacji lub jako agresywna maszyna na granicy akrobacji 3D! Jest to możliwe zarówno dzięki mocnemu napędowi dwóch silników prądu przemiennego z 5-łopatowymi przeciwbieżnymi śmigłami, jak i dzięki starannemu zaprojektowaniu modelu płatowca z dużą powierzchnią skrzydła o odpowiednim profilu i dużymi wieloczęściowymi klapami. Model ma zainstalowane światła LED, funkcjonalne drzwi ładunkowe i gotowy schemat kolorów, który można dostosować za pomocą dołączonych oznaczeń Ohio Air National Guard, Air Force, Army, Coast Guard, Marines, Navy i innych. Został również wzbogacony o elektronikę Smart, aby zaoferować więcej opcji niż kiedykolwiek wcześniej, w tym różnicowy ciąg i rewers silnika oraz dane telemetryczne w czasie rzeczywistym!!!
Nowy E-flite® EC-1500 Twin 1.5m PNP posiada ulepszenia, które zostały zoptymalizowane pod kątem większych możliwości, wszechstronności i zabawy, aby zapewnić wrażenia z latania, których po prostu nie można uzyskać w żadnym innym samolocie! Zasadniczo jest to kilka typów samolotów w jednym, z szerokim zakresem lotu, który obejmuje trójfazowe silniki Outrunner z pięciołopatowymi przeciwbieżnymi śmigłami - w tym nowy projekt adapterów śmigła silnika dla łatwiejszej i bezpieczniejszej instalacji. Model ma doskonałą wydajność z akumulatorem LiPol 3S 3200-6400 mAh lub można użyć akumulatora 4S do zasilania go i uzyskać nieograniczoną wydajność pionową natychmiast i bez dodatkowych modyfikacji! Ponadto silniki są dopasowane do ekskluzywnego 40A regulatora Spektrum™ Avian™ Dual Smart, który może dostarczać szereg danych telemetrycznych związanych z systemem zasilania w czasie rzeczywistym, zarówno z akumulatorami Smart, jak i konwencjonalnymi, za pośrednictwem kompatybilnych odbiorników i nadajników Spektrum wyposażonych w Spektrum AirWare™. Nadajnik można zaprogramować zarówno dla konwencjonalnych lotek z funkcjonalnymi klapami, jak i dla różnych konfiguracji skrzydeł, takich jak lotki + klapy na skrzydle o pełnej rozpiętości.
W modelu zainstalowano 8 serwomechanizmów, te z metalowymi zębatkami znajdują się na wszystkich powierzchniach sterowych i funkcjonalnych drzwiach przedziału ładunkowego, dzięki czemu można podnosić, a następnie upuszczać ładunki z dużej przestrzeni ładunkowej. Realistycznie wyglądające światła LED do lądowania, nawigacji i symulowane światła stroboskopowe są zasilane z akumulatora, dzięki czemu można latać do zmierzchu - z twardych, trawiastych lub zakurzonych powierzchni. Dzięki dołączonym nartom można nawet latać na śniegu! Miłośnicy wodnosamolotów mogą startować ze stawów i jezior za pomocą opcjonalnych pływaków (sprzedawanych oddzielnie). Po zdjęciu magnetycznie zabezpieczonego stożka przedniego można zainstalować kamerę GoPro® lub podobną, aby nagrać lot, lub zamontować oddzielną kamerę FPV na dużej górnej pokrywie kadłuba (kamery/sprzęt sprzedawane oddzielnie). Dodatkowo, korzystając z dołączonych naklejek, można dostosować szare wykończenie za pomocą logo i napisów Ohio Air National Guard, Air Force, Army, Coast Guard, Marines, Navy i innych, aby spersonalizować swój model! Rezultatem jest najbardziej wydajny, wszechstronny i przyjemny w locie model dwusilnikowy, zaprojektowany dla szerokiego grona średnio zaawansowanych i doświadczonych pilotów.
LWersja Plug-N-Play (PNP) ułatwia szybkie i czasochłonne przygotowanie do lotu. Model jest dostarczany z pudełka z zainstalowanymi silnikami, regulatorem i serwami, więc wszystko, co trzeba zrobić, to wykonać końcowy montaż, włożyć własny akumulator napędowy, zainstalować aparaturę RC, a następnie udać się na lotnisko!
Obie wersje PNP i BNF Basic są wyposażone w dedykowany regulator Spektrum™ Avian™ Dual Smart Lite, który może dostarczać szereg danych telemetrycznych związanych z systemem zasilania w czasie rzeczywistym, w tym napięcie akumulatora, temperatura regulatora i więcej - z akumulatorem Smart i konwencjonalnym, za pośrednictwem kompatybilnych odbiorników i nadajników wyposażonych w Spektrum AirWare™ (w tym DX6e i 8e, DX6 G2/3 i 8 G2, DX9, NX6, 8, 10 i 20, iX12, iX14, iX20 i inne), w czasie rzeczywistym. Ponadto, odwrotny i różnicowy ciąg zapewniają lepszą obsługę naziemną, ułatwiając kołowanie, starty i lądowania, a także możliwość wykonywania specjalnych manewrów akrobacyjnych.
Model RC E-flite EC-1500 Twin może być pilotowany zarówno przez przeciętnie doświadczonego, jak i zaawansowanego pilota. Model może być zarówno łagodnym barankiem, jak i prawdziwym drapieżnikiem z odpowiednią konfiguracją i akumulatorem 4S LiPol. Model z dwoma silnikami daje największą frajdę z latania. Posiada oświetlenie LED i składane drzwi ładunkowe. Opcjonalnie można umieścić kamerę, zamontować narty śnieżne lub zamówić i zamontować pływaki. Można latać na pasie startowym, na śniegu i na wodzie. Nigdy nie istniał bardziej wszechstronny model.
Funkcjonalne klapy są podzielone, dzięki czemu można mieć większą powierzchnię klap lub lotek. Można też połączyć lotki na klapach i mieć lotki na całej rozpiętości skrzydeł. Zwrotność modelu jest wtedy nieporównywalnie większa, a model jest wtedy akrobatem z dwoma silnikami! Dodając do tego możliwość różnicowania ciągu silników, otrzymujemy samolot o nowych, niespodziewanych możliwościach.
Model jest wyposażony w dwa wysokowydajne silniki trójfazowe z 5-łopatowymi przeciwbieżnymi śmigłami i podwójny regulator trójfazowy ze złączem IC3, który jest kompatybilny z akumulatorem LiPol 3S/4S 3200-6400 mAh, który jest wystarczający do normalnego latania sportowego. Aby w pełni wykorzystać możliwości modelu, należy zastosować akumulator 4S LiPol ze złączem IC3 lub EC3 do zawisu i zaawansowanych akrobacji.
Zainstalowany serwomechanizm steruje drzwiami ładunkowymi o wymiarach 65 x 107 mm i przedziałem ładunkowym o wymiarach 65 x 107 x 323 mm. Może być używany do transportu i zrzutu ładunków użytecznych, takich jak spadochrony, cukierki itp.
W modelu zainstalowano łącznie 8 serwomechanizmów, stery mają metalowe koła zębate, stery mają niezawodne zawiasy, a sterowane przednie koło ma własne serwo. Oddzielny BEC zapewnia niezawodne zasilanie systemu pokładowego.
Realistyczne oświetlenie LED obejmuje reflektory lądowania w skrzydle, kolorowe światła obrysowe i światła migające. Całkowicie zainstalowane fabrycznie i zasilane przez akumulator napędowy.
EC-1500 Twin może startować z szerokiej gamy powierzchni lub śniegu za pomocą dołączonych nart. Można też zainstalować opcjonalny zestaw pływaków (sprzedawany oddzielnie) z dołączonymi akcesoriami montażowymi i latać na wodzie. Zapraszamy do latania o każdej porze roku na lądzie, śniegu lub wodzie.
Do końcowego montażu nie jest potrzebny klej, a EC-1500 Twin jest gotowy do lotu jeszcze przed naładowaniem akumulatora! Dwuczęściowe skrzydło z innowacyjnym złączem Hands-free można łatwo zdemontować w celu wygodnego przechowywania i transportu. Wykorzystuje śruby skrzydła, które dokręca się ręcznie, więc do montażu / demontażu w terenie nie są potrzebne żadne narzędzia.
Nie dajcie się zwieść 1,5-metrowej rozpiętości skrzydeł, EC-1500 jest większy niż się wydaje dzięki dużej powierzchni skrzydeł, masywnemu kadłubowi i dużym powierzchniom ogonowym z wysokim sterem kierunku. Mimo to model jest lekki i niezwykle wytrzymały dzięki zastosowaniu lekkiego i sztywnego materiału kompozytowego EPO, z którego został wykonany.
Dołączony arkusz kalkomanii pozwala dostosować kolorystykę modelu do własnych upodobań. Kalkomanie są dostępne dla cywilnych sił powietrznych, armii, straży przybrzeżnej, korpusu piechoty morskiej i marynarki wojennej.
Magnetycznie zabezpieczony nos kadłuba można łatwo zdjąć i zainstalować kamerę sportową (GoPro® itp.), aby nagrywać lot modelu (kamery nie są dołączone). Można też zainstalować oddzielną kamerę FPV w obszarze montażowym na magnetycznie zabezpieczonej górnej pokrywie nad kokpitem (kamera FPV/VTX nie wchodzi w skład zestawu).
Modele samolotów z poziomem doświadczenia 3 są odpowiednie dla bardziej doświadczonych pilotów RC, którzy już wiedzą, jak skonfigurować i latać modelami podobnej klasy. Ta wersja PNP wymaga większego doświadczenia i umiejętności do konfiguracji i latania niż wersja BNF Basic, ponieważ trzeba zainstalować odbiornik, który nie zawiera jeszcze odpowiednio dostrojonych technologii AS3X i SAFE Select. Dlatego nie nadaje się jako pierwszy samolot RC dla nowych pilotów, jeśli użytkownik ma doświadczenie i umiejętności z modelami szkoleniowymi, modele dwusilnikowe, takie jak E-flite Twin Timber 1,6 m lub Timber X 1,2 m, Extra 300 3D 1,3 m, Ultra Stick 1,1 m i inne podobne modele są również zaletą.
Do uruchomienia potrzebny jest 6-8 kanałowa aparatura RC, akumulator 3S-4S LiPol 11,1V 3200mAh - 5000mAh ze złączem IC3/EC3 oraz odpowiednia ładowarka do akumulatora LiPol.
Do sparowania modeli w wersji BNF polecamy nowoczesne programowalne nadajniki SPEKTRUM:
Do zasilania modelu polecamy akumulator napędowy LiPol z 3 lub 4 ogniwami (11.1V, 14.8V).
Akumulatory Spektrum z technologią Smart to obecnie najnowocześniejszy i najbezpieczniejszy sposób konserwacji i ładowania akumulatorów.
Jeśli w modelach samolotów lub śmigłowców RC będą używane nowoczesne akumulatory Smart LiPol, lub akumulatory innych producentów, to polecamy niniejsze ładowarki:
Do dyspozycji jest redukcja do ładowania IC5/IC3 Spektrum kabel konwersji IC5 urządzenie - IC3 akumulator 10cm 10AWG.
Podczas użytkowania konwencjonalnych akumulatorów LiPol, polecamy stosowanie uniwersalnej ładowarki o mocy minimalnie 50W.
Ładowarka Dynamite Prophet Sport z dwoma wyjściami 50W
Do zwykłej eksploatacji modeli latających RC potrzeba odpowiednie kleje, zestaw narzędzi oraz opakowanie do przechowywania akumulatorów LiPol. Z naszego asortymentu polecamy wysokiej jakości zestaw śrubokrętów imbusowych 1.5/2.0/2.5/3.0mm i Modelcraft śruboręty krzyżakowe (zestaw 6szt). Do montażu przyda się jeszcze Modelcraft mini kleszcze w pokrowcu (zestaw) a do cięcia Modelcraft nóż do cięcia z podkładką A6.
Opakowania ochronne mają na celu zmniejszenie ryzyka związanego z transportem i ładowaniem akumulatorów. Akumulatory LiPol mogą, przy zachowaniu niewielkich wymiarów i niewielkiej wagi, zapewniać wysokie prądy rozładowania i mieć dużą pojemność na długi czas jazdy. Akumulator LiPol jest narażony głównie na uszkodzenia mechaniczne.
9 799,99 zł
3 059,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
1 069,99 zł
0,00 zł
2 449,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
1 099,99 zł
1 349,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł