EFL32050CF
Nowy produkt
Dwusilnikowy model samolotu RC E-flite DHC-6 Twin Otter 1,4 m, wykonany na wzór samolotu użytkowego. Silniki trójfazowe, zasilanie 3-4S LiPol, możliwość STOL (krótki start i lądowanie), klapy, oświetlenie LED, wsparcie technologii Smart. Stabilizacja AS3X+ i SAFE selectZ pływakami.
0 Przedmiot Przedmioty
Towar na zamówienie
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Długość | 1044mm |
Zasilanie | 3 - 4s LiPol |
Rozpiętość | 1450mm |
Masa do lotu | 1665g/1895g (z LiPol 4S 2200mAh) |
Elektro pohon | 2x silnik 2830-950Kv |
Śmigło | 2x trójłopatowe 8 x 6,5" |
Typ zestawu | BNF Basic |
W zestawie znajdują się gotowe elementy modelu DHC-6 Twin Otter z podwoziem kołowym i zainstalowanymi komponentami: 2x silnik trójfazowy Spektrum 2830-950Kv, regulator Spektrum Dual Smart Lite 25A IC3, 5x serwomechanizm Spektrum A336 9g (2x lotki, 2x klapy, 1x ster wysokości), 1x serwo Spektrum A370 9g (ster kierunku), Spektrum odbiornik AR631+ 6CH AS3X+/SAFE, oświetlenie LED i komplet okablowania. W zestawie znajduje się kompletny zestaw pływaków. Instrukcja EN, DE, FR, IT.
Dwusilnikowy model samolotu RC E-flite DHC-6 Twin Otter 1,4 m, wykonany jako makieta samolotu użytkowego z możliwością STOL (krótki start i lądowanie). Wyposażony jest w przeciwbieżne śmigła z silnikami bezszczotkowymi i możliwością zasilania 3-4S LiPol. Oprócz ekscytującego makietowego wyglądu z zainstalowanym oświetleniem LED, model oferuje niesamowite osiągi lotnicze w połączeniu z przewidywalnym zachowaniem samolotu z górnoskrzydłowym układem skrzydeł. Do startu i lądowania Twin Otter jest wyposażony w klapy. Ta wersja BNF zawiera odbiornik Spektrum z elektronicznym systemem stabilizacji AS3X i SAFE. Dzięki systemowi SAFE model jest odpowiedni również dla mniej doświadczonych pilotów, którzy chcą doskonalić swoje umiejętności, podczas gdy zaawansowani piloci będą cieszyć się spokojnym lotem dwusilnikowym modelem. Dzięki elektronice Spektrum można dodatkowo uzyskać funkcję różnicowania ciągu silników i opcjonalną funkcję odwrócenia ciągu.
Model samolotu RC jest wykonany w formach z Elaporu i ma gotowe wybarwienie. Konstrukcja zawiera niezbędne wzmocnienia, skrzydło ma profil półsymetryczny. Gondole są wzmocnione dla większej sztywności podporami do głównego podwozia. Latanie jest możliwe z szerokiej gamy powierzchni, od lotnisk, parków i boisk o twardej lub trawiastej nawierzchni, aż po stawy lub jeziora w przypadku zastosowania pływaków (w zestawie). Serwomechanizmy są fabrycznie zainstalowane, a do sterowania sterem kierunku, który steruje kołem przednim, zastosowano metalowe przekładnie.
Samolot DHC-6 Twin Otter został wyprodukowany przez firmę de Havilland w Kanadzie w 1965 roku. Został zaprojektowany jako solidna maszyna o właściwościach STOL (krótki start i lądowanie), transportująca pasażerów i ładunki w trudnych warunkach, takich jak Antarktyda czy pustynia północnoafrykańska. Kanadyjska firma de Havilland produkowała DHC-6 Twin Otter od 1965 do 1988 roku. Wyprodukowała łącznie 844 samoloty. Firma Viking Air Limited nabyła następnie certyfikaty typu dla wszystkich nieprodukcyjnych samolotów Havilland w 2005 roku, a dwa lata później ogłosiła program produkcyjny Viking Series 400 Twin Otter. W połowie 2015 roku firma Viking dostarczyła 75 nowych samolotów i ponownie produkuje Twin Otter jako udane samoloty transportowe, a prawie 500 oryginalnych samolotów pozostaje nadal w eksploatacji.
Posiadasz już nadajnik lotniczy Spektrum? Samoloty Bind-N-Fly (BNF) ułatwiają przygotowanie do lotu, ponieważ model samolotu jest już wyposażony w odbiornik Spektrum. Zainstalowany jest również silnik z regulatorem, serwomechanizmy i odbiornik Spektrum 2,4 GHz, więc wszystko, co musisz zrobić, to sparować odbiornik z kompatybilnym nadajnikiem i dokończyć montaż (nadajnik, akumulator i ładowarka są sprzedawane oddzielnie).
Ekskluzywny regulator Spektrum™ Avian™ Smart Lite dostarcza szereg danych telemetrycznych w czasie rzeczywistym, w tym prędkość obrotową silnika, pobór prądu, napięcie akumulatora lotniczego i inne, za pośrednictwem odbiornika Smart i kompatybilnego nadajnika Spektrum wyposażonego w technologię Spektrum AirWare™ (DX6e, DX8e, DX6 G2/3, DX8 G2, DX9, NX6, 8 i 10, iX12, iX20 i inne). Ponadto w odbiorniku zapisany jest plik modelu, który umożliwia import wszystkich ustawień do nadajników serii NX i iX podczas parowania.
Różnicowanie ciągu silników i możliwość odwrócenia kierunku (cofania) – standardowo dostępne w wersji BNF Basic, w wersji PNP wymagany jest odbiornik kompatybilny z systemem Smart – znacznie poprawiają sterowność modelu na ziemi. Ułatwiają kołowanie, starty i lądowania, a jednocześnie umożliwiają wykonywanie specjalnych akrobacji. Funkcje te są również bardzo przydatne podczas lotów z powierzchni wody z opcjonalnymi pływakami.
Fabrycznie zainstalowany dwusilnikowy system napędowy obejmuje regulator Spektrum Avian Dual Smart Lite 25 A oraz specjalnie zaprojektowane silniki, które zapewniają wysoki ciąg przy użyciu akumulatora 3S LiPol (2200–3200 mAh). Aby uzyskać jeszcze większą moc i nieograniczoną zdolność wznoszenia w pionie, można również użyć akumulatora 4S LiPol bez konieczności jakichkolwiek modyfikacji lub ulepszeń!
Do ostatecznego montażu nie są potrzebne żadne kleje ani specjalne narzędzia, dzięki czemu model Twin Otter 1,4 m będzie gotowy do lotu szybciej niż inne samoloty! Chociaż model ma praktyczny rozmiar, który umożliwia transport w stanie zmontowanym w prawie każdym samochodzie, dwuczęściowe skrzydło można dodatkowo łatwo zdemontować dzięki szybkozłączom bez użycia rąk.
Lekka, ale wytrzymała konstrukcja z tworzywa EPO została wzmocniona materiałami kompozytowymi dla jeszcze większej wytrzymałości. Model wyposażony jest w przednie podwozie z wytrzymałym serwomechanizmem cyfrowym z metalowymi przekładniami.
Odbiornik Spektrum jest wyposażony w technologię AS3X+, która pomaga ustabilizować model w locie. Odbiornik zawiera 3-osiowy żyroskop MEMS i akcelerometr, a elektroniczna stabilizacja upraszcza sterowanie modelem w wietrznych warunkach. Model reaguje podobnie do znacznie większego modelu, a jego lot jest płynny bez poświęcania pełnej sterowności. AS3X+ zapewnia większą pewność sterowania.
Algorytm stabilizacji AS3X+ zapewnia lepszą wydajność lotu, poprawia dokładność czujnika i szybkość transmisji danych, a także daje pilotom zupełnie inne odczucia w porównaniu do AS3X.Nowe parametry AS3X+ i nowe ustawienia w Forward Programming sprawiają, że jest to najłatwiejszy w użyciu system stabilizacji. Posiada znacznie ulepszony algorytm, który został gruntownie przetestowany przez ekspertów.
Dzięki technologii SAFE Select nawet mniej doświadczeni piloci mogą latać tym modelem. System SAFE zapobiega nadsterowności na zakrętach, a także ogranicza wznoszenie i opadanie. Po zwolnieniu drążka sterującego model powraca do lotu poziomego. Funkcje te są szczególnie doceniane przez początkujących pilotów, którzy nie są jeszcze w pełni pewni siebie w kontrolowaniu swoich modeli.
Jak sugeruje nazwa SAFE Select, jest to funkcja opcjonalna - od użytkownika zależy, czy chce korzystać z technologii SAFE, czy ją wyłączyć. Metoda parowania określa, czy funkcja SAFE ma być włączona, czy wyłączona. Możliwe jest również włączenie lub wyłączenie funkcji SAFE podczas lotu za pomocą wolnego kanału nadajnika.
Do uruchomienia potrzebny jest nadajnik RC Spektrum 5-6+ kanałów DSM2/DSMX, akumulator LiPol 3S–4S 2200-3200mAh ze złączem IC3 / EC3 oraz kompatybilna ładowarka.
Do sparowania modeli w wersji BNF polecamy nowoczesne programowalne nadajniki SPEKTRUM:
Do zasilania modelu polecamy akumulator napędowy LiPol z 3 lub 4 ogniwami (11.1V, 14.8V).
Akumulatory Spektrum z technologią Smart obecnie przedstawiają najnowocześniejszy i najbezpieczniejszy sposób ładowania akumulatorów.
Jeśli w modelach samolotów lub śmigłowców RC będą używane nowoczesne akumulatory Smart LiPol, lub akumulatory innych producentów, to polecamy niniejsze ładowarki:
Do dyspozycji jest redukcja do ładowania IC5/IC3 Spektrum kabel konwersji IC5 urządzenie - IC3 akumulator 10cm 10AWG.
Podczas użytkowania konwencjonalnych akumulatorów LiPol, polecamy stosowanie uniwersalnej ładowarki o mocy minimalnie 50W.
Ładowarka Dynamite Prophet Sport z dwoma wyjściami 50W
Do zwykłej eksploatacji modeli latających RC potrzeba odpowiednie kleje, zestaw narzędzi oraz opakowanie do przechowywania akumulatorów LiPol. Z naszego asortymentu polecamy wysokiej jakości zestaw śrubokrętów imbusowych 1.5/2.0/2.5/3.0mm i Modelcraft śruboręty krzyżakowe (zestaw 6szt). Do montażu przyda się jeszcze Modelcraft mini kleszcze w pokrowcu (zestaw) a do cięcia Modelcraft nóż do cięcia z podkładką A6.
Opakowania ochronne mają na celu zmniejszenie ryzyka związanego z transportem i ładowaniem akumulatorów. Akumulatory LiPol mogą, przy zachowaniu niewielkich wymiarów i niewielkiej wagi, zapewniać wysokie prądy rozładowania i mieć dużą pojemność na długi czas jazdy. Akumulator LiPol jest narażony głównie na uszkodzenia mechaniczne.
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
2 749,99 zł
1 529,99 zł
1 399,99 zł
1 194,99 zł
0,00 zł
449,99 zł
2 749,99 zł
2 599,99 zł
0,00 zł
379,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
819,99 zł
919,99 zł
1 589,99 zł
1 449,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
919,99 zł
2 199,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
919,99 zł
0,00 zł