LOS03028T2
Nowy produkt
Wszechstronny model samochodu RC Losi Lasernut U4 Rock Racer 1:10 w konstrukcji RTR z napędem na 4 koła. Oświetlenie LED na karoserii, silnik trójfazowy Spektrum Firma 4P 1900kv 550 i regulator Spektrum™ Firma 130A, aluminiowe amortyzatory olejowe, wodoodporna elektronika, nadajnik Spektrum DX3™ 2,4GHz.
2 Przedmiot Przedmioty
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Masa | 4082g |
Typ | Rock Racer |
Długość | 617mm |
Szerokość | 337mm |
Wysokość | 203mm |
Skala | 1:10 |
Rozstaw | 375mm |
Prześwit podwozia | 44mm |
Napęd | 4WD |
Silnik | Spektrum™ 4-Pole 1900kv 550 |
Komora akumulatora | 138.5 x 46.5 x 35mm |
Opakowanie zawiera kompletnie zmontowany model samochodu RC Losi Lasernut U4 Rock Racer 1:10 z zainstalowanymi komponentami: Spektrum silnik trójfazowy Firma 3660 1900obr/V, Spektrum Smart regulator Firma 130A BL 2S-4S, Spektrum serwo S614 MG WP 23T i Spektrum odbiornik SR6100AT DSMR 6CH AVC z telemetrią ze stabilizacją AVC. Pistoletowy nadajnik RC Spektrum DX3 Smart DSMR, 4x baterie AA do nadajnika, zębatka z 14 zębami, klucz nasadkowy na nakrętki kół, rurka anteny, klucze imbusowe.
Wszechstronny model samochodu RC Losi Lasernut U4 Rock Racer 1:10 w konstrukcji RTR z napędem na 4 koła. Oświetlenie karoserii LED, silnik trójfazowy Spektrum Firma 4P 1900kv 550 i regulator Spektrum™ Firma 130A, aluminiowe amortyzatory olejowe, wodoodporna elektronika, nadajnik Spektrum DX3™ 2,4GHz.
Losi® Lasernut U4 Rock Racer w skali 1:10 z napędem na wszystkie koła 4WD, posiada zintegrowaną technologię Spektrum™ Smart i jest zbudowany na sprawdzonej konstrukcji TEN. Model posiada podzespoły wykonane w układzie metrycznym, zawiera elektronikę Spektrum Smart w regulatorze Firma 130A oraz silnik Spektrum 4P 1900kv 550, które zapewniają wyższą wydajność i zwiększoną moc. Regulator jest oczywiście wodoodporny, w pełni programowalny i dostarczany z kablem ze złączem IC5™. Bezpieczne sterowanie zapewnia nadajnik DX3, odbiornik Spektrum AVC® z elektroniczną stabilizacją układu kierowniczego. Model posiada oficjalnie licencjonowaną karoserię U4RC Lasernut z dwoma różnymi wariantami graficznymi i kolorystycznymi. Agresywny wzór bieżnika opon BFGoodrich, poradzi sobie w każdym terenie.
Legendarna, wydajna platforma TEN charakteryzuje się bardzo wytrzymałym aluminiowym podwoziem i możliwością dostosowania niezależnego zawieszenia i układu napędowego modelu Lasernut U4 RC do każdego terenu. Podstawą jest lekka aluminiowa obudowa, do której przymocowane są poszczególne części napędu i elektroniki. Środek ciężkości samochodu jest więc ustawiony bardzo nisko, dzięki czemu zyskujesz przewagę nad innymi, szczególnie na zakrętach. Oczywiście w pełni regulowana geometria.
Trójfazowy regulator Spektrum Firma Smart 130 jest wodoodporny, w pełni programowalny i ma zainstalowany konektor IC5 dla obciążeń wysokoprądowych. Elektronika jest całkowicie zamknięta w specjalnej masie zalewowej, która zapobiega przedostawaniu się wilgoci lub brudu i jest ustawiana za pomocą przycisków znajdujących się pod gumową osłoną. Regulator jest kompatybilny z akumulatorami 3S-4S LiPol.
Karoseria U4RC, zainspirowana wyścigiem Lasernut Licensed Race, wykonana jest z oryginalnym projektem graficznym, która jest produkowana w dwóch różnych wariantach kolorystycznych. dla praktycznego zastosowania karoseria jest wyposażona w składaną klatkę, zapewniającą łatwy dostęp do akumulatora.
Model postawiony jest na licencjonowanych wyścigowych felgach Raceline 2.2 i oponach BFGoodrich KM3 z agresywnym wzorem bieżnika, który poradzi sobie w każdym terenie.
Lasernut U4 ma zainstalowane wodoodporne * komponenty, w tym odbiornik, serwo i regulator. Regulator posiada płytkę elektroniki obudowaną specjalnym materiałem chroniącym przed wilgocią, duży aktywny radiator skutecznie odprowadza ciepło z elementów mocy. Szczegółowe informacje na temat jazdy w wilgotnym środowisku można znaleźć w instrukcji obsługi.
Aby zapewnić komfortową jazdę, Lasernut U4 ma zainstalowane aluminiowe amortyzatory olejowe 12mm ze sprężynami śrubowymi, które mają możliwość ustawienia i dostrojenia zawieszenia do konkretnych tras, tak aby model poradził sobie nawet z najbardziej wymagającym terenem.
Podwozie składa się z 3-milimetrowej anodyzowanej płyty aluminiowej z 4-milimetrową płytą górną. Na podwoziu zamontowana jest realistyczna klatka z mocnego tworzywa sztucznego z korpusem i kokpitem, w której znajdują się postacie jeźdźców. Dzięki temu model wygląda bardzo realistycznie i podczas jazdy jest nie do odróżnienia od prawdziwego samochodu.
Zabawa nie musi się kończyć nawet po zachodzie słońca. W górnej części pod dachem nadwozia znajduje się listwa świetlna z dwunastu diod LED, która ma więcej niż wystarczającą ilość światła do jazdy w nocy. Dodatkowo po bokach korpusu znajdują się dwie skrzynki po 4 lampki, które uzupełniają oświetlenie.
Aby zapewnić lepszą adaptację do warunków na torze i opcji regulacji, w Lasernut U4 standardowo instalowane są regulowane napinacze.
Stabilizator poprzeczny zmniejsza przechył samochodu podczas pokonywania zakrętów, a tym samym zwiększa komfort i pozwala na większą prędkość podczas pokonywania zakrętów. Podczas pokonywania zakrętów stabilizator zmniejsza różnicę w ściskaniu sprężyn po lewej i prawej stronie - przenosi obciążenie zawieszenia koła zewnętrznego na koło wewnętrzne i tym samym zwiększa sztywność zawieszenia, zmniejsza zawieszenie i pochylenie nadwozia.
Aluminiowe wieże amortyzatorów o grubości 4 mm i jakości 6061-T6 są zaprojektowane tak, aby wytrzymać ekstremalne obciążenia i wstrząsy od amortyzatorów. W górnej części wieży dostępne są otwory umożliwiające regulację położenia klap.
Niezależne zawieszenie przednie i tylne to warunek niesamowitego prowadzenia i stabilnej jazdy, dzięki możliwości reagowania na nierówności w dowolnym miejscu i na każdym z kół. Wszystko to składa się na świetne właściwości jezdne.
Napęd na wszystkie koła 4WDk zapewnia doskonałą przyczepność, wyższą wydajność i sterowność. Mechanizmy różnicowe przednie i tylne pełnią swoje funkcje niezależnie dla każdej osi, a oś środkowa reaguje na zmiany między napędem przedniej i tylnej osi.
Każda śruba lub nakrętka, nawet łożysko, ma wymiary metryczne do użytku na całym świecie.
Wydajny trójfazowy 4-polowy silnik Spektrum™ Firma® 1900 obr/min/V rozpędzi model, przy zasilaniu wysokiej jakości 4-ogniwowym pakietem LiPol, do prędkości aż 80km/h!
Nadajnik Spektrum™ DX3™ zawarty w zestawie oferuje zaawansowane funkcje, takie jak elektroniczna kontrola czułości stabilizacji AVC, 3-pozycyjna regulacja poziomu przepustnicy i regulacja ścieżki serwa.
Technologia AVC to najnowsza innowacja Horizon Hobby Spectrum w odbiornikach modeli samochodów. Ten system stabilizacji wprowadza zupełnie nowy sposób prowadzenia samochodów RC. Technologia AVC wykorzystuje czujniki do korekcji układu kierowniczego i przepustnicy. Rezultatem jest płynniejsza jazda, stabilne zachowanie na równym podłożu i na zakrętach oraz bezpieczniejsze śledzenie.
Zestaw nie zawiera akumulatora napędowego i ładowarki.
Do uruchomienia modelu potrzebne są akumulator napędowy oraz odpowiednia ładowarka do akumulatora napędowego.
Do zasilania modelu można użyć 3 lub 4-ogniwowego akumulatora LiPol (11,1V, 14,8V).
Akumulatory Spektrum z technologią Smart w obecnej chwili przedstawiają najnowocześniejszy i najbezpieczniejszy sposób obsługi i ładowania akumulatorów.
Jeśli w modelu RC auta Arrma będzie stosowany nowoczesny akumulator Smart LiPol, to zalecamy stosowanie ładowarki:
Również potrzeba redukcję do ładowania IC5/IC3 (nr kat. SPMXCA507).
Decydując się na uruchomienie modelu na konwencjonalnych akumulatorach LiPol polecamy uniwersalne ładowarki o mocy co najmniej 50 W.
Do podłączenia akumulatora do ładowarki potrzebny jest kabel z banankami i konektorem EC5 (nr kat. FO-LGL-CLEC5).
Do normalnej eksploatacji samochodu RC potrzebny jest klej do opon, klej do śrub, zestaw narzędzi i olej silikonowy do amortyzatorów. Z naszej oferty polecamy niedrogi zestaw narzędzi do samochodów RC.
Klej do opon przykleja opony do felgi. Opona musi być zawsze mocno przyklejona do felgi na całym obwodzie! Jeśli opona nie będzie przyklejona na całym obwodzie, może pęknąć. Klej do opon ma specjalny skład, który jest w stanie łączyć takie materiały jak guma czy nylon, a jednocześnie po stwardnieniu jest elastyczny. Polecamy klej do opon Robitronic z naszej oferty - zobacz polecane akcesoria.
Od czasu do czasu konieczne jest dodanie oleju silikonowego do amortyzatorów modelu i wymiana oleju w mechanizmach różnicowych. Podczas normalnej pracy występuje tylko niewielki wyciek oleju silikonowego wzdłuż tłoczysk amortyzatora. Jeśli powierzchnia tłoczysk amortyzatora lub stan uszczelek jest w złym stanie, wyciek oleju może być duży. W takich przypadkach dostarczane są zestawy naprawcze lub pojedyncze części. Z naszej oferty olejów silikonowych polecamy oleje silikonowe TLR (Team Losi Racing), zobacz zalecane akcesoria.
Do rutynowej konserwacji wymagany jest klej do śrub. Śruby wkręcane w materiał metalowy (np. śruby w silniku, śruby ustalające w zębatce) należy zabezpieczyć przed poluzowaniem za pomocą tego kleju.
Opakowania ochronne mają na celu zmniejszenie ryzyka związanego z transportem i ładowaniem akumulatorów. Akumulatory LiPol mogą, przy zachowaniu niewielkich wymiarów i niewielkiej wagi, zapewniać wysokie prądy rozładowania i mieć dużą pojemność na długi czas jazdy. Akumulator LiPol jest narażony głównie na uszkodzenia mechaniczne.
1 869,99 zł
2 769,99 zł
2 769,99 zł
2 499,99 zł
2 499,99 zł
2 869,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
1 909,99 zł
1 909,99 zł
2 629,99 zł
2 629,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
2 999,99 zł
2 669,99 zł
1 439,99 zł