ARA4305V3T3
Nowy produkt
Bardzo mocny model RC auta Arrma Vorteks 3S BLX w skali 1:10 z napędem 4WD jest najszybszym i najbardziej zaawansowanym modelem ARRMA® dla podniesienia poziomu adrenaliny. Auto z zaletami inteligentnej elektroniki Spektrum™ Smart i stabilizacji AVC. Napęd trójfazowy, dla 2-3S LiPol.
0 Przedmiot Przedmioty
Towar na zamówienie
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Masa | 2950g |
Typ | Truggy |
Długość | 470mm |
Szerokość | 338mm |
Wysokość | 163mm |
Skala | 1:10 |
Rozstaw | 287mm |
Napęd | 4WD |
Silnik | Trójfazowy SpektrumTM 3660 3200Kv |
Koła | 72x52mm, hex 14mm, opony 115mm dBoots® Katar™ |
Prędkość | 96km/h (z 3S LiPol i opcjonalną zębatką) |
Komora akumulatora | 156x51x48mm |
W zestawie model RC model auta Arrma Vorteks 3S BLX BLX 1:10 4WD RTR z zainstalowanymi komponentami: trójfazowy silnik Firma 3200Kv 4-P BL3660Kv, Spektrum Smart regulator Firma 100A BL 2-3S, Spektrum odbiornik 6200A DSMR AVC, Spektrum serwo S651 7kg MG. W zestawie znajduje się również nadajnik Spektrum DX3 Smart DSMR.
Bardzo mocny model RC auta Arrma Vorteks 3S BLX w skali 1:10 z napędem 4WD jest najszybszym i najbardziej zaawansowanym modelem ARRMA® dla podniesienia poziomu adrenaliny. Auto z zaletami inteligentnej elektroniki Spektrum™ Smart i elektronicznej stabilizacji AVC. Trójfazowy napęd, dla 2-3S LiPol, nadajnik Spektrum™ 2.4GHz DX3 Smart DSMR® , odbiornik Spektrum™ SR6200A AVC®. W zestawie nie znajduje się akumulator LiPol, kompatybilna ładowarka oraz 4 baterie AA do nadajnika.
Potrzebny jest mocny model w teren i do jazdy na zewnątrz? Auto Arrma VORTEKS Stadium Truck z zainstalowanym silnikiem trójfazowym Spektrum™ Firma™ 3200Kv 2S/3S LiPol. VORTEKS™ może wyjechać na tor zaraz po wypakowaniu z pudełka. Do auta trzeba włożyć własny sprawdzony akumulator (min. 500mAh), do zwykłej jazdy wystarczy 2S LiPol. Kiedy zajdzie potrzeba oiągnięcia naprawdę wysokiej prędkości, wtedy można zastosować 3S LiPol z opcjonalną zębatką i cieszyć się prędkością ok 100km/h!
Sprawdzona wytrzymała platforma ARRMA® 4X4 umożliwi jazdę z dużą prędkością prawie w jakimkolwiek środowisku - w terenie, na żwirze i trawie, na parkingach oraz na utwardzonych i asfaltowych powierzchniach. Wytrzymałość karoserii pochodzi z mocnego kompozytowego podwozia, z podwyższeniem chroniącym przed nieczystościami, olejowe amortyzatory z silikonowymi O-ringami, dyferencjały z metalową przekładnią i in. Solidne opony z dobrą trakcją dBoots® Katar™ są zamontowane na wytrzymałych, metalizowanych felgach i wyraźnie przyczyniają nie jego niepohamowanej mocy. Model VORTEKS™ 4X4 3S BLX zawiera również elegancką nową karoserię Stadium Truck z wytrzymałym skrzydłem i ochronnymi relingami na dachu.
Firma ARRMA® wyposażyła model auta VORTEKS™ Stadium Truck w zaawansowaną wyczynową elektroniką Spektrum™, z którą zabezpiecza maksymalne bezpieczeństwo użytkowania. Z nadajnikiem Spektrum DX3 DSMR® 2,4 GHz, odbiornikiem SR6200A i regulatorem Firma™ 100A, jest pierwszym modelem ARRMA® w skali 1:10 4WD, który oferuje korzyści elektronicznej stabilizacji jazdy AVC® (Active Vehicle Control®) a technologie SMART.
Dzięki systemowi kontroli trakcji AVC®, można wg. potrzeby ustawić potrzebny poziom stabilizacji podczas jazdy, bez konieczności przerywania jazdy. Dzięki temu kierowca ma wysoki stopień poczucia bezpieczeństwa podczas jazdy na pełnym gazie na nierównym terenie, śliskiej powierzchni lub asfalcie. Jeśli nie potrzeba ekstra trakcji, po prostu przełącznikiem można wyłączyć stabilizację. System AVC® pracuje w tle i wykonuje setki korekt sterowania gazu w ciągu sekundy, aby auto VORTEKS™ Stadium Truck trzymało się precyzyjnie na torze, którym ma jechać.
ARRMA® VORTEKS™ 4X4 3S BLX Stadium Truck RTR przedstawia najwyższy poziom prędkości i technologii, jakie są obecnie stosowane w sprawdzonej, twardej platformie ARRMA® 4X4. Dla kierowców Off-Road, którzy chcą to najlepsze i docenią doskonały produkt, jest to, co szukają.
Do elementów, które przyczyniają się do niepowstrzymanej wydajności platformy 4X4 3S BLX, należy mocniejsze kompozytowe podwozie i aluminiowe płytki mocujące czopów zawieszeń. Konstrukcja podwozia jest ułożona w sprawdzonym układzie komponentów tak, aby osiągnięto idealne wyważenie. Wał napędowy w środku, akumulator na jednej a elektronika na drugiej stronie. Całe podwozie jest dodatkowo wyposażone w wyższe osłony boczne, które ograniczają wnikanie nieczystości do wnętrza podwozia. Akumulator jest pewnie zamocowany w miejscu za pomocą opasek.
VORTEKS™ 4X4 3S BLX Stadium Truck RTR posiada wygodną koncepcję modułową ARRMA®. Dzięki łatwo demontowalnym modułom silnika, elektroniki i dyferencjałów, rutynowa obsługa jest szybka i łatwa. Moduł silnika z podwozia demontuje się jako kompletna jednostka, odkręceniem jednej śruby. Moduł elektroniki tworzy wodoodporna komora odbiornika, płyta serwa i mocowanie regulatora. Po demontażu modułu silnika, można łatwo dotrzeć do sprzęgła ciernego i wykonać serwis przez odkręcenie trzech śrub mocujących obudowę przekładni.
Moduł elektroniki tworzy wodoodporna komora odbiornika, płyta serwaoraz mocowanie regulatora. Całość się demontuje od podwozia i jest do dyspozycji na potrzeby obsługi i serwisu.
Arrma Vorteks 3S BLX posiada przedni i tylny dyferencjał, który zapewnia maksymalną trakcję. Dyferencjały są osadzone wysokiej jakości metalowymi kołami zębatymi dla bezproblemowej pracy. Do wyjęcia przedniego i tylnego dyferencjału należy odkręcić tylko osiem śrub. Moduł napędu można poźniej odłączyć, co umożliwi wyjęcie skrzyni przekładni i uzyskać dostęp do dyferencjału.
Uniwersalne, wentylowane opony dBoots® Katar™ są zamontowane na wytrzymałych nylonowych felgach w kolorze Gun Metal. Opony zapewniają agresywną przyczepność i łatwą sterowność w każdych warunkach i wykonane są z wysokiej jakości gumy dla długiej żywotności.
Elegancka karoseriaStadium Truck posiada sztywny spojler i ochronne relingi dachowe. Karoserie są do dyspozycji w trzech eleganckich i kombinacjach kolororystycznych. Przedni i tylny zderzak chroni karoserię przed uderzeniami a kółka wheelie zapewniają oparcie podczas akrobacji kaskaderskich podczas jazdy na tylnych kołach.
VORTEKS™ Stadium Truck jako pierwsze auto ARRMA® 4WD w skali 1:10, zawiera wyposażenie RC Spektrum™ z telemetrią i technologią Smart oraz sterowaniem trakcji AVC® dla ekstra stabilności podczas jazdy. W AVC® można według potrzeby ustawić potrzebny poziom stabilizacji podczas jazdy, bez konieczności przeywania jazdy. Dzieki temu kierujący ma wysokie poczucie bezpieczeństwa podczas jazdy na pełnym gazie po nierównym terenie, śliskiej powierzchni lub asfalcie.
Opatentowane amortyzatory olejowe absorbują każde uderzenie modelu. Amortyzatory są z przodu wyposazone w osłony chroniące przed uderzeniem. Zmiana sztywności i prześwitu może być dokonana za pomocą lepkości oleju lub podkładkami dystansowymi. Bezpieczne utrzymanie oleju zapewniają silikonowe O-ringi.
Do uruchomienia modelu potrzeba 4x baterie AA do nadajnika, akumulator napędowy oraz adekwatną ładowarkę akumulatorów napędowych.
Model może być zasilany z 2 do 3 ogniwowych akumulatorów LiPol lub 7-ogniwowych akumulatorów NiMH. Akumulator powinien być wyposażony w złącze EC5 lub IC5. Do normalnej jazdy polecamy 2-ogniwowy akumulator LiPo (7,4 V).
Akumulatory Spektrum z technologią Smart to obecnie najnowocześniejszy i najbezpieczniejszy sposób konserwacji i ładowania akumulatorów.
Akumulatory NiMH nie wymagają precyzyjnej obsługi i dlatego są odpowiednie, jeśli model samochodu RC jest obsługiwany przez dzieci (akumulatory NiMH nie ulegają zniszczeniu w wyniku całkowitego rozładowania). Jednak akumulatory NiMH mają mniejszą pojemność, więc czas jazdy będzie nieco krótszy.
Jeśli zdecydujesz się na zastosowanie w modelu Arrma nowoczesnych akumulatorów Smart LiPol, to polecamy poniższą ładowarkę:
Również potrzebna będzie redukcja do ładowania IC5/IC3.
Decydując się na eksploatację modelu na konwencjonalnych akumulatorach LiPo i NiMH, polecamy uniwersalne ładowarki o mocy co najmniej 50 W.
Do podłączenia akumulatora do ładowarki potrzebny jest kabel ładowania z banankami i konektorem EC5.