Axial SCX10 II Ford F-100 1955 1:10 4WD RTR zielony

AXI03001T2

Nowy produkt

Kompletnie złożony model RC auta ekspedycyjnego Axial SCX10 II w skali 1:10 z karoserią Ford F-100 z roku 1955. Wystarczy uzupełnić akumulator napędowy i można wyjechać w teren z tym legendarnym amerykańskim dostawczakiem 4WD. Aparatura RC Spektrum STX200.

Więcej szczegółów

0,00 zł brutto

Dodaj do listy życzeń

Więcej informacji

Zawartość zestawu:

Złożony model RC auta Axial SCX10 II Ford F-100 1955 1:10 4WD z zainstalowanymi komponentami: Axial silnik szczotkowy 540 35T, Dynamite regulator AE-5L LED-port WP IC3, Spektrum serwo S605 Hi Torque wodoodporne, 23T, Spektrum odbiornik SRX200 FHSS 2CH, Nadajnik Spektrum STX2 FHSS a Axial zestaw LED do regulatora AE-5L.

Charakterystyka:

Kompletnie złożony model RC auta ekspedycyjnego Axial SCX10 II w skali 1:10 z karoserią Ford F-100 z roku 1955. Wystarczy uzupełnić akumulator napędowy i można wyjechać w teren z tym legendarnym amerykańskim dostawczakiem 4WD. Aparatura RC Spektrum STX200.

Axial SCX10 II Ford F-100 jest kompletnie złożony i przygotowany do jazdy. Pomiędzy stalowymi profilami ramy zainstalowano podwozie z przekładnią, mocowanie zawieszeń, zderzaki i wyposażenie elektro. Gotowa makietowa karoseria z autentycznymi detalami karoserii, jak przednia atrapa z chromowaną plastikową chłodnicą oraz przednie światła z zamontowanymi diodami LED. Oficjalnie licencjonowane koła METHOD Hole oraz opony Maxxis Trepador - plus funkcjonalna rezerwa. Wodoodporna elektronika utrzyma model w akcji na śniegu lub w kałużach. Ze swoimi całometalowymi podwójnymi szynami ramy C, przekładni z metalowymi kołami zębatymi, wytrzymałym zawieszeniem AR44™, w pełni wyposażony w łożyska kulkowe, SCX10 ™ II Ford F-100 kontynuuje jazdę również w ciężkim terenie!

Podwozie

Przednie i tylne zawieszenie AR44™ mają jednoczęściowe kratownice zawieszenia dla ekstremalnej wytrzymałości. Koło zębate jest wysunięte o 6mm nad osią środkową, co zwiększa prześwit podwozia i polepsza kąty wału napędowego. Stożkowe, metalowe szlifowane koła zębate i bardzo wysokiej jakości łożyska są standardowym wyposażeniem.

Rama ze stalowych profili

Podwozie SCX10 II jest zbudowane z dwóch stalowych profili, które zabezpieczają dostateczną sztywność podwozia. Silnik z przekładnią jest umieszczony w środkowej części, przy czym akumulator napędowy znajduje się nad przednim zawieszeniem, czym jest zabezpieczone dostateczne obciążenie przednich kół. Dlatego auto bez problemu pokona jazdę również na stromych wzniesieniach. Akumulator jest umieszczony w osi jazdy,więc model jest dobrze wyważony i podczas jazdy się nie przechyla.

Przemyślane ułożenie akumulatora

Akumulator ma w modelu dokładnie zaplanowane miejsce, aby było zapewnione wyważenie auta. Akumulator ułożony jest w komorze w przedniej części podwozia. Masa zatem będzie większa na przednich kołach, co polepsza zdolność modelu pokonywania przeszkód i ostrych wzniesień. Za pomocą docisku można przystosować wielkość przegrody pod akumulator. Może pomieścić akumulator aż 32 x 44 x 147mm (3S 5000 mAh)

Rurowe zderzaki

Przedni i tylny zderzak mają realistyczne wykonanie ramy rurowej i są wykonane z wytrzymałego tworzywa kompozytowego. Przedni zderzak ma przykręconą aluminiową płytę antypoślizgową zintegrowaną z dolnej części ramy, która pomaga chronić komponenty przed uszkodzeniem kamieniami lub innym twardym materiałem.

Makietowe wykonanie przedniej maski

Przednia maska jest precyzyjnie szczegółowo wykonana, ma chromowane elementy, chromowaną chłodnicę Ford F-100 i dalsze klasyczne makietowe detale auta dokładnie w skali. W przednich środkowych światłach są zainstalowane światła LED. Do montażu reflektorów i szperaczy są do dyspozycji dalsze otwory montażowe. UWAGA: Dalsze diody LED sprzedawane są oddzielnie.

System podnoszenia karoserii

Dzięki systemowi podnoszenia karoserii, do dyspozycji są łatwo dostępne komponenty pokładowe. Do akumulatora i podwozia można się łatwo dostać przez proste zdjęcie dwóch spinek i odchylenie karoserii w górę.

Koło zapasowe

Karoseria tylnej części tworzona jest przez ramową konstrukcję, do której są przymocowane panele z imitacją walcowanej blachy aluminiowej. Częścią karoserii jest również funkcjonalne koło zapasowe z oponą. Dla lepszego wyglądu „truggy“, tylne błotniki mogą być zdjęte a koła będą mieć więcej przestrzeni.

Tylna rama kabiny

Za kabiną znajduje się rama wzmacniająca z belką kabiny, który przy przewrotce wozu pomoże chronić kabinę załogi przed uszkodzeniem.

Zainstalowane światła

Przednie zainstalowane oświetlenie LED jest na wyposażeniu modelu.

Felgi 1.9 METHOD HOLE (SATIN CHROME)

Oficjalnie licencjonowane koła METHOD Hole Wheels oferują wytrzymałość i piękny wygląd. Felga jest wyposażona w makietowy pierścień z perłami, który zakryje nakrętkę koła. Czyste, proste i METHOD STRONG!

Opony MAXXIS TREPADOR S30

Oficjalnie licencjonowane opony Maxxis Trepador są formowane do mieszanki S30 dla doskonałej przyczepności. Opony Axial® Ripsaw 1.9, które są wyższe niż opony Axial® Ripsaw 1.9, zapewnią większy prześwit, absorpcję grabów i solidność dla gładkiej i stabilnej wydajności na ulubionych torach.

4-punktowe zawieszenie

Geometria zawieszenia wykorzystuje konstrukcję 4-punktowego zawieszenia, które jest zoptymalizowane do jazdy w terenie. Odpowiednio wysokie skręcenie zawieszeń wraz z ze sztywnością konstrukcji aluminiowych anodowanych drążków oraz mocnych kulowych czopów są gwarancją wykorzystania w takim terenie, którego zwykłe auto by nie pokonało.

Uniwersalny zestaw AR44™

Uniwersalne przegubowe wały umożliwiają skręcenie aż o 45° i zapewniają płynniejsze działanie dla wydajniejszych napędów. Kompaktowa i odporna stalowa konstrukcja.

Serwo kierunku

Na sztywnym zawieszeniu umieszczone jest łoże serwa standardowej wielkości S605. Geometria przedniego zawieszenia zapewnia system stalowych rurek z końcówkami M4. Amortyzatory z długim skokiem oraz rurowa konstrukcja zapewnia właściwą geometrię kierowania.

Regulowane amortyzatory

Olejowe amortyzatory mają skok 61-90mm, regulowane naprężenie wstępne sprężyn, mają również boczny zasobnik oleju i niezawodnie tłumią uderzenia we wszystkich położeniach wahaczy. Amortyzatory można mocować do różnych otworów i zmienić w ten sposób ich wydajność tłumienia.

Metalowe koła zębate przekładni

Podwozie SCX10 II jest wyposażone w przekładnię, zapewniającą ogromną siłę wraz z wysokim momentem obrotowym. Ultra kompaktowa przekładnia oferuje szeroką skalę możliwości modyfikacji przełożenia. Całkowite przełożenie można zmieniać poprzez wymianę zębatki i koła odbiorczego. Zmiana przełożenia umożliwia bądź zwiększenie prędkości jazdy lub jej zmniejszenie wraz ze wzmocnieniem momentu obrotowego.

Dwa sprzęgła cierne

Dla bezpiecznego przeniesienia wysokiego momentu obrotowego od silnika są zastosowane dwa sprzęgła cierne, które przenoszą na przednie i tylne wały CV potrzebną moc.

Homokinetyczne wały oraz wahliwe osie

Przednie zawieszenie WB8 HD WILDBOAR™ ma możliwość skręcenia aż 45°, homokinetyczne wały CV napędów są zaprojektowane do wysokich obciążeń i wyraźnie polepszają własności jezdne również w nierównym terenie. Czop krzyżowy 2x11mm ma o 25% większą powierzchnię, czym daje większą siłę przegubowi. Dzięki dużemu skrętowi obu zawieszeń można wyjechać w nierówny teren a zawieