Losi Lasernut U4 1:10 4WD Smart RTR czarny

LOS03028T2

Nowy produkt

Wszechstronny model samochodu RC Losi Lasernut U4 Rock Racer 1:10 w konstrukcji RTR z napędem na 4 koła. Oświetlenie LED na karoserii, silnik trójfazowy Spektrum Firma 4P 1900kv 550 i regulator Spektrum™ Firma 130A, aluminiowe amortyzatory olejowe, wodoodporna elektronika, nadajnik Spektrum DX3™ 2,4GHz.

Więcej szczegółów

2 Przedmioty

2 869,99 zł brutto

Dodaj do listy życzeń

Opis

Masa 4082g
Typ Rock Racer
Długość 617mm
Szerokość 337mm
Wysokość 203mm
Skala 1:10
Rozstaw 375mm
Prześwit podwozia 44mm
Napęd 4WD
Silnik Spektrum™ 4-Pole 1900kv 550
Komora akumulatora 138.5 x 46.5 x 35mm

Więcej informacji

Zawartość zestawu:

Opakowanie zawiera kompletnie zmontowany model samochodu RC Losi Lasernut U4 Rock Racer 1:10 z zainstalowanymi komponentami: Spektrum silnik trójfazowy Firma 3660 1900obr/V, Spektrum Smart regulator Firma 130A BL 2S-4S, Spektrum serwo S614 MG WP 23T i Spektrum odbiornik SR6100AT DSMR 6CH AVC z telemetrią ze stabilizacją AVC. Pistoletowy nadajnik RC Spektrum DX3 Smart DSMR, 4x baterie AA do nadajnika, zębatka z 14 zębami, klucz nasadkowy na nakrętki kół, rurka anteny, klucze imbusowe.

Charakterystyka:

Wszechstronny model samochodu RC Losi Lasernut U4 Rock Racer 1:10 w konstrukcji RTR z napędem na 4 koła. Oświetlenie karoserii LED, silnik trójfazowy Spektrum Firma 4P 1900kv 550 i regulator Spektrum™ Firma 130A, aluminiowe amortyzatory olejowe, wodoodporna elektronika, nadajnik Spektrum DX3™ 2,4GHz.

Losi® Lasernut U4 Rock Racer w skali 1:10 z napędem na wszystkie koła 4WD, posiada zintegrowaną technologię Spektrum™ Smart i jest zbudowany na sprawdzonej konstrukcji TEN. Model posiada podzespoły wykonane w układzie metrycznym, zawiera elektronikę Spektrum Smart w regulatorze Firma 130A oraz silnik Spektrum 4P 1900kv 550, które zapewniają wyższą wydajność i zwiększoną moc. Regulator jest oczywiście wodoodporny, w pełni programowalny i dostarczany z kablem ze złączem IC5™. Bezpieczne sterowanie zapewnia nadajnik DX3, odbiornik Spektrum AVC® z elektroniczną stabilizacją układu kierowniczego. Model posiada oficjalnie licencjonowaną karoserię U4RC Lasernut z dwoma różnymi wariantami graficznymi i kolorystycznymi. Agresywny wzór bieżnika opon BFGoodrich, poradzi sobie w każdym terenie.

Cechy Losi® Lasernut U4 Rock Racer
  • Sprawdzona platforma TEN 4WD na aluminiowym podwoziu
  • Regulator Spektrum™ 130A SMART
  • Silnik AC Spektrum Firma 1900kv 550
  • Nadajnik Spektrum DX3™ 2,4 GHz z AVC® i opcjonalną telemetrią
  • Wodoodporne elementy elektroniczne
  • 12mm aluminiowe korpusy regulowanych amortyzatorów olejowych o długim skoku
  • Oficjalnie licencjonowane nadwozie i klatka Body Cage Lasernut Racing Scale
  • Oficjalnie licencjonowane opony BFGoodrich® Mud-Terrain T / A® KM3
  • Oficjalnie licencjonowane felgi Raceline 2.2
  • Stylowe nadwozie z sylwetką kierowcy i detalami wnętrza
  • Trzy olejowe mechanizmy różnicowe ze stalowymi zębatkami
  • Listwa świetlna z 12 diodami LED
Sprawdzone podwozie TEN

Legendarna, wydajna platforma TEN charakteryzuje się bardzo wytrzymałym aluminiowym podwoziem i możliwością dostosowania niezależnego zawieszenia i układu napędowego modelu Lasernut U4 RC do każdego terenu. Podstawą jest lekka aluminiowa obudowa, do której przymocowane są poszczególne części napędu i elektroniki. Środek ciężkości samochodu jest więc ustawiony bardzo nisko, dzięki czemu zyskujesz przewagę nad innymi, szczególnie na zakrętach. Oczywiście w pełni regulowana geometria.

