Cessna 150 2.1m Carbon-Z BNF Basic

EFL1450

Nowy produkt

Jeden z najpopularniejszych samolotów turystycznych Cessna 150 jako model RC o rozpiętości 2,1m na zdalne sterowanie. Ma zainstalowany trójfazowy napęd, serwa, odbiornik Spektrum AS3X z opcjonalnym systemem SAFE oraz oświetleniem. Przednia sterowana goleń z amortyzacją, podwozie z osłonami kół, działające klapy i szereg makietowych dodatków.

Więcej szczegółów

2 199,99 zł brutto

Dodaj do listy życzeń

Opis

Długość 1570mm
Regulator 60A Switch Mode BEC
Rozpiętość 2125mm
Masa do lotu 4000-4500g
Elektro pohon Trójfazowy 50BL 525Kv
Śmigło 15x7E
Powierzchnia nośna 68dm²
Obciążenie powierzchni 63g/dm²
Serwa 4 szt 26g MG, 2szt 13g mikro MG
Konstrukcja Carbon-Z®

Więcej informacji

Charakterystyka:

Jeden z najpopularniejszych samolotów turystycznych Cessna 150 jako model RC o rozpiętości 2,1m na zdalne sterowanie. Ma zainstalowany trójfazowy napęd, serwa, odbiornik Spektrum AS3X z opcjonalnym systemem SAFE oraz oświetleniem. Przednia sterowana goleń z amortyzacją, podwozie z osłonami kół, działające klapy i szereg makietowych dodatków.

Z historii samolotu

Prototyp Cessny 150 po raz pierwszy wystartował 12 września 1957. Nowością było zastosowanie trójkołowego podwozia oraz wydajniejszych klap Fowlera. Produkowany był w fabryce Cessna Aircraft Wichita, Kansas, potem na licencji we Francji. Posiadała silniki Continental, francuskie Rolls Royce, produkcja wynosiła, w wielu różnych wersjach tysiące sztuk. Masowa popularność samolotu została osiągnięta dzięki doskonałym własnościom do nauki pilotażu samolotów sportowych, do latania turystycznego oraz również do wykorzystania w wielu krajach do celów wojskowych.

Konstrukcja

Model jest wykonany w technologii Carbon-Z, co stanowi solidną piankę w połączeniu ze wzmocnieniami węglowymi. Efektem jest bardzo sztywna i lekka konstrukcja. Model Cessna 150 jest niezwykle wszechstronny, można go wykorzystać jako model rekreacyjny lub wykorzystać jego zdolności akrobacyjne. Można go uzupełnić opcjonalnymi dodatkami, jak np. pływaki (EFLA5600 + EFLA5605) i latać nad powierzchnią wody jako hydroplan. Montaż modelu jest łatwy dzięki zastosowanemu systemowi połączeń śrubowych. Statecznik poziomy jet dzielony i nasuwa się na rurkę węglową, skrzydło jest dzielone, skrzydło nasuwa się na łącznik i przymocuje makietowe wsporniki za pomocą śrub i czopów z zawleczkami. Przy montażu skrzydła zastosowano system "Hands-Free Servo Connection", który zapewnia przy nasunięciu skrzydła do kadłuba podłączenie wszystkich potrzebnych konektorów serw lotek, klap i oświetlenia. Nie trzeba już szukać odpowiednich kabli z konektorami, wszystko jest gotowe po nasunięciu skrzydła. Model posiada działające klapy, które wyraźnie skracają drogę potrzebną do startu i lądowania.

Wyposażenie

Carbon-Z Cessna 150 ma zainstalowany kompletny napęd i elektronikę, która składa się z silnika trójfazowego 50BL 525kv z regulatorem 60A Switch Mode BEC, 4 szt 26g mini serw z metalową przekładnią i 2 szt mikro serw z metalową przekładnią. Zastosowane śmigło to 15 x 7 Electric, kołpak 62mm. Model w wersji BNF ma zainstalowany 6-kanałowy odbiornik Spektrum™ AR636A, AS3X® SAFE Sport.

Technologia AS3X i SAFE

Zaletą jest zastosowanie technologii 3-osiowej stabilizacji AS3X oraz możliwość aktywacji inteligentnej technologii SAFE™ (Sensor Assisted Flight Envelope), która maksymalnie zwiększa bezpieczeństwo lotu i zapewnia spokojny lot. Jednocześnie zachowuje pełną sterowność modelu tak, że pilot ma poczucie maksymalnego bezpieczeństwa. Elektronika odbiornika modelu jest wyposażona w elektroniczną stabilizację AS3X, która oferuje najwyższy stopień precyzji i stabilizacji w czasie lotu. Chodzi o całkiem nowe doświadczenie z lotu, a to dzięki najnowszej technologii, która potrafi prowadzić model jak po sznurku. Mikroprocesor na podstawie informacji z żyroskopu ciągle utrzymuje położenie samolotu za pomocą lotek, steru kierunku i wysokości w stałym położeniu do czasu, aż za pomocą nadajnika dacie rozkaz do zmiany pozycji modelu. Jeśli jesteście nowym pilotem lub chcecie mieć większy poziom bezpieczeństwa, a zarazem zapoznajecie się z modelem, możecie załączyć opcjonalną technologię SAFE, która jest wbudowana w odbiorniku. Nie wymaga to żadnego programowania. Po prostu wystarczy zmienić ustawienie w czasie parowania modelu, zgodnie z zaleceniami w instrukcji. Funkcja SAFE zapewni ograniczenie nachyleń modelu w locie i zabezpieczy skrajne limity wychyleń.

Przy wyborze SAFE aktywuje się:
  • Limit nachylenia oraz wznoszenia i opadania: uniemożliwi nadmierne wznoszenie i przeciągnięcie na przykład podczas startu lub zbyt duże nachylenie w zakręcie
  • Automatyczne wyrównanie: skrzydła natychmiast wrócą do położenia poziomego po zwolnieniu drążków do neutrum
Opcjonalny zestaw pływaków

Jeśli jesteście miłośnikami hydroplanów, możecie model Cessna 150 wyposażyć w opcjonalny zestaw pływaków EFLA5600 oraz drutowy uchwyt pływaków EFLA5605, instalacja jest prosta i można ja wykonać w przeciągu kilku minut.

  • Duży sportowy model popularnego samolotu Cesna 150
  • Szeroki możliwości lotne
  • Wyposażone w światła LED, klapy, aerodynamiczne osłony kół
  • Łatwy montaż w terenie
  • Innowacyjne połączenie Serwo systemem hands-free
  • Dwudzielne skrzydło dla ułatwienia transportu
  • Odbiornik AS3X® z opcjonalną technologią SAFE Select
  • Mocny trójfazowy silnik z 60A regulatorem
  • Duża pokrywa na kadłubie dla ułatwienia dostępu do akumulatorów LiPol
  • Pomysłowe ubarwienie Aerobat
  • Sztywne podwozie z amortyzowaną przednią golenią
  • Możliwość uzupełnienia opcjonalnym zestawem z pływakami
Polecamy zakup:

6+ kanałowy nadajnik RC Spektrum DSM2®/DSMX® 2.4GHz z możliwością programowania podwójnych wychyleń i expo, akumulator LiPol 4-6S 4000-7000mAh, ładowarka LiPol.

Prezentacja wideo
:

30 innych produktów w tej samej kategorii: