Axial Capra 1.9 4WD 1:10 Unlimited Trail Buggy RTR czerwony

AXI03000T1

Nowy produkt

Prawdziwy Crawler do tego najcięższego terenu, to jest model RC auta Axial Capra 1.9 Trail Buggy z napędem na wszystkie koła 4WD. Przeżyj prawdziwe wspinanie po skałach autem Capra. Ma niewiarygodną moc dzięki dużemu przełożeniu i ogromnym prześwitem dzięki portalowym zawieszeniom.

Więcej szczegółów

0,00 zł brutto

Dodaj do listy życzeń

Opis

Masa 2040g
Typ Crawler
Długość 432mm
Szerokość 260mm
Wysokość 209mm
Skala 1:10
Rozstaw 317mm
Prześwit podwozia 76mm
Napęd 4WD
Silnik 540 35T
Opony Nitto Trail Grappler 199mm S30
Aparatura RC Spektrum STX3 3-kanałowa, odbiornik SRX300
Felgi Raceline 3-częściowe beadlock monster 12mm Hex 1.9" (48.2x25,4mm)
Amortyzatory Aluminiowe, olejowe, regulowane
Regulator Axial AE-5L IC3
Serwo SX107 micro z metalową przekładnią, high torque

Więcej informacji

Zawartość zestawu:

Zestaw zawiera kompletnie złożony model RC auta Axial Capra 1.9 w skali 1:10 z zainstalowanymi komponentami: Axial silnik szczotkowy 540 35T, Dynamite regulator AE-5L LED-port WP IC3, Spektrum serwo S614 MG WP 23T, Spektrum odbiornik SRX200 FHSS 2CH. Nadajnik Spektrum STX3 FHSS.

Charakterystyka:

Prawdziwy Crawler do tego najcięższego terenu, to jest model RC auta Axial Capra 1.9 Trail Buggy z napędem na wszystkie koła 4WD. Przeżyj prawdziwe wspinanie po skałach autem Capra. Ma niewiarygodną moc dzięki dużemu przełożeniu i ogromnym prześwitem dzięki portalowym zawieszeniom.

Auto RC Axial Capra 1.9 jest modelem z wyglądem dużego buggy, ale z własnościami jak Crawler, jest przeznaczony do nierównego terenu i do wspinaczki po skałach. Jest kompletnie złożony i przygotowany do jazdy. Do sterowania modelu stosowana jest zawarta 3-kanałowa aparatura RC Spektrum STX3 w paśmie 2,4GHz. Podstawowe cechy modelu obejmuje duży prześwit, wyłączenie napędu tylnej osi, realistyczny design rurowej karoserii, kompletna metalowa przekładnia oraz łożyska kulkowe, 4-punktowe zawieszenie oraz osie portalowe. Licencjonowane koła z felgami Raceline oraz oponami Nitto Trail Grappler 1.9.

Wystarczającą moc do wspinania po skałach zapewnia silnik 540 35T. który posiada odpowiednio dobrane przełożenie z całkowitym stosunku 37:1. Stały napęd na sztywna oś przednia z zamkniętym dyferencjałem, podczas gdy tylna oś ma możliwość wyłączenia napędu, aby było możliwe wykonanie szybkiego nawrotu. Zawieszenia mają 4-punktowe wahacze, amortyzowane są aluminiowymi amortyzatorami z długim skokiem, od centralnej przekładni prowadzą do osi wały CVD.

Osie portalowe CURRIE F9

Model ma nowe osie portalowe Currie F9, które zwiększają prześwit i zarazem zapewniają doskonałe przełożenie 7,39:1. W skrzyni znajdują się łożyska kulkowe i metalowe koła zębate.

Stożkowe skośne uzębienie

Do napędu dyferencjału zastosowano stożkowe uzębienie ze skośnymi zębami, które z punktu widzenia przeniesienia mocy jest najbardziej efektywne, ma niski opór toczenia i wysoką żywotność. Ułożone są w wysokiej jakości łożyskach kulkowych.

Możliwość wyłączenia tylnego napędu

Kiedy model potrzebuje zakręcić na mniejszym promieniu, można wyłączyć tylny napęd i tylna oś pozostanie tylko wleczona. Tą funkcję "Dig" zapewnia trzeci kanał aparatury RC STX3 oraz zainstalowane cyfrowe mikro serwo SPMSSX107.

Skręt aż 45°

Przednie półosie z kardanami mają możliwość skrętu kół aż o 45°, materiałem jest utwardzona stal, więc wytrzyma również ekstremalne obciążenie i bezpieczne oraz płynne kierowanie w każdej sytuacji.

Przednie i tylne osie napędowe WB8 HD

Przednie i tylne osie napędowe WB8 HD Wildboar™ mają czopy kardanów o większym przekroju (2x11mm) i śrubę wału M4 dla większej siły. Między obiema stronami rowkowanego wału jest środkowy rowkowany suwak, który obniża tarcie i zwiększa żywotność.

Drążki z 6mm rurek nierdzewnych

4-punktowe zawieszenie osi jest zapewnione za pomocą cięgien z 6mm rurek ze stali nierdzewnej z solidnymi plastikowymi końcówkami do ułożenia czopów kulowych.

Kulowe czopy ze stali nierdzewnej

Wszystkie punkty obrotowe są ułożone na łożyskach kulowych ze stali nierdzewnej, które zapewniają trwałe i bezpieczne zawieszenie.

Specjalnie kształtowane podwozie

Capra ma specjalnie kształtowane podwozie, które przy kontakcie z terenem umożliwi mu gładko prześlizgnąć i nie blokować się na przeszkodach.

Drążki kierownicze z 6mm rurek nierdzewnych

Sztywne i precyzyjne sterowanie jest zapewnione poprzez cięgna z 6mm rurek ze stali nierdzewnej z solidnymi końcówkami plastikowymi pod czopu kulowe.

Aluminiowe amortyzatory z długim skokiem

Olejowe amortyzatory mają nowy design z anodowanymi, gwintowanymi korpusami i jedną sprężyną. Większa średnica amortyzatora stwarza większą ilość materiału pod gwintem. Śruba odpowietrzająca pomaga odprowadzić powietrze przy szybkim ściśnięciu. Amortyzatory są regulowane i przez to można ustawić optymalny poziom tłumienia.

4-punktowe zawieszenie osi

Sztywna przednia i tylna oś jest bardzo wahliwa, dzięki 4-punktowemu ułożeniu za drążkach z kulowymi czopami oraz dzięki amortyzatorom z długim skokiem. Osie mają dużą swobodę ugięcia i przez to auto przejedzie również przez pozornie nieprzejezdny teren.

3-częściowe felgi Beadlock A1.9

Dla maksymalnie realistycznego wyglądu, Capra™ ma oficjalnie licencjonowane 3 częściowe felgi beadlock Raceline Monster.

Kokpit z załogą

Realizm modelu wzmacnia kompletny kokpit z załogą: poliwęglanowy kokpit z figurkami załogi, kolorowe naklejki z panelami zawierającymi imitację włókien węglowych, nawigację GPS, tablicę przyrządów i przełączniki, dwa czarne styrenowe kaski z etykietami przyłbic i dalsze!

Przednia maska z reflektorami

Kształtowana plastikowa przednia atrapa ma dwie przeźroczyste soczewki reflektorów z lustrami Za atrapą pod maską są dwa mocowania karoserii. Wystarczy zdjąć spinki, a otrzyma się pod maską dostęp do zasobnika akumulatora.

Zasobnik na akumulator

Zasobnik na akumulator jest zamontowany w przedniej części pod maską. Pomieści akumulator o maksymalnym rozmiarze 26x98x47mm.

Spinki karoserii

Wystarczy zdjąć spinki ukryte w dolnej części ramy, a można podnieść maskę i otrzymać dostęp do komory akumulatora.

Dźwignia serwa z wkładem

Dźwignia serwa kierunku ma metalowy wkład z wieloklinem 23T (Spektrum, JR).

Zainstalowany silnik 540 35T

Silnik ma wyważony stosunek mocy i momentu obrotowego w porównaniu do wybranego całkowitego przełożenia przekładni. Na koła przenoszony jest ponad limitowy moment obrotowy, który model łatwo osiągnie również w najbardziej stromym podjeździe.

Aparatura RC Spektrum™ STX3

3-kanałowa pistoletowa aparatura RC Spektrum STX300 pracuje w paśmie 2,4GHz. Nadajnik jest wyposażony w zintegrowaną antenę, posiada proste i szybkie możliwości ustawienia. Funkcja rewersów, punktów końcowych wychyleń, trymowania. Dalej można ustawić limit gazu 50%, 75% i 100%. Trzeci kanał posiada aż 4 tryby.

Odbiornik Spektrum™ SRX300

Odbiornik RC Spektrum SRX300 jest kompatybilny z protokołem Spektrum FHSS. Elektronika w odbiorniku jest chroniona przed wilgocią lub nieczystościami warstwą specjalnego lakieru. Ma ekstra długi kabel antenowy dla łatwego i efektywnego umieszczenia anteny.

Regulator Dynamite AE-5L

Szczotkowy wodoodporny i programowalny regulator Dynamite® ma możliwość ustawienia napięcia wyłączenia dla akumulatorów LiPol oraz hamulca za pomocą zworki. Zasilanie 2 do 3 ogn. LiPol lub 5 do 9 ogn. NiMH. Do dyspozycji jest podwójne wyjście LED dla reflektorów / tylnych świateł. Konektor IC3™ jest kompatybilny z konektorem EC3.

Serwo kierunku SPEKTRUM™ S614

Wodoodporne serwo z metalową przekładnią Spektrum S614 ma moment 15kgcm oraz metalową obudowę dla lepszego doprowadzenia ciepła. Serwo jest zamontowane na osi dla precyzyjnego przeniesienia drążków kierowniczych.

Oświetlenie auta

Listwa świetlna LED zamontowana na górnej części karoserii pomaga oświetlić drogę podczas późnych nocnych eskapadach. Listwa świetlna LED oraz dwa przednie światła LED są zawarte w zestawie.

Własności Capra 1.9 Trail Buggy
  • Nowo zaprojektowana przekładnia z funkcją Dig umożliwia węższy promień skrętu poprzez odłączenie napędu tylnej osi
  • Portalowe osie Currie F9 zwiększają prześwit skrzyni dyferencjału
  • Stalowe koła zębate centralnej przekładni i osi portalowych
  • Konstrukcja ramy rurowej dla realistycznego wyglądu auta
  • Wszystkie punkty skrętne są na kulowych czopach ze stali nierdzewnej
  • Zawiera trzyczęściowe licencjonowane felgi beadlock Raceline i opony Nitto Trail Grapplers 1.9 Monster
  • Regulowane, anodowane, aluminiowe, olejowe amortyzatory z długim skokiem
  • Cało metalowa przednia oś ma skręt 45°
  • Wytrzymałe metalowe drążki kierownicze
  • Doskonale ustawiona geometria zawieszenia
  • Mocny silnik klasy 540, 35T z powiększonymi otworami chłodzącymi
  • 3-kanalowa aparatura RC Spektrum™ STX3
  • Serwo zamontowane na osi dla precyzyjnego sterowania
Polecamy zakup:

Do uruchomienia modelu potrzebne są 4x baterie AA do nadajnika, akumulator napędowy LiPol 7.4V 4000mAh oraz adekwatna ładowarka akumulatora napędowego.

Polecany akumulator

Komora akumulatora jest przeznaczona podakumulatory "short" LiPol o długości 96mm. Ze względu na sposób montaąu polecamy akumulator z wyprowadzonymi już kablami w rogu Dynamite LiPo Reaction2 7.4V 4000mAh 50C 96mm EC3. Akumulatory wyposażone w gniazda (np. Black Magic LiPol Car 7.4V 4200mAh 35C Short EC3) wymagały by modyfikacji łoża, z tego wzgledu ich nie polecamy!

Polecane ładowarki

Do ładowania akumulatora polecamy stosowanie uniwersalnej ładowarki i mocy minimalnie 50W.

  • Ładowarka Dynamite Prophet Sport z jednym wyjściem 50W
  • Ładowarka Prophet Precept LiPol/NiMh LCD AC/DC z jednym wyjściem 80W
Torba transportowa

Przenoście model RC wygodnie i bezpiecznie w torbie transportowej Robitronic. Torba jest hermetyczna i ma elastyczne brzegi, którą można przystosować do modelu. Dzięki opasce z rzepem model łatwo się przenosi. Materiał syntetyczny można w razie potrzeby łatwo oczyścić wodą lub mydlinami.

Oświetlenie modeli

Dla zapierającego dech w piersiach wyglądu zalecamy wyposażenie modelu w oświetlenie LED. Jeśli model posiada już podstawowe oświetlenie można je rozszerzyć, ulepszyć czy zmodyfikować według własnych potrzeb.

  • Zestaw oświetlenia Axial Oświetlenie LED Night Visions System
    Zaawansowany system z przednimi LED (rozświetla się intensywnie podczas jazdy w przód), LED stopu (rozświetla się intensywnie podczas hamowania), kierunkowskazy (migają podczas skręcania w daną stronę) oraz dodatkowymi diodami (np. dla rampy oświetleniowej). Możliwość podłączenia dalszych sześciu obwodów świetlnych (nie współpracuje z odbiornikiem SPMXSE1040RX).
  • Zestaw oświetlenia - Standard - Axial zestaw oświetlenia LED
    Standardowy zestaw oświetlenia z modułem zasilania i diodami – Moduł zasilania umożliwia podłączenie dwóch obwodów LED, które będą świecić ciągle. W zestawie zawarte są diody o wysokiej jasności (4x biała LED do przednich świateł oraz 2x czerwona LED do świateł końcowych).
  • Jednostka sterująca Axial jednostka sterująca LED, 3-porty
    Jednostka sterująca z możliwością podłączenia trzech obwodów ciągle świecących diod LED. Zestaw nie zawiera diod – te można wybrać wg własnych potrzeb w akcesoriach do pozycji.
Akcesoria do normalnej pracy

Do normalnej eksploatacji samochodu RC Axial potrzebny jest klej do opon, klej do śrub, zestaw narzędzi i olej silikonowy do amortyzatorów. Z naszej oferty polecamy niedrogi zestaw narzędzi do samochodów RC.

Klej do opon przykleja opony do felgi. Opona musi być zawsze mocno przyklejona do felgi na całym obwodzie! Jeśli opona nie będzie przyklejona na całym obwodzie, może pęknąć. Klej do opon ma specjalny skład, który jest w stanie łączyć takie materiały jak guma czy nylon, a jednocześnie po stwardnieniu jest elastyczny. Polecamy klej do opon Robitronic z naszej oferty.

Od czasu do czasu konieczne jest dodanie oleju silikonowego do amortyzatorów modelu i wymiana oleju w mechanizmach różnicowych. Podczas normalnej pracy występuje tylko niewielki wyciek oleju silikonowego wzdłuż tłoczysk amortyzatora. Jeśli powierzchnia tłoczysk amortyzatora lub stan uszczelek jest w złym stanie, wyciek oleju może być duży. W takich przypadkach dostarczane są zestawy naprawcze lub pojedyncze części.

Do rutynowej konserwacji wymagany jest klej do śrub. Śruby wkręcane w materiał metalowy (np. śruby w silniku, śruby ustalające w zębatce) należy zabezpieczyć przed poluzowaniem za pomocą tego kleju.

Etui ochronne do akumulatora

Opakowania ochronne mają na celu zmniejszenie ryzyka związanego z transportem i ładowaniem akumulatorów. Akumulatory LiPol mogą, przy zachowaniu niewielkich wymiarów i niewielkiej wagi, zapewniać wysokie prądy rozładowania i mieć dużą pojemność na długi czas jazdy. Akumulator LiPol jest narażony głównie na uszkodzenia mechaniczne.

Prezentacja wideo
:

19 innych produktów w tej samej kategorii: