E-flite Viper 90mm EDF Jet SMART SAFE BNF Basic

EFL17750

Nowy produkt

Najszybszy model RC samolotu od E-flite na turbinę, Viper Jet EDF o rozpiętości 1,4m, ma doskonałe właściwości lotne, wywodzi się z mniejszej wersji Viper 70mm EDF, jest wyposażony w elektronikę Smart, konstrukcja EPO, elektryczne chowane podwozie, oświetlenie, gotowe ubarwienie. Funkcje S3X® i SAFE® Select.

Więcej szczegółów

3 Przedmioty

3 429,99 zł brutto

Dodaj do listy życzeń

Opis

Długość 1281mm
Rozpiętość 1400mm
Masa do lotu 3193mm
Elektro pohon EDF Brushless Inrunner Motor 3670-1950 KV
Turbina 90mm EDF 12-łopatowa

Więcej informacji

Zawartość zestawu:

W zestawie znajdują się gotowe elementy modelu samolotu E-flite Viper 1.4m EDF 90mm z zainstalowaną elektroniką: trójfazowy silnik 3670 - 1950KV BL Inrunner 4p, regulator Avian 130A Brushless Smart ESC 6S, Spektrum odbiornik AR637T DSM2/DSMX 6CH AS3X z telemetrią, 6x Spektrum serwo A450 13g MG POS, 2x Spektrum serwo A450 13g MG Rev, jednostka sterująca gł. podwozia chowanego Viper 90mm EDF, jednostka sterująca prz. podwozia chowanego Viper 90mm EDF.

Charakterystyka:

Najszybszy model RC samolotu od E-flite na turbinę, Viper Jet EDF o rozpiętości 1,4m, ma doskonałe właściwości lotne, wywodzi się z mniejszej wersji Viper 70mm EDF, jest wyposażony w elektronikę Smart, konstrukcja EPO, elektryczne chowane podwozie, oświetlenie, gotowe ubarwienie. Funkcje S3X® i SAFE® Select.

Viper Jet jest znanym amerykańskim akrobacyjnym samolotem odrzutowym, który jest często bazą dla opracowań modelarskich. E-flite wybrał sobie ten samolot jako wzorzec dla swojego modelu na turbinę elektryczną 90mm. Sprawdzona konstrukcja jest wykonana z bardzo mocnej i lekkiej wzmocnionej pianki EPO. Model ma zainstalowane wszystkie komponenty. Do napędu wybrano 12-łopatkową turbinę z wysokoobrotowym silnikiem trójfazowym i regulatorem Spektrum™ Avian™ 130A, kompatybilnym z akumulatorami 6S LiPol. Zainstalowane są również cyfrowe serwa z metalową przekładnią, które obsługują wszystkie stery i klapy. Akumulator jest pod przestronną zdejmowaną pokrywą z kabiną, w której znajduje się figurka pilota. Dzięki ochronie bezpieczeństwa położenia w locie FASE Select, model jest przystępny również mniej sprawnym pilotom.

Kluczowe własności
  • Model z przyjemnymi własnościami samolotu sportowego i możliwością wykonywania akrobacji
  • Ekstremalnie szeroki zakres prędkości, maksymalna prędkość aż 190km/h!
  • 12-łopatowa 90mm turbina dla wysokiej prędkości i wydajności pionowej
  • Zainstalowany wydajny trójfazowy silnik 6S 3670-1950 KV i regulator 130A
  • Odbiornik Spektrum™ AR637TA z telemetrią i zaawansowaną technologią DSMX®

Pełnokrwisty duży model E-flite Viper został zaprojektowany na wygląd i doskonałe osiągi samolotu myśliwskiego, jednocześnie jest stabilny i doskonale sterowny jako sportowy dolnopłat. Dlatego może nim sterować każdy zwykły pilot bez wcześniejszego doświadczenia w sterowaniu odrzutowców. Temu doskonale pomaga elektroniczne wyposażenie modelu, odbiornik Spektrum jest wyposażony w starannie dostrojoną 3-osiową stabilizację AS3X i opcjonalną ochronę położenia w locie SAFE. Z tego powodu stale jest łatwo wystartować, latać i wylądować dzięki ekskluzywnej technologii AS3X® i opcjonalnej technologii SAFE® Select, które są zawarte w zestawie w wersji Basic BNF®.

Wyjątkowe wrażenia z lotu dużego modelu modelu samolotu odrzutowego

E-flite® Viper 90mm EDF Jet jest do tej pory najbardziej wyposażonym, najlepiej sterowalnym i najłatwiej latającym dużym modelem elektro popularnego samolotu odrzutowego! Jest to jet, który lata bardzo łatwo i steruje się nim jak samolotem sportowym - dlatego jest w stanie wykonać niewiarygodne akrobacje i osiągać bardzo wysokie prędkości! Ale to, co naprawdę odróżnia go od reszty, to łatwość startu, lotu i lądowania, dlatego jest to najlepszy wybór jako pierwszy duży odrzutowiec. Montaż jest szybki i łatwy, nie wymaga użycia kleju. Lekki, kompozytowy szkielet wzmocniony EPO jest fabrycznie wykończony w kultowym wzornictwie Aircraft Studio Design. 8 zainstalowanych cyfrowych serwomechanizmów z metalowymi przekładniami z dźwigniami wyposażonymi w przeguby kulowe i stery z gotowymi zawiasami, zapewniają precyzyjne sterowanie przy każdej prędkości. Viper posiada sterowane klapy, światła LED do lądowania i nawigacyjne oraz elektrycznie wysuwane podwozie z amortyzowanym zawieszeniem z wleczonymi ramionami na nosie i sterowaną przednią golenią, co ułatwia start i lądowanie na trawie.

Wyposażenie modelu w wersji BNF

Wersja BNF® Basic zawiera 12-łopatkową turbinę 90mm, mocny silnik trójfazowy typu inrunner, kompatybilny z akumulatorami 6S LiPol oraz regulator 130A Avian™ Smart zapewniający wysoką prędkość i siłę ciągu oraz wspaniały dźwięk turbiny. Z tym napędem Viper 90mm jest w stanie latać z prędkością do 190km/h z akumulatorami LiPol 6S 4000mAh do 7000mAh. Wyposażony jest również w odbiornik Spektrum™ AR637TA z ekskluzywnymi technologiami AS3X® i opcjonalną SAFE® Select. W przypadku korzystania z kompatybilnych nadajników, zainstalowany odbiornik Smart i regulator dostarczają w czasie rzeczywistym napięcie akumulatora, prąd, prędkość obrotową silnika i inne dane telemetryczne - wraz z opcjonalnym wykorzystaniem rewersu silnika w celu skrócenia dojazdu po wylądowaniu i dla innych specjalnych możliwości manipulacji naziemnej.

Technologia Smart™

Ekskluzywny regulator Spektrum™ Avian™ Smart dostarcza pełen zakres danych telemetrycznych w czasie rzeczywistym, w tym prędkość obrotową silnika, pobór prądu, napięcie akumulatora w locie i inne, poprzez odbiornik Smart AR637TA i kompatybilny nadajnik Spektrum wyposażony w technologię Spektrum AirWare™ (DX6e, DX8e, DX6 G2/3, DX8 G2, DX9, NX6, 8 i 10, iX12, iX20 i inne) podczas lotu. Dodatkowo, opcjonalne odwrócenie prędkości obrotowej silnika może być użyte do skrócenia zasięgu lądowania (wymagany nadajnik minimum 7-kanałowy)

Bardzo wydajny napęd EDF

12-łopatowy 90mm wirnik turbiny, bardzo wydajny silnik trójfazowy oraz 130A regulator w połączeniu z akumulatorem LiPol 6S 4000–7000mAh 50C, zapewniają doskonałą wydajność pionową i fantastyczny zakres prędkości z praktycznie natychmiastową odpowiedzią na gaz. W kadłubie jest wystarczająco miejsca do umieszczenia dwóch akumulatorów 6S 3200–5000mAh, aby można było użytkować równolegle połączone pakiety i osiągnąć przez to najwyższą moc i czas lotu.

Funkcjonalne właściwości operacyjne

Dla krótkiego startu i krótszego lądowania są zainstalowane klapy, wrażenia z lotu powiększa oświetlenie modelu ze światłami nawigacyjnymi i lądowania, elektryczne chowane podwozie ma pokrywy przedniego podwozia, tak samo, jak osłony na goleniach podwozia lepiej je kryją w stanie zamkniętym.

Amortyzowane golenie podwozia

Kompleksowy system tłumienia na przedniej goleni i na głównym podwoziu absorbują nierówności powierzchni i dlatego można bez obaw lądować na trawiastej powierzchni. Niezawodne podwozia elektryczne są wyposażone w wytrzymałe elementy metalowe, sterowana przednia goleń i główne golenie z dużym przedziałem oferują doskonałą stabilność i sterowność podczas kołowania.

Doskonałe własności lotne

Viper oferuje niewiarygodną sterowność w szerokim zakresie prędkości. Od niskiej prędkości podczas lądowania i niskich przelotach na małej prędkości, aż po przeloty z prędkością aż 190 km/h model zapewnia niewiarygodną wydajność i możliwości akrobacyjne, także można wykonywać duże pętle, beczki, nieskończony lot nożowy i dalsze manewry prawie bez wysiłku.

Sztywna konstrukcja szkieletu

Kompozytowy wzmocniony szkielet EPO jest lekki, ale jednocześnie bardzo sztywny i wytrzymały. 8 szt zainstalowanych serw cyfrowych z metalową przekładnią z cięgnami wyposażonymi w przeguby kulkowe i stery z zainstalowanymi zawiasami, zapewniają ostre i precyzyjne sterowanie przy każdej prędkości.

Łatwy montaż

Do montażu nie jest wymagany klej, a Viper jest gotowy do lotu w czasie krótszym niż czas potrzebny na naładowanie akumulatora! Statecznik poziomy i dwuczęściowe skrzydło z podłączeniem hands-free są przykręcane i można je łatwo zdemontować w celu wygodnego przechowywania i transportu. Model posiada ekskluzywną i unikalną, bardzo atrakcyjną kolorystykę autorstwa Aircraft Studio Design.

Stabilizacja AS3X™

Odbiornik Spektrum AR636A jest wyposażony w technologię AS3X, która pomaga stabilizować model w czasie lotu. Odbiornik zawiera trójosiowe gyro MEMS oraz akcelerometr, a dzięki elektronicznej stabilizacji ułatwia się sterowanie modelu np. przy wietrznej pogodzie. Model reaguje podobnie, jak o wiele większy model, a jego lot jest spokojny, przy jednoczesnym zachowaniu jego pełnej sterowności. AS3X daje więcej pewności w sterowaniu.

Technologia SAFE Select™ dla początkujących

Dzięki zastosowanej technologii SAFE Select model może pilotować również mniej doświadczony pilot. System SAFE chroni przed przekroczeniem nachylenia w zakręcie oraz również ogranicza wznoszenie i opadanie. Prostym wciśnięciem drążków nadajnika przywrócony zostanie poziomy lot. Tą funkcję docenią przede wszystkim początkujący piloci, którzy nie mają pełnej pewności przy sterowaniu modelu.

Jak już sama nazwa SAFE Select wskazuje, chodzi o opcjonalną funkcję - zależy od Was, czy chcecie stosować technologię SAFE, czy ją wyłączyć. Sposobem parowania ustawia się, czy funkcja SAFE ma być włączona czy wyłączona. Dalej również można funkcję SAFE wyłączyć lub włączyć w czasie lotu za pomocą wolnego kanału nadajnika.

Zalety funkcji SAFE Select™:
  • Ogranicza maksymalne nachylenia modelu i przez to chroni przed przejściem modelu w korkociąg.
  • Automatycznie przywraca model do lotu poziomego przy zwolnieniu drążków nadajnika.
  • Za pomocą wolnego kanału można system SAFE załączyć lub wyłączyć w czasie lotu.
Własności modelu Viper 90mm EDF
  • Bardzo wydajny model EDF (Electric Ducted Fan) z technologią SAFE Select
  • Jest idealnym wyborem jako pierwszy model EDF, ponieważ jest połączeniem wysokiej jakości technologii i własności lotnych
  • Viper ma doskonałe własności akrobacyjne
  • Ekstremalnie szeroki zakres wydajności i prędkości, maksymalna szybkość aż 190km/h!
  • 12-to łopatkowy 90mm wirnik turbiny ma doskonałą sprawność
  • Regulator Spektrum Avian™ Smart 130A kompatybilny z 6S LiPol
  • Wysokoobrotowy silnik trójfazowy 3670-1950kv kompatybilny z 6s LiPol
  • Funkcjonalne zainstalowane klapy dla skrócenia startu i lądowania
  • Szybkie i precyzyjne zainstalowane cyfrowe serwa (8 szt) s metalową przekładnią
  • Elektryczne chowane 3-kołowe podwozie z uresorowaniem może startować również na trawie
  • Odbiornik Spektrum™ AR637TA z telemetrią z pełnym zasięgiem oraz zaawansowaną technologią DSMX®
  • Łatwe latanie i lądowanie z opcjonalnym zastosowaniem SAFE® Select
  • Bezkonkurencyjna stabilizacją i precyzja technologii AS3X®
  • Dla akumulatorów 6S LiPol 4000mAh do 7000mAh lub aż dwóch równolegle połączonych pakietów 6S 3200-5000mAh
  • Do montażu nie potrzeba żadnego kleju
  • Duża i wygodna górna pokrywa z kabiną, detalami kokpitu i pilotem
  • Zdejmowane kompozytowe wzmocnione skrzydło i statecznik poziomy
  • Lekka, mocna i trwała konstrukcja EPO
  • Unikatowe i bardzo dobrze widoczne wykończenie powierzchni firmy Aircraft Studio Design
Polecamy zakup:

Do uruchomienia polecamy zakup kompatybilnego 7+ kanałowego nadajnika Spektrum™ DSMX®/DSM2®, akumulatora LiPol 6S 22.2V 4000–7000mAh 50C z konektorem IC5/EC5, odpowiedniej ładowarki i akcesoriów:

Polecane nadajniki Spektrum dla wymagających pilotów

Do sterowania większych i bardziej zaawansowanych modeli polecamy nowoczesne programowalne nadajniki SPEKTRUM wyższej klasy:

  • 8-kanałowy nadajnik klasy DX Spektrum DX8e DSMX z kompatybilnością Technologii Smart.
  • 10-kanałowy nadajnik klasy NX Spektrum NX10 DSMX z najnowszymi trendami, wyjściem głosowym, kompatybilnością Technologii Smart, portem USB.
  • 20-kanałowy nadajnik klasy iX Spektrum iX20 DSMX z dużym kolorowym 5" dotykowym ekranem, interfejsem Android i walizka.
Polecane akumulatory

Do zasilania modelu polecamy akumulator napędowy LiPol z 6 ogniwami (22,2 V).

  • LiPol akumulator Spektrum Smart LiPo 22.2V 4000mAh 30C IC5 z technologią Smart
  • LiPol akumulator Spektrum Smart LiPo 22.2V 5000mAh 50C IC5 z technologią Smart
  • LiPol akumulator Spektrum Smart LiPo 22.2V 7000mAh 30C IC5 z technologią Smart

Akumulatory Spektrum z technologią Smart to obecnie najnowocześniejszy i najbezpieczniejszy sposób konserwacji i ładowania akumulatorów.

Zalecane ładowarki dla akumulatorów konwencjonalnych i Smart

Jeśli w modelach RC samolotów będą używane nowoczesne akumulatory Smart LiPol, to polecamy poniższe ładowarki:

  • Ładowarka z zasilaczem sieciowym Spektrum S1100AC z jednym wyjściem 1x100W.
  • Ładowarka z zasilaczem sieciowym Spektrum S2100 z dwoma wyjściami 2x100W.
Polecane nowoczesne ładowarki dla akumulatorów Smart
  • Bardzo mocna ładowarka AC Spektrum Smart G2 ładowarka S1400 1x400W AC z jednym wyjściem 400W.
  • Bardzo mocna ładowarka AC Spektrum Smart G2 ładowarka S2200 2x200W AC z dwoma wyjściami 2x200W.

Do dyspozycji jest redukcja do ładowania IC5/IC3 Spektrum kabel konwersji IC5 urządzenie - IC3 akumulator 10cm 10AWG.

Akcesoria do codziennej eksploatacji

Do zwykłej eksploatacji modeli latających RC potrzeba odpowiednie kleje, zestaw narzędzi oraz opakowanie do przechowywania akumulatorów LiPol. Z naszego asortymentu polecamy wysokiej jakości zestaw śrubokrętów imbusowych 1.5/2.0/2.5/3.0mm i Modelcraft śruboręty krzyżakowe (zestaw 6szt). Do montażu przyda się jeszcze Modelcraft mini kleszcze w pokrowcu (zestaw) a do cięcia Modelcraft nóż do cięcia z podkładką A6.

Opakowania ochronne na akumulatory

Opakowania ochronne mają na celu zmniejszenie ryzyka związanego z transportem i ładowaniem akumulatorów. Akumulatory LiPol mogą, przy zachowaniu niewielkich wymiarów i niewielkiej wagi, zapewniać wysokie prądy rozładowania i mieć dużą pojemność na długi czas jazdy. Akumulator LiPol jest narażony głównie na uszkodzenia mechaniczne.

Prezentacja wideo
:

30 innych produktów w tej samej kategorii: