Arrma Outcast 4S V2 BLX 1:10 4WD RTR niebieski

ARA4410V2T2

Nowy produkt

Nowy model kaskaderski Arrma Outcast 4S V2 BLX RC jest większy, bardziej wytrzymały i napędzany silnikiem bezszczotkowym, osiąga prędkość do 80 km/h.Wytrzymalsze kompozytowe podwozie i układ napędowy, szczegółowa karoseria, aluminiowe komponenty. Zaawansowane zawieszenie z amortyzatorami olejowymi. Wysokiej klasy elektronika Spektrum.

Więcej szczegółów

Towar na zamówienie

2 549,99 zł brutto

Dodaj do listy życzeń

Więcej informacji

Zawartość zestawu:

Zestaw zawiera kompletnie złożony model RC auta na zdalne sterowanie Arrma Outcast 4S BLX z zainstalowanymi komponentami: trójfazowy silnik Spektrum 3668 2400Kv, regulator Spektrum FIRMA, serwo Spektrum S652 18kg MG, odbiornik Spektrum SR315 DSMR/SLT. Nadajnik Spektrum SLT3 2.4GHz. Akcesoria: zworka IC5, imbus (2.0, 2.5 mm).

Charakterystyka:

Nowa, większa i ulepszona wersja modelu ARRMA® 4X4 4S RC jest idealnym środkiem pomiędzy mniejszym modelem 3S a większym 6S. Dzięki doskonałemu napędowi na prąd zmienny może jechać do 80 km/h. Napęd 4x4 zapewnia niezrównane właściwości jezdne. Przeprojektowany układ napędowy zapewnia większą trwałość i niekończącą się zabawę. Zastosowano nową, wysokiej klasy elektronikę Spektrum z możliwością regulacji i dodatkowymi funkcjami.

Dzięki krótkiemu rozstawowi osi i braku przedniego zwisu Outcast jest idealny do szalonych skoków i akrobacji. Brak przedniego zwisu sprawia, że przednie koła mogą wjechać na prostopadłą przeszkodę i wykorzystać ją jako odskocznię do salta. Krótki rozstaw osi zapewnia dużą zwrotność.

Rozmiar Outcasta 4S jest o 17% większy od oryginalnej wersji, do podwozia dodano nowe, większe wieżyczki amortyzatorów, a same amortyzatory są dłuższe, co zapewnia lepsze tłumienie wstrząsów. Wydłużono również wahacze i całkowitą długość modelu, co poprawiło stabilność i sterowność. Trwałość układu napędowego została zwiększona dzięki zastosowaniu stalowych kół zębatych w przekładni, mechanizmie różnicowym i wałach napędowych CVD. Ulepszenia te zostały uzupełnione sprawdzonymi rozwiązaniami z poprzedniej generacji, aby zapewnić niepowstrzymane osiągi w terenie i na twardych nawierzchniach. Obejmują one sztywne kompozytowe podwozie, przednie i tylne płyty poślizgowe, sterowanie ze serwo saverem, sprzęgło cierne oraz zastosowanie wysokiej jakości zamkniętych łożysk. W modelu Outcast ®4X4 4S BLX zastosowano również wyróżniającą się, łatwo dostępną modułową konstrukcję ARRMA® , dzięki której rutynowa konserwacja jest szybka i łatwa.

Nadwozie modelu w stylu retro ma stałe tylne skrzydło, które zwiększa siłę docisku. Przednie i tylne zderzaki chronią przed uderzeniami. Z tyłu zamontowane są koła podporowe umożliwiające jazdę na tylnych kołach przy wciśnięciu pełnego gazu. Opony dBoots® Back-Flip są wykonane z wysokiej jakości mieszanki gumowej i mają gruboziarnisty wzór bieżnika, który zapewnia doskonałą trakcję na różnych powierzchniach.

