E-flite Twin Otter PNP

EFL30075

Nowy produkt

DHC-6 Twin Otter produkowała firma de Havilland w Kanadzie od roku 1965. Model RC od E-flite o rozpiętości 1,2m jest wyśmienitą repliką z dwoma silnikami z przeciwbieżnymi śmigłami, 3-kołowym podwoziem, klapami i oświetleniem LED. Dodatkowo zawiera pływaki do startu z wody! Gotowe ubarwienie.

Więcej szczegółów

0,00 zł brutto

Dodaj do listy życzeń

Opis

Długość 933mm
Regulator 2x trójfazowy 20A
Rozpiętość 1200mm
Masa do lotu 1049-1118g
Elektro pohon 2x trójfazowy 2210/1350
Powierzchnia nośna 17dm²
Obciążenie powierzchni 61,8-65,8 g/dm²
Serwa 6x Sub-Micro 9g

Więcej informacji

Zawartość zestawu:

W zestawie znajdują się gotowe elementy modelu DHC-6 Twin Otter z zainstalowanymi komponentami: 2 szt E-flite silnik trójfazowy 2210-1350, 2 szt E-flite regulator 20A Twin Otter, 6 szt Spektrum serwo A3030R revers, oświetlenie LED i kompletne okablowanie. W zestawie znajduje się również kompletny zestaw pływaków, dwa przeciwbieżne śmigła z kołpakami, kompletne podwozie.

Charakterystyka:

Samolot DHC-6 Twin Otter produkowała firma de Havilland w Kanadzie od roku 1965. Został zaprojektowany jako wytrzymały w własnościami STOL (krótki start i lądowanie), transportował pasażerów i ładunki w trudnych warunkach, jak Antarktyda lub północno-afrykańska pustynia. Model RC od E-flite o rozpiętości 1,2m jest wyśmienitą repliką z dwoma przeciwbieżnymi silnikami, 3-kołowym podwoziem, klapami i oświetleniem LED. Zestaw dodatkowo zawiera pływaki do startu z wody! Model ma gotowe ubarwienie, szereg makietowych dodatków.

Kanadyjska firma de Havilland produkowała DHC-6 Twin Otter od roku 1965 aż do roku 1988. Wyprodukowano łącznie 844 maszyn. Firma Viking Air Limited następnie w roku 2005 wykupiła certyfikaty typu na wszystkie niewyprodukowane samoloty Havilland a dwa lata później ogłosiła program produkcyjny Viking Series 400 Twin Otter. W połowie 2015 roku forma Viking dostarczyła 75 szt nowych samolotów i znów produkuje Twin Otter jako udane samoloty transportowe, prawie 500 wcześniejszych samolotów nadal pozostaje w eksploatacji.

Model RC od firmy E-flite oferuje doskonałą replikę tej atrakcyjnej dwusilnikowej maszyny transportowej. Produkowany jest z Elaporu w formach, model ma gotowe ubarwienie. Konstrukcja posiada odpowiednie wzmocnienia, skrzydło z półsymetrycznym profilem jest jednoczęściowe, mocuje się jedną centralną śrubą do kadłuba. Gondole są, dla większej sztywności podparte wspornikami do głównego podwozia. Montaż nie zabierze więcej niż naładowanie akumulatora napędowego. Akumulatory nie znajdują się w zestawie.

Model Twin Otter jest kompletnie wyposażony w elektronikę i napęd. Zainstalowano 6 szt serw, sterowany jest ster kierunku, wysokości, lotek, klapy, przednia goleń i gaz. W gondolach skrzydła zainstalowane są trójfazowe silniki z regulatorami, zasilane są tylko jednym pakietem akumulatorów LiPol 2200mAh - 3200mAh 3S. Akumulator nie znajduje się w zestawie.

Własności modelu DHC-6 Twin Otter
  • Model samolotu transportowego zdolnego do wykonywania krótkiego startu i lądowania
  • Światła nawigacyjne i lądowania LED oraz klapy
  • Makietowe detale, jako rysy paneli, pofalowane poszycie i inne
  • Wydajne trójfazowe silniki z paskowanymi 3-łopatowymi przeciwbieżnymi śmigłami
  • Potrzebny jest tylko jeden akumulator napędowy LiPol 3S 2200–3200mAh
  • 5-kanałowe sterowanie z sześcioma serwami i fabrycznie zainstalowanym okablowaniem
  • 3-kołowe podwozie ze sterowaną przednią golenią dla łatwego kołowania
  • Zawiera pływaki ze sterem dla startu i lądowania na wodzie
  • Prosta instalacja skrzydła za pomocą śruby i zatrzaskiwanym wsporników
  • Magnetycznie mocowana górna pokrywa kadłuba dla łatwego dostępu do akumulatora
  • Lekki i bardzo wytrzymały kompozytowy wzmocniony szkielet z materiału EPO
  • Szybki i łatwy końcowy montaż
Dwa trójfazowe silniki

W gondolach skrzydła są zainstalowane trójfazowe silniki z przeciwbieżnymi śmigłami i dzięki temu wyeliminowany został moment reakcji. Kompletna jednostka napędowa zasilana jest jednym pakietem akumulatorów LiPol, który jest umieszczony pod pokrywą w kadłubie. Można zastosować zarówno pakiet 3 lub 4 ogniw LiPol.

Wszechstronny dzięki wyposażeniu

Model Twin Otter jest standardowo wyposażony w 3 kołowe podwozie ze sterowaną przednią golenią. Z tym podwoziem można łatwo startować i lądować na utwardzonych bądź trawiastych powierzchniach. Oczywiście jeśli pilot chce sprawdzić inny sposób startu oraz lądowania i latać nad powierzchnią wody, jego wołania zostały wysłuchane i może natychmiast z modelu uczynić hydroplan. Dzięki pływakom, które są zawarte w zestawie, można w krótkiej chwili je zamontować na model i wypłynąć na wodę.

Elementy funkcjonalne

Realistyczne światła lądowania i nawigacyjne LED są już zainstalowane na modelu i zasilane z akumulatora napędowego LiPol. Funkcjonalne klapy są bardzo przydatne w czasie startu i lądowania, wyraźnie obniża prędkość lotu a start będzie krótszy, tak samo, jak długość dobiegu podczas lądowania.

Sztywna i wytrzymała konstrukcja

Technologia produkcji modelu z precyzyjnych formach z materiału Elapor jest absolutnie sprawdzony i efektem są precyzyjne kopie z gładką powierzchnią z detalami i wykończeniem powierzchni. Dodatkowo dzięki precyzyjnej produkcji również doskonale latają, a w przypadku kolizji są łatwe w naprawie. Dzięki cyfrowemu opracowaniu materiałów i wykonaniu form na CNC, model jest dokładną repliką prawdziwego samolotu.

Jako hydroplan

Montaż pływaków spoczywa na instalacji drutowej konstrukcji pod pływaki, zdjęciu przedniej goleni i montażu pływaków do kadłuba z podłączeniem cięgna steru. Po montażu pływaków należy skontrolować położenie środka ciężkości, z reguły należy przesunąć akumulator całkowicie do przodu.

Transport modelu

DHC-6 Twin Otter ma wielkość, która wejdzie w całości do wnętrza większości samochodów osobowych. Jeśli potrzebny będzie demontaż, jest to bardzo proste. Skrzydło jest mocowane jedną centralną śrubą, którą można dokręcić lub poluzować ręcznie. Wsporniki gondol są mocowane w uchwytach bez śrub, więc do montażu czy demontażu skrzydła nie potrzeba narzędzi.

Polecamy zakup:

Do uruchomienia potrzeba uzupełnić 6+ kanałową aparaturę RC, akumulator LiPol 3S 11.1V 2200–3200mAh z konektorem EC3™ lub IC3™ oraz kompatybilną ładowarkę.

Polecane aparatury RC Spektrum

Do sparowania modeli w wersjach PNP, polecamy nowoczesne programowalne aparatury RC SPEKTRUM:

  • 6-kanałowa ekonomiczna aparatura RC klasy DX Spektrum DX6e DSMX, odbiornik AR620 nadajnik z telemetrią, 250 modeli w pamięci.
  • 6-kanałowa aparatura RC klasy NX Spektrum NX6 DSMX, odbiornik AR6610T z najnowszymi trendami, kompatybilnością ze Smart Technology, portem USB i możliwością połączenia WiFi.
  • 8-kanałowa aparatura RC klasy NX Spektrum NX8 DSMX, odbiornik AR8020Tkompatybilnością ze Smart Technology, portem USB i możliwością połączenia WiFi.
Polecane akumulatory

Do zasilania modelu polecamy akumulator napędowy LiPol z 3 ogniwami (11.1 V).

  • Do latania ekonomicznego akumulator LiPol Black Magic LiPol 11.1V 2200mAh 25C z konektorem EC3.
  • Akumulator Smart LiPol Spektrum Smart LiPo 11.1V 2200mAh 30C IC3 z technologią Smart
  • Dla dłuższego czasu lotu akumulator LiPol Spektrum Smart LiPol 11.1V 3200mAh 30C IC3 z technologią Smart

Akumulatory Spektrum z technologią Smart to obecnie najnowocześniejszy i najbezpieczniejszy sposób konserwacji i ładowania akumulatorów.

Polecane ładowarki dla akumulatorów Smart i konwencjonalnych

Jeśli w modelach samolotów lub śmigłowców RC będą używane nowoczesne akumulatory Smart LiPol, lub akumulatory innych producentów, to polecamy niniejsze ładowarki:

  • Ładowarka z zasilaczem sieciowym Spektrum S150 z jednym wyjściem 50W.
  • Ładowarka z zasilaczem sieciowym Spektrum S1100AC z jednym wyjściem 1x100W.
  • Ładowarka z zasilaczem sieciowym Spektrum S2100 z dwoma wyjściami 2x 100W.
Polecamy nowoczesne wydajne ładowarki dla akumulatorów Smart
  • Bardzo wydajna ładowarka AC Spektrum Smart G2 ładowarka S1400 1x400W AC z jednym wyjściem 400W.
  • Bardzo wydajna ładowarka AC Spektrum Smart G2 ładowarka S2200 2x200W AC z dwoma wyjściami 2x200W.

Do dyspozycji jest redukcja do ładowania IC5/IC3 Spektrum kabel konwersji IC5 urządzenie - IC3 akumulator 10cm 10AWG.

Polecane ładowarki dla konwencjonalnych akumulatorów LiPol

Podczas użytkowania konwencjonalnych akumulatorów LiPol, polecamy stosowanie uniwersalnej ładowarki o mocy minimalnie 50W.

Ładowarka Dynamite Prophet Sport z dwoma wyjściami 50W

Akcesoria do codziennej eksploatacji

Do zwykłej eksploatacji modeli latających RC potrzeba odpowiednie kleje, zestaw narzędzi oraz opakowanie do przechowywania akumulatorów LiPol. Z naszego asortymentu polecamy wysokiej jakości zestaw śrubokrętów imbusowych 1.5/2.0/2.5/3.0mm i Modelcraft śruboręty krzyżakowe (zestaw 6szt). Do montażu przyda się jeszcze Modelcraft mini kleszcze w pokrowcu (zestaw) a do cięcia Modelcraft nóż do cięcia z podkładką A6.

Opakowania ochronne na akumulatory

Opakowania ochronne mają na celu zmniejszenie ryzyka związanego z transportem i ładowaniem akumulatorów. Akumulatory LiPol mogą, przy zachowaniu niewielkich wymiarów i niewielkiej wagi, zapewniać wysokie prądy rozładowania i mieć dużą pojemność na długi czas jazdy. Akumulator LiPol jest narażony głównie na uszkodzenia mechaniczne.

Prezentacja wideo
:

30 innych produktów w tej samej kategorii: