TLR 22X-4 Elite 1:10 4WD Race Buggy Kit

TLR03026

Nowy produkt

Zawodniczy model nowej generacji z wieloma ulepszeniami - TLR 22X-4 Elite. Lekki buggy o doskonałych właściwościach jezdnych, znacznie większej wytrzymałości i łatwiejszej konserwacji. Zestaw Race Kit 22X-4 to narzędzie o najlepszych osiągach, zawierające nowe części aluminiowe, węglowe i tytanowe.

Więcej szczegółów

2 Przedmioty

3 099,99 zł brutto

Dodaj do listy życzeń

Opis

Typ Buggy
Długość 356mm
Szerokość 249mm
Skala 1:10
Rozstaw 284m
Napęd 4WD
Podwozie Aluminium 2,5mm 7075-T6
Amortyzatory Olejowe 12mm Big Bore
Piasta kół 12mm Hex
Główne koło zębate 78T, 81T

Więcej informacji

Zawartość zestawu:

W zestawie znajduje się zestaw Team Losi Racing TLR 22X-4 Elite 1:10 4WD Race Buggy. Opakowanie zawiera wszystkie części podwozia, korpus jest niepomalowany. Elektronika, silnik i koła z oponami nie wchodzą w skład zestawu.

Charakterystyka:

Model RC samochodu Team Losi Racing ® 22X-4 Elite Race Kit jest oparty na poprzedniej wersji, która zwyciężyła mistrzostwa ROAR Nationals. Pomimo doskonałych właściwości poprzedniej wersji, nowy model Elite jest jeszcze lepszy i o wiele bardziej wytrzymały. Dzięki tysiącom godzin spędzonych na wyścigach i treningach, inżynierowie wraz z zawodnikami TLR byli w stanie zaprojektować jeszcze lepszy model, który wprowadza wiele nowych i sprawdzonych części tuningowych zawartych już w zestawie.

Zestaw 22X-4 Elite zawiera najwyższej klasy części takie jak: tuningowany centralny mechanizm różnicowy, płytę montażową elektroniki z włókna węglowego, podkładkę pod skrzydło z włókna węglowego, aluminiowe nakrętki zabezpieczające i tytanowe śruby rzymskie, aby zmniejszyć masę i zoptymalizować 22X-4 pod kątem maksymalnych osiągów. Zestaw 22X-4 ELITE Race Kit został zaprojektowany tak, aby model mógł wygrywać wyścigi bez konieczności instalowania dodatkowych elementów tuningowych!

Aluminiowe podwozie CNC 2.5mm 7075-T6

Sztywne podwozie z anodowanego aluminium 2,5 mm 7075-T6 jest celowo lekkie i gotowe do montażu wszystkich elementów samochodu.

Centralny dyferencjał

Jedną z najpopularniejszych modernizacji modelu 22X-4 był centralny mechanizm różnicowy, który jest szczególnie przydatny na torach gliniastych. Dlatego też wersja Elite ma już zainstalowaną tę część.

Profesjonalny model

Wszystkie ważne części tuningowe, których fabryczni kierowcy TLR używali podczas wyścigów, są już zawarte w tym modelu. Części te są wykonane z materiałów najwyższej jakości, takich jak aluminium, włókno węglowe i tytan.

Aluminiowe elementy

Model zawiera łoże silnika, łączniki osi, głowice amortyzatorów i nakrętki, wykonane z aluminium, co sprawia, że model jest trwały i bardzo lekki, dzięki czemu doskonale się prowadzi.

Ulepszona geometria

Po intensywnych testach do modelu dodano dodatkowe opcje mocowania amortyzatorów, poprawiono wewnętrzne położenie pochylenia kół, a układ kierowniczy Ackermana jest płynniejszy i bardziej wytrzymały.

Nowy uchwyt akumulatora

Dwa węglowe uchwyty są umieszczone po bokach łoża, co zapewnia solidne zamocowanie i łatwą wymianę akumulatora. Uchwyt można dostosować do standardowych lub cienkich akumulatorów.

Mocowanie wentylatora silnika

Powszechność torów o dużej przyczepności oraz klasa 13.5 4wd doprowadziły do tego, że wielu zawodników musi używać wentylatorów silnika, aby utrzymać temperaturę w ryzach. Zamiast aluminiowego mocowania lub taśmy dwustronnej, 22X-4 ELITE zawiera formowane mocowanie wentylatora przymocowane do centralnego dyferencjału, aby wdmuchiwać powietrze bezpośrednio do silnika w celu uzyskania najniższych temperatur i największej mocy.

Tytanowe łączniki

Tytanowe śruby rzymskie zawsze były najlepszym dodatkiem do pojazdów wyścigowych, nie można było zrobić 22X-4 ELITE bez nich. W zestawie znajdują się tytanowe śruby rzymskie w całym buggy aby zmniejszyć wagę i zwiększyć osiągi.

Aluminiowe amortyzatory G3 V2

Amortyzatory G3 V2 zapewniają 22X-4 przyjemne prowadzenie i stały, pozbawiony wycieków odpowietrznik oraz kilka usprawnień ułatwiających użytkowanie. Nie ma już e-clipsów, ponieważ tłoki są teraz zabezpieczone śrubami, nowe pokrywy amortyzatorów i korpusy amortyzatorów zwiększają wysokość kołnierza sprężyny o 3mm, aby dostosować się do niższych wysokości jazdy, nowe oczka i kielichy sprężyny zapewniają przesunięcia kielicha sprężyny o -3mm, 0mm i +4mm, a w połączeniu z nowymi oczkami nigdy nie odskoczą dzięki funkcji wkręcania.

Dyferencjały

Zaprojektowany z myślą o lekkości i wytrzymałości, 22X-4 posiada dyferencjały z przekładnią stożkową o dużej objętości, co zapewnia najwyższą wydajność i trwałość. Zestaw zawiera wszystkie metalowe elementy wewnętrzne dyferencjału i przekładnię pierścieniową, ale TLR przygotował również kompozytowe elementy wewnętrzne dyferencjału oraz przekładnię pierścieniową i zębatą, które są dostępne jako części opcjonalne.

Aluminiowe mocowanie sworzni półosi

Osie wytrzymują nawet największe wstrząsy dzięki aluminiowym półosiom przegubowym obrabianym CNC z gumowymi wkładkami pochłaniającymi wstrząsy. Sztywna, mocna, a jednocześnie lekka konstrukcja zapewnia pewne mocowanie osi nawet w trudnych warunkach wyścigowych.

Pływający uchwyt serwa V2

Serwo jest zamontowane na uchwycie nad podwoziem, aby nie wpływać na elastyczność podwozia. Uchwyt z płyty węglowej 2,5 mm jest montowany do płyty podwozia w pobliżu linii środkowej podwozia. Eliminuje to błędy związane z ugięciem podwozia. Wersja druga może być dostosowana do różnych przesunięć serw

Zoptymalizowane elementy kompozytowe

Konstrukcja buggy 22X-4 jest dopracowana dzięki zastosowaniu materiałów kompozytowych w kluczowych elementach pojazdu. W zestawie znajdują się części preferowane przez TLR, czyli standardowe przednie i tylne wahacze oraz boczne osłony podwozia.

Regulowany silnik i akumulator

Podczas montażu silnika można wybrać ustawienie silnika na aluminiowej obudowie w zakresie 7 mm, natomiast akumulator można zainstalować w zakresie 9 mm w celu lepszego wyważenia.

Lekka karoseria 22X-4

Elegancki i stylowy wygląd karoserii 22X-4 doskonale pasuje do podwozia. Wygląda elegancko, a jednocześnie zapewnia doskonałą równowagę i stabilność podczas jazdy.

Wzmocniony włóknem węglowym

Włókno węglowe jest niezwykle lekkie i bardzo sztywne, dzięki czemu charakteryzuje się doskonałym stosunkiem wytrzymałości do masy. Jest on optymalny dla wielu części modelu, dlatego części wykonane z tego materiału znajdują się w kluczowych miejscach: przedni/tylny amortyzator, mocowanie centralnego mechanizmu różnicowego, mocowanie przedniego/tylnego zawieszenia, łoże sterowania i łoże elektroniki.

SpojlerTLR 6,5"

Tyłny spojler TLR 6,5" jest wykonane z ultra wytrzymałego 1,2mm poliwęglanu. To skrzydło nie jest w buggy 22X-4 nowością, jest to sprawdzona przez lata część, co potwierdzają lata praktyki.

Szybko dostępne dyferencjały

Podczas serwisowania specjalnych maszyn zawodniczych kładzie się nacisk na szybki dostęp do części zamiennych podczas wyścigów. Tylko 4 śruby mocujące górną pokrywę mechanizmu różnicowego pozwolą szybko skończyć pracę i mieć dużo czasu na przygotowania.

Własności
  • Podwozie z anodowanego aluminium 7075-T6 o grubości 2,5 mm wykonane techniką CNC
  • Przygotowany do profesjonalnego użytku
  • Lekkie elementy aluminiowe
  • W zestawie części najwyższej jakości
  • Ulepszona geometria
  • Nowe łoże akumulatora z węglowymi uchwytami
  • Uchwyt na wentylator
  • Duże amortyzatory aluminiowe G3 V2
  • Tytanowe łączniki
  • Pływające mocowanie V2 dla różnych serwomechanizmów
  • Regulowane czopy wewnętrzne
  • Wszystkie elementy w układzie metrycznym
  • Kompaktowe, jednoczęściowe skrzydło leksanowe 6,5 cala
  • Łatwy dostęp do dyferencjałów
  • śruby metryczne
  • Nowa konstrukcja karoserii 22X-4
Polecamy zakup:

Do złożenia i uruchomienia modelu należy dokupić:

  • Nadajnik i odbiornik
  • Serwo kierunku
  • Akumulator 2S LiPol Short
  • Kompatybilną ładowarkę dla akumulatorów LiPol
  • Zębatkę 48P
  • Silnik
  • Regulator
  • Klej na opony
  • Opony
  • Koła
  • Farbę na karoserię
  • Narzędzia

Polecane komponenty z naszej oferty:

  • Nadajnik Spektrum DX5 Pro 2021 DSMR, SR2100
  • Spektrum serwo S6245 Car High Speed High Torque, z łożem serwa 6245
  • Akumulator Spektrum Smart LiHV 7.6V 4000mAh 100C Short HC
  • Spektrum Smart G2 ładowarka S1200 1x200W AC
  • TLR zębatka 19T 48DP 3.17mm aluminium
  • Farby na karoserię
Akcesoria do normalnej pracy

Do normalnej eksploatacji samochodu RC potrzebny jest klej do opon, klej do śrub, zestaw narzędzi i olej silikonowy do amortyzatorów. Z naszej oferty polecamy niedrogi zestaw narzędzi do samochodów RC.

Klej do opon przykleja opony do felgi. Opona musi być zawsze mocno przyklejona do felgi na całym obwodzie! Jeśli opona nie będzie przyklejona na całym obwodzie, może pęknąć. Klej do opon ma specjalny skład, który jest w stanie łączyć takie materiały jak guma czy nylon, a jednocześnie po stwardnieniu jest elastyczny. Polecamy klej do opon Robitronic z naszej oferty - zobacz polecane akcesoria.

Od czasu do czasu konieczne jest dodanie oleju silikonowego do amortyzatorów modelu i wymiana oleju w mechanizmach różnicowych. Podczas normalnej pracy występuje tylko niewielki wyciek oleju silikonowego wzdłuż tłoczysk amortyzatora. Jeśli powierzchnia tłoczysk amortyzatora lub stan uszczelek jest w złym stanie, wyciek oleju może być duży. W takich przypadkach dostarczane są zestawy naprawcze lub pojedyncze części. Z naszej oferty olejów silikonowych polecamy oleje silikonowe TLR (Team Losi Racing), zobacz zalecane akcesoria.

Do rutynowej konserwacji wymagany jest klej do śrub. Śruby wkręcane w materiał metalowy (np. śruby w silniku, śruby ustalające w zębatce) należy zabezpieczyć przed poluzowaniem za pomocą tego kleju.

Etui ochronne do akumulatora

Opakowania ochronne mają na celu zmniejszenie ryzyka związanego z transportem i ładowaniem akumulatorów. Akumulatory LiPol mogą, przy zachowaniu niewielkich wymiarów i niewielkiej wagi, zapewniać wysokie prądy rozładowania i mieć dużą pojemność na długi czas jazdy. Akumulator LiPol jest narażony głównie na uszkodzenia mechaniczne.

Prezentacja TLR 22X-4
:
TLR 22X-4 Elite
:

18 innych produktów w tej samej kategorii: