TLR03026
Nowy produkt
Zawodniczy model nowej generacji z wieloma ulepszeniami - TLR 22X-4 Elite. Lekki buggy o doskonałych właściwościach jezdnych, znacznie większej wytrzymałości i łatwiejszej konserwacji. Zestaw Race Kit 22X-4 to narzędzie o najlepszych osiągach, zawierające nowe części aluminiowe, węglowe i tytanowe.
2 Przedmiot Przedmioty
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Typ | Buggy |
Długość | 356mm |
Szerokość | 249mm |
Skala | 1:10 |
Rozstaw | 284m |
Napęd | 4WD |
Podwozie | Aluminium 2,5mm 7075-T6 |
Amortyzatory | Olejowe 12mm Big Bore |
Piasta kół | 12mm Hex |
Główne koło zębate | 78T, 81T |
W zestawie znajduje się zestaw Team Losi Racing TLR 22X-4 Elite 1:10 4WD Race Buggy. Opakowanie zawiera wszystkie części podwozia, korpus jest niepomalowany. Elektronika, silnik i koła z oponami nie wchodzą w skład zestawu.
Model RC samochodu Team Losi Racing ® 22X-4 Elite Race Kit jest oparty na poprzedniej wersji, która zwyciężyła mistrzostwa ROAR Nationals. Pomimo doskonałych właściwości poprzedniej wersji, nowy model Elite jest jeszcze lepszy i o wiele bardziej wytrzymały. Dzięki tysiącom godzin spędzonych na wyścigach i treningach, inżynierowie wraz z zawodnikami TLR byli w stanie zaprojektować jeszcze lepszy model, który wprowadza wiele nowych i sprawdzonych części tuningowych zawartych już w zestawie.
Zestaw 22X-4 Elite zawiera najwyższej klasy części takie jak: tuningowany centralny mechanizm różnicowy, płytę montażową elektroniki z włókna węglowego, podkładkę pod skrzydło z włókna węglowego, aluminiowe nakrętki zabezpieczające i tytanowe śruby rzymskie, aby zmniejszyć masę i zoptymalizować 22X-4 pod kątem maksymalnych osiągów. Zestaw 22X-4 ELITE Race Kit został zaprojektowany tak, aby model mógł wygrywać wyścigi bez konieczności instalowania dodatkowych elementów tuningowych!
Sztywne podwozie z anodowanego aluminium 2,5 mm 7075-T6 jest celowo lekkie i gotowe do montażu wszystkich elementów samochodu.
Jedną z najpopularniejszych modernizacji modelu 22X-4 był centralny mechanizm różnicowy, który jest szczególnie przydatny na torach gliniastych. Dlatego też wersja Elite ma już zainstalowaną tę część.
Wszystkie ważne części tuningowe, których fabryczni kierowcy TLR używali podczas wyścigów, są już zawarte w tym modelu. Części te są wykonane z materiałów najwyższej jakości, takich jak aluminium, włókno węglowe i tytan.
Model zawiera łoże silnika, łączniki osi, głowice amortyzatorów i nakrętki, wykonane z aluminium, co sprawia, że model jest trwały i bardzo lekki, dzięki czemu doskonale się prowadzi.
Po intensywnych testach do modelu dodano dodatkowe opcje mocowania amortyzatorów, poprawiono wewnętrzne położenie pochylenia kół, a układ kierowniczy Ackermana jest płynniejszy i bardziej wytrzymały.
Dwa węglowe uchwyty są umieszczone po bokach łoża, co zapewnia solidne zamocowanie i łatwą wymianę akumulatora. Uchwyt można dostosować do standardowych lub cienkich akumulatorów.
Powszechność torów o dużej przyczepności oraz klasa 13.5 4wd doprowadziły do tego, że wielu zawodników musi używać wentylatorów silnika, aby utrzymać temperaturę w ryzach. Zamiast aluminiowego mocowania lub taśmy dwustronnej, 22X-4 ELITE zawiera formowane mocowanie wentylatora przymocowane do centralnego dyferencjału, aby wdmuchiwać powietrze bezpośrednio do silnika w celu uzyskania najniższych temperatur i największej mocy.
Tytanowe śruby rzymskie zawsze były najlepszym dodatkiem do pojazdów wyścigowych, nie można było zrobić 22X-4 ELITE bez nich. W zestawie znajdują się tytanowe śruby rzymskie w całym buggy aby zmniejszyć wagę i zwiększyć osiągi.
Amortyzatory G3 V2 zapewniają 22X-4 przyjemne prowadzenie i stały, pozbawiony wycieków odpowietrznik oraz kilka usprawnień ułatwiających użytkowanie. Nie ma już e-clipsów, ponieważ tłoki są teraz zabezpieczone śrubami, nowe pokrywy amortyzatorów i korpusy amortyzatorów zwiększają wysokość kołnierza sprężyny o 3mm, aby dostosować się do niższych wysokości jazdy, nowe oczka i kielichy sprężyny zapewniają przesunięcia kielicha sprężyny o -3mm, 0mm i +4mm, a w połączeniu z nowymi oczkami nigdy nie odskoczą dzięki funkcji wkręcania.
Zaprojektowany z myślą o lekkości i wytrzymałości, 22X-4 posiada dyferencjały z przekładnią stożkową o dużej objętości, co zapewnia najwyższą wydajność i trwałość. Zestaw zawiera wszystkie metalowe elementy wewnętrzne dyferencjału i przekładnię pierścieniową, ale TLR przygotował również kompozytowe elementy wewnętrzne dyferencjału oraz przekładnię pierścieniową i zębatą, które są dostępne jako części opcjonalne.
Osie wytrzymują nawet największe wstrząsy dzięki aluminiowym półosiom przegubowym obrabianym CNC z gumowymi wkładkami pochłaniającymi wstrząsy. Sztywna, mocna, a jednocześnie lekka konstrukcja zapewnia pewne mocowanie osi nawet w trudnych warunkach wyścigowych.
Serwo jest zamontowane na uchwycie nad podwoziem, aby nie wpływać na elastyczność podwozia. Uchwyt z płyty węglowej 2,5 mm jest montowany do płyty podwozia w pobliżu linii środkowej podwozia. Eliminuje to błędy związane z ugięciem podwozia. Wersja druga może być dostosowana do różnych przesunięć serw
Konstrukcja buggy 22X-4 jest dopracowana dzięki zastosowaniu materiałów kompozytowych w kluczowych elementach pojazdu. W zestawie znajdują się części preferowane przez TLR, czyli standardowe przednie i tylne wahacze oraz boczne osłony podwozia.
Podczas montażu silnika można wybrać ustawienie silnika na aluminiowej obudowie w zakresie 7 mm, natomiast akumulator można zainstalować w zakresie 9 mm w celu lepszego wyważenia.
Elegancki i stylowy wygląd karoserii 22X-4 doskonale pasuje do podwozia. Wygląda elegancko, a jednocześnie zapewnia doskonałą równowagę i stabilność podczas jazdy.
Włókno węglowe jest niezwykle lekkie i bardzo sztywne, dzięki czemu charakteryzuje się doskonałym stosunkiem wytrzymałości do masy. Jest on optymalny dla wielu części modelu, dlatego części wykonane z tego materiału znajdują się w kluczowych miejscach: przedni/tylny amortyzator, mocowanie centralnego mechanizmu różnicowego, mocowanie przedniego/tylnego zawieszenia, łoże sterowania i łoże elektroniki.
Tyłny spojler TLR 6,5" jest wykonane z ultra wytrzymałego 1,2mm poliwęglanu. To skrzydło nie jest w buggy 22X-4 nowością, jest to sprawdzona przez lata część, co potwierdzają lata praktyki.
Podczas serwisowania specjalnych maszyn zawodniczych kładzie się nacisk na szybki dostęp do części zamiennych podczas wyścigów. Tylko 4 śruby mocujące górną pokrywę mechanizmu różnicowego pozwolą szybko skończyć pracę i mieć dużo czasu na przygotowania.
Do złożenia i uruchomienia modelu należy dokupić:
Polecane komponenty z naszej oferty:
Do normalnej eksploatacji samochodu RC potrzebny jest klej do opon, klej do śrub, zestaw narzędzi i olej silikonowy do amortyzatorów. Z naszej oferty polecamy niedrogi zestaw narzędzi do samochodów RC.
Klej do opon przykleja opony do felgi. Opona musi być zawsze mocno przyklejona do felgi na całym obwodzie! Jeśli opona nie będzie przyklejona na całym obwodzie, może pęknąć. Klej do opon ma specjalny skład, który jest w stanie łączyć takie materiały jak guma czy nylon, a jednocześnie po stwardnieniu jest elastyczny. Polecamy klej do opon Robitronic z naszej oferty - zobacz polecane akcesoria.
Od czasu do czasu konieczne jest dodanie oleju silikonowego do amortyzatorów modelu i wymiana oleju w mechanizmach różnicowych. Podczas normalnej pracy występuje tylko niewielki wyciek oleju silikonowego wzdłuż tłoczysk amortyzatora. Jeśli powierzchnia tłoczysk amortyzatora lub stan uszczelek jest w złym stanie, wyciek oleju może być duży. W takich przypadkach dostarczane są zestawy naprawcze lub pojedyncze części. Z naszej oferty olejów silikonowych polecamy oleje silikonowe TLR (Team Losi Racing), zobacz zalecane akcesoria.
Do rutynowej konserwacji wymagany jest klej do śrub. Śruby wkręcane w materiał metalowy (np. śruby w silniku, śruby ustalające w zębatce) należy zabezpieczyć przed poluzowaniem za pomocą tego kleju.
Opakowania ochronne mają na celu zmniejszenie ryzyka związanego z transportem i ładowaniem akumulatorów. Akumulatory LiPol mogą, przy zachowaniu niewielkich wymiarów i niewielkiej wagi, zapewniać wysokie prądy rozładowania i mieć dużą pojemność na długi czas jazdy. Akumulator LiPol jest narażony głównie na uszkodzenia mechaniczne.
4 099,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
2 859,99 zł
2 229,99 zł
8 849,99 zł
8 849,99 zł
3 999,99 zł
2 099,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
3 399,99 zł
3 499,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
2 629,99 zł
3 329,99 zł