TLR03020
Nowy produkt
Zawodnicze buggy nowej generacji TLR 22X-4 1:10 4WD Race Buggy Kit jest lekkie, ma doskonałe własności jezdne i znacząco łatwiejszą budowę i obsługę. 22X-4 Race Kit jest najwyższej klasy maszyną dla maksymalnej wydajności i wytrzymałości, aluminiowe podwozie, regulowane położenie silnika i akumulatora, węglowe elementy itd.
Ten produkt nie występuje już w magazynie
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Typ | Buggy |
Długość | 356mm |
Szerokość | 250mm |
Skala | 1:10 |
Rozstaw | 283,5mm |
Napęd | 4WD |
Felgi | średnica 56mm, hex 12mm |
Amortyzatory | Olejowe 12mm Big Bore |
Komora akumulatora | 96 x 47 x 22mm |
Opakowanie zawiera zestaw Losi TLR 22X-4 1:10 4WD Race Buggy. Opakowanie zawiera wszystkie części, z wyjątkiem elektroniki i opon. Karoseria jest niepomalowana. Obrazkowa instrukcja budowy.
Zawodnicze buggy nowej generacji TLR 22X-4 1:10 4WD Race Buggy Kit jest lekkie, ma doskonałe własności jezdne i znacząco łatwiejszą budowę i obsługę. 22X-4 Race Kit jest najwyższej klasy maszyną dla maksymalnej wydajności i wytrzymałości, aluminiowe podwozie, regulowane położenie silnika i akumulatora, węglowe elementy itd.
Zespół badawczo-rozwojowy opracował całkowicie nowy specjalny model TLR 4WD i stworzył od podstaw zupełnie nową platformę. Dzięki zastosowaniu bardziej niezawodnego i wszechstronnego układu napędowego model 22X-4 jest znacznie lżejszy i ma lepsze właściwości jezdne, a także jest znacznie łatwiejszy w budowie i konserwacji. 22X-4 łączy w sobie doskonałe właściwości jezdne, w pełni regulowane zawieszenie, podwozie z frezowanego aluminium o grubości 2,5 mm, pływające mocowanie serwomechanizmu skrętu, regulowaną pozycję silnika i akumulatora, szereg elementów z włókna węglowego i wiele innych.
Zespół badawczo-rozwojowy opracował całkowicie nową platformę TLR 4WD buggy. Ma bardziej niezawodną i wszechstronną konstrukcję układu napędowego, 22X-4 jest lekki i ma doskonałe właściwości jezdne. Zaletami są zmienność układu elementów, centralne położenie silnika i akumulatora oraz bezpośrednie ułożenie wałów napędowych.
Dzięki opcjom tuningu zawieszenia, buggy 22X-4 ma możliwość regulacji wysokości przedniej i tylnej osi, pozycji tylnej osi, pozycji wewnętrznej sworznia osi przedniej i tylnej, regulacji pochylenia kół tylnych, różnych pozycji montażu amortyzatorów i wiele innych.
Zestaw 22X-4 zawiera wiele wysokiej jakości komponentów, takich jak aluminiowe piasty sześciokątne kół, regulowane aluminiowe zwrotnice, karbonowy wspornik akumulatora, karbonowe wieże amortyzatorów, sprężyny TLR o niskiej częstotliwości, aluminiowe łoże silnika, karbonowe elementy układu kierowniczego, aluminiowe wsporniki półosi i części drążka stabilizatora.
Sztywne podwozie z anodowanego aluminium 2,5 mm 7075-T6 jest celowo lekkie i gotowe do zamontowania wszystkich elementów samochodu.
Amortyzatory nowej generacji G3 zostały całkowicie przeprojektowane i ulepszone. Wał ma średnicę 3 mm, nowe tłoki ze śrubami, nowy kształt osłony amortyzatora, cieńszy tłok, który zwiększa skok sprężyny o 3 mm, nowe, łatwe do zainstalowania sworznie kuliste i wiele innych ulepszeń.
Nowy tradycyjny mechanizm różnicowy jest bardziej wytrzymały i lżejszy dzięki formowanym kompozytowym zębatkom i sworzniom krzyżowym, idealnym do wyścigów. Zawiera również więcej smaru i ma większą powierzchnię styku z przekładnią, więc już po kilku jazdach widać różnicę.
Oś wytrzymuje nawet największe wstrząsy dzięki aluminiowym wspornikom półosi obrabianych CNC z gumowymi wkładkami amortyzującymi. Sztywna, mocna i jednocześnie lekka konstrukcja zapewnia pewne osadzenie osi nawet w trudnych warunkach wyścigowych.
Konstrukcja 22X-4 buggy jest dopracowana dzięki kompozytowym materiałom, z których wykonane są kluczowe części samochodu. Zestaw zawiera części preferowane przez TLR, czyli standardowe przednie i tylne wahacze oraz boczne osłony podwozia.
Akumulator musi być przechowywany w taki sposób, aby nie przemieszczał się podczas jazdy. Zapobiegają temu regulowane ograniczniki i elastyczny uchwyt, który umożliwia zamontowanie większego akumulatora.
Serwo jest zamontowane na wsporniku nad podwoziem, aby nie wpływać na elastyczność podwozia. Wspornik z 2,5 mm płyty węglowej jest montowany do płyty podwozia w pobliżu linii środkowej podwozia. Eliminuje to błędy związane z ugięciem podwozia.
Podczas montażu silnika można wybrać ustawienie silnika na aluminiowej płycie w zakresie 7 mm, akumulator może być zainstalowany w zakresie 9 mm, aby ułatwić wyważenie.
Elegancka i stylowa stylistyka karoserii 22X-4 doskonale pasuje do podwozia. Wygląda elegancko, a jednocześnie zapewnia doskonałą równowagę i stabilność podczas jazdy.
Elementy z włókna węglowego charakteryzują się dużą wytrzymałością, sztywnością i niską masą. Dzięki temu nadają się do elementów poddawanych dużym obciążeniom, takich jak wieże amortyzatorów, elementy podwozia, elementy układu kierowniczego itp.
Podczas montażu można posłużyć się zwykłymi narzędziami i w razie potrzeby wymienić zużyte śruby na metryczne.
Tylny spoiler TLR 6,5" jest wykonany z bardzo wytrzymałego poliwęglanu o grubości 1,2 mm. To skrzydło nie jest nowością w buggy 22X-4, jest to część sprawdzona przez lata praktyki.
Podczas serwisowania specjalnych maszyn zawodniczych nacisk kładziony jest na szybki dostęp do części zamiennych podczas wyścigów. Tylko 4 śruby utrzymują górną osłonę mechanizmu różnicowego na miejscu, dzięki czemu można szybko zakończyć pracę i stanąć na linii startu na czas.
W zestawie znajdują się fluorescencyjne, wyścigowe koła o średnicy 2,2" (56 mm), więc wystarczy dodać swoje ulubione opony. Nowe wąskie przednie felgi Stiffezel ułatwiają sterowanie przy dużych prędkościach.
Podczas zawodów silniki są obciążane do granic możliwości, dlatego wentylator jest potrzebny do utrzymania optymalnej temperatury silnika. W zestawie znajduje się specjalny wspornik umożliwiający łatwy i pewny montaż wentylatora.
4 099,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
2 229,99 zł
8 849,99 zł
8 849,99 zł
3 099,99 zł
3 999,99 zł
2 099,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
3 399,99 zł
3 499,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
2 629,99 zł
3 329,99 zł