EFL1450
Nowy produkt
Jeden z najpopularniejszych samolotów turystycznych Cessna 150 jako model RC o rozpiętości 2,1m na zdalne sterowanie. Ma zainstalowany trójfazowy napęd, serwa, odbiornik Spektrum AS3X z opcjonalnym systemem SAFE oraz oświetleniem. Przednia sterowana goleń z amortyzacją, podwozie z osłonami kół, działające klapy i szereg makietowych dodatków.
Ten produkt nie występuje już w magazynie
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Długość | 1570mm |
Regulator | 60A Switch Mode BEC |
Rozpiętość | 2125mm |
Masa do lotu | 4000-4500g |
Elektro pohon | Trójfazowy 50BL 525Kv |
Śmigło | 15x7E |
Powierzchnia nośna | 68dm² |
Obciążenie powierzchni | 63g/dm² |
Serwa | 4 szt 26g MG, 2szt 13g mikro MG |
Konstrukcja | Carbon-Z® |
Jeden z najpopularniejszych samolotów turystycznych Cessna 150 jako model RC o rozpiętości 2,1m na zdalne sterowanie. Ma zainstalowany trójfazowy napęd, serwa, odbiornik Spektrum AS3X z opcjonalnym systemem SAFE oraz oświetleniem. Przednia sterowana goleń z amortyzacją, podwozie z osłonami kół, działające klapy i szereg makietowych dodatków.
Prototyp Cessny 150 po raz pierwszy wystartował 12 września 1957. Nowością było zastosowanie trójkołowego podwozia oraz wydajniejszych klap Fowlera. Produkowany był w fabryce Cessna Aircraft Wichita, Kansas, potem na licencji we Francji. Posiadała silniki Continental, francuskie Rolls Royce, produkcja wynosiła, w wielu różnych wersjach tysiące sztuk. Masowa popularność samolotu została osiągnięta dzięki doskonałym własnościom do nauki pilotażu samolotów sportowych, do latania turystycznego oraz również do wykorzystania w wielu krajach do celów wojskowych.
Model jest wykonany w technologii Carbon-Z, co stanowi solidną piankę w połączeniu ze wzmocnieniami węglowymi. Efektem jest bardzo sztywna i lekka konstrukcja. Model Cessna 150 jest niezwykle wszechstronny, można go wykorzystać jako model rekreacyjny lub wykorzystać jego zdolności akrobacyjne. Można go uzupełnić opcjonalnymi dodatkami, jak np. pływaki (EFLA5600 + EFLA5605) i latać nad powierzchnią wody jako hydroplan. Montaż modelu jest łatwy dzięki zastosowanemu systemowi połączeń śrubowych. Statecznik poziomy jet dzielony i nasuwa się na rurkę węglową, skrzydło jest dzielone, skrzydło nasuwa się na łącznik i przymocuje makietowe wsporniki za pomocą śrub i czopów z zawleczkami. Przy montażu skrzydła zastosowano system "Hands-Free Servo Connection", który zapewnia przy nasunięciu skrzydła do kadłuba podłączenie wszystkich potrzebnych konektorów serw lotek, klap i oświetlenia. Nie trzeba już szukać odpowiednich kabli z konektorami, wszystko jest gotowe po nasunięciu skrzydła. Model posiada działające klapy, które wyraźnie skracają drogę potrzebną do startu i lądowania.
Carbon-Z Cessna 150 ma zainstalowany kompletny napęd i elektronikę, która składa się z silnika trójfazowego 50BL 525kv z regulatorem 60A Switch Mode BEC, 4 szt 26g mini serw z metalową przekładnią i 2 szt mikro serw z metalową przekładnią. Zastosowane śmigło to 15 x 7 Electric, kołpak 62mm. Model w wersji BNF ma zainstalowany 6-kanałowy odbiornik Spektrum™ AR636A, AS3X® SAFE Sport.
Zaletą jest zastosowanie technologii 3-osiowej stabilizacji AS3X oraz możliwość aktywacji inteligentnej technologii SAFE™ (Sensor Assisted Flight Envelope), która maksymalnie zwiększa bezpieczeństwo lotu i zapewnia spokojny lot. Jednocześnie zachowuje pełną sterowność modelu tak, że pilot ma poczucie maksymalnego bezpieczeństwa. Elektronika odbiornika modelu jest wyposażona w elektroniczną stabilizację AS3X, która oferuje najwyższy stopień precyzji i stabilizacji w czasie lotu. Chodzi o całkiem nowe doświadczenie z lotu, a to dzięki najnowszej technologii, która potrafi prowadzić model jak po sznurku. Mikroprocesor na podstawie informacji z żyroskopu ciągle utrzymuje położenie samolotu za pomocą lotek, steru kierunku i wysokości w stałym położeniu do czasu, aż za pomocą nadajnika dacie rozkaz do zmiany pozycji modelu. Jeśli jesteście nowym pilotem lub chcecie mieć większy poziom bezpieczeństwa, a zarazem zapoznajecie się z modelem, możecie załączyć opcjonalną technologię SAFE, która jest wbudowana w odbiorniku. Nie wymaga to żadnego programowania. Po prostu wystarczy zmienić ustawienie w czasie parowania modelu, zgodnie z zaleceniami w instrukcji. Funkcja SAFE zapewni ograniczenie nachyleń modelu w locie i zabezpieczy skrajne limity wychyleń.
Jeśli jesteście miłośnikami hydroplanów, możecie model Cessna 150 wyposażyć w opcjonalny zestaw pływaków EFLA5600 oraz drutowy uchwyt pływaków EFLA5605, instalacja jest prosta i można ja wykonać w przeciągu kilku minut.
6+ kanałowy nadajnik RC Spektrum DSM2®/DSMX® 2.4GHz z możliwością programowania podwójnych wychyleń i expo, akumulator LiPol 4-6S 4000-7000mAh, ładowarka LiPol.
1 449,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
2 749,99 zł
1 529,99 zł
1 399,99 zł
2 749,99 zł
1 194,99 zł
0,00 zł
449,99 zł
2 599,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
379,99 zł
819,99 zł
1 589,99 zł
1 449,99 zł
0,00 zł
919,99 zł
0,00 zł
919,99 zł
2 199,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
2 019,99 zł
919,99 zł