ARA4103V4T1
Nowy produkt
Model RC short course Arrma Senton 4x2 Boost Mega 2WD 1:10 RTR jest doskonałym wyborem dla początkujących rajdowców. Przemyślana konstrukcja modułowa z łatwą przebudową na napęd 4x4. Wersja bez akumulatora iładowarki.
3 Przedmiot Przedmioty
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Masa | 2360g |
Typ | Short Course |
Długość | 558mm |
Szerokość | 298mm |
Wysokość | 210mm |
Skala | 1:10 |
Rozstaw | 327mm |
Napęd | 2WD |
Silnik | Szczotkowy "550" |
Koła | dBoots® Fortress™ SC |
Zestaw zawiera kompletnie złożony model RC auta na zdalne sterowanie Arrma Senton 4x2 Boost 550 Mega 2WD 1:10 RTR z zainstalowanymi komponentami: Arrma silnik szczotkowy Mega 550 12T, jednostka sterująca Spektrum 2w1 reg. 40A, Spektrum serwo S650 5kg. Zestaw zawiera nadajnik Spektrum SLT2 2.4GHz.
Model RC auta Short Course Arrma Senton 4x2 Boost 550 Mega 2WD 1:10 RTR jest doskonałym wyborem dla początkujących rajdowców. Przemyślana konstrukcja modułowa podwozia dla łatwego dostępu do komponentów, amortyzatory wypełnione olejem z silikonowymi o-ringami, nadajnik Spektrum™ SLT2™.
Jeśli szukacie swojego pierwszego off-roadowego Short Course Truck, nie ma nic innego jak ARRMA® Senton 4X2 BOOST 550 MEGA Brushed 2WD. Wyróżnia się szybkością i wytrzymałością, a oparty na sprawdzonej platformie ARRMA 4X4 auto można przekształcić w 4WD za pomocą silnika bezszczotkowego i akumulatora 3S LiPol, gdy będziecie gotowi na więcej mocy. Jednak nawet bez tych ulepszeń, Senton™ 4X2 BOOST 550 MEGA 2WD może osiągnąć prędkość prawie 50km/h przy zastosowaniu opcjonalnego przełożenia. Dla trwałości w każdym terenie, zawiera solidne kompozytowe podwozie, łożyska kulkowe z gumowymi nakładkami. Senton™ 4X2 BOOST został zaprojektowany tak, aby wytrzymać obciążenia związane z pierwszymi próbami początkującego kierowcy.
Doskonała i pomysłowa modułowa konstrukcja podwozia opracowana przez inżynierów ARRMA, ułatwi dostęp do podzespołów. Oddzielnie wyjmowane moduły dla układu zasilania, elektroniki i elementów dyferencjału umożliwiają szybką i łatwą konserwację. Samoodpowietrzające się, wypełnione olejem amortyzatory z silikonowymi o-ringami wykorzystują sprawdzoną konstrukcję ułatwiającą konserwację. Wysokie osłony podwozia ograniczają przedostawanie się zanieczyszczeń do miski podwozia. Sztywne wieże amortyzatorów utrzymują przednią i tylną oś sprężyście na podwoziu i zapewniają ochronę podczas nierówności terenowych.
SENTON™ 4X2 BOOST 550 MEGA Brushed 2WD monster truck jest wyposażony w nadajnik Spektrum™ SLT2™ oraz odbiornik 2 w 1 z regulatorem 40A. Nadajnik jest ergonomicznie zaprojektowany do długiej, niemęczącej jazdy i posiada piankową kierownicę dla precyzyjnego sterowania palcami. Nowi kierowcy będą mogli ustawić limity przepustnicy na 50% lub 75%, dopóki nie będą gotowi uwolnić swojego pełnego potencjału prędkości. Masywne, wieloramienne, czarne koła z wentylowanymi oponami dBoots® Fortress™ SC zapewniają Senton™ 4X2 BOOST 550 MEGA Brushed 2WD skuteczną trakcję podczas jazdy w niemal każdym terenie - w tym w terenie, na ziemi, trawie, parkingach i asfalcie.
SENTON™ 4X2 BOOST jest przygotowany do pracy z silnikiem trójfazowym, więc z łatwością można zmienić go na super moc 3S LiPol, kiedy tylko będziecie gotowi na szybszą jazdę. Z zestawem przekładni 4X4 BOOST (sprzedawanym oddzielnie), można mieć dodatkową trakcję 4WD w zaledwie trzech krokach!
Arrma Senton™ 4X2 BOOST 550 MEGA Brushed 2WD w skali 1:10 posiada łatwo dostępny system modułowy ARRMA®. Oddzielne, łatwo zdejmowane moduły podwozia dla układu zasilania, elektroniki i elementów różnicowych umożliwiają szybką i łatwą rutynową konserwację.
Wysoka wydajność Short Course Truck Arrma Senton 4X2 BOOST jest podkreślona przez mocne kompozytowe podwozie, miękkie zawieszenie układu kierowniczego, sprzęgło cierne i łożyska kulkowe. Przedłużone brzegi wanny podwozia zapobiegające zabrudzeniom.
Z zestawem napędowym 4X4 BOOST (sprzedawany oddzielnie), Senton™ 4X2 BOOST 550 MEGA Brushed 2WD może być łatwo przekształcony w dodatkową trakcję 4WD w trzech prostych krokach.
Short Course Arrma Senton™ 4X2 BOOST 2WD 1:10 oparty jest na sprawdzonej platformie ARRMA 4X4. Oznacza to, że można łatwo zmienić dostarczony silnik 550 MEGA DC na silnik trójfazowy LiPol 3S, gdy będziemy gotowi na wysoką wydajność.
Masywne, wieloramienne, czarne koła MT z wentylowanymi, terenowymi oponami dBoots® Fortress™ SC zapewniają Senton™ 4X2 BOOST 2WD skuteczną trakcję podczas jazdy niemal wszędzie, od brudu i trawy po parkingi, powierzchnie utwardzone lub asfaltowe.
Dołączony nadajnik Spektrum™ SLT2™ jest doskonale wyważony dla długich, niemęczących przejażdżek i posiada piankową kierownicę dla precyzyjnego sterowania palcami. Nowi jeźdźcy mogą ustawić ograniczenia przepustnicy na 50% lub 75%, dopóki nie będą gotowi do osiągnięcia pełnego potencjału prędkości.
Do uruchomienia modelu należy uzupełnić akumulator i ładowarkę.
Do zwykłego jeżdżenia i dla dzieci polecamy zakup akumulatora NiMH 8.4V (wysoki). Dla lepszego przyśpieszenia i dłuższego czasu jazdy polecamy akumulator 2S LiPol z konektorem IC3 lub EC3.
Akumulatory Spektrum z technologią Smart w obecnej chwili przedstawiają najnowocześniejszy najbezpieczniejszy sposób obsługi i ładowania akumulatorów.
Akumulatory Smart G2 są jeszcze prostsze i bezpieczniejsze, dzięki wyeliminowaniu konektora balansera. Akumulatory G2 mają dodatkowo aż 3x szybsze automatyczne rozładowanie do trybu storage. Akumulatory Smart G2 można ładować tylko na ładowarkach Spektrum Smart i Smart G2.
Ładowarkami Spektrum Smart można ładować zarówno akumulatory Smart i Smart G2, jak i konwencjonalne akumulatory. Wcześniej sprzedawane ładowarki Smart, po dokonaniu aktualizacji, również obsługują Smart G2.
Kiedy już będziesz lepiej jeździł i będziesz czerpał z tego przyjemność, możesz rozbudować ten początkujący model 2WD do pełnego napędu 4WD, jak w droższych modelach. W celu wykonania upgrade wystarczy zainstalować zestaw tuningowy przekładni.
Do normalnej eksploatacji samochodu RC potrzebny jest klej do opon, klej do śrub, zestaw narzędzi i olej silikonowy do amortyzatorów. Z naszej oferty polecamy niedrogi zestaw narzędzi do samochodów RC.
Klej do opon przykleja opony do felgi. Opona musi być zawsze mocno przyklejona do felgi na całym obwodzie! Jeśli opona nie będzie przyklejona na całym obwodzie, może pęknąć. Klej do opon ma specjalny skład, który jest w stanie łączyć takie materiały jak guma czy nylon, a jednocześnie po stwardnieniu jest elastyczny. Polecamy klej do opon Robitronic z naszej oferty - zobacz polecane akcesoria.
Od czasu do czasu konieczne jest dodanie oleju silikonowego do amortyzatorów modelu i wymiana oleju w mechanizmach różnicowych. Podczas normalnej pracy występuje tylko niewielki wyciek oleju silikonowego wzdłuż tłoczysk amortyzatora. Jeśli powierzchnia tłoczysk amortyzatora lub stan uszczelek jest w złym stanie, wyciek oleju może być duży. W takich przypadkach dostarczane są zestawy naprawcze lub pojedyncze części. Z naszej oferty olejów silikonowych polecamy oleje silikonowe TLR (Team Losi Racing), zobacz zalecane akcesoria.
Do rutynowej konserwacji wymagany jest klej do śrub. Śruby wkręcane w materiał metalowy (np. śruby w silniku, śruby ustalające w zębatce) należy zabezpieczyć przed poluzowaniem za pomocą tego kleju.
Opakowania ochronne mają na celu zmniejszenie ryzyka związanego z transportem i ładowaniem akumulatorów. Akumulatory LiPol mogą, przy zachowaniu niewielkich wymiarów i niewielkiej wagi, zapewniać wysokie prądy rozładowania i mieć dużą pojemność na długi czas jazdy. Akumulator LiPol jest narażony głównie na uszkodzenia mechaniczne.
0,00 zł
1 279,99 zł
0,00 zł
2 799,99 zł
1 749,99 zł
1 749,99 zł
1 719,99 zł
1 719,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
1 089,99 zł
1 089,99 zł
1 349,99 zł
969,99 zł
0,00 zł
939,99 zł
1 349,99 zł