AXI03028
Nowy produkt
Czy pragniecie zbudować własny innowacyjny Crawler? Skomponujcie lekkie, niezwykle ustawialne podwozie Pro Comp Scaler 1:10 4WD, które jest zoptymalizowane pod kątem maksymalnej wspinaczki, stromych zjazdów i stabilnej jazdy. Wystarczy dodać ulubioną elektronikę, nadwozie i koła.
3 Przedmiot Przedmioty
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Masa | 1400g |
Typ | Crawler |
Długość | 423mm |
Szerokość | 235mm |
Wysokość | 178mm |
Skala | 1:10 |
Rozstaw | 318mm |
Prześwit podwozia | 57mm |
Napęd | 4WD |
W opakowaniu znajduje się zestaw modelu RC auta typu Crawler, SCX10 Pro Kit. Elementy zawarte są przejrzyście zapakowane woreczki, przez budowę przeprowadzi ilustrowana instrukcja krok po kroku, do dyspozycji jest również wykres złożeniowy: wielojęzykowa instrukcja, wykres złożeniowy.
Czy pragniecie zbudować własny innowacyjny Crawler? Skomponujcie lekkie, niezwykle ustawialne podwozie Pro Comp Scaler 1:10 4WD, które jest zoptymalizowane pod kątem maksymalnej wspinaczki, stromych zjazdów i stabilnej jazdy. Wystarczy dodać ulubioną elektronikę, nadwozie i koła.
Wraz z modelem SCX10 Pro 4WD w skali 1:10, Axial odpowiada na zapotrzebowanie na wysokiej jakości i mocne podwozie do crawlingu. Każdy element zestawu pomoże wygrywać zawody w trudnym i wymagającym terenie. Samochód stabilnie podąża wybraną trasą po zboczach i stromych skałach, dodając pewności siebie w coraz trudniejszym terenie. SCX10 Pro 4WD udowodnił, że jest świetny, wygrywając i zajmując miejsca w Little Rock City Scale Nationals, Clash of the Four Cardinals, SuperShafty Fall Crawl i innych zawodach.
Konstruktorzy rozmieścili elementy modelu w sposób zapewniający optymalne działanie napędu i najniższy możliwy środek ciężkości. Mocowanie silnika umieszcza silnik nisko i z przodu, co zapewnia lepsze rozłożenie ciężaru. Przekładnia umożliwia zmianę przełożenia (UNDERDRIVE) między przednią a tylną osią ręcznie lub za pomocą serwomechanizmu. Serwo sterujące może być zamontowane na podwoziu (CMS) lub na osi (AMS). Podwozie Comp jest lżejsze, niższe i ma większe możliwości regulacji niż konwencjonalne zestawy RTR.
Przednia i tylna oś mają takie samo przełożenie między osiami, a koła obracają się z taką samą prędkością obwodową. Jest to oczywiście idealne rozwiązanie do normalnej jazdy. Jednak w sytuacjach, gdy trzeba pokonać bardzo strome zbocze lub przeszkodę, lepiej jest, aby przednia oś obracała się z nieco większą prędkością (UNDERDRIVE). Kiedy trzeba zjechać ze stromego zbocza, ciężar samochodu jest przenoszony w większym stopniu na koła tylne, co zwiększa ich przyczepność w porównaniu z kołami przednimi. Oczywiście, im bardziej stromy model jest pochylony, tym bliżej jest do punktu krytycznego. Dodanie gazu powoduje przeniesienie jeszcze większej masy na tylne opony, co jeszcze bardziej zwiększa ich przyczepność, pozostawiając bardzo małą przyczepność dla przednich opon. Dlatego właśnie wybiera się wyższe prędkości dla przedniej osi, co pomaga wciągnąć model w górę zbocza i odciążyć tylną oś.
Podwozie zostało zoptymalizowane dzięki praktycznemu rozwojowi podczas zawodów, dlatego jest lżejsze, ma niżej położony środek ciężkości i można je regulować. Aluminiowe ściany boczne podwozia SCX10 Pro 4WD tworzą podstawowy szkielet. Można wybrać odpowiednią dla siebie pozycję montażu amortyzatorów. 3-punktowe i 4-punktowe zawieszenie, nowe aluminiowe amortyzatory wypełnione olejem i pełne łożyska kulkowe zapewniają stałą i spójną wydajność.
Wieloczęściowe osie ze stalowymi rurami nośnymi mogą zawierać serwo montowane na osi (AMS) lub serwo montowane na podwoziu (CMS), aby uzyskać lepszy makietowy wygląd.
Mocowanie silnika umieszcza wybrany silnik nisko i bardziej z przodu w podwoziu, co pozwala na wygodne rozłożenie ciężaru i zapewnia równowagę, która zapobiega przewróceniu się podczas pokonywania stromych wzniesień.
Przekładnia umożliwia zmianę przełożenia między przednią a tylną osią o 40% ręcznie za pomocą dźwigni na przekładni lub za pomocą serwa. Dzięki temu napęd umożliwia mniejszy promień skrętu i zmniejsza obciążenie osi na pochyłościach.
Dzięki usunięciu sprężyny amortyzatora i kołnierza z zewnętrznej części korpusu amortyzatora, gładki, wypełniony olejem aluminiowy korpus amortyzatora lepiej wykorzystuje większy kąt skrętu kół w modelu SCX10 Pro. Amortyzatory mają długość 96 mm od oka do oka i są wyposażone w sprężyny o średnicy 12 mm. Dolna osłona amortyzatora z podwójnym o-ringiem pełni rolę górnego uchwytu sprężyny, natomiast dolna miska amortyzatora ma wbudowany ogranicznik, który można przyciąć, aby precyzyjnie wyregulować zawieszenie.
Jeśli zdecydujecie się zbudować Pro Comp Scaler 1:10 4WD, będziecie potrzebować następujących elementów:
Więcej informacji o zalecanych akcesoriach znajduje się w Akcesoriach
Do normalnej eksploatacji samochodu RC Axial potrzebny jest klej do opon, klej do śrub, zestaw narzędzi i olej silikonowy do amortyzatorów. Z naszej oferty polecamy niedrogi zestaw narzędzi do samochodów RC.
Klej do opon przykleja opony do felgi. Opona musi być zawsze mocno przyklejona do felgi na całym obwodzie! Jeśli opona nie będzie przyklejona na całym obwodzie, może pęknąć. Klej do opon ma specjalny skład, który jest w stanie łączyć takie materiały jak guma czy nylon, a jednocześnie po stwardnieniu jest elastyczny. Polecamy klej do opon Robitronic z naszej oferty.
Od czasu do czasu konieczne jest dodanie oleju silikonowego do amortyzatorów modelu i wymiana oleju w mechanizmach różnicowych. Podczas normalnej pracy występuje tylko niewielki wyciek oleju silikonowego wzdłuż tłoczysk amortyzatora. Jeśli powierzchnia tłoczysk amortyzatora lub stan uszczelek jest w złym stanie, wyciek oleju może być duży. W takich przypadkach dostarczane są zestawy naprawcze lub pojedyncze części.
Do rutynowej konserwacji wymagany jest klej do śrub. Śruby wkręcane w materiał metalowy (np. śruby w silniku, śruby ustalające w zębatce) należy zabezpieczyć przed poluzowaniem za pomocą tego kleju.
Opakowania ochronne mają na celu zmniejszenie ryzyka związanego z transportem i ładowaniem akumulatorów. Akumulatory LiPol mogą, przy zachowaniu niewielkich wymiarów i niewielkiej wagi, zapewniać wysokie prądy rozładowania i mieć dużą pojemność na długi czas jazdy. Akumulator LiPol jest narażony głównie na uszkodzenia mechaniczne.
1 869,99 zł
2 769,99 zł
2 769,99 zł
2 499,99 zł
2 499,99 zł
2 869,99 zł
2 869,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
1 909,99 zł
1 909,99 zł
2 629,99 zł
2 629,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
2 999,99 zł
1 439,99 zł