Regulator SMART Spektrum

Trójfazowy regulator Spektrum Firma Smart 130 jest wodoodporny, w pełni programowalny i ma zainstalowany konektor IC5 dla obciążeń wysokoprądowych. Elektronika jest całkowicie zamknięta w specjalnej masie zalewowej, która zapobiega przedostawaniu się wilgoci lub brudu i jest ustawiana za pomocą przycisków znajdujących się pod gumową osłoną. Regulator jest kompatybilny z akumulatorami 3S-4S LiPol.

Oficjalna licencja na karoserię z klatką

Karoseria U4RC, zainspirowana wyścigiem Lasernut Licensed Race, wykonana jest z oryginalnym projektem graficznym, która jest produkowana w dwóch różnych wariantach kolorystycznych. dla praktycznego zastosowania karoseria jest wyposażona w składaną klatkę, zapewniającą łatwy dostęp do akumulatora.

Oficjalnie licencjonowane felgi i opony

Model postawiony jest na licencjonowanych wyścigowych felgach Raceline 2.2 i oponach BFGoodrich KM3 z agresywnym wzorem bieżnika, który poradzi sobie w każdym terenie.

Wodoodporna elektronika

Lasernut U4 ma zainstalowane wodoodporne * komponenty, w tym odbiornik, serwo i regulator. Regulator posiada płytkę elektroniki obudowaną specjalnym materiałem chroniącym przed wilgocią, duży aktywny radiator skutecznie odprowadza ciepło z elementów mocy. Szczegółowe informacje na temat jazdy w wilgotnym środowisku można znaleźć w instrukcji obsługi.

Aluminiowe wydajne amortyzatory wypełnione olejem

Aby zapewnić komfortową jazdę, Lasernut U4 ma zainstalowane aluminiowe amortyzatory olejowe 12mm ze sprężynami śrubowymi, które mają możliwość ustawienia i dostrojenia zawieszenia do konkretnych tras, tak aby model poradził sobie nawet z najbardziej wymagającym terenem.

Aluminiowe podwozie

Podwozie składa się z 3-milimetrowej anodyzowanej płyty aluminiowej z 4-milimetrową płytą górną. Na podwoziu zamontowana jest realistyczna klatka z mocnego tworzywa sztucznego z korpusem i kokpitem, w której znajdują się postacie jeźdźców. Dzięki temu model wygląda bardzo realistycznie i podczas jazdy jest nie do odróżnienia od prawdziwego samochodu.

Biała listwa świetlna i dwa reflektory z żółtymi diodami LED

Zabawa nie musi się kończyć nawet po zachodzie słońca. W górnej części pod dachem nadwozia znajduje się listwa świetlna z dwunastu diod LED, która ma więcej niż wystarczającą ilość światła do jazdy w nocy. Dodatkowo po bokach korpusu znajdują się dwie skrzynki po 4 lampki, które uzupełniają oświetlenie.

Regulowane napinacze

Aby zapewnić lepszą adaptację do warunków na torze i opcji regulacji, w Lasernut U4 standardowo instalowane są regulowane napinacze.

Stabilizator poprzeczny

Stabilizator poprzeczny zmniejsza przechył samochodu podczas pokonywania zakrętów, a tym samym zwiększa komfort i pozwala na większą prędkość podczas pokonywania zakrętów. Podczas pokonywania zakrętów stabilizator zmniejsza różnicę w ściskaniu sprężyn po lewej i prawej stronie - przenosi obciążenie zawieszenia koła zewnętrznego na koło wewnętrzne i tym samym zwiększa sztywność zawieszenia, zmniejsza zawieszenie i pochylenie nadwozia.

Aluminiowe wieże amortyzatorów

Aluminiowe wieże amortyzatorów o grubości 4 mm i jakości 6061-T6 są zaprojektowane tak, aby wytrzymać ekstremalne obciążenia i wstrząsy od amortyzatorów. W górnej części wieży dostępne są otwory umożliwiające regulację położenia klap.

Niezależne zawieszenie przednie i tylne

Niezależne zawieszenie przednie i tylne to warunek niesamowitego prowadzenia i stabilnej jazdy, dzięki możliwości reagowania na nierówności w dowolnym miejscu i na każdym z kół. Wszystko to składa się na świetne właściwości jezdne.

Napęd 4x4x z trzema mechanizmami różnicowymi

Napęd na wszystkie koła 4WDk zapewnia doskonałą przyczepność, wyższą wydajność i sterowność. Mechanizmy różnicowe przednie i tylne pełnią swoje funkcje niezależnie dla każdej osi, a oś środkowa reaguje na zmiany między napędem przedniej i tylnej osi.

Losi Lasernut U4 jest produkowany w systemie metrycznym.

Każda śruba lub nakrętka, nawet łożysko, ma wymiary metryczne do użytku na całym świecie.

Trójfazowy silnik Spektrum Firma 4P 1900kv 550

Wydajny trójfazowy 4-polowy silnik Spektrum™ Firma® 1900 obr/min/V rozpędzi model, przy zasilaniu wysokiej jakości 4-ogniwowym pakietem LiPol, do prędkości aż 80km/h!

Nadajnik Spektrum™ DX3™

Nadajnik Spektrum™ DX3™ zawarty w zestawie oferuje zaawansowane funkcje, takie jak elektroniczna kontrola czułości stabilizacji AVC, 3-pozycyjna regulacja poziomu przepustnicy i regulacja ścieżki serwa.

Odbiornik z technologią AVC (Active Vehicle Control)

Technologia AVC to najnowsza innowacja Horizon Hobby Spectrum w odbiornikach modeli samochodów. Ten system stabilizacji wprowadza zupełnie nowy sposób prowadzenia samochodów RC. Technologia AVC wykorzystuje czujniki do korekcji układu kierowniczego i przepustnicy. Rezultatem jest płynniejsza jazda, stabilne zachowanie na równym podłożu i na zakrętach oraz bezpieczniejsze śledzenie.

Polecamy zakup:

Zestaw nie zawiera akumulatora napędowego i ładowarki.

Do uruchomienia modelu potrzebne są akumulator napędowy oraz odpowiednia ładowarka do akumulatora napędowego.

Zalecane akumulatory

Do zasilania modelu można użyć 3 lub 4-ogniwowego akumulatora LiPol (11,1V, 14,8V).

  • Do normalnej jazdy: akumulator LiPol Spektrum 11,1V 5000mAh z technologią Smart
  • Aby zapewnić maksymalną możliwą prędkość: akumulator LiPol Spektrum 14,8V 5000mAh z technologią Smart.

Akumulatory Spektrum z technologią Smart w obecnej chwili przedstawiają najnowocześniejszy i najbezpieczniejszy sposób obsługi i ładowania akumulatorów.

Zalecane ładowarki do akumulatorów Smart Spektrum

Jeśli w modelu RC auta Arrma będzie stosowany nowoczesny akumulator Smart LiPol, to zalecamy stosowanie ładowarki:

  • Ładowarka sieciowa Spektrum S1100AC z jednym wyjściem 1x100W.
  • Ładowarka sieciowa Spektrum S2100 z dwoma wyjściami 2x100W.
  • Ładowarka zasilana napięciem stałym 10-32V Spektrum S1200 DC z jednym wyjściem 1x 200W + zasilacz sieciowy Spektrum 380W.

Również potrzeba redukcję do ładowania IC5/IC3 (nr kat. SPMXCA507).

Zalecane ładowarki do konwencjonalnych akumulatorów LiPol

Decydując się na uruchomienie modelu na konwencjonalnych akumulatorach LiPol polecamy uniwersalne ładowarki o mocy co najmniej 50 W.

  • Ładowarka Dynamite Prophet Sport z dwoma wyjściami 50W.
  • Ładowarka Pro-Peak Sigma EQ Eco II 80 W AC/DC z jednym wyjściem 80W.

Do podłączenia akumulatora do ładowarki potrzebny jest kabel z banankami i konektorem EC5 (nr kat. FO-LGL-CLEC5).

Akcesoria do normalnej pracy

Do normalnej eksploatacji samochodu RC potrzebny jest klej do opon, klej do śrub, zestaw narzędzi i olej silikonowy do amortyzatorów. Z naszej oferty polecamy niedrogi zestaw narzędzi do samochodów RC.

Klej do opon przykleja opony do felgi. Opona musi być zawsze mocno przyklejona do felgi na całym obwodzie! Jeśli opona nie będzie przyklejona na całym obwodzie, może pęknąć. Klej do opon ma specjalny skład, który jest w stanie łączyć takie materiały jak guma czy nylon, a jednocześnie po stwardnieniu jest elastyczny. Polecamy klej do opon Robitronic z naszej oferty - zobacz polecane akcesoria.

Od czasu do czasu konieczne jest dodanie oleju silikonowego do amortyzatorów modelu i wymiana oleju w mechanizmach różnicowych. Podczas normalnej pracy występuje tylko niewielki wyciek oleju silikonowego wzdłuż tłoczysk amortyzatora. Jeśli powierzchnia tłoczysk amortyzatora lub stan uszczelek jest w złym stanie, wyciek oleju może być duży. W takich przypadkach dostarczane są zestawy naprawcze lub pojedyncze części. Z naszej oferty olejów silikonowych polecamy oleje silikonowe TLR (Team Losi Racing), zobacz zalecane akcesoria.

Do rutynowej konserwacji wymagany jest klej do śrub. Śruby wkręcane w materiał metalowy (np. śruby w silniku, śruby ustalające w zębatce) należy zabezpieczyć przed poluzowaniem za pomocą tego kleju.

Etui ochronne do akumulatora

Opakowania ochronne mają na celu zmniejszenie ryzyka związanego z transportem i ładowaniem akumulatorów. Akumulatory LiPol mogą, przy zachowaniu niewielkich wymiarów i niewielkiej wagi, zapewniać wysokie prądy rozładowania i mieć dużą pojemność na długi czas jazdy. Akumulator LiPol jest narażony głównie na uszkodzenia mechaniczne.

Prezentacja wideo
:

19 innych produktów w tej samej kategorii: