ARA4303V3T2
Nowy produkt
Model RC auta Arrma Senton 3S BLX w skali 1:10 jest idealny do jazdy w terenie jak i na asfalcie. Dzięki mocnemu silnikowi trójfazowemu model osiąga prędkość aż 80km/h. Czas jazdy około 20 minut na akumulatorze LiPol 5000mAh. Nowa aparatura RC Spektrum SLT3 2.4GHz.
0 Przedmiot Przedmioty
Towar na zamówienie
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Masa | 2744g |
Typ | Short Course Truck |
Długość | 558mm |
Szerokość | 305mm |
Wysokość | 210mm |
Skala | 1:10 |
Rozstaw | 327mm |
Prześwit podwozia | 32mm |
Napęd | 4WD |
Silnik | Trójfazowy Spektrum™ Firma™ 3660 3200Kv |
Koła | dBoots Fortress SC |
Felgi | (2.2"/3") 14 mm hex |
Serwo | Spektrum™ SPMS651 WP MG |
Prędkość | do 80km/h |
Komora akumulatora | 165x51x48 mm |
Czas jazdy | 20 do 25 minut z LiPol 11.1V 5000mAh |
W zestawie znajduje się model RC auta Arrma Senton 3S BLX 1:10 4WD RTR z zainstalowanymi komponentami: silnik trójfazowy Firma 3200Kv 4-P BL3660Kv, regulator Arrma BLX100, Spektrum serwo S651 7kgcm MG. Nadajnik Spektrum SLT3 2.4GHz.
Model samochodu RC Arrma Senton 3S BLX 1:10 4WD RTR Short Course Truck. Mocny silnik trójfazowy Spektrum™ Firma™, wodoodporny regulator 3200Kv Arrma BLX100 2S/3S LiPol z wentylatorem, sterowanie serwomechanizmem S651WP MG. Aparatura RC Spektrum™ SLT3™ 2,4GHz z odbiornikiem SLR300.
Zdalnie sterowany model samochodu z centralnym silnikiem i napędem 4x4 zapewni maksymalną przyczepność i osiągi na każdej nawierzchni. Prędkość modelu do 80 km/h.
Model RC samochodu Arrma Senton 3S BLX 1:10 4WD zaskakuje swoją wytrzymałością i wytrzymałością. Ma mocniejsze podwozie, mocniejsze serwo, nadajnik z ergonomicznym uchwytem zapewniającym wygodną jazdę, kierownicę z piankowymi obręczami zapewniającymi precyzyjne sterowanie. Nowi kierowcy mogą ustawić limit gazu na 50% lub 75%, dopóki nie będą gotowi do wykorzystania pełnego potencjału prędkości. Nadajnik SLT3™ jest kompatybilny z odbiornikami Tactic® SLT™ do obsługi starszych samochodów Arrma RTR i posiada trzeci kanał do sterowania opcjonalnymi funkcjami, takimi jak światła i wyciągarki. Monster truck z napędem na wszystkie koła jest wyposażony w mocny silnik trójfazowy BLX 3200KV, który zapewnia modelowi nieskończony strumień mocy. Aby zapobiec przewracaniu się modelu RC podczas dodawania gazu, jest on wyposażony w tylne koła Wheelie. Regulator, obsługujący akumulatory 3S LiPol, zapewnia wybór pomiędzy trzema trybami jazdy, wystarczy wybrać i rozpocząć wyścig.
W celu zwiększenia sztywności podwozia dokonano kilku zmian we wzmocnieniu. Jednocześnie na płytkach ustalających sworznia osi zastosowano aluminium. Konstrukcja podwozia jest rozmieszczona w sprawdzonym układzie komponentów, aby uzyskać idealne wyważenie. Wał napędowy pośrodku, akumulator po jednej stronie i elektronika po drugiej. Dodatkowo całe podwozie wyposażone jest w boczne osłony, które ograniczają wnikanie brudu do podwozia. Akumulator jest mocno osadzony na miejscu za pomocą pasków.
Powierzchnia płytki „Pull” została zwiększona w celu ułatwienia montażu i obsługi modułu napędowego.
Silnik można regulować, a luz między zębami precyzyjnie regulowany podczas wymiany pastora lub przekładni dzięki aluminiowej płycie z rowkami do mocowania silnika.
Wszystkie części obrotowe są osadzone w łożyskach kulkowych. Odsłonięte łożyska są chronione przed kurzem i brudem gumowymi zaślepkami.
Model otrzymał nowe, mocniejsze serwo,a dla jego maksymalnej ochrony zastosowano nowy, bardziej wydajny servo saver. Zapewnia to wyższy poziom ochrony przed uderzeniami i bezpieczniejszą jazdę.
Podobnie jak w przypadku wersji 4S, również tutaj zastosowano rowkowane wały, które mogą z łatwością przenosić dużą moc silnika trójfazowego.
Solidne, wieloramienne felgi z oponami dBoots® Fortress-SC z charakterystycznym wzorem zapewniają modelowi Senton 3S BLX Short Course Truck RC maksymalną przyczepność na wszystkich nawierzchniach.
Opatentowane amortyzatory olejowe pochłaniają każde uderzenie modelu. Amortyzatory są wyposażone z przodu w osłony chroniące przed uderzeniami. Zmiana sztywności i prześwitu jest możliwa za pomocą lepkości oleju lub elementów dystansowych. silikonowe O-ringi służą do bezpiecznego zatrzymywania oleju.
Konstrukcja podwozia jest rozmieszczona w sprawdzonym układzie komponentów, aby uzyskać idealne wyważenie. Wał napędowy pośrodku, akumulator po jednej stronie i elektronika po drugiej. Dodatkowo całe podwozie wyposażone jest w boczne osłony, które ograniczają wnikanie brudu do podwozia. Akumulator jest mocno osadzony na miejscu za pomocą pasków.
Model wyposażony jest w przednie i tylne dyferencjały, które zapewniają maksymalną przyczepność. Mechanizmy różnicowe są wyposażone w wysokiej jakości metalowe koła zębate zapewniające bezproblemową pracę. Napęd na koła przenoszony jest za pomocą teleskopowych półosi.
Przód Sentona 3S BLX chroni przed uderzeniem elastyczny zderzak, który jest zamontowany w czterech punktach. W przypadku uszkodzenia zderzak można łatwo wymienić.
Jednostka napędowa składa się z silnika trójfazowego BLX3660 i regulatora trójfazowego BLX100. Każda z tych jednostek tworzy oddzielny system modułowy.
Moduł silnika jest wyjmowany z podwozia jako kompletna jednostka, przed odkręcenie jednej śruby. Obejmuje silnik, płytę silnika, zespół sprzęgła i osłonę skrzyni biegów.
Moduł elektroniczny składa się z wodoodpornej skrzynki odbiornika, płyty serwa i mocowania regulatora. Urządzenie jest zdemontowane i dostępne do konserwacji i serwisu.
Model wyposażony jest w przednie i tylne dyferencjały, które zapewniają maksymalną przyczepność. Mechanizmy różnicowe są wyposażone w wysokiej jakości metalowe koła zębate zapewniające bezproblemową pracę. Napęd na koła przenoszony jest za pomocą teleskopowych półosi.
Czopy na końcach amortyzatorów są mocowane w wieżach amortyzatorów z obu stron, dlatego nie dochodzi do ich skręcenia i zapewnione jest mocniejsze zamocowanie amortyzatora.
Nowe serwo sterowania kierunkiem Spektrum S651 7kg MG ma o 15% większy moment obrotowy niż poprzednie serwo ADS-7M. Jest wodoodporne, ma metalowe zębatki i moment obrotowy 7,27kg.cm przy 6V.
Napęd modelu zapewnia mocny trójfazowy 4-polowy silnik BLX 3660 3200 obr/min//V. Czteropolowe wykonanie daje silnikowi liniowy pracę już od niskich obrotów. Metalowy, anodowany na czarno korpus, nie tylko niesamowicie wygląda, ale umożliwia lepsze odprowadzenie ciepła do pasywnego radiatora. 4mm konektory umożliwiają łatwe odłączenie dla obsługi silnika.
Regulator trójfazowy BLX100 o prądzie obciążenia do 100A w połączeniu z akumulatorem 3S LiPol zapewni niesamowitą moc. Wbudowany wentylator zapewnia wystarczające chłodzenie nawet przy pełnym obciążeniu. Regulator posiada tryby jazdy, zabezpieczenie przed rozładowaniem akumulatora oraz zabezpieczenie przeciwprzepięciowe. Napięcie BEC 6V. Wodoodporny * włącznik na regulatorze. Złącze akumulatora IC5.
Ustawiane parametry:
Nowe konektory IC5 mają nowoczesną konstrukcję z naciskiem na bezpieczeństwo i prostotę. Kontakty tworzą złocone piny 5mm.
Jak już opisano, konektory zostały zaprojektowane z naciskiem na bezpieczne a proste użytkowanie. Konektorów nie można podłączyć odwrotnie, kontakty i złącza lutowane są odsłonięte plastykową osłonką. Konektor IC5 jest wstecznie kompatybilny z konektorem EC5.
Podstawowy 3-kanałowy nadajnik pistoletowy Spektrum SLT3 pracujący w paśmie 2.4GHz kompatybilny z protokołem SLT™. Niska masa nadajnika Spektrum SLT3 umożliwia trzymanie bez zmęczenia. Kierownica pokryta jest piankową obręczą zapewniającą pewny chwyt. Układ elementów sterujących jest praktyczny i intuicyjny - wszystkie elementy sterujące są rozmieszczone tak, aby były szybko dostępne w razie potrzeby. Dostępna jest bezpieczna pętla do mocowania do paska.
Samochodowy 3-kanałowy odbiornik SLR300 wyposażony jest w technologię SLT FHSS 2,4GHz, odporną na zakłócenia. Jest kompatybilny z nadajnikami Spektrum SLT i jest wstecznie kompatybilny z nadajnikami pistoletowymi Tactic.
Do uruchomienia modelu potrzeba 4x baterie AA do nadajnika, akumulator napędowy oraz adekwatną ładowarkę akumulatorów napędowych.
Model może być zasilany z 2 do 3 ogniwowych akumulatorów LiPol lub 7-ogniwowych akumulatorów NiMH. Akumulator powinien być wyposażony w złącze EC5 lub IC5. Do normalnej jazdy polecamy 2-ogniwowy akumulator LiPo (7,4 V).
Akumulatory Spektrum z technologią Smart to obecnie najnowocześniejszy i najbezpieczniejszy sposób konserwacji i ładowania akumulatorów.
Akumulatory NiMH nie wymagają precyzyjnej obsługi i dlatego są odpowiednie, jeśli model samochodu RC jest obsługiwany przez dzieci (akumulatory NiMH nie ulegają zniszczeniu w wyniku całkowitego rozładowania). Jednak akumulatory NiMH mają mniejszą pojemność, więc czas jazdy będzie nieco krótszy.
Jeśli zdecydujesz się na zastosowanie w modelu Arrma nowoczesnych akumulatorów Smart LiPol, to polecamy poniższą ładowarkę:
Również potrzebna będzie redukcja do ładowania IC5/IC3.
Decydując się na eksploatację modelu na konwencjonalnych akumulatorach LiPo i NiMH, polecamy uniwersalne ładowarki o mocy co najmniej 50 W.
Do podłączenia akumulatora do ładowarki potrzebny jest kabel ładowania z banankami i konektorem EC5.
0,00 zł
1 279,99 zł
0,00 zł
2 799,99 zł
1 749,99 zł
1 719,99 zł
1 719,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
1 089,99 zł
1 089,99 zł
1 349,99 zł
969,99 zł
969,99 zł
0,00 zł
939,99 zł
1 349,99 zł