Nowe własności Arrma Outcast 4S
  • 17% większa - dłuższa i szersza niż poprzednia platforma Outcast® 4X4 4S zapewniająca większą stabilność
  • Nowe solidne wahacze, które zwiększają szerokość modelu
  • Wytrzymałe stalowe koła zębate dyferencjału o module sprężystości 1,35
  • Wytrzymałe teleskopowe wały napędowe CVD
  • Wyższe wieżyczki amortyzatorów, dłuższe aluminiowe amortyzatory zapewniające płynne tłumienie wstrząsów
  • Obrabiane maszynowo, anodowane na czerwono piasty kół 17 mm
  • Stalowe pierścienie wzmacniające piastę
  • Trójfazowy regulator Spektrum Firma 120A
  • Silnik bezszczotkowy 3668 2400 obr/min
  • Niezawodny nadajnik Spektrum 2,4 GHz SLT3™
  • Odbiornik SR315 z dwoma protokołami SLT i DSMR umożliwiający uniwersalne sterowanie nadajnikiem
  • Wodoodporne* cyfrowe serwo Spektrum™ S652 z metalową przekładnią, moment obrotowy 18kg.cm
  • Stabilizatory poprzeczne zmniejszające przechyły na zakrętach
  • Oparcie tylne z gumowanymi kółkami podporowymi
  • OponyDBoots® Back-Flip
Sprawdzone cechy podwozia Arrma 4S
  • Łożyska z gumowymi uszczelkami
  • Metalowe mechanizmy różnicowe z wewnętrzną przekładnią
  • Stalowa zębatka walcowa
  • Mocne kompozytowe podwozie o zwiększonej wysokości ścian bocznych
  • Regulowane łączniki
  • Servo-saver chroniący układ kierowniczy przed uderzeniami
  • Radiator silnika ARRMA® z wentylatorem
  • Łatwy dostęp w celu serwisowania, konstrukcja modułowa
Dłuższe podwozie

Dla tej nowej wersji Outcast ® 4X4 4S BLX inżynierowie ARRMA® wydłużyli model na 51.5cm – o 2.7cm dłuższe niż w porzedniej generacji – dla zwiększenia stabilności.

Większy rozstaw kół

Aby sprostać bardziej agresywnej mocy, rozstaw kół przednich i tylnych został zwiększony dzięki dłuższym wahaczom do 45 cm - o 4,4 cm więcej niż w poprzednim modelu.

Maksymalna odporność

Elementy, które przyczyniają się do wysokiej wytrzymałości Arrmy 4X4 4S BLX to m.in. mocniejsze kompozytowe podwozie, przednie i tylne ślizgi ochronne, układ kierowniczy z odpornym serwo saverem, sprzęgło cierne i łożyska kulkowe w całym układzie napędowym. Podniesione ściany boczne podwozia ograniczają wnikanie zanieczyszczeń do wnętrza modelu. Przednie i tylne zderzaki skutecznie amortyzują uderzenia.

Modularna koncepcja

Cały model został zaprojektowany w taki sposób, aby maksymalnie uprościć serwisowanie, a każdy element można łatwo zdemontować w krótkim czasie. Regulator, serwomechanizm i skrzynka odbiornika oraz sam odbiornik są łatwo dostępne.

Olejowe amortyzatory Big Bore

Dłuższe amortyzatory o aluminiowej obudowie są wypełnione olejem i zamontowane na wyższych wieżach amortyzatorów. Zapewnia to skuteczne pochłanianie nawet silnych uderzeń.

Felgi i opony

Wysokiej jakości gumowe opony dBoots® Back-Flip są przyklejane do kół MT 3,8" z aluminiowymi nakrętkami i piastami 17mm.

Cyfrowe serwo SPEKTRUM® S652
  • Serwo SPEKTRUM® S652 z metalową przekładnią
  • Wodoodporny*
  • Moment obrotowy 19,08 kg-cm przy 7,4 V.
  • O 32% większy moment obrotowy i 5% szybsze w porównaniu do serwa ADS-15M
Trójfazowy regulator SPEKTRUM™ FIRMA™ 120A SMART 3S-4S

Sterowanie modelem zapewnia nowoczesny SPEKTRUM™ FIRMA™ 120A SMART regulator z 32-bitowym mikrokontrolerem ARM Cortex M4, który jest w stanie odczytać pełną telemetrię i przekazać ją do odbiornika za pomocą zintegrowanego przewodu w nowym złączu IC5. Dane są przesyłane za pomocą protokołu SRXL2. Regulator pobiera informacje o typie, temperaturze i napięciu ogniw akumulatora bezpośrednio z akumulatora Smart Battery. Prąd, temperatura, całkowite napięcie akumulatora Smart, napięcie poszczególnych ogniw akumulatora Smart, temperatura akumulatora, pozostała pojemność i prędkość silnika są dostępne w czasie rzeczywistym.

Elektronika jest całkowicie zamknięta w specjalnej osłonie, która zapobiega przedostawaniu się do nich wilgoci* lub zanieczyszczeń. Regulator jest włączany i ustawiany za pomocą przycisków umieszczonych pod gumową osłoną.

  • Regulator zawiera szybki i wydajny 32-bitowy procesor ARM M4
  • Regulator jest wodoodporny*
  • Ochrona przeciwprzepięciowa, ochrona termiczna, failsafe
  • Automatyczne odłączanie LiPol w przypadku niskiego napięcia
  • Wytrzymała obudowa z tworzywa sztucznego, aluminiowy radiator z wentylatorem zapewniającym wysoką wydajność
  • Regulowany, wysokowydajny układ BEC
  • Wysoko wytrzymałe złącza IC5™, kompatybilne ze złączami EC5™
Sinik trójfazowy
  • Silnik Spektrum Firma 3668-2400kv
  • Zasilanie 2-4s LiPol
  • Aluminiowa obudowa z czarnym anodowaniem i wygrawerowanym logiem Spektrum
  • 4-polowa konstrukcja wirnika
  • Wał o średnicy 5 mm z utwardzonej stali ułożony w łożyskach kulkowych
  • Silnik fabrycznie osadzony złoconymi konektorami 4mm dla niezawodnego połączenia
  • Rowek na końcu wału silnika umożliwia bezpieczny montaż zębatki
Spektrum SR315 DSMR Sport

Odbiornik SR315 DSMR Sport nowej generacji w wykonaniu mikro ma masę tylko 6g. Możliwość wyboru SmartSafe™ lub "Gas" Failsafe, parowanie przyciskiem. Technologia DSMR zapewnia pełny zasięg i szybką odpowiedź odbiornika.

  • Design obudowy z zaokrąglonymi rogami i niską masą
  • Dzięki przyciskowi parowania nie potrzeba konektora parowania
  • SmartSafe™ Failsafe i "Gas Mode" do dyspozycji podczas parowania
  • Bezpieczny protokół modulacji DSMR oraz wysoka szybkość ramek 5.5ms
  • Kompatybilny z telemetrią SMART, (kompatybilny nadajnik DMSR z aplikacją SPEKTRUM dashboard)
Nadajnik Spektrum SLT3

Podstawowy 3-kanałowy nadajnik pistoletowy Spektrum SLT3 pracujący w paśmie 2.4GHz kompatybilny z protokołem SLT™. Niska masa nadajnika Spektrum SLT3 umożliwia trzymanie bez zmęczenia. Kierownica pokryta jest piankową obręczą zapewniającą pewny chwyt. Układ elementów sterujących jest praktyczny i intuicyjny - wszystkie elementy sterujące są rozmieszczone tak, aby były szybko dostępne w razie potrzeby. Dostępna jest bezpieczna pętla do mocowania do paska.

  • 3-kanałowa pistoletowa aparatura RC Spektrum™ dla niezawodnego sterowania
  • Sprawdzona ergonomiczna konstrukcja zapewniająca wygodny, niemęczący uchwyt
  • Możliwość ograniczenia maksymalnych wychyleń kanału kierunku i gazu
  • Podwójne wychylenia kanału kierunku i ograniczenie mocy sinika na 50%, 75% i 100%
  • Trzeci kanał mnożna wykorzystać do dodatkowych urządzeń np. moduły dźwiękowe.
Technologia Spektrum SMART

Technologia Spektrum Smart oferuje więcej informacji o modelu, prostszą obsługę i dbałość o akumulatory. Wszystkie komponenty SMART, wraz z akumulatorem, są w stanie wzajemnie się komunikować i przenosić telemetrię. Dla wyświetlenia kompletnej telemetrii należy posiadać kompatybilny nadajnik Spektrum z wyświetlaczem. Wyświetlenie telemetrii zależy od typu nadajnika w konkretnym modelu.

Polecamy zakup:

Do uruchomienia modelu potrzebne są 4x baterie AA do nadajnika, akumulator napędowy oraz adekwatna ładowarka akumulatora napędowego.

Zalecane akumulatory

Najbardziej wygodne jest zastosowanie jednego akumulatora napędowego LiPol z 3 lub 4 ogniwami (11.1V, 14.8V). W tym przypadku drugie wyjście kabla Y należy zewrzeć zworką IC5 (sprzedawana jest oddzielnie).

  • Dla zwykłej jazdy - akumulator LiPol Spektrum 11.1 V 5000 mAh z technologią Smart.
  • Dla zwykłej jazdy - akumulator LiPol Black Magic 11.1 V 5000 mAh.
  • Dla maksymalnej możliwej prędkości akumulator LiPol Spektrum 14.8V 5000mAh z technologią Smart. Auto RC można użytkować tylko na równych powierzchniach, jak np. asfalt, beton.

Akumulatory Spektrum z technologią Smart obecnie przedstawiają najnowocześniejszy i najbezpieczniejszy sposób ładowania akumulatorów.

Zalecane ładowarki dla akumulatorów konwencjonalnych i Smart

Jeśli zdecydujesz się na zastosowanie w modelu Arrma nowoczesnych akumulatorów Smart LiPol, to polecamy poniższą ładowarkę:

  • Ładowarka z zasilaczem sieciowym Spektrum S150 z jednym wyjściem 50W.
  • Ładowarka sieciowa Spektrum S1100AC z jednym wyjściem 1x100W.
  • Ładowarka sieciowa Spektrum S2100 z dwoma wyjściami 2x100W.

Również potrzebna będzie redukcja do ładowania IC5/IC3.

Uniwersalny nadajnik z wyświetlaczem

Do obsługi modelu polecamy jako tuning uniwersalny nadajnik Spektrum DX5C lub DX5 Rugged, który ma następujące zalety w stosunku do nadajnika dołączonego do zestawu:

  • Wyświetlacz umożliwiający wyświetlanie danych i wygodną konfigurację
  • Wyświetla pełną telemetrię SMART dostarczaną przez model (w zależności od typu modelu)
  • Precyzyjna mechanika sterowania, doskonała ergonomia
  • Możliwość ustawienia zaawansowanych funkcji, w tym expo
  • Parowanie wielu modeli z jednym nadajnikiem, pamięć indywidualnych ustawień
Akcesoria do normalnej pracy

Do normalnej eksploatacji samochodu RC potrzebny jest klej do opon, klej do śrub, zestaw narzędzi i olej silikonowy do amortyzatorów. Z naszej oferty polecamy niedrogi zestaw narzędzi do samochodów RC.

Klej do opon przykleja opony do felgi. Opona musi być zawsze mocno przyklejona do felgi na całym obwodzie! Jeśli opona nie będzie przyklejona na całym obwodzie, może pęknąć. Klej do opon ma specjalny skład, który jest w stanie łączyć takie materiały jak guma czy nylon, a jednocześnie po stwardnieniu jest elastyczny. Polecamy klej do opon Robitronic z naszej oferty - zobacz polecane akcesoria.

Od czasu do czasu konieczne jest dodanie oleju silikonowego do amortyzatorów modelu i wymiana oleju w mechanizmach różnicowych. Podczas normalnej pracy występuje tylko niewielki wyciek oleju silikonowego wzdłuż tłoczysk amortyzatora. Jeśli powierzchnia tłoczysk amortyzatora lub stan uszczelek jest w złym stanie, wyciek oleju może być duży. W takich przypadkach dostarczane są zestawy naprawcze lub pojedyncze części. Z naszej oferty olejów silikonowych polecamy oleje silikonowe TLR (Team Losi Racing), zobacz zalecane akcesoria.

Do rutynowej konserwacji wymagany jest klej do śrub. Śruby wkręcane w materiał metalowy (np. śruby w silniku, śruby ustalające w zębatce) należy zabezpieczyć przed poluzowaniem za pomocą tego kleju.

Etui ochronne do akumulatora

Opakowania ochronne mają na celu zmniejszenie ryzyka związanego z transportem i ładowaniem akumulatorów. Akumulatory LiPol mogą, przy zachowaniu niewielkich wymiarów i niewielkiej wagi, zapewniać wysokie prądy rozładowania i mieć dużą pojemność na długi czas jazdy. Akumulator LiPol jest narażony głównie na uszkodzenia mechaniczne.

Prezentacja wideo
:
Przedstawienie działania
:

17 innych produktów w tej samej kategorii: