ARA4206V3I
Nowy produkt
Model RC buggy Arrma Typhon Mega w skali 1:10 na asfalt i w teren. Ulepszony model z napędem 4x4. Osiąga prędkość do 48km/h. Nowa aparatura RC SLT3. Ulepszone podwozie i dyferencjały, amortyzatory z nowymi O-ringami, serwo Spektrum S650. Zestaw zawiera wszystko, co potrzebne do jazdy.
0 Przedmiot Przedmioty
Towar na zamówienie
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Masa | 2794g |
Typ | Buggy |
Długość | 511mm |
Szerokość | 306mm |
Wysokość | 195mm |
Skala | 1:10 |
Rozstaw | 328mm |
Prześwit podwozia | 42mm |
Napęd | 4WD |
Silnik | Szczotkowy 550 12T |
Koła | dBoots® 2-HO™ |
Opony | 110mm / 4.33" |
Felgi | 83mm/3.27" z 17mm hex |
Szybkość | do 48km/h |
Komora akumulatora | 165 x 51 x 48mm |
Przednie sprężyny | 1N/mm |
Tylne sprężyny | 0.84N/mm |
Olej w amortyzatorach | 500cSt |
Olej w dyferencjałach | 10,000cSt |
Zestaw zawiera kompletnie zmontowany model samochodu RC do zdalnego sterowania Arrma Typhon Mega 1:10 4WD RTR z zainstalowanymi komponentami: silnik szczotkowy Mega 550 12T, regulator Arrma Mega 2S z konektorem IC3, serwo kierunku Spektrum™ S650 5kg.cm@6V, Spektrum odbiornik SLR300 2.4GHz 3CH. Nadajnik Spektrum SLT3 2.4GHz, akumulator NiMH 8.4V 3300mAh z ładowarką sieciową.
Model RC buggy Arrma Typhon Mega w skali 1:10 na asfalt i w teren. Ulepszony model z napędem 4x4. Osiąga prędkość do 48km/h. Nowa aparatura RC SLT3. Ulepszone podwozie i dyferencjały, amortyzatory z nowymi O-ringami, serwo Spektrum S650. Zestaw zawiera wszystko, co potrzebne do jazdy.
Konstrukcja podwozia samochodu RC została tak dobrana, aby uzyskać idealną równowagę modelu samochodu RC. Wał napędowy znajduje się pośrodku, akumulator po jednej stronie, a elektronika po drugiej. Dodatkowo całe podwozie wyposażone jest w osłony boczne, które ograniczają wnikanie brudu do modelu. Akumulator jest mocno osadzony na miejscu za pomocą pasków.
Kompozytowe podwozie zostało przeprojektowane, a aluminiowe wzmocnienia osi zapewniają większą trwałość w odsłoniętych miejscach.
Model RC Arrma Typhon Mega 1:10 jest wyposażony w przedni i tylny mechanizm różnicowy, który zapewnia maksymalną przyczepność. Mechanizmy różnicowe są wyposażone w metalowe koła zębate, a wały są osadzone w łożyskach. Napęd kół realizowany jest za pomocą teleskopowych półosi. Koło zębate mechanizmu różnicowego jest nowo wykonane z metalu, podobnie jak w modelach 4S. Model jest gotowy do konwersji na napęd trójfazowy.
Opatentowane amortyzatory olejowe pochłaniają każde uderzenie modelu. Amortyzatory są wyposażone z przodu w osłony chroniące przed uderzeniami. Zmiana sztywności i prześwitu jest możliwa za pomocą lepkości oleju lub elementów dystansowych. Silikonowe O-ringi służą do bezpiecznego zatrzymywania oleju.
Opony uniwersalne DBoots 2HO są przyklejone do felg 3,27 "z 17mm sześciokątnymi aluminiowymi piastami.
Model zaprojektowany z myślą o łatwej obsłudze. Po odkręceniu 5 śrub można wyjąć blok elektroniki zawierający regulator, serwomechanizm i odbiornik w wodoodpornej* skrzynce.
Ochronę serwomechanizmu przed silnymi uderzeniami zapewnia serw saver, który jest połączony za pomocą dźwigni ze sterowaniem typu Dual Bell Crank. W razie potrzeby na pudełku znajduje się wyjaśnienie dotyczące ustawienia neutralnego.
Napęd modelu zapewnia mocny silnik szczotkowy Arrma Mega 550 12T. Silnik posiada wewnętrzny wentylator dla wydajnego chłodzneia.
Wysokiej jakości serwo o standardowym rozmiarze Spektrum S650 ma plastikowe koła zębate, moment obrotowy 6kg.cm, prędkość 0,12s/60° przy zasilaniu 6V. Wstawione o-ringi zapewniają odporność serwa na bryzgi wody. Wieloklin serwa ma 23 zęby.
Szczotkowy regulator Arrma Mega 12T z wodoodpornym* wyłącznikiem , pasywnym chłodzeniem i ochroną przed przepięciami. Zasilany dwoma ogniwami LiPol lub 6 do 7 ogniwami akumulatorów NiMH. Łatwe ustawienie typu akumulatora i wstecznego przez zworki.
Nowe konektory IC3 mają nowoczesną konstrukcję z naciskiem na bezpieczeństwo i prostotę. Kontakty tworzą złocone piny 3,5mm.
Jak już opisano, konektory zostały zaprojektowane z naciskiem na bezpieczne a proste użytkowanie. Konektorów nie można podłączyć odwrotnie, kontakty i złącza lutowane są odsłonięte plastykową osłonką. Konektor IC3 jest wstecznie kompatybilny z konektorem EC3.
Podstawowy 3-kanałowy nadajnik pistoletowy Spektrum SLT3 pracujący w paśmie 2.4GHz kompatybilny z protokołem SLT™. Niska masa nadajnika Spektrum SLT3 umożliwia trzymanie bez zmęczenia. Kierownica pokryta jest piankową obręczą zapewniającą pewny chwyt. Układ elementów sterujących jest praktyczny i intuicyjny - wszystkie elementy sterujące są rozmieszczone tak, aby były szybko dostępne w razie potrzeby. Dostępna jest bezpieczna pętla do mocowania do paska.
Samochodowy 3-kanałowy odbiornik SLR300 wyposażony jest w technologię SLT FHSS 2,4GHz, odporną na zakłócenia. Jest kompatybilny z nadajnikami Spektrum SLT i jest wstecznie kompatybilny z nadajnikami pistoletowymi Tactic.
W pakiecie znajduje się ładowarka sieciowa z automatyką oraz akumulator napędowy NiMH 8.4V o pojemności 3300mAh. Akumulator wyposażony jest w najnowsze złącze IC3.
Gotowa, pomalowana karoseria wyposażona jest w wysokiej jakości naklejki 3D. Karoseria jest zabezpieczona spinkami z gumowymi oczkami, dzięki czemu nie zgubisz już żadnych spinek.
Do uruchomienia modelu wystarczy dokupić 4 baterie AA do nadajnika. W zestawie akumulator i ładowarka sieciowa.
Aby przedłużyć czas jazdy lub jako zamiennik, zalecamy zakup drugiego akumulatora. Do normalnej jazdy i dla użytkowania przez dzieci zalecamy zakup jeszcze jednego takiego samego akumulatora, jaki jest w zestawie. Dla maksymalnego czasu jazdy można zastosować nowoczesny akumulator LiPol. W przypadku zastosowania różnych typów akumulatorów zawsze konieczne jest ustawienie na regulatorze konkretnego typu akumulatora za pomocą zworki!
Akumulatory Spektrum z technologią Smart to obecnie najnowocześniejszy i najbezpieczniejszy sposób konserwacji i ładowania akumulatorów.
Dla skrócenia czasu ładowania i możliwości ładowania również akumulatorów LiPol zalecamy stosowanie uniwersalnej ładowarki o mocy minimalnie 50W. (Ładowarką zawartą w zestawie mozna ładować tylko akumulatory NiMH z prądem ładowania maks. 700mA.)
Do normalnej eksploatacji samochodu RC potrzebny jest klej do opon, klej do śrub, zestaw narzędzi i olej silikonowy do amortyzatorów. Z naszej oferty polecamy niedrogi zestaw narzędzi do samochodów RC.
Klej do opon przykleja opony do felgi. Opona musi być zawsze mocno przyklejona do felgi na całym obwodzie! Jeśli opona nie będzie przyklejona na całym obwodzie, może pęknąć. Klej do opon ma specjalny skład, który jest w stanie łączyć takie materiały jak guma czy nylon, a jednocześnie po stwardnieniu jest elastyczny. Polecamy klej do opon Robitronic z naszej oferty - zobacz polecane akcesoria.
Od czasu do czasu konieczne jest dodanie oleju silikonowego do amortyzatorów modelu i wymiana oleju w mechanizmach różnicowych. Podczas normalnej pracy występuje tylko niewielki wyciek oleju silikonowego wzdłuż tłoczysk amortyzatora. Jeśli powierzchnia tłoczysk amortyzatora lub stan uszczelek jest w złym stanie, wyciek oleju może być duży. W takich przypadkach dostarczane są zestawy naprawcze lub pojedyncze części. Z naszej oferty olejów silikonowych polecamy oleje silikonowe TLR (Team Losi Racing), zobacz zalecane akcesoria.
Do rutynowej konserwacji wymagany jest klej do śrub. Śruby wkręcane w materiał metalowy (np. śruby w silniku, śruby ustalające w zębatce) należy zabezpieczyć przed poluzowaniem za pomocą tego kleju.
Opakowania ochronne mają na celu zmniejszenie ryzyka związanego z transportem i ładowaniem akumulatorów. Akumulatory LiPol mogą, przy zachowaniu niewielkich wymiarów i niewielkiej wagi, zapewniać wysokie prądy rozładowania i mieć dużą pojemność na długi czas jazdy. Akumulator LiPol jest narażony głównie na uszkodzenia mechaniczne.