Losi Ford Raptor Baja Rey V2 1:10 4WD RTR King Shocks

LOS03020V2T1

Nowy produkt

Model RC auta Losi Ford Raptor Baja Rey V2 z nową aparaturą RC i najnowszą elektroniką Spektrum Smart z telemetrią. Szczegółowo opracowana licencjonowana karoseria z oświetleniem LED. Szybkość ponad 80 km/h. Stabilizacja jazdy AVC.

Więcej szczegółów

Towar na zamówienie

0,00 zł brutto

Dodaj do listy życzeń

Opis

Masa 2800g
Typ Short Course Truck
Długość 540mm
Szerokość 320mm
Skala 1:10
Rozstaw 370mm
Prześwit podwozia 55mm
Napęd 4WD
Silnik Trójfazowy bezsensorowy klasy 550
Odbiornik Spektrum SRS6000 AVC
Nadajnik RC Spektrum DX2E

Więcej informacji

Zawartość zestawu:

Zestaw zawiera kompletnie złożony model RC auta na zdalne sterowanie Ford Raptor Baja Rey z zainstalowanymi komponentami: silnik trójfazowy Spektrum 3800 obr/min/V, regulator trójfazowy Firma 130A Smart, Spektrum serwo S614 23T, odbiornik SPMSR6200A. Nadajnik RC Spektrum DX3, 4x baterie AA do nadajnika.

Charakterystyka:

Firma Horizon Hobby stworzyła na rok 2021 autentyczną replikę modelu RC auta Losi Ford Raptor Baja Rey w skali 1:10m w wersji V2. Wersja V2 zawiera kompletnie nową elektronikę Spektrum Smart. Model charakteryzuje się wysoką trwałością oraz doskonałymi osiągami. Karoseria Ford jest oficjalnie licencjonowana wraz z ubarwieniem. Doskonały wygląd uzupełnia oświetlenie LED.

Model RC auta Losi Ford Raptor Baja Rey jest wyposażony w mocny trójfazowy silnik, wleczone tylne zawieszenie, niezależne zawieszenie przednich kół oraz stabilizatory poprzeczne ograniczające nachylenie wozu w zakręcie. Model żwawo osiąga prędkości ponad 50km/h już przy zastosowaniu pakietów 2 ogniw LiPol.

Model ma zainstalowany odbiornika Spektrum SRS6200, który zawiera elektroniczną stabilizację AVC i umożliwia transmisję telemetrii do kompatybilnego nadajnika. Poziom asystencji można ustawić na nadajniku za pomocą potencjometru. Jazda modelu z załączoną stabilizacją jest łatwiejsza również przy dużych prędkościach lub jeździe w terenie.

Oficjalnie licencjonowane karoserie Ford Raptor

RC auto Baja Rey posiada oficjalnie licencjonowaną karoserię Ford Raptor z realistyczną kalkomanią (Black Rhino Wheels lub King Shocks). Model przez to nie tylko dobrze jeździ, ale również doskonale wygląda!

Szczegółowe ubarwienie karoserii

Oprócz licencjonowanej karoserii model jest również oklejony wieloma naklejkami według prawdziwego zawodniczego wzorca.

Szczegółowe wykonanie wnętrza

Czteroelementowa karoseria jest uzupełniona szczegółowo wykonanym kokpitem wraz z załogą. Karoseria złożona jest z paneli pokryciowych, która są przykręcone do podwozia. Wnętrze, oprócz efektu makietowego chroni przed wniknięciem nieczystości do wnętrza podwozia.

Szczegółowa przednia atrapa karoserii

Przednia maska dla uzyskania jak najbardziej realistycznego wyglądu jest wyprodukowana jako plastikowa wytłoczka. To rozwiązanie w efekcie nie tylko doskonale wygląda, ale również zwiększa odporność karoserii na uderzenia.

Szczegółowa przednia maska karoserii

Karoseria posiada na przedniej masce plastikową wytłoczkę, imitującą otwory wentylacyjne, tak samo, jak występuje to w prawdziwych zawodniczych maszynach.

Nowy przedni zderzak

Konstruktorzy Losi stworzyli nową koncepcję przedniego zderzaka. Pasuje on dokładnie z karoserią Ford Raptor.

Przednie oświetlenie LED

W górnej części auta RC Losi Ford Raptor Baja Rey umieszczona jest listwa LED z białymi diodami LED. Są one idealne do jazdy po zmroku lub w nocy.

Tylne oświetlenie LED

W górnej tylnej części modelu RC auta Losi Ford Raptor Baja Rey, umieszczona jest listwa LED z czerwonymi diodami LED. Przez to będzie model lepiej widoczny z tyłu i boku.

Wytrzymałe aluminiowe podwozie

Bazę modelu tworzy aluminiowa płyta podwozia o grubości 3,5mm, do której przymocowane są wszystkie elementy napędu i zawieszeń. Sztywność płyty jest zwiększona plastikowymi wzmocnieniami.

Tylne zawieszenie z ekstra długim skokiem

Tylne zawieszenie składa się z kompaktowej jednostki, która zawieszona jest za pomocą 4 wahaczy do podwozia modelu. Dla ograniczenia nachyłu modelu tylne zawieszenie posiada skrętny stabilizator poprzeczny.

Niezależne zawieszenie przednich kół

Koła przedniej osi są niezależnie zawieszone i napędzane wałami z przedniego dyferencjału. Dolne i górne wahacze są w kształcie litery „A“, do których, przez kulowe czopy są przymocowane zwrotnice. Przednia i tylna piasta koła jest osadzona makietowymi tarczami hamulcowymi z czerwonymi zaciskami.

Łatwy dostęp do silnika

Przemyślany projekt podwozia umożliwia bardzo łatwy dostęp do silnika. Luz międzyzębowy ustawia się tylko zmianą mocowania silnika do aluminiowego łoża. Wymiana zębatki czy serwis dzięki temu jest systemowi jest bardzo proste.

Łatwy dostęp do akumulatora

Tak sam, jak w innych modelach Losi, akumulator jest dostępny z tylnej strony. Akumulator prosto się wsuwa do komory a konektor akumulatora (EC5 lub IC5) podłącza się do konektora zamocowanego do podwozia. Maksymalny rozmiar akumulatora wynosi 138.5 x 46 x 25 mm.

Zamknięte przekładnie ze stalowymi kołami zębatymi

Jednobiegowa przekładnia tak samo jak przedni, centralny i tylny dyferencjały są zamknięte przed wniknięciem prochu czy innych nieczystości. Lepkością oleju silikonowego można zmienić charakterystykę dyferencjału.

Przełożenie główne ma moduł 1. Na silniku fabrycznie zamontowana jest zębatka 15T. Zmianą zębatki można osiągnąć zwiększenie prędkości (więcej zębów) lub lepsze przyspieszenie (mniej zębów), dopasowuje się według charakteru toru.

Otwarty dyferencjał w tylnym zawieszeniu

Aby model był maksymalnie wszechstronny, również tylna os wyposażona jest w dyferencjał, który przenosi moment na każde koło oddzielnie. Model przez to bardzo ochoczo zakręca, nie dochodzi do nadmiernego zużycia opon na twardych nawierzchniach.

Regulowane amortyzatory olejowe

Olejowe amortyzatory z ekstra długim skokiem oraz nakrętką regulacyjną wydajnie ograniczają wibracje osi. Amortyzatory dodatkowo wyposażone są w gumowe dociski ograniczające uszkodzenie tłoczysk przy twardych upadkach.

Funkcjonalne koło rezerwowe

Uszkodziło się wam w czasie jazdy koło? W modelu RC auta Losi Ford Raptor Baja Rey wystarczy, dzięki w pełni funkcjonalnemu koło zapasowemu tylko przekręcić koło, to uszkodzone można naprawić później w domu.

Regulator trójfazowy SPEKTRUM™ FIRMA™ 130A SMART 2S-4S

Sterowanie modelu zapewnia nowoczesny regulator SPEKTRUM™ FIRMA™ 130A SMART z 32-bitowym mikrokontrolerem ARM Cortex M4, który potrafi odczytywać kompletną telemetrię i przenieść ją do odbiornika za pomocą zintegrowanego przewodu w nowym konektorze IC5. Dane są przenoszone przez protokół SRXL2. Informacje o typie, temperaturze i napięciu ogniw akumulatora regulator odczytuje bezpośrednio z akumulatora Smart. W czasie rzeczywistym jest do dyspozycji prąd, temperatura, całkowite napięcie akumulatora, napięcie poszczególnych ogniw akumulatora, temperatura akumulatora, pozostała pojemność i obroty silnika.

Elektronika jest kompletnie zalana w specjalnej masie, która chroni przed wniknięciem wilgoci* lub nieczystości do elektroniki. Regulator załącza się i ustawia przyciskami, które są pod gumową osłonką.

  • Regulator zawiera szybki i mocny 32bitowy procesor ARM M4
  • Regulator jest wodoodporny*
  • Ochrona nadprądowa, ochrona termiczna, failsafe
  • Automatyczne odłączenie LiPol przy niskim napięciu
  • Solidna plastikowa obudowa, aluminiowy radiator z wentylatorem
  • Ustawiany bardzo wydajny BEC
  • Bardzo trwałe konektory IC5™, kompatybilne z konektorami EC5™
Nadajnik RC Spektrum DX3 2.4GHz DSMR

Nowy nadajnik RC Spektrum DX3 ma 3 kanały i jest kompatybilny z systemem stabilizacji Spektrum AVC i telemetrią Spektrum Smart. Doskonały zasięg, super szybka odpowiedź i wysoka odporność na zakłócenia dzięki ekskluzywnej technologii Spektrum DSMR. Szybkie ustawienie potrzebnych parametrów.

  • Dzięki technologii Smart nadajnik wskazuje stan naładowania akumulatorów napędowych w modelu
  • Współpraca z systemem stabilizacji Spektrum AVC
  • Możliwość ustawienia rewersów, wielkości wychyleń i funkcji 3 kanału
  • Trymer kanału gazu i kierunku
  • Dzięki ograniczeniu gazu można dzieciom ograniczyć maksymalną prędkość modelu
  • Lekki i ergonomiczny
  • Kierownica z piankową obręczą dla wygodnego trzymania
Technologia Spektrum SMART

Model jest wyposażony w komponenty z technologią Spektrum Smart, która oferuje więcej informacji o modelu, prostszą obsługę i troskę o akumulatory. Wszystkie komponenty SMART, wraz z akumulatorem, są w stanie wzajemnie komunikować i przenosić telemetrię.

Zawarty w zestawie nadajnik DX3 wyświetla stan naładowania akumulatora w modelu.

Jako tuning można wyświetlać kompletną telemetrię (obroty, prędkość, temperatura i inne):

  • Uzupełnieniem modułu BT do nadajnika DX3 z zestawu, który umożliwia połączenie modelu z przejrzystą aplikacją graficzną Spektrum Dashboard w telefonie, czy tablecie.
  • Zastosowaniem uniwersalnego nadajnika Spektrum z wyświetlaczem, np. DX5C.
Technologia AVC (Active Vehicle Control)

Technologia AVC jest zaawansowaną technologią Spektrum od Horizon Hobby dla modeli aut RC. Ten system stabilizacji przynosi całkowicie nowy sposób sterowania aut RC. Technologia AVC wykorzystuje czujniki do jednoczesnej korekty sterowania i gazu. Wynikiem jest płynniejsza jazda, stabilne zachowanie na prostej i w zakręcie oraz bezpieczniejsze trzymanie się drogi. Oczywiście czułość sterowania może być zmieniana wraz z możliwością jego wyłączenia i pozostawienia wszystkiego w rękach kierowcy.

Kluczowe własności
  • Oficjalnie licencjonowane karoserie Ford z prawdziwymi naklejkami
  • Szczegółowo wykonana karoseria wraz z wnętrzem
  • Wydajny trójfazowy silnik Spektrum 550 3800obr/min/V
  • 4-punktowe zawieszenie tylnej osi z ekstra długim skokiem
  • Klasyczne niezależne zawieszenie przednich kół
  • Łatwy dostęp do silnika
  • Akumulator jest łatwo dostępny z tylnej strony podwozia
  • Zamknięte dyferencjały
  • Regulowane olejowe amortyzatory
  • Wodoodporna elektronika
  • Przednie i tylne dachowe oświetlenie LED dla doskonałych wrażeń podczas jazdy po zmroku
  • Aluminiowa sztywna płyta podwozia
  • Do karoserii zamocowane jest funkcjonalne koło rezerwowe
  • Serwo kierunku S614 15kg.cm
  • Pistoletowa aparatura RC Spektrum DX3
  • Odbiornik Spektrum SRS6200 ze stabilizacją AVC (Active Vehicle Control)
  • Regulator Spektrum Firma 130A Smart z obsługą telemetrii i konektorem IC5
Polecamy zakup:

Do uruchomienia potrzeba tylko pakiet 2 lub 3 ogniw LiPol (maksymalny rozmiar 138.5 x 46 x 25mm) oraz adekwatną ładowarkę.

Polecane akumulatory LiPol

Model można użytkować na 2 lub 3 ogniwach akumulatorów LiPol. Akumulator powinien być wyposażony w konektor EC5 lub IC5. Do zwykłego jeżdżenia i z punktu widzenia łoża pod akumulator polecamy akumulator z 2 ogniwami LiPol (7.4 V).

  • Akumulator LiPol Spektrum 7.4V 5000mAh z technologią Smart.

Akumulatory Spektrum z technologią Smart w obecnej chwili przedstawiają najnowocześniejszy i najbezpieczniejszy sposób obsługi i ładowania akumulatorów.

Polecane ładowarki dla akumulatorów konwencjonalnych i Smart
  • Ładowarka z zasilaczem sieciowym Spektrum S150 z jednym wyjściem 1x50W.
  • Ładowarka sieciowa Spektrum S1100 z jednym wyjściem 1x100W.
  • ładowarka sieciowa Spektrum S2100 z dwoma wyjsciami 2x100W.

Również potrzeba redukcję do ładowania IC5/IC3.

Akcesoria do normalnej pracy

Do normalnej eksploatacji samochodu RC Losi potrzebny jest klej do opon, klej do śrub, zestaw narzędzi i olej silikonowy do amortyzatorów. Z naszej oferty polecamy niedrogi zestaw narzędzi do samochodów RC lub wysokiej jakości Zestaw śrubokrętów imbus 1.5/2.0/2.5/3.0mm.

Klej do opon przykleja opony do felgi. Opona musi być zawsze mocno przyklejona do felgi na całym obwodzie! Jeśli opona nie będzie przyklejona na całym obwodzie, może pęknąć. Klej do opon ma specjalny skład, który jest w stanie łączyć takie materiały jak guma czy nylon, a jednocześnie po stwardnieniu jest elastyczny. Polecamy klej do opon Robitronic z naszej oferty - zobacz polecane akcesoria.

Od czasu do czasu konieczne jest dodanie oleju silikonowego do amortyzatorów modelu i wymiana oleju w mechanizmach różnicowych. Podczas normalnej pracy występuje tylko niewielki wyciek oleju silikonowego wzdłuż tłoczysk amortyzatora. Jeśli powierzchnia tłoczysk amortyzatora lub stan uszczelek jest w złym stanie, wyciek oleju może być duży. W takich przypadkach dostarczane są zestawy naprawcze lub pojedyncze części. Z naszej oferty olejów silikonowych polecamy oleje silikonowe TLR (Team Losi Racing), zobacz zalecane akcesoria.

Do rutynowej konserwacji wymagany jest klej do śrub. Śruby wkręcane w materiał metalowy (np. śruby w silniku, śruby ustalające w zębatce) należy zabezpieczyć przed poluzowaniem za pomocą tego kleju.

Prezentacja wideo
:

18 innych produktów w tej samej kategorii: