TLR 22X-4 1:10 4WD Race Buggy Kit

TLR03020

Nowy produkt

Zawodnicze buggy nowej generacji TLR 22X-4 1:10 4WD Race Buggy Kit jest lekkie, ma doskonałe własności jezdne i znacząco łatwiejszą budowę i obsługę. 22X-4 Race Kit jest najwyższej klasy maszyną dla maksymalnej wydajności i wytrzymałości, aluminiowe podwozie, regulowane położenie silnika i akumulatora, węglowe elementy itd.

Więcej szczegółów

2 859,99 zł brutto

Dodaj do listy życzeń

Opis

Typ Buggy
Długość 356mm
Szerokość 250mm
Skala 1:10
Rozstaw 283,5mm
Napęd 4WD
Felgi średnica 56mm, hex 12mm
Amortyzatory Olejowe 12mm Big Bore
Komora akumulatora 96 x 47 x 22mm

Więcej informacji

Zawartość zestawu:

Opakowanie zawiera zestaw Losi TLR 22X-4 1:10 4WD Race Buggy. Opakowanie zawiera wszystkie części, z wyjątkiem elektroniki i opon. Karoseria jest niepomalowana. Obrazkowa instrukcja budowy.

Charakterystyka:

Zawodnicze buggy nowej generacji TLR 22X-4 1:10 4WD Race Buggy Kit jest lekkie, ma doskonałe własności jezdne i znacząco łatwiejszą budowę i obsługę. 22X-4 Race Kit jest najwyższej klasy maszyną dla maksymalnej wydajności i wytrzymałości, aluminiowe podwozie, regulowane położenie silnika i akumulatora, węglowe elementy itd.

Zespół badawczo-rozwojowy opracował całkowicie nowy specjalny model TLR 4WD i stworzył od podstaw zupełnie nową platformę. Dzięki zastosowaniu bardziej niezawodnego i wszechstronnego układu napędowego model 22X-4 jest znacznie lżejszy i ma lepsze właściwości jezdne, a także jest znacznie łatwiejszy w budowie i konserwacji. 22X-4 łączy w sobie doskonałe właściwości jezdne, w pełni regulowane zawieszenie, podwozie z frezowanego aluminium o grubości 2,5 mm, pływające mocowanie serwomechanizmu skrętu, regulowaną pozycję silnika i akumulatora, szereg elementów z włókna węglowego i wiele innych.

Własności TLR 22X-4 1:10 4WD Race Buggy Kit
  • Nowa platforma napędu wałów
  • W pełni regulowane zawieszenie
  • Dołączone części premium
  • Podwozie z anodyzowanego aluminium 7075-T6 o grubości 2,5 mm, obrabiane techniką CNC
  • Duży anodowany amortyzator 12 mm generacji G3
  • Nowe mechanizmy różnicowe ze stożkowymi kołami kompozytowymi
  • Regulowane czopy wewnętrzne
  • Wieże amortyzatorów z włókna węglowego
  • Regulowana pozycja akumulatora
  • Regulowana pozycja serwomechanizmu
  • Nowa konstrukcja nadwozia 22X-4
  • Obrabiane komputerowo części z płyt węglowych
  • Wszystkie części w układzie metrycznym
  • Kompaktowe, jednoczęściowe skrzydło z leksanu 6,5"
  • Łatwy dostęp do dyferencjałów
  • Zawiera uchwyt wentylatora silnika
Nowa platforma wyścigowego podwozia

Zespół badawczo-rozwojowy opracował całkowicie nową platformę TLR 4WD buggy. Ma bardziej niezawodną i wszechstronną konstrukcję układu napędowego, 22X-4 jest lekki i ma doskonałe właściwości jezdne. Zaletami są zmienność układu elementów, centralne położenie silnika i akumulatora oraz bezpośrednie ułożenie wałów napędowych.

W pełni regulowane zawieszenie

Dzięki opcjom tuningu zawieszenia, buggy 22X-4 ma możliwość regulacji wysokości przedniej i tylnej osi, pozycji tylnej osi, pozycji wewnętrznej sworznia osi przedniej i tylnej, regulacji pochylenia kół tylnych, różnych pozycji montażu amortyzatorów i wiele innych.

W zestawie komponenty premium

Zestaw 22X-4 zawiera wiele wysokiej jakości komponentów, takich jak aluminiowe piasty sześciokątne kół, regulowane aluminiowe zwrotnice, karbonowy wspornik akumulatora, karbonowe wieże amortyzatorów, sprężyny TLR o niskiej częstotliwości, aluminiowe łoże silnika, karbonowe elementy układu kierowniczego, aluminiowe wsporniki półosi i części drążka stabilizatora.

Aluminiowe podwozie CNC 2.5mm 7075-T6

Sztywne podwozie z anodowanego aluminium 2,5 mm 7075-T6 jest celowo lekkie i gotowe do zamontowania wszystkich elementów samochodu.

Aluminiowe amortyzatory G3 12mm

Amortyzatory nowej generacji G3 zostały całkowicie przeprojektowane i ulepszone. Wał ma średnicę 3 mm, nowe tłoki ze śrubami, nowy kształt osłony amortyzatora, cieńszy tłok, który zwiększa skok sprężyny o 3 mm, nowe, łatwe do zainstalowania sworznie kuliste i wiele innych ulepszeń.

Nowy dyferencjał

Nowy tradycyjny mechanizm różnicowy jest bardziej wytrzymały i lżejszy dzięki formowanym kompozytowym zębatkom i sworzniom krzyżowym, idealnym do wyścigów. Zawiera również więcej smaru i ma większą powierzchnię styku z przekładnią, więc już po kilku jazdach widać różnicę.

Aluminiowe uchwyty sworzni obrotowych

Oś wytrzymuje nawet największe wstrząsy dzięki aluminiowym wspornikom półosi obrabianych CNC z gumowymi wkładkami amortyzującymi. Sztywna, mocna i jednocześnie lekka konstrukcja zapewnia pewne osadzenie osi nawet w trudnych warunkach wyścigowych.

Optymalizowane elementy kompozytowe Stiffezel

Konstrukcja 22X-4 buggy jest dopracowana dzięki kompozytowym materiałom, z których wykonane są kluczowe części samochodu. Zestaw zawiera części preferowane przez TLR, czyli standardowe przednie i tylne wahacze oraz boczne osłony podwozia.

Przechowywanie akumulatora w elastycznym uchwycie

Akumulator musi być przechowywany w taki sposób, aby nie przemieszczał się podczas jazdy. Zapobiegają temu regulowane ograniczniki i elastyczny uchwyt, który umożliwia zamontowanie większego akumulatora.

Pływające mocowanie serwa

Serwo jest zamontowane na wsporniku nad podwoziem, aby nie wpływać na elastyczność podwozia. Wspornik z 2,5 mm płyty węglowej jest montowany do płyty podwozia w pobliżu linii środkowej podwozia. Eliminuje to błędy związane z ugięciem podwozia.

Regulowany silnik i akumulator

Podczas montażu silnika można wybrać ustawienie silnika na aluminiowej płycie w zakresie 7 mm, akumulator może być zainstalowany w zakresie 9 mm, aby ułatwić wyważenie.

Nowa karoseria 22X-4

Elegancka i stylowa stylistyka karoserii 22X-4 doskonale pasuje do podwozia. Wygląda elegancko, a jednocześnie zapewnia doskonałą równowagę i stabilność podczas jazdy.

Węglowe elementy

Elementy z włókna węglowego charakteryzują się dużą wytrzymałością, sztywnością i niską masą. Dzięki temu nadają się do elementów poddawanych dużym obciążeniom, takich jak wieże amortyzatorów, elementy podwozia, elementy układu kierowniczego itp.

Elementy mocowań w systemie metrycznym

Podczas montażu można posłużyć się zwykłymi narzędziami i w razie potrzeby wymienić zużyte śruby na metryczne.

Tylny spojler TLR 6,5"

Tylny spoiler TLR 6,5" jest wykonany z bardzo wytrzymałego poliwęglanu o grubości 1,2 mm. To skrzydło nie jest nowością w buggy 22X-4, jest to część sprawdzona przez lata praktyki.

Szybko dostępne dyferencjały

Podczas serwisowania specjalnych maszyn zawodniczych nacisk kładziony jest na szybki dostęp do części zamiennych podczas wyścigów. Tylko 4 śruby utrzymują górną osłonę mechanizmu różnicowego na miejscu, dzięki czemu można szybko zakończyć pracę i stanąć na linii startu na czas.

Felgi w zestawie

W zestawie znajdują się fluorescencyjne, wyścigowe koła o średnicy 2,2" (56 mm), więc wystarczy dodać swoje ulubione opony. Nowe wąskie przednie felgi Stiffezel ułatwiają sterowanie przy dużych prędkościach.

Wbudowany uchwyt na wentylator silnika

Podczas zawodów silniki są obciążane do granic możliwości, dlatego wentylator jest potrzebny do utrzymania optymalnej temperatury silnika. W zestawie znajduje się specjalny wspornik umożliwiający łatwy i pewny montaż wentylatora.

18 innych produktów w tej samej kategorii: