ARA3505T1
Nowy produkt
Model samochodu RC Arrma Vorteks 223S BLX w skali 1:10, z napędem 2WD, mocnym silnikiem trójfazowym i prędkością do 80 km/h. Niezależne zawieszenie, amortyzatory olejowe, jednostka sterująca Spektrum 45A SLT 2-3S LiPo, elektroniczna stabilizacja DSC.
3 Przedmiot Przedmioty
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Masa | 2500g |
Typ | Truggy |
Długość | 456mm |
Szerokość | 325mm |
Wysokość | 170mm |
Skala | 1:10 |
Rozstaw | 286mm |
Prześwit podwozia | 40mm |
Napęd | 2WD |
Silnik | Trójfazowy 4000kv |
Podwozie | Nylonowy kompozyt |
Szybkość | Do 80 km/h (3S LiPol), 56km/h (2S LiPol) |
Kategoria | Hobby |
Typ zestawu | RTR |
Rodzaj napędu | Elektro |
Komora akumulatora | 140 x 50 x 35 mm |
Przednie koła | 2.8" MT, opona 4.53" (115m) dBoots Dirtrunner ST, piasta 14mm |
Tylne koła | 2.8" MT, opona 4.53" (115m) dBoots Katar, piasta 14mm |
Olej w amortyzatorach | P: 500, T:500 cSt |
Olej w dyferencjałach | Smar |
Czas jazdy (przybliżony) | 15 - 20 minut z akumulatorem LiPol 5000mAh |
Zestaw zawiera zmontowany model samochodu RC Arrma Vorteks 223S BLX DSC 2WD 1:10 RTR z zainstalowanymi komponentami: Silnik trójfazowy Spektrum Firma 4000 Kv, jednostka sterująca Spektrum SLT 2v1 reg. 45A DSC, serwo Spektrum S681. Nadajnik Spektrum SLT2 2,4 GHz, 4 baterie AA do nadajnika, śrubokręty imbusowe, klucz wielofunkcyjny, podkładki do amortyzatorów, zworka. Instrukcja EN, DE, FR.
Model RC samochodu Arrma Vorteks 223S BLX typu truggy z napędem 2WD, niezależnym zawieszeniem, olejowymi amortyzatorami i wydajnym napędem trójfazowym osiąga prędkość do 80 km/h. Wszystko to w przystępnej cenie jak na tak wydajny model. Wytrzymałość, wydajność BLX i precyzyjne wykonanie są cechami charakterystycznymi marki Arrma, a wszystkie ważne właściwości zostały zachowane również w tym modelu. W zestawie znajduje się ekskluzywna stabilizacja jazdy DSC. Samochód RC jest przeznaczony dla dzieci, dorosłych, początkujących i doświadczonych kierowców, którzy otrzymają gotowy, wytrzymały i szybki model.
Dzięki temu, że napęd zmienny jest przystosowany do akumulatorów 2-3S LiPol, można na początku jeździć z akumulatorem 2S LiPol (sprzedawanym oddzielnie) z prędkością do 56 km/h, a gdy umiejętności kierowcy się poprawią, do modelu można podłączyć akumulator 3S LiPol (sprzedawany oddzielnie) i zwiększyć moc i prędkość do ekstremalnych 80km/h. W jednostce sterującej znajduje się specjalna funkcja elektronicznej stabilizacji jazdy DSC, która automatycznie koryguje kierowanie, zapewniając płynną jazdę podczas poślizgu, łatwiejsze kierowanie przy wyższych prędkościach i na mniej przyczepnych nawierzchniach. Stabilizacja DSC ma 4 tryby, w tym możliwość wyłączenia. Dodatkową funkcją jest możliwość ograniczenia mocy silnika do 75% lub 50%, dzięki czemu model jest odpowiedni również dla całkowicie początkujących użytkowników.
Vorteks ma klasyczną konstrukcję popularnych modeli typu truggy, co pozwala mu pędzić niemal w każdym środowisku – w terenie, na trawie, parkingach, a nawet na asfalcie. Jego szeroki rozstaw kół poprawia sterowność przy dużych prędkościach. Kompozytowe podwozie wytrzymuje nawet mocne uderzenia. Zastosowane metalowe przekładnie są wystarczająco wytrzymałe dla napędu trójfazowego. Maksymalną przyczepność zapewniają sprawdzone opony dBoots Dirtrunner z przodu i dBoots Katar z tyłu. Nadajnik Spektrum SLT zapewnia bezpieczną pracę bez awarii, a bezproblemową jazdę gwarantują wodoodporne* komponenty - regulator z odbiornikiem Spektrum 2-w-1 45A i serwo skrętu Spektrum S681 o wysokim momencie obrotowym.
Arrma Vorteks to wszechstronny model, który może rozwijać się wraz z doskonaleniem umiejętności kierowcy. Na początek można korzystać z modelu z akumulatorem 2S LiPol i ograniczyć moc gazu do 50%. Później można zwiększyć moc gazu do 75% i 100%, a nawet podłączyć do modelu akumulator 3S LiPol i osiągnąć prędkość do 80 km/h.
Ekskluzywną funkcją, szczególnie dla nowych kierowców, jest dynamiczna stabilizacja jazdy zawarta w jednostce sterującej Spektrum. Za pomocą zintegrowanych czujników koryguje ona kierowanie, ułatwiając prowadzenie pojazdu. Intensywność stabilizacji można wygodnie zmieniać za pomocą nadajnika w czterech trybach, od wyłączonej do wysokiego poziomu wspomagania.
2-kanałowy nadajnik Spektrum SLT2 ma idealny rozmiar dla wszystkich kierowców. Pomaga nauczyć się bezpiecznie sterować modelem, ograniczając jego maksymalną prędkość do 50% lub 75%, dopóki użytkownik nie będzie gotowy na pełną moc. W zestawie znajdują się 4 baterie AA do nadajnika.
Przekładnia z bogato zwymiarowanym metalowym uzębieniem zawiera mechanizm różnicowy, który rozdziela moc silnika na tylne koła. Przekładnia jest odpowiednio zwymiarowana i dobrze zabezpieczona przed wnikaniem zanieczyszczeń.
Nie ma powodu do obaw nawet w wilgotnych warunkach. Elektronika Spektrum zawierająca jednostkę sterującą i serwo S681 z metalowymi przekładniami jest wodoodporna*.
Komora na akumulator z dolnej części podwozia umożliwia szybką i łatwą wymianę akumulatora bez konieczności zdejmowania karoserii.
Model posiada solidne i wytrzymałe kompozytowe podwozie o wąskiej, lekkiej i funkcjonalnej konstrukcji, która zatrzymuje mniej zanieczyszczeń. Podwozie nadaje się również do jazdy w terenie i zapewnia dobry prześwit, umożliwiający pokonywanie nierówności.
Niezależne zawieszenie i amortyzatory wypełnione olejem płynnie amortyzują nierówności. Jeśli jazda prowadzi po trudniejszym terenie, można zwiększyć prześwit za pomocą podkładek pod sprężyny.
Do uruchomienia modelu potrzeba 4x baterie AA do nadajnika, akumulator napędowy oraz adekwatną ładowarkę akumulatorów napędowych.
Model może być zasilany z 2 do 3 ogniwowych akumulatorów LiPol lub 7-ogniwowych akumulatorów NiMH. Akumulator powinien być wyposażony w złącze EC5 lub IC5. Do normalnej jazdy polecamy 2-ogniwowy akumulator LiPo (7,4 V).
Akumulatory Spektrum z technologią Smart to obecnie najnowocześniejszy i najbezpieczniejszy sposób konserwacji i ładowania akumulatorów.
Akumulatory NiMH nie wymagają precyzyjnej obsługi i dlatego są odpowiednie, jeśli model samochodu RC jest obsługiwany przez dzieci (akumulatory NiMH nie ulegają zniszczeniu w wyniku całkowitego rozładowania). Jednak akumulatory NiMH mają mniejszą pojemność, więc czas jazdy będzie nieco krótszy.
Jeśli zdecydujesz się na zastosowanie w modelu Arrma nowoczesnych akumulatorów Smart LiPol, to polecamy poniższą ładowarkę:
Również potrzebna będzie redukcja do ładowania IC5/IC3.
Decydując się na eksploatację modelu na konwencjonalnych akumulatorach LiPo i NiMH, polecamy uniwersalne ładowarki o mocy co najmniej 50 W.
Do podłączenia akumulatora do ładowarki potrzebny jest kabel ładowania z banankami i konektorem EC5.
Do normalnej eksploatacji samochodu RC potrzebny jest klej do opon, klej do śrub, zestaw narzędzi i olej silikonowy do amortyzatorów. Z naszej oferty polecamy niedrogi zestaw narzędzi do samochodów RC.
Klej do opon przykleja opony do felgi. Opona musi być zawsze mocno przyklejona do felgi na całym obwodzie! Jeśli opona nie będzie przyklejona na całym obwodzie, może pęknąć. Klej do opon ma specjalny skład, który jest w stanie łączyć takie materiały jak guma czy nylon, a jednocześnie po stwardnieniu jest elastyczny. Polecamy klej do opon Robitronic z naszej oferty - zobacz polecane akcesoria.
Od czasu do czasu konieczne jest dodanie oleju silikonowego do amortyzatorów modelu i wymiana oleju w mechanizmach różnicowych. Podczas normalnej pracy występuje tylko niewielki wyciek oleju silikonowego wzdłuż tłoczysk amortyzatora. Jeśli powierzchnia tłoczysk amortyzatora lub stan uszczelek jest w złym stanie, wyciek oleju może być duży. W takich przypadkach dostarczane są zestawy naprawcze lub pojedyncze części. Z naszej oferty olejów silikonowych polecamy oleje silikonowe TLR (Team Losi Racing), zobacz zalecane akcesoria.
Do rutynowej konserwacji wymagany jest klej do śrub. Śruby wkręcane w materiał metalowy (np. śruby w silniku, śruby ustalające w zębatce) należy zabezpieczyć przed poluzowaniem za pomocą tego kleju.
Opakowania ochronne mają na celu zmniejszenie ryzyka związanego z transportem i ładowaniem akumulatorów. Akumulatory LiPol mogą, przy zachowaniu niewielkich wymiarów i niewielkiej wagi, zapewniać wysokie prądy rozładowania i mieć dużą pojemność na długi czas jazdy. Akumulator LiPol jest narażony głównie na uszkodzenia mechaniczne.
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
1 769,99 zł
1 289,99 zł
1 769,99 zł
1 499,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
2 549,99 zł
2 549,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
1 189,99 zł
1 189,99 zł
959,99 zł
1 799,99 zł
1 799,99 zł
1 799,99 zł
1 399,99 zł