EFL17770
Nowy produkt
Viper Jet EDF o rozpiętości 1,4m, ma doskonałe właściwości lotne, wywodzi się z mniejszej wersji Viper 70mm EDF, konstrukcja EPO, elektryczne chowane podwozie, oświetlenie, gotowe ubarwienie. Zainstalowanych jest 8 cyfrowych serw z metalową przekładnią.
3 Przedmiot Przedmioty
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Typ | Jet EDF |
Długość | 1281mm |
Rozpiętość | 1400mm |
Masa do lotu | 3193mm |
Stopień zaawansowania pilotażu | Zaawansowany |
Rodzaj napędu | Elektro |
W zestawie gotowe elementy modelu letadla E-flite Viper z zainstalowaną elektroniką: 6x Spektrum serwo A450 13g MG POS, 2x Spektrum serwo A450 13g MG Rev, jednostka sterująca głównego podwozia chowanego Viper 90mm EDF, jednostka sterująca przedniego podwozia chowanego Viper 90mm EDF.
Najszybszy model RC samolotu od E-flite na turbinę, Viper Jet EDF o rozpiętości 1,4m, ma doskonałe właściwości lotne, wywodzi się z mniejszej wersji Viper 70mm EDF, konstrukcja EPO, elektryczne chowane podwozie, oświetlenie, gotowe ubarwienie.
Viper Jet jest znanym amerykańskim akrobacyjnym samolotem odrzutowym, który jest często bazą dla opracowań modelarskich. E-flite wybrał sobie ten samolot jako wzorzec dla swojego modelu na turbinę elektryczną 90mm. Sprawdzona konstrukcja jest wykonana z bardzo mocnej i lekkiej wzmocnionej pianki EPO. Model ma zainstalowane cyfrowe serwa z metalową przekładnią, które obsługują wszystkie stery i klapy. Akumulator jest pod przestronną zdejmowaną pokrywą z kabiną, w której znajduje się figurka pilota.
Pełnokrwisty duży model E-flite Viper został zaprojektowany na wygląd i doskonałe osiągi samolotu myśliwskiego, jednocześnie jest stabilny i doskonale sterowny jako sportowy dolnopłat. Dlatego może nim sterować każdy zwykły pilot bez wcześniejszego doświadczenia w sterowaniu odrzutowców.
E-flite® Viper 90mm EDF Jet jest do tej pory najbardziej wyposażonym, najlepiej sterowalnym i najłatwiej latającym dużym modelem elektro popularnego samolotu odrzutowego! Jest to jet, który lata bardzo łatwo i steruje się nim jak samolotem sportowym - dlatego jest w stanie wykonać niewiarygodne akrobacje i osiągać bardzo wysokie prędkości! Ale to, co naprawdę odróżnia go od reszty, to łatwość startu, lotu i lądowania, dlatego jest to najlepszy wybór jako pierwszy duży odrzutowiec. Montaż jest szybki i łatwy, nie wymaga użycia kleju. Lekki, kompozytowy szkielet wzmocniony EPO jest fabrycznie wykończony w kultowym wzornictwie Aircraft Studio Design. 8 zainstalowanych cyfrowych serwomechanizmów z metalowymi przekładniami z dźwigniami wyposażonymi w przeguby kulowe i stery z gotowymi zawiasami, zapewniają precyzyjne sterowanie przy każdej prędkości. Viper posiada sterowane klapy, światła LED do lądowania i nawigacyjne oraz elektrycznie wysuwane podwozie z amortyzowanym zawieszeniem z wleczonymi ramionami na nosie i sterowaną przednią golenią, co ułatwia start i lądowanie na trawie.
Wersja ARF Plus jest gotowa do zainstalowania własnej jednostki napędowej (sprzedawanej oddzielnie). Przygotuj własną turbinę 90mm, silnik i regulator. To od Ciebie zależy jak szybko będziesz leciał.
Dla krótkiego startu i krótszego lądowania są zainstalowane klapy, wrażenia z lotu powiększa oświetlenie modelu ze światłami nawigacyjnymi i lądowania, elektryczne chowane podwozie ma pokrywy przedniego podwozia, tak samo, jak osłony na goleniach podwozia lepiej je kryją w stanie zamkniętym.
Kompleksowy system tłumienia na przedniej goleni i na głównym podwoziu absorbują nierówności powierzchni i dlatego można bez obaw lądować na trawiastej powierzchni. Niezawodne podwozia elektryczne są wyposażone w wytrzymałe elementy metalowe, sterowana przednia goleń i główne golenie z dużym przedziałem oferują doskonałą stabilność i sterowność podczas kołowania.
Viper oferuje niewiarygodną sterowność w szerokim zakresie prędkości. Od niskiej prędkości podczas lądowania i niskich przelotach na małej prędkości, aż po przeloty z prędkością aż 190km/h model zapewnia niewiarygodną wydajność i możliwości akrobacyjne, także można wykonywać duże pętle, beczki, nieskończony lot nożowy i dalsze manewry prawie bez wysiłku.
Kompozytowy wzmocniony szkielet EPO jest lekki, ale jednocześnie bardzo sztywny i wytrzymały. 8 szt zainstalowanych serw cyfrowych z metalową przekładnią z cięgnami wyposażonymi w przeguby kulkowe i stery z zainstalowanymi zawiasami, zapewniają ostre i precyzyjne sterowanie przy każdej prędkości.
Do montażu nie jest wymagany klej, a Viper jest gotowy do lotu w czasie krótszym niż czas potrzebny na naładowanie akumulatora! Statecznik poziomy i dwuczęściowe skrzydło z podłączeniem hands-free są przykręcane i można je łatwo zdemontować w celu wygodnego przechowywania i transportu. Model posiada ekskluzywną i unikalną, bardzo atrakcyjną kolorystykę autorstwa Aircraft Studio Design.
Do uruchomienia polecamy zakup kompatybilnej 7+ kanałowej aparatury RC, silnika, regulatora, turbiny 90mm, akumulatora LiPol, odpowiedniej ładowarki i akcesoriów.
Do sterowania większych i bardziej zaawansowanych modeli polecamy nowoczesne programowalne nadajniki SPEKTRUM wyższej klasy:
Do zasilania modelu polecamy akumulator napędowy LiPol z 6 ogniwami (22,2 V).
Akumulatory Spektrum z technologią Smart to obecnie najnowocześniejszy i najbezpieczniejszy sposób konserwacji i ładowania akumulatorów.
Jeśli w modelach RC samolotów będą używane nowoczesne akumulatory Smart LiPol, to polecamy poniższe ładowarki:
Do dyspozycji jest redukcja do ładowania IC5/IC3 Spektrum kabel konwersji IC5 urządzenie - IC3 akumulator 10cm 10AWG.
Do zwykłej eksploatacji modeli latających RC potrzeba odpowiednie kleje, zestaw narzędzi oraz opakowanie do przechowywania akumulatorów LiPol. Z naszego asortymentu polecamy wysokiej jakości zestaw śrubokrętów imbusowych 1.5/2.0/2.5/3.0mm i Modelcraft śruboręty krzyżakowe (zestaw 6szt). Do montażu przyda się jeszcze Modelcraft mini kleszcze w pokrowcu (zestaw) a do cięcia Modelcraft nóż do cięcia z podkładką A6.
Opakowania ochronne mają na celu zmniejszenie ryzyka związanego z transportem i ładowaniem akumulatorów. Akumulatory LiPol mogą, przy zachowaniu niewielkich wymiarów i niewielkiej wagi, zapewniać wysokie prądy rozładowania i mieć dużą pojemność na długi czas jazdy. Akumulator LiPol jest narażony głównie na uszkodzenia mechaniczne.
0,00 zł
0,00 zł
2 249,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
1 399,99 zł
1 599,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
1 199,99 zł
379,99 zł
0,00 zł
1 699,99 zł
1 449,99 zł
1 449,99 zł
1 589,99 zł
244,99 zł
1 149,99 zł
1 059,99 zł
2 229,99 zł
2 129,99 zł
869,99 zł
8 399,99 zł
1 059,99 zł