EFL30075
Nowy produkt
DHC-6 Twin Otter produkowała firma de Havilland w Kanadzie od roku 1965. Model RC od E-flite o rozpiętości 1,2m jest wyśmienitą repliką z dwoma silnikami z przeciwbieżnymi śmigłami, 3-kołowym podwoziem, klapami i oświetleniem LED. Dodatkowo zawiera pływaki do startu z wody! Gotowe ubarwienie.
Ten produkt nie występuje już w magazynie
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
W zestawie znajdują się gotowe elementy modelu DHC-6 Twin Otter z zainstalowanymi komponentami: 2 szt E-flite silnik trójfazowy 2210-1350, 2 szt E-flite regulator 20A Twin Otter, 6 szt Spektrum serwo A3030R revers, oświetlenie LED i kompletne okablowanie. W zestawie znajduje się również kompletny zestaw pływaków, dwa przeciwbieżne śmigła z kołpakami, kompletne podwozie.
Samolot DHC-6 Twin Otter produkowała firma de Havilland w Kanadzie od roku 1965. Został zaprojektowany jako wytrzymały w własnościami STOL (krótki start i lądowanie), transportował pasażerów i ładunki w trudnych warunkach, jak Antarktyda lub północno-afrykańska pustynia. Model RC od E-flite o rozpiętości 1,2m jest wyśmienitą repliką z dwoma przeciwbieżnymi silnikami, 3-kołowym podwoziem, klapami i oświetleniem LED. Zestaw dodatkowo zawiera pływaki do startu z wody! Model ma gotowe ubarwienie, szereg makietowych dodatków.
Kanadyjska firma de Havilland produkowała DHC-6 Twin Otter od roku 1965 aż do roku 1988. Wyprodukowano łącznie 844 maszyn. Firma Viking Air Limited następnie w roku 2005 wykupiła certyfikaty typu na wszystkie niewyprodukowane samoloty Havilland a dwa lata później ogłosiła program produkcyjny Viking Series 400 Twin Otter. W połowie 2015 roku forma Viking dostarczyła 75 szt nowych samolotów i znów produkuje Twin Otter jako udane samoloty transportowe, prawie 500 wcześniejszych samolotów nadal pozostaje w eksploatacji.
Model RC od firmy E-flite oferuje doskonałą replikę tej atrakcyjnej dwusilnikowej maszyny transportowej. Produkowany jest z Elaporu w formach, model ma gotowe ubarwienie. Konstrukcja posiada odpowiednie wzmocnienia, skrzydło z półsymetrycznym profilem jest jednoczęściowe, mocuje się jedną centralną śrubą do kadłuba. Gondole są, dla większej sztywności podparte wspornikami do głównego podwozia. Montaż nie zabierze więcej niż naładowanie akumulatora napędowego. Akumulatory nie znajdują się w zestawie.
Model Twin Otter jest kompletnie wyposażony w elektronikę i napęd. Zainstalowano 6 szt serw, sterowany jest ster kierunku, wysokości, lotek, klapy, przednia goleń i gaz. W gondolach skrzydła zainstalowane są trójfazowe silniki z regulatorami, zasilane są tylko jednym pakietem akumulatorów LiPol 2200mAh - 3200mAh 3S. Akumulator nie znajduje się w zestawie.
W gondolach skrzydła są zainstalowane trójfazowe silniki z przeciwbieżnymi śmigłami i dzięki temu wyeliminowany został moment reakcji. Kompletna jednostka napędowa zasilana jest jednym pakietem akumulatorów LiPol, który jest umieszczony pod pokrywą w kadłubie. Można zastosować zarówno pakiet 3 lub 4 ogniw LiPol.
Model Twin Otter jest standardowo wyposażony w 3 kołowe podwozie ze sterowaną przednią golenią. Z tym podwoziem można łatwo startować i lądować na utwardzonych bądź trawiastych powierzchniach. Oczywiście jeśli pilot chce sprawdzić inny sposób startu oraz lądowania i latać nad powierzchnią wody, jego wołania zostały wysłuchane i może natychmiast z modelu uczynić hydroplan. Dzięki pływakom, które są zawarte w zestawie, można w krótkiej chwili je zamontować na model i wypłynąć na wodę.
Realistyczne światła lądowania i nawigacyjne LED są już zainstalowane na modelu i zasilane z akumulatora napędowego LiPol. Funkcjonalne klapy są bardzo przydatne w czasie startu i lądowania, wyraźnie obniża prędkość lotu a start będzie krótszy, tak samo, jak długość dobiegu podczas lądowania.
Technologia produkcji modelu z precyzyjnych formach z materiału Elapor jest absolutnie sprawdzony i efektem są precyzyjne kopie z gładką powierzchnią z detalami i wykończeniem powierzchni. Dodatkowo dzięki precyzyjnej produkcji również doskonale latają, a w przypadku kolizji są łatwe w naprawie. Dzięki cyfrowemu opracowaniu materiałów i wykonaniu form na CNC, model jest dokładną repliką prawdziwego samolotu.
Montaż pływaków spoczywa na instalacji drutowej konstrukcji pod pływaki, zdjęciu przedniej goleni i montażu pływaków do kadłuba z podłączeniem cięgna steru. Po montażu pływaków należy skontrolować położenie środka ciężkości, z reguły należy przesunąć akumulator całkowicie do przodu.
DHC-6 Twin Otter ma wielkość, która wejdzie w całości do wnętrza większości samochodów osobowych. Jeśli potrzebny będzie demontaż, jest to bardzo proste. Skrzydło jest mocowane jedną centralną śrubą, którą można dokręcić lub poluzować ręcznie. Wsporniki gondol są mocowane w uchwytach bez śrub, więc do montażu czy demontażu skrzydła nie potrzeba narzędzi.
Do uruchomienia potrzeba uzupełnić 6+ kanałową aparaturę RC, akumulator LiPol 3S 11.1V 2200–3200mAh z konektorem EC3™ lub IC3™ oraz kompatybilną ładowarkę.
Do sparowania modeli w wersjach PNP, polecamy nowoczesne programowalne aparatury RC SPEKTRUM:
Do zasilania modelu polecamy akumulator napędowy LiPol z 3 ogniwami (11.1 V).
Akumulatory Spektrum z technologią Smart to obecnie najnowocześniejszy i najbezpieczniejszy sposób konserwacji i ładowania akumulatorów.
Jeśli w modelach samolotów lub śmigłowców RC będą używane nowoczesne akumulatory Smart LiPol, lub akumulatory innych producentów, to polecamy niniejsze ładowarki:
Do dyspozycji jest redukcja do ładowania IC5/IC3 Spektrum kabel konwersji IC5 urządzenie - IC3 akumulator 10cm 10AWG.
Podczas użytkowania konwencjonalnych akumulatorów LiPol, polecamy stosowanie uniwersalnej ładowarki o mocy minimalnie 50W.
Ładowarka Dynamite Prophet Sport z dwoma wyjściami 50W
Do zwykłej eksploatacji modeli latających RC potrzeba odpowiednie kleje, zestaw narzędzi oraz opakowanie do przechowywania akumulatorów LiPol. Z naszego asortymentu polecamy wysokiej jakości zestaw śrubokrętów imbusowych 1.5/2.0/2.5/3.0mm i Modelcraft śruboręty krzyżakowe (zestaw 6szt). Do montażu przyda się jeszcze Modelcraft mini kleszcze w pokrowcu (zestaw) a do cięcia Modelcraft nóż do cięcia z podkładką A6.
Opakowania ochronne mają na celu zmniejszenie ryzyka związanego z transportem i ładowaniem akumulatorów. Akumulatory LiPol mogą, przy zachowaniu niewielkich wymiarów i niewielkiej wagi, zapewniać wysokie prądy rozładowania i mieć dużą pojemność na długi czas jazdy. Akumulator LiPol jest narażony głównie na uszkodzenia mechaniczne.
1 619,99 zł
1 449,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
2 749,99 zł
1 529,99 zł
1 399,99 zł
2 749,99 zł
1 194,99 zł
0,00 zł
449,99 zł
2 599,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
379,99 zł
819,99 zł
1 589,99 zł
1 449,99 zł
0,00 zł
919,99 zł
0,00 zł
919,99 zł
2 199,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
2 019,99 zł
919,99 zł