AXI90074T2
Nowy produkt
Model RC auta Axial Wraith 1.9 4WD 1:10 prezentuje całkowicie makietowy pojazd terenowy, który posiada kokpit z załogą, maskę z makietą silnika, ramą podwozia z klatką, przekładnię taką, jak w rzeczywistym samochodzie i pomimo tego jest w pełni funkcjonalną wyczynową maszyną terenową, która potrafi pokonać ciężkie przeszkody.
Ten produkt nie występuje już w magazynie
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Masa | 2100mm |
Typ | Crawler |
Długość | 451,6mm |
Szerokość | 223,3mm |
Skala | 1:10 |
Rozstaw | 308mm |
Prześwit podwozia | 69,4mm |
Napęd | 4WD |
Silnik | Szczotkowy 540 Axial® 35T |
W zestawie znajduje się złożony model RC auta Axial Wraith 1.9 4WD 1:10 z zainstalowanymi elementami: Axial silnik szczotkowy 540 35T, Dynamite regulator AE-5L LED-port WP IC3, serwo Tactic® TSX45 MG, Spektrum odbiornik SRX200 FHSS 2CH. Nadajnik Spektrum STX2 FHSS.
Model RC auta Axial Wraith 1.9 4WD 1:10 prezentuje całkowicie makietowy pojazd terenowy, który posiada kokpit z załogą, maskę z makietą silnika, ramą podwozia z klatką, przekładnię taką, jak w rzeczywistym samochodzie i pomimo tego jest w pełni funkcjonalną wyczynową maszyną terenową, która potrafi pokonać ciężkie przeszkody.
Axial Wraith 1.9 jest wyposażony w napęd i elektronikę, silnik Axial 540 35T, regulator Dynamite z konektorem IC3™, 2-kanałowy nadajnik Spektrum™ STX2 2.4GHz, odbiornik Spektrum™ SRX200 2.4GHz, serwo kierunku Tactic® TSX45 MG. Kokpit jest wyposażony w fotele , koła z licencjonowanymi oponami 1.9 Nitto Trail Grappler 4.7" x 1.9" (119.4 x 48.2mm). Dla uzyskania jak najlepszej przejezdności przez teren z auta usunięto wszystkie zbędne elementy, pozwalając na osiągnięcie jak największego prześwitu podwozia. Zamknięte dyferencjały, przekładnia AX10™, podwójne sprzęgło cierne, bardzo skrętne zawieszenie AR44™ zawieszone w 4 punktach, wydajny napęd oraz wysokiej jakości koła umożliwiają dobrą przejezdność przez ciężki teren.
Axial Wraith 1.9 4x4 jest pierwszym modele RC modelem auta z ramą podwozia, która jest trwała tak, jak jest potrzebne do agresywnej akcji w ciężkim terenie. Przy udoskonalaniu sprawdzonej konstrukcji podwozia 2.2 Wraith, Axial zwiększył prześwit podwozia w aktualnej wersji poprzez zmniejszenie wielkości przekładni dyferencjału. Akumulator wsuwa się do komory pod maską, serwo kierunku jest umieszczone niżej, co pozwoliło na obniżenie środka ciężkości.
Jednoczęściowe osie AR44™ mają zębatkę atakującą umieszczoną 6mm nad osią przekładni, co zwiększyło prześwit i zmniejszyło kąt wału napędowego. Axial zwiększył całkowitą wytrzymałość za pomocą metalowych kół zębatych, dodatkowo zastosowano duże łożyska zwiększające żywotność. Regulowane olejowe amortyzatory umożliwiają dostrojenie podwozia dla uzyskania najlepszych własności jezdnych ja jakiejkolwiek powierzchni. Oficjalnie licencjonowane opony Nitto Grappler są wykonane z trwałej mieszanki S30 i mają duży bieżnik, który ma doskonałą trakcję na szerokiej skali powierzchni.
Wraith 1,9 ma doskonale wyglądającą leksanową karoserię, w przedniej części znajdziecie plastikową siatkę, detale chłodnicy oraz dwa duże reflektory wyposażone w oświetlenie LED. Podnieście maskę i zobaczcie replikę silnika V8, które spełnia również praktyczną funkcję, skrywa i chroni odbiornik Spektrum™ SRX200 przed wodą, prochem i nieczystościami.
Bazą platformy Wraith 1.9 jest dopracowana rama podwozia z pełnymi słupkami, pierwsza całoobwodowa rama zastosowana w aucie RC, z trwałością, którą będziecie potrzebować do agresywnego pełzania po skałach. Podwozie ma komorę akumulatora z przodu, do której jest łatwy dostęp i zapewnia doskonałe rozłożenie masy do agresywnego pełzania.
Udoskonalając sprawdzoną konstrukcję podwozia 2.2 Wraith, Axial zwiększył prześwit podwozia tej wersji poprzez zmniejszenie wielkości płyty poślizgowej i dolnych wahaczy. Skośne płyty poślizgowe polepszają jazdę na nierównym terenie w ten sposób, że boczne powierzchnie dają więcej przestrzeni pod pojazdem i przez to można łatwiej pokonywać przeszkody.
Axial przesunął serwo z górnej części zawieszenia na podwozie, to położenie lepiej spełnia swoje zadanie, wygląda lepiej na modelu a serwo jest umieszczone niżej. Przednia amortyzowana konstrukcja zawieszenia również pomaga jak najlepiej ograniczyć uderzenia przy sterowaniu, aby osiągnąć jak najlepsze wrażenia z jazdy.
Przednia karoseria Wraith 1.9 jest podkreślona przez formowaną plastikową siatkę z reflektorami oświetleniem z zainstalowanymi dwoma dużymi diodami LED 5mm. Realizm waszego auta zwiększa się również po zachodzie słońca! Na przedniej części znajdują się również 2 przeźroczyste mniejsze światła prostokątne z 3mm otworami (diody LED nie są zainstalowane).
Axial poświęcił maksymalną uwagę na realistyczny projekt auta Wraith 1.9 RTR. Chodzi o takie detale, jak np. wykonanie przedniej atrapy. Zauważyć warto również inne detale, które tworzą złożony plaster miodu (niefunkcjonalnych) żeber chłodnicy.
Ukształtowane błotniki pomagają zmniejszyć rutynową konserwację tym, że nieczystości nie mogą przedostać się do podwozia. Oprócz tego są kolejnym przykładem pomysłowości Axial: elementy stosowane są zarazem jako przegrody akumulatora i posiadają symulowane otwory chłodzące dla zwiększenia realizmu.
Dostęp do elektroniki odbiornika jest bardzo łatwy, ponieważ po otwarciu przedniej maski zobaczycie replikę silnika V8. Służy ona jako wodoodporna i pyłoszczelna komora odbiornika Spektrum™ SRX200.
2-kanałowy pistoletowy nadajnik Spektrum STX200 2,4 GHz FHSS ze zintegrowaną anteną, prostym i szybkim ustawieniem dla początkujących. Pamięć na 1 model, Ustawienie rewersów, subtrymerów, końcowych punktów, limitu gazu 50%, 75% i 100%.
Odbiornik Spektrum SRX200 FHSS 2,4GHz jest 2 kanałowy pracujący z modulacją 2.4GHz FHSS. Nie jest kompatybilny z innymi systemami DSM, DSM2, DSMX i DSMR.
Mocne serwo Tactic RC TSX45 z metalową przekładnią oraz dwoma łożyskami kulkowymi ma moment 10,3kg.cm, szybkość 0,21s/60°. Serwo jest wodoodporne.
Silnik szczotkowy klasy 540 35T jest optymalnie dopasowany do modelu RC Axial Wraith 1.9. Model wielostopniową przekładnię, dzięki której model ma dużą siłę do pokonywania stromych wzniesień i jazdy w ciężkim kamienistym terenie.
Szczotkowy, wodoodporny programowany regulator Dynamite® ma możliwość ustawienia napięcia wyłączenia dla akumulatora LiPol oraz hamulca za pomocą zworki. Zasilanie 2 do 3s LiPol lub 5 do 9 ogn. NiMH. Do dyspozycji są dwa wyjścia LED dla reflektorów / tylnych świateł. Konektor IC3™ jest kompatybilny z konektorem EC3.
Oficjalnie licencjonowane opony Nitto Trail Grappler M/T oferują fantastyczne osiągi w terenie i zarazem zachowują doskonałe własności jezdne podczas jazdy na asfalcie. Wykonane są z wytrzymałej mieszanki S30 z dużymi blokami bieżnika, które zapewniają doskonała trakcję, nawet podczas jazdy po twardej nawierzchni. Rozmiar 119,4 x 48,2 mm.
Oficjalnie licencjonowane felgi KMC XD Machete są legendarne w świecie Off-road. Mają chromowaną powierzchnię, doskonały wygląd oraz standardowe mocowanie na hex 12mm.
Ultrakompaktowa, całometalowa przekładnia zapewnia szeroką skalę możliwości zmiany przełożenia. Całkowite przełożenie może być ustawione wyborem różnych zębatek atakujących i koła odbierającego, co umożliwia jazdę z większą prędkością lub dużą mocą do jazdy po wzniesieniach.
Zębatka atakująca jest o 6mm wyżej niż oś przekładni. Umożliwia to uzyskanie większego prześwitu i mniejszego kąta wałów napędowych do osi. Konstrukcja dyferencjału z zębatką nad osią ma większą powierzchnię styku kół dla zwiększenia wytrzymałości. Optymalizowane przełożenie zmniejsza moment obrotowy na osiach. Metalowa koła zębate są standardowe, tak samo jak przednia i tylna obudowa. Większe łożyska nośne w przekładni zmniejszają elastyczność i wzmacniają napędy.
Przednie i tylne półosie WB8 HD Wildboar są wyposażone w krzyżak o dużym przekroju (2x11mm) wraz z wałami M4 dla większej wytrzymałości. Środkowy kardan ma grubsze ścianki, co zmniejsza elastyczność i zmęczenie materiału.
Nowy zasobnik akumulatora jest teraz umieszczony niżej i bardziej z przodu dla lepszego rozłożenia masy i obniżenia środka ciężkości. Chroni przed poluzowaniem lub przesunięciem akumulatora w czasie jazdy. Można stosować akumulator w rozmiarze do 32x44x147mm (3S / 5000 mAh).
W zestawie znajdziecie dwie bardzo szczegółowo wykonane makiety turbin. Jeśli chcecie, zainstalujcie je pod maską dla zwiększenia realizmu!
Na każdej stronie koła odbiorczego przekładni znajdują się stalowe tarcze dla zwiększenia powierzchni tarcia sprzęgła. Umożliwia to bardziej precyzyjną regulację i trzymanie ustawień. Koło ma 32 zęby.
Sztywna przednia i tylna oś posiada bardzo duże ugięcie dzięki 4 punktowemu zamocowaniu na aluminiowych anodowanych drążkach z kulowymi czopami oraz amortyzatorom z dużym skokiem. Osie posiadają dużą swobodę wychylenia dzięki czemu auto przejedzie również przez pozornie nieprzejezdny teren
Axial Wraith 1.9 RTR jest kompletnie złożony, wymaga tylko pakietu akumulatorów 2-3s LiPol lub 5-9 ogn. NiMH/NiCd z konektorem IC3/EC3™, kompatybilnej ładowarki oraz 4x baterii AA do nadajnika Spektrum 2,4 GHz.
1 869,99 zł
2 769,99 zł
2 769,99 zł
2 499,99 zł
2 499,99 zł
2 869,99 zł
2 869,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
1 909,99 zł
2 629,99 zł
2 629,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
2 999,99 zł
2 669,99 zł
1 439,99 zł