EFL54500
Nowy produkt
Popularny amerykański samolot turystyczny Piper Cherokee od E-flite jako model RC o rozpiętości 1,3m. Napędzany silnikiem trójfazowym 1000Kv z regulatorem 50A, zainstalowana są również serwa oraz odbiornik Spektrum. Zalecany jest akumulator LiPol 2200–3200mAh 3–4S oraz 6+ kanałowy nadajnik Spektrum DSM2/DSMX.
0 Przedmiot Przedmioty
Towar na zamówienie
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Długość | 1041mm |
Rozpiętość | 1308mm |
Masa do lotu | 1550g |
Elektro pohon | Trójfazowy 1000 Kv, reg. 50A |
Powierzchnia nośna | 30,4dm² |
Obciążenie powierzchni | 60g/dm² |
W zestawie znajduje się model RC samolotu Cherokee 1.3m BNF Basic z zainstalowaną elektroniką: silnik trójfazowy E-flite 1000Kv, E-flite regulator trójfazowy 50A, Spektrum serwo A3030R revers oraz Spektrum odbiornik AR631 6CH AS3X/SAFE.
Popularny amerykański samolot turystyczny Piper Cherokee od E-flite jako model RC o rozpiętości 1,3m. Napędzany silnikiem trójfazowym 1000Kv z regulatorem 50A, zainstalowana są również serwa oraz odbiornik Spektrum. Do zasilania zalecany jest akumulator LiPol 2200–3200mAh 3–4S, a do sterowania 6+ kanałowy nadajnik Spektrum DSM2/DSMX.
Tak samo jak duży wzór również model Cherokee ma doskonale własności lotne. Wyposażony jest w sztywne 3-kołowe podwozie ze sterowaną przednią golenią i ma działające klapy. Model może być gotowy do lotu w bardzo krótkim czasie dzięki gotowym elementom, które należy tylko założyć. Napęd, serwa i odbiornik są już zainstalowane i z tego powodu złożenie trwa bardzo krótko, zanim naładuje się akumulator. Potem już wystarczy sparować odbiornik modelu z nadajnikiem Spektrum i wykonać ustawienie według zaleceń instrukcji.
Odbiornik Spektrum AR636A jest wyposażony w technologię AS3X, która pomaga stabilizować model w czasie lotu. Odbiornik zawiera trójosiowe gyro MEMS oraz akcelerometr, a dzięki elektronicznej stabilizacji ułatwia się sterowanie modelu np. przy wietrznej pogodzie. Model reaguje podobnie, jak o wiele większy model, a jego lot jest spokojny, przy jednoczesnym zachowaniu jego pełnej sterowności. AS3X daje więcej pewności w sterowaniu.
Dzięki zastosowanej technologii SAFE Select model może pilotować również mniej doświadczony pilot. System SAFE chroni przed przekroczeniem nachylenia w zakręcie oraz również ogranicza wznoszenie i opadanie. Prostym wciśnięciem drążków nadajnika przywrócony zostanie poziomy lot. Tą funkcję docenią przede wszystkim początkujący piloci, którzy nie mają pełnej pewności przy sterowaniu modelu.
Jak już sama nazwa SAFE Select wskazuje, chodzi o opcjonalną funkcję - zależy od Was, czy chcecie stosować technologię SAFE, czy ją wyłączyć. Sposobem parowania ustawia się, czy funkcja SAFE ma być włączona czy wyłączona. Dalej również można funkcję SAFE wyłączyć lub włączyć w czasie lotu za pomocą wolnego kanału nadajnika.
Cherokee wykonany jest z odpornej pianki EPO pienionej w formie. Ma zatem precyzyjne kształty, gotowe ubarwienie, szczegóły poszycia według prawdziwego samolotu takie, jak panele poszycia, nitowanie, zakładki na poszyciu itp. Kabina jest wyposażona w przejrzyste przeszklenie, fotele, figurkę pilota oraz panele przyrządów przyczyniające się do autentycznego wyglądu modelu. Model jest pomalowany według maszyny pilota John Bradley PA-28 (N3713K).
Skrzydło jest wyposażone w klapy, które powodują lepszą sterowność przy niskich prędkościach, krótsze starty i wolniejsze podejście do lądowania. Stałe podwozie i duże koła umożliwiają starty z szerokiej skali powierzchni. Zainstalowane oświetlenie LED, wraz ze światłami nawigacyjnymi na końcówkach skrzydeł oraz na stateczniku pionowym a także światła lądowania zwiększają realizm i autentyczność.
Model napędza mocny silnik z regulatorem trójfazowym 50A. Do zasilania można wybrać akumulator LiPol 3S 2200-3200mAh lub, dla zwiększenia mocy, zastosować pakiet 4-ogniw i to bez jakichkolwiek modyfikacji.
Cherokee wykonany jest ze sztywnego i bardzo lekkiego materiału EPO, który jest wzmocniony elementami z włókien węglowych. Ten materiał umożliwia stworzenie również drobnych detali powierzchni modelu, przy zachowaniu bardzo niskiej masy modelu. Efektem końcowym jest doskonały wygląd modelu i zarazem oferuje doskonałe wrażenia podczas lotu.
Cherokee 1.3m jest skonstruowany tak, aby dla dokończenia nie było potrzeba użycia żadnego kleju i dlatego można go złożyć w krótszym czasie, niż jest potrzebny do naładowania akumulatora. Opracowano również dzielone skrzydło dla ułatwienia transportu i przechowywania, które jest wyposażone w wygodny system zintegrowanych konektorów do podłączenia kabli serw i systemu LED, także nie musicie podłączać drutów lub konektorów. Skrzydło po prostu nasuniecie na łącznik skrzydła i zabezpieczycie czterema śrubami.
Do uruchomienia będzie potrzebny 6+ kanałowy nadajnik Spektrum DSMX®/DSM2®, akumulator LiPol 2200–3200mAh 3–4S oraz odpowiednią ładowarkę.
Do sparowania modeli w wersji BNF polecamy nowoczesne programowalne nadajniki SPEKTRUM:
Do zasilania modelu polecamy akumulator napędowy LiPol z 3 lub 4 ogniwami (11.1V, 14.8V).
Akumulatory Spektrum z technologią Smart obecnie przedstawiają najnowocześniejszy i najbezpieczniejszy sposób ładowania akumulatorów.
Jeśli w modelach samolotów lub śmigłowców RC będą używane nowoczesne akumulatory Smart LiPol, lub akumulatory innych producentów, to polecamy niniejsze ładowarki:
Do dyspozycji jest redukcja do ładowania IC5/IC3 Spektrum kabel konwersji IC5 urządzenie - IC3 akumulator 10cm 10AWG.
Podczas użytkowania konwencjonalnych akumulatorów LiPol, polecamy stosowanie uniwersalnej ładowarki o mocy minimalnie 50W.
Ładowarka Dynamite Prophet Sport z dwoma wyjściami 50W
Do zwykłej eksploatacji modeli latających RC potrzeba odpowiednie kleje, zestaw narzędzi oraz opakowanie do przechowywania akumulatorów LiPol. Z naszego asortymentu polecamy wysokiej jakości zestaw śrubokrętów imbusowych 1.5/2.0/2.5/3.0mm i Modelcraft śruboręty krzyżakowe (zestaw 6szt). Do montażu przyda się jeszcze Modelcraft mini kleszcze w pokrowcu (zestaw) a do cięcia Modelcraft nóż do cięcia z podkładką A6.
Opakowania ochronne mają na celu zmniejszenie ryzyka związanego z transportem i ładowaniem akumulatorów. Akumulatory LiPol mogą, przy zachowaniu niewielkich wymiarów i niewielkiej wagi, zapewniać wysokie prądy rozładowania i mieć dużą pojemność na długi czas jazdy. Akumulator LiPol jest narażony głównie na uszkodzenia mechaniczne.
1 619,99 zł
1 449,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
2 749,99 zł
1 529,99 zł
1 399,99 zł
2 749,99 zł
1 194,99 zł
0,00 zł
449,99 zł
2 599,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
379,99 zł
819,99 zł
1 589,99 zł
1 449,99 zł
0,00 zł
919,99 zł
0,00 zł
919,99 zł
2 199,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
2 019,99 zł
919,99 zł