EFLU31050
Nowy produkt
Model RC pierwszego myśliwca odrzutowego Messerschmitt E-flite UMX Me 262 EDF 0.66m z dwoma 30mm elektro-turbinami. Makietowe wykonanie, doskonała charakterystyka lotu dzięki technologii SAFE Select i AS3X. Wsparcie dla telemetrii Spektrum Smart. Pełna 4-kanałowa kontrola. Zdejmowane podwozie.
3 Przedmiot Przedmioty
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Długość | 540mm |
Rozpiętość | 660mm |
Masa do lotu | 205g / 278g (3S LiPo 850mAh) |
Elektro pohon | Trójfazowy 2x 0808-8800obr/V |
Konstrukcja | EFS |
W zestawie znajduje się gotowy, zmontowany i pomalowany model E-flite® UMX Me 262 EDF 0.66m z zainstalowanymi komponentami: 2x silnik bezszczotkowy Spektrum 0808-8800obr/V 14P, jednostka sterująca Spektrum: Me 262 0. 66m, 2x serwo lotek Spektrum serwo liniowe A200 2.3g z przesunięciem, 2x serwo Spektrum serwo liniowe A201 2.3g dla steru wysokości i steru kierunku. Instrukcja EN, DE, FR, IT.
Model RC samolotu E-flite® UMX™ Me 262 ulta-micro o rozpiętości 0,66m jest repliką pierwszego odrzutowego myśliwca w historii. Model posiada dwie 30-milimetrowe elektroturbiny z bezszczotkowymi silnikami, zasilanymi akumulatorami 3S LiPo. Zapewniają one wysoką wydajność przy zachowaniu przystępnej ceny. Mniejszy rozmiar modelu pozwala na latanie w większej liczbie miejsc i na mniejszych przestrzeniach, takich jak parki, łąki czy boiska sportowe.
Messerschmitt Me 262 to jeden z najbardziej wyjątkowych samolotów II wojny światowej. Jako pierwszy na świecie zmasowany myśliwiec odrzutowy, był szybszy niż jakikolwiek myśliwiec napędzany śmigłem, z którym zwykle się mierzył. E-flite® UMX™ Me 262 Twin 30mm EDF to jak dotąd najbardziej przystępny cenowo model tej pionierskiej maszyny! Jest kompletnie złożony i gotowy do lotu zaraz po wyjęciu z pudełka, w tym wysokiej jakości kalkomanie kamuflażowe. Model jest wyposażony w podobny zoptymalizowany system zasilania jak popularny UMX A-10, aby spełnić oczekiwania nowoczesnego modelu wyczynowego z EDF. Posiada również precyzyjnie dostrojony system stabilizacji AS3X i opcjonalny SAFE Select. Ponadto dostarcza dane o napięciu akumulatora i inne dane telemetryczne w czasie rzeczywistym do kompatybilnych nadajników (Spektrum G2 z wyświetlaczem).
Solidne podwozie ze sterowanym kołem przednim ułatwia kołowanie, start i lądowanie na gładkich powierzchniach. Można też zdemontować podwozie w celu uzyskania wyższych prędkości i ręcznego startu w trybie automatycznym Hand Launch Assist. Gondole mają usztywnienia ochronne do lądowania na brzuchu na trawie. Wszystko to zwiększa wartość Me 262 przy zachowaniu przystępnej ceny.
Samoloty z poziomem umiejętności 2, takie jak ten model, są odpowiednie dla pilotów RC, którzy mają już pewne doświadczenie i umiejętności w budowaniu, konfigurowaniu i lataniu modelami podobnej klasy. Chociaż jest to doskonały model latający, Me 262 nie nadaje się jako pierwszy model RC dla początkujących pilotów lub pierwszy model EDF (Electric Ducted Fan) dla średnio zaawansowanych pilotów. Pilot powinien mieć doświadczenie z prostszymi modelami EDF, takimi jak E-flite Habu SS (Super Sport) 50 mm lub 70 mm.
Model UMX Me 262 jest wyposażony w jednostkę sterującą, która zawiera 2 w 1 regulator z odbiornikiem Spektrum, który dostarcza napięcie akumulatora napędowego w czasie rzeczywistym i inne dane telemetryczne z kompatybilnymi nadajnikami wyposażonymi w Spektrum AirWare (w tym DX6e i 8e, DX6 G2/G3 i 8 G2, DX9, NX6 do 20, iX12 do 20 i więcej).
Fabrycznie zainstalowany podwójny system napędowy obejmuje dwie 30-milimetrowe turbiny z mocnymi silnikami trójfazowymi (3S) typu outrunner. Ta konfiguracja systemu zasilania zapewnia większą moc niż poprzednie 28-milimetrowe turbiny (2S) zainstalowane w poprzednich modelach UMX EDF i oferuje niezrównaną prędkość, osiągi pionowe i wydłużony czas lotu.
Samolot UMX Me 262 jest w 100% fabrycznie zmontowany i gotowy do lotu zaraz po wyjęciu z pudełka! Wyposażony jest w najnowocześniejszą technologię Spektrum 2,4 GHz, która łączy się z ponad 5-kanałowym nadajnikiem z modulacją DSMX/DSM2.
Szkielet modelu jest wiernie odwzorowany w skali z wieloma szczegółami, w tym otworami na karabiny maszynowe i przezroczystym kokpitem z figurką pilota, czego zwykle można oczekiwać od większych modeli.
Dołączone stałe podwozie ze sterowanym kołem przednim może być używane do kołowania, startu i lądowania na gładkich powierzchniach. Można też zdemontować podwozie, aby uzyskać większą prędkość i wystartować ręcznie, korzystając z automatycznego trybu Hand Launch Assist, a na koniec wylądować na trawie.
Fabrycznie nałożona farba w sprayu, wraz ze szczegółowymi naklejkami, nie tylko świetnie wygląda, ale także oddaje jeden z najbardziej unikalnych kamuflaży „camo”.
Wzmocniona konstrukcja kompozytowa EPS tworzy lekki, ale wytrzymały szkielet modelu, który jest również łatwy w naprawie. W przypadku poważnej awarii dostępny jest szereg części zamiennych.
Model jest wyposażony w jednostkę sterującą AS3X, która pomaga ustabilizować model w locie. Odbiornik zawiera trzyosiowy żyroskop MEMS i akcelerometr, a dzięki elektronicznej stabilizacji znacznie upraszcza sterowanie modelem nawet małych modeli i umożliwia ich działanie w turbulencjach lub wietrznej pogodzie. Model reaguje podobnie do znacznie większego modelu, a jego lot jest płynny przy zachowaniu pełnej sterowności. AS3X zapewnia większą pewność prowadzenia.
Dzięki technologii SAFE Select nawet mniej doświadczeni piloci mogą latać tym modelem. System SAFE zapobiega nadsterowności na zakrętach, a także ogranicza wznoszenie i opadanie. Po prostu zwalniając drążek sterujący do pozycji neutralnej, model powraca do lotu poziomego. Funkcje te są szczególnie doceniane przez początkujących pilotów, którzy nie są jeszcze w pełni pewni siebie w kontrolowaniu swoich modeli.
Jak sugeruje nazwa SAFE Select, jest to funkcja opcjonalna - to od użytkownika zależy, czy chce korzystać z technologii SAFE, czy ją wyłączyć. SAFE można również włączyć lub wyłączyć w locie za pomocą nadajnika za pomocą przełącznika na wolnym kanale.
Do uruchomienia należy uzupełnić:
Do zasilania modelu zalecamy 3-ogniwowy akumulator LiPol (11,1 V).
Akumulatory posiadają konektor IC2, do podłączenia do ładowarek Spektrum Smart potrzebna jest redukcja IC3/IC2.
Akumulatory Spektrum z technologią Smart stanowią obecnie najnowocześniejszy i najbezpieczniejszy sposób konserwacji i ładowania akumulatorów.
Do sparowania modeli w wersji BNF polecamy nowoczesne programowalne nadajniki SPEKTRUM:
Jeśli w modelach samolotów lub śmigłowców RC będą używane nowoczesne akumulatory Smart LiPol, lub akumulatory innych producentów, to polecamy niniejsze ładowarki:
Do dyspozycji jest redukcja do ładowania IC5/IC3 Spektrum kabel konwersji IC5 urządzenie - IC3 akumulator 10cm 10AWG.
Podczas użytkowania konwencjonalnych akumulatorów LiPol, polecamy stosowanie uniwersalnej ładowarki o mocy minimalnie 50W.
Ładowarka Dynamite Prophet Sport z dwoma wyjściami 50W
Do zwykłej eksploatacji modeli latających RC potrzeba odpowiednie kleje, zestaw narzędzi oraz opakowanie do przechowywania akumulatorów LiPol. Z naszego asortymentu polecamy wysokiej jakości zestaw śrubokrętów imbusowych 1.5/2.0/2.5/3.0mm i Modelcraft śruboręty krzyżakowe (zestaw 6szt). Do montażu przyda się jeszcze Modelcraft mini kleszcze w pokrowcu (zestaw) a do cięcia Modelcraft nóż do cięcia z podkładką A6.
Opakowania ochronne mają na celu zmniejszenie ryzyka związanego z transportem i ładowaniem akumulatorów. Akumulatory LiPol mogą, przy zachowaniu niewielkich wymiarów i niewielkiej wagi, zapewniać wysokie prądy rozładowania i mieć dużą pojemność na długi czas jazdy. Akumulator LiPol jest narażony głównie na uszkodzenia mechaniczne.
2 449,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
2 249,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
1 399,99 zł
1 599,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
1 199,99 zł
379,99 zł
0,00 zł
1 699,99 zł
1 449,99 zł
1 449,99 zł
1 589,99 zł
244,99 zł
1 149,99 zł
1 059,99 zł
2 229,99 zł
2 129,99 zł
869,99 zł
8 399,99 zł