E-Flite Dhc-6 Twin Otter 1.4M As3X+ Safe Select Bnf Basic + Pływaki

EFL32050CF

Nowy produkt

Dwusilnikowy model samolotu RC E-flite DHC-6 Twin Otter 1,4 m, wykonany na wzór samolotu użytkowego. Silniki trójfazowe, zasilanie 3-4S LiPol, możliwość STOL (krótki start i lądowanie), klapy, oświetlenie LED, wsparcie technologii Smart. Stabilizacja AS3X+ i SAFE selectZ pływakami.

Więcej szczegółów

Towar na zamówienie

1 999,99 zł brutto

Dodaj do listy życzeń

Opis

Długość 1044mm
Zasilanie 3 - 4s LiPol
Rozpiętość 1450mm
Masa do lotu 1665g/1895g (z LiPol 4S 2200mAh)
Elektro pohon 2x silnik 2830-950Kv
Śmigło 2x trójłopatowe 8 x 6,5"
Typ zestawu BNF Basic

Więcej informacji

Zawartość zestawu:

W zestawie znajdują się gotowe elementy modelu DHC-6 Twin Otter z podwoziem kołowym i zainstalowanymi komponentami: 2x silnik trójfazowy Spektrum 2830-950Kv, regulator Spektrum Dual Smart Lite 25A IC3, 5x serwomechanizm Spektrum A336 9g (2x lotki, 2x klapy, 1x ster wysokości), 1x serwo Spektrum A370 9g (ster kierunku), Spektrum odbiornik AR631+ 6CH AS3X+/SAFE, oświetlenie LED i komplet okablowania. W zestawie znajduje się kompletny zestaw pływaków. Instrukcja EN, DE, FR, IT.

Charakterystyka:

Dwusilnikowy model samolotu RC E-flite DHC-6 Twin Otter 1,4 m, wykonany jako makieta samolotu użytkowego z możliwością STOL (krótki start i lądowanie). Wyposażony jest w przeciwbieżne śmigła z silnikami bezszczotkowymi i możliwością zasilania 3-4S LiPol. Oprócz ekscytującego makietowego wyglądu z zainstalowanym oświetleniem LED, model oferuje niesamowite osiągi lotnicze w połączeniu z przewidywalnym zachowaniem samolotu z górnoskrzydłowym układem skrzydeł. Do startu i lądowania Twin Otter jest wyposażony w klapy. Ta wersja BNF zawiera odbiornik Spektrum z elektronicznym systemem stabilizacji AS3X i SAFE. Dzięki systemowi SAFE model jest odpowiedni również dla mniej doświadczonych pilotów, którzy chcą doskonalić swoje umiejętności, podczas gdy zaawansowani piloci będą cieszyć się spokojnym lotem dwusilnikowym modelem. Dzięki elektronice Spektrum można dodatkowo uzyskać funkcję różnicowania ciągu silników i opcjonalną funkcję odwrócenia ciągu.

Model samolotu RC jest wykonany w formach z Elaporu i ma gotowe wybarwienie. Konstrukcja zawiera niezbędne wzmocnienia, skrzydło ma profil półsymetryczny. Gondole są wzmocnione dla większej sztywności podporami do głównego podwozia. Latanie jest możliwe z szerokiej gamy powierzchni, od lotnisk, parków i boisk o twardej lub trawiastej nawierzchni, aż po stawy lub jeziora w przypadku zastosowania pływaków (w zestawie). Serwomechanizmy są fabrycznie zainstalowane, a do sterowania sterem kierunku, który steruje kołem przednim, zastosowano metalowe przekładnie.

Samolot DHC-6 Twin Otter został wyprodukowany przez firmę de Havilland w Kanadzie w 1965 roku. Został zaprojektowany jako solidna maszyna o właściwościach STOL (krótki start i lądowanie), transportująca pasażerów i ładunki w trudnych warunkach, takich jak Antarktyda czy pustynia północnoafrykańska. Kanadyjska firma de Havilland produkowała DHC-6 Twin Otter od 1965 do 1988 roku. Wyprodukowała łącznie 844 samoloty. Firma Viking Air Limited nabyła następnie certyfikaty typu dla wszystkich nieprodukcyjnych samolotów Havilland w 2005 roku, a dwa lata później ogłosiła program produkcyjny Viking Series 400 Twin Otter. W połowie 2015 roku firma Viking dostarczyła 75 nowych samolotów i ponownie produkuje Twin Otter jako udane samoloty transportowe, a prawie 500 oryginalnych samolotów pozostaje nadal w eksploatacji.

Wersja Bind-N-Fly

Posiadasz już nadajnik lotniczy Spektrum? Samoloty Bind-N-Fly (BNF) ułatwiają przygotowanie do lotu, ponieważ model samolotu jest już wyposażony w odbiornik Spektrum. Zainstalowany jest również silnik z regulatorem, serwomechanizmy i odbiornik Spektrum 2,4 GHz, więc wszystko, co musisz zrobić, to sparować odbiornik z kompatybilnym nadajnikiem i dokończyć montaż (nadajnik, akumulator i ładowarka są sprzedawane oddzielnie).

Technologia Smart

Ekskluzywny regulator Spektrum™ Avian™ Smart Lite dostarcza szereg danych telemetrycznych w czasie rzeczywistym, w tym prędkość obrotową silnika, pobór prądu, napięcie akumulatora lotniczego i inne, za pośrednictwem odbiornika Smart i kompatybilnego nadajnika Spektrum wyposażonego w technologię Spektrum AirWare™ (DX6e, DX8e, DX6 G2/3, DX8 G2, DX9, NX6, 8 i 10, iX12, iX20 i inne). Ponadto w odbiorniku zapisany jest plik modelu, który umożliwia import wszystkich ustawień do nadajników serii NX i iX podczas parowania.

Wszechstronny model

Różnicowanie ciągu silników i możliwość odwrócenia kierunku (cofania) – standardowo dostępne w wersji BNF Basic, w wersji PNP wymagany jest odbiornik kompatybilny z systemem Smart – znacznie poprawiają sterowność modelu na ziemi. Ułatwiają kołowanie, starty i lądowania, a jednocześnie umożliwiają wykonywanie specjalnych akrobacji. Funkcje te są również bardzo przydatne podczas lotów z powierzchni wody z opcjonalnymi pływakami.

Zasilanie 3S-4S

Fabrycznie zainstalowany dwusilnikowy system napędowy obejmuje regulator Spektrum Avian Dual Smart Lite 25 A oraz specjalnie zaprojektowane silniki, które zapewniają wysoki ciąg przy użyciu akumulatora 3S LiPol (2200–3200 mAh). Aby uzyskać jeszcze większą moc i nieograniczoną zdolność wznoszenia w pionie, można również użyć akumulatora 4S LiPol bez konieczności jakichkolwiek modyfikacji lub ulepszeń!

Proste złożenie

Do ostatecznego montażu nie są potrzebne żadne kleje ani specjalne narzędzia, dzięki czemu model Twin Otter 1,4 m będzie gotowy do lotu szybciej niż inne samoloty! Chociaż model ma praktyczny rozmiar, który umożliwia transport w stanie zmontowanym w prawie każdym samochodzie, dwuczęściowe skrzydło można dodatkowo łatwo zdemontować dzięki szybkozłączom bez użycia rąk.

Wytrzymała konstrukcja

Lekka, ale wytrzymała konstrukcja z tworzywa EPO została wzmocniona materiałami kompozytowymi dla jeszcze większej wytrzymałości. Model wyposażony jest w przednie podwozie z wytrzymałym serwomechanizmem cyfrowym z metalowymi przekładniami.

Stabilizacja AS3X+™

Odbiornik Spektrum jest wyposażony w technologię AS3X+, która pomaga ustabilizować model w locie. Odbiornik zawiera 3-osiowy żyroskop MEMS i akcelerometr, a elektroniczna stabilizacja upraszcza sterowanie modelem w wietrznych warunkach. Model reaguje podobnie do znacznie większego modelu, a jego lot jest płynny bez poświęcania pełnej sterowności. AS3X+ zapewnia większą pewność sterowania.

Algorytm stabilizacji AS3X+ zapewnia lepszą wydajność lotu, poprawia dokładność czujnika i szybkość transmisji danych, a także daje pilotom zupełnie inne odczucia w porównaniu do AS3X.Nowe parametry AS3X+ i nowe ustawienia w Forward Programming sprawiają, że jest to najłatwiejszy w użyciu system stabilizacji. Posiada znacznie ulepszony algorytm, który został gruntownie przetestowany przez ekspertów.

Technologia SAFE Select™ dla początkujących

Dzięki technologii SAFE Select nawet mniej doświadczeni piloci mogą latać tym modelem. System SAFE zapobiega nadsterowności na zakrętach, a także ogranicza wznoszenie i opadanie. Po zwolnieniu drążka sterującego model powraca do lotu poziomego. Funkcje te są szczególnie doceniane przez początkujących pilotów, którzy nie są jeszcze w pełni pewni siebie w kontrolowaniu swoich modeli.

Jak sugeruje nazwa SAFE Select, jest to funkcja opcjonalna - od użytkownika zależy, czy chce korzystać z technologii SAFE, czy ją wyłączyć. Metoda parowania określa, czy funkcja SAFE ma być włączona, czy wyłączona. Możliwe jest również włączenie lub wyłączenie funkcji SAFE podczas lotu za pomocą wolnego kanału nadajnika.

Zalety systemu SAFE Select™:
  • Ogranicza maksymalne przechylenie modelu, a tym samym zapobiega wpadnięciu modelu w korkociąg.
  • Automatycznie ustawia model do lotu poziomego, gdy dźwignie sterujące nadajnika są zwolnione
  • Używając wolnego kanału, system SAFE można wyłączyć lub włączyć podczas lotu.
Własności modelu DHC-6 Twin Otter
  • Model samolotu transportowego zdolnego do krótkiego startu i lądowania
  • Lekki i niezwykle wytrzymały kompozytowy wzmocniony kadłub z materiału EPO
  • Światła nawigacyjne i lądowania LED oraz klapy nośne
  • Makietowe detale, takie jak grawerowane panele, faliste powierzchnie i inne
  • Wydajne silniki prądu przemiennego z prążkowanymi 3-łopatowymi śmigłami przeciwbieżnymi
  • Zasilanie akumulatorem 3-4S LiPol 2200–3200 mAh
  • 3-kołowe podwozie ze sterowaną przednią golenią ułatwiającą poruszanie
  • Magnetycznie zabezpieczona górna pokrywa kadłuba ułatwiająca dostęp do akumulatora
  • Łatwa instalacja dwuczęściowego skrzydła
  • Zawiera pływaki
  • Podwójny regulator z obsługą telemetrii Spektrum Smart 25A
  • Zawiera pływaki
  • Podwójny regulator z obsługą telemetrii Spektrum Smart 25A
  • Odbiornik Spektrum AR631+ DSMX z funkcją Smart Transmitter File
  • Bezkonkurencyjna stabilność dzięki technologii AS3X+
  • Latanie jest łatwiejsze dzięki opcjonalnej ochronie przestrzeni powietrznej SAFE Select
Polecamy zakup:

Do uruchomienia potrzebny jest nadajnik RC Spektrum 5-6+ kanałów DSM2/DSMX, akumulator LiPol 3S–4S 2200-3200mAh ze złączem IC3 / EC3 oraz kompatybilna ładowarka.

Zalecane nadajniki Spektrum

Do sparowania modeli w wersji BNF polecamy nowoczesne programowalne nadajniki SPEKTRUM:

  • 6-kanałowy nadajnik klasy DX Spektrum DX6e DSMX z telemetrią, 250 modeli w pamięci.
  • 6-kanałowy nadajnik klasy NX Spektrum NX6 DSMX z najnowszymi trendami, kompatybilnością z Technologią Smart, portem USB i możliwością połączenia WiFi .
  • 8-kanałowy nadajnik klasy NX Spektrum NX8 DSMX z najnowszymi trendami, kompatybilnością z Technologią Smart, portem USB i możliwością połączenia WiFi .
Polecane akumulatory

Do zasilania modelu polecamy akumulator napędowy LiPol z 3 lub 4 ogniwami (11.1V, 14.8V).

  • Do zwykłego latania akumulator LiPol Spektrum SMART LiPol 11.1V 2200mAh 30C IC3 z technologią Smart.
  • Dla dłuższego czasu lotu akumulator LiPol Spektrum Smart LiPol 11.1V 3200mAh 30C IC3 z technologią Smart.
  • Dla maksymalnej mocy i dla akrobacji akumulator LiPol Spektrum Smart LiPol 14.8V 2200mAh 50C IC3 z technologią Smart

Akumulatory Spektrum z technologią Smart obecnie przedstawiają najnowocześniejszy i najbezpieczniejszy sposób ładowania akumulatorów.

Polecane ładowarki dla akumulatorów Smart i konwencjonalnych

Jeśli w modelach samolotów lub śmigłowców RC będą używane nowoczesne akumulatory Smart LiPol, lub akumulatory innych producentów, to polecamy niniejsze ładowarki:

  • Ładowarka z zasilaczem sieciowym Spektrum S150 z jednym wyjściem 50W.
  • Ładowarka z zasilaczem sieciowym Spektrum S1100AC z jednym wyjściem 1x100W.
  • Ładowarka z zasilaczem sieciowym Spektrum S2100 z dwoma wyjściami 2x 100W.
Polecamy nowoczesne wydajne ładowarki dla akumulatorów Smart
  • Bardzo wydajna ładowarka AC Spektrum Smart G2 ładowarka S1400 1x400W AC z jednym wyjściem 400W.
  • Bardzo wydajna ładowarka AC Spektrum Smart G2 ładowarka S2200 2x200W AC z dwoma wyjściami 2x200W.

Do dyspozycji jest redukcja do ładowania IC5/IC3 Spektrum kabel konwersji IC5 urządzenie - IC3 akumulator 10cm 10AWG.

Polecane ładowarki dla konwencjonalnych akumulatorów LiPol

Podczas użytkowania konwencjonalnych akumulatorów LiPol, polecamy stosowanie uniwersalnej ładowarki o mocy minimalnie 50W.

Ładowarka Dynamite Prophet Sport z dwoma wyjściami 50W

Akcesoria do codziennej eksploatacji

Do zwykłej eksploatacji modeli latających RC potrzeba odpowiednie kleje, zestaw narzędzi oraz opakowanie do przechowywania akumulatorów LiPol. Z naszego asortymentu polecamy wysokiej jakości zestaw śrubokrętów imbusowych 1.5/2.0/2.5/3.0mm i Modelcraft śruboręty krzyżakowe (zestaw 6szt). Do montażu przyda się jeszcze Modelcraft mini kleszcze w pokrowcu (zestaw) a do cięcia Modelcraft nóż do cięcia z podkładką A6.

Opakowania ochronne na akumulatory

Opakowania ochronne mają na celu zmniejszenie ryzyka związanego z transportem i ładowaniem akumulatorów. Akumulatory LiPol mogą, przy zachowaniu niewielkich wymiarów i niewielkiej wagi, zapewniać wysokie prądy rozładowania i mieć dużą pojemność na długi czas jazdy. Akumulator LiPol jest narażony głównie na uszkodzenia mechaniczne.

Prezentacja video
:

30 innych produktów w tej samej kategorii: