LOS03029T1
Nowy produkt
RC model samochodu Desert Buggy 1:10, Losi Polaris RZR Pro R na nowym podwoziu Losi Baja Rey. Dlatego Polaris RZR Pro R wygląda świetnie i ma doskonałe właściwości terenowe. Podwozie z aluminium 6061-T6, niezależne wahacze, silnik bezszczotkowy, nadajnik Spektrum z AVC, oświetlenie LED.
3 Przedmiot Przedmioty
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Masa | 3860g |
Typ | Desert Buggy |
Długość | 483mm |
Szerokość | 290mm |
Skala | 1:10 |
Rozstaw | 363mm |
Prześwit podwozia | 43mm |
Napęd | 4WD |
Silnik | Trójfazowy Spektrum™ Firma™ 3800Kv, 4P |
Koła | Felgi RACELINE A93 PODIUM, Opony BFG KM3 Medium (45A) |
Kompletnie złożony model RC auta Losi Polaris RZR Pro R z zainstalowanymi komponentami: Spektrum silnik trójfazowy Firma 3800Kv 4-P, Spektrum Smart regulator trójfazowy Firma 130A 2-4S, Spektrum odbiornik 6200A DSMR AVC, Spektrum serwo S614S MG (stal) WP 23T. Nadajnik Spektrum DX3 Smart DSMR. Akcesoria: 4x AA baterie do nadajnika. Instrukcja EN, DE, FR, IT.
Model samochodu RC Losi Polaris RZR Pro R jest oficjalnie licencjonowany przez firmę Polaris i zaadaptowany z jej najlepszego modelu SxS. Bazuje na podwoziu RZR Rey, które jest ewolucją bardzo udanego podwozia Losi Baja Rey. Do tej pory model Rey był dostępny tylko z przednią niezależną i tylną stałą osią. W modelu RZR Rey tylne zawieszenie zostało przeprojektowane i ma nowe niezależne wahacze. Polaris RZR Pro R wygląda i prowadzi się jak prawdziwy, z doskonałym prowadzeniem w trudnym terenie.
Dzięki skali 1:10 i napędowi na cztery koła, Polaris RZR Pro R radzi sobie w zróżnicowanym terenie. Może jeździć po małych skałach, piasku, ziemi, trawie i krzakach. Można go nawet zabrać ze sobą w teren piaszczysty. Po założeniu odpowiednich opon piaskowych będzie mógł z łatwością pokonywać luźne i gliniaste podłoże. W Ameryce, gdzie wyścigi dużych pojazdów terenowych są bardzo popularne, pierwsze UTV (Utility Terrain Vehicles) z początku XXI wieku były pojazdami użytkowymi przeznaczonymi do prac rolniczych i budowlanych. Nie trzeba było długo czekać, aby społeczność wyścigów pustynnych zaczęła je przerabiać na mocniejsze maszyny off-roadowe SxS (side-by-side) za ułamek kosztów pełnowymiarowego samochodu wyścigowego. Teraz wszyscy entuzjaści SxS mogą cieszyć się tą samą zabawą zawsze i wszędzie dzięki temu pierwszemu modelowi RC SxS w skali 1:10 od Losi!
Model Losi Polaris RZR Pro R jest w pełni złożony i gotowy do jazdy, odwzorowuje wygląd pełnowymiarowego dużego samochodu z formowanymi panelami nadwozia, klatką bezpieczeństwa i oficjalnie licencjonowanymi oponami BFGoodrich KM3 na kołach Raceline A93 Podium. Model ma zainstalowany trójfazowy napęd Spektrum, który może być zasilany akumulatorem 2S lub 3S LiPol (nie dołączony) i osiąga prędkość maksymalną ponad 70 km/h!
Model RC Losi RZR Pro R został wyprodukowany za zgodą i na licencji firmy Polaris. Teraz możecie pojeździć tym oryginalnym modelem w skali 1:10! Model jest w pełni złożony i gotowy do jazdy, odwzorowuje wygląd oryginalnego SxS-a z formowanymi panelami nadwozia, klatką ochronną i oficjalnie licencjonowanymi kołami i oponami. Należy tylko dodać własny akumulator z ładowarką.
RZR Rey to kolejny model w udanej linii rozwojowej Losi Baja Rey, z nowym niezależnym tylnym zawieszeniem wahaczy. Dzięki temu łączy w sobie szybkość pokonywania zakrętów, jaką daje niezależne zawieszenie z wahaczami-A, ze zdolnością do amortyzacji nierówności terenu, podobną do tej, jaką daje pełna oś tylna.
Dostęp do elementów podwozia i akumulatora jest tak samo łatwy, jak w przypadku innych samochodów z jednoczęściowym nadwoziem. Aby wymienić akumulator lub przeprowadzić konserwację, kompletną klatkę z panelami nadwozia Polaris RZR Pro R można zdjąć za pomocą zaledwie czterech klipsów.
Samochód jest oświetlony diodami LED, które są częścią przednich i tylnych świateł, co umożliwia jazdę po zmroku, kiedy słońce zajdzie. Rozświetlaj nocą pustynne ciemności i zapewnij sobie nowe wrażenia podczas akcji Off-Road!
8-ramienna stylistyka oficjalnie licencjonowanych kół Raceline A93 Podium Wheels jest naprawdę kultowa. Są one używane w modelu Losi Polaris RZR Pro R i są również najpopularniejszą marką kół używanych w dużych samochodach full-size side-by-side.
Oficjalnie licencjonowane opony BFGoodrich KM3 mają wzór zwycięzców mistrzostw Baja. Opony są nie tylko trwałe i realistyczne, ale zapewniają Polarisowi RZR Pro R bezlitosną trakcję w najbardziej ekstremalnym i wymagającym terenie.
RZR Rey pewnie pokonuje trudny teren! Jego starannie zaprojektowane, w pełni niezależne przednie zawieszenie w kształcie litery A pozwala każdej ze stron reagować na sytuację, zapewniając bardziej precyzyjne sterowanie, większą kontrolę i pewne prowadzenie.
Regulowane amortyzatory olejowe o długim skoku łatwo pochłaniają energię dużych skoków. W korpusie amortyzatora znajduje się gwintowana nakrętka regulacyjna, dzięki której można precyzyjnie ustawić napięcie wstępne sprężyny. Zewnętrzne ograniczniki zapewniają miękkie lądowanie po długich skokach.
Jednobiegowa przekładnia i wszystkie trzy mechanizmy różnicowe są uszczelnione, aby wytrzymać rygorystyczne warunki pracy. Stalowe koła zębate M1 zapewniają trwałość i możliwość wykorzystania mocy wysokowydajnego silnika bezszczotkowego.
Podstawą platformy RZR Rey jest 3-milimetrowa aluminiowa płyta podwozia z 2,5-milimetrową płytą górną zwiększającą wytrzymałość. Spód stanowi doskonałą powierzchnię ślizgową podczas jazdy w terenie i charakteryzuje się zarówno dużą wytrzymałością, jak i sztywnością.
Zainstalowany system zasilania RZR Rey składa się z wodoodpornego trójfazowego silnika Spektrum 3800Kv oraz trójfazowego regulatora Spektrum Firma 130A SMART. Ta wydajna kombinacja, która obsługuje akumulatory LiPol 2S lub 3S (sprzedawane oddzielnie), może wystrzelić samochód na tor wyścigowy lub na wzgórza z prędkością 70mph!
Dołączona do zestawu aparatura Spektrum DX3 RC ma kilka zaawansowanych funkcji. Wskaźnik naładowania akumulatora na nadajniku informuje o stanie akumulatora LiPol, 3-pozycyjny przełącznik pozwala ustawić limity przepustnicy, a technologia AVC (Active Vehicle Control) umożliwia regulację poziomu stabilności, aby zapewnić stabilne pokonywanie zakrętów i osiągnięcie pełnej prędkości bez konieczności zwalniania przepustnicy.
Do uruchomienia modelu potrzeba 4x baterie AA do nadajnika, akumulator napędowy LiPol 2S Spektrum Smart LiPol 7.4V 5000mAh 50C HC IC5 lub LiPol 3S Spektrum Smart G2 LiPol 11.1V 5000mAh 50C HC IC5 oraz adekwatną ładowarkę do akumulatora napędowego.
Model można użytkować na 2 lub 3 ogniwowym pakiecie akumulatorów LiPol. Akumulator powinien posiadać konektor EC5 lub IC5. Pro zwykłej jazdy polecany 2 ogniwowy akumulator LiPol (7.4 V).
Akumulatory Spektrum z technologią SMART to obecnie najnowocześniejszy i najbezpieczniejszy sposób konserwacji i ładowania akumulatorów.
Akumulatory Smart G2 są jeszcze prostsze i bezpieczniejsze dzięki eliminacji konektora balansera. Akumulatory G2 mają dodatkowo aż 3x szybsze automatyczne rozładowanie do trybu storage. Akumulatory Smart G2 można ładować tylko na ładowarkach Spektrum Smart i Smart G2.
Ładowarkami Spektrum Smart można ładować zarówno akumulatory Smart i Smart G2, jak i konwencjonalne. Wcześniej sprzedawane ładowarki Smart, po wykonaniu aktualizacji, również obsługują Smart G2.
Do podłączenia akumulatora do powyższych ładowarek potrzeba redukcje do ładowania IC5/IC3.
Do normalnej eksploatacji samochodu RC Axial potrzebny jest klej do opon, klej do śrub, zestaw narzędzi i olej silikonowy do amortyzatorów. Z naszej oferty polecamy niedrogi zestaw narzędzi do samochodów RC.
Klej do opon przykleja opony do felgi. Opona musi być zawsze mocno przyklejona do felgi na całym obwodzie! Jeśli opona nie będzie przyklejona na całym obwodzie, może pęknąć. Klej do opon ma specjalny skład, który jest w stanie łączyć takie materiały jak guma czy nylon, a jednocześnie po stwardnieniu jest elastyczny. Polecamy klej do opon Robitronic z naszej oferty.
Od czasu do czasu konieczne jest dodanie oleju silikonowego do amortyzatorów modelu i wymiana oleju w mechanizmach różnicowych. Podczas normalnej pracy występuje tylko niewielki wyciek oleju silikonowego wzdłuż tłoczysk amortyzatora. Jeśli powierzchnia tłoczysk amortyzatora lub stan uszczelek jest w złym stanie, wyciek oleju może być duży. W takich przypadkach dostarczane są zestawy naprawcze lub pojedyncze części.
Do rutynowej konserwacji wymagany jest klej do śrub. Śruby wkręcane w materiał metalowy (np. śruby w silniku, śruby ustalające w zębatce) należy zabezpieczyć przed poluzowaniem za pomocą tego kleju.
Opakowania ochronne mają na celu zmniejszenie ryzyka związanego z transportem i ładowaniem akumulatorów. Akumulatory LiPol mogą, przy zachowaniu niewielkich wymiarów i niewielkiej wagi, zapewniać wysokie prądy rozładowania i mieć dużą pojemność na długi czas jazdy. Akumulator LiPol jest narażony głównie na uszkodzenia mechaniczne.
2 859,99 zł
2 229,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
3 099,99 zł
3 329,99 zł
0,00 zł
649,99 zł
649,99 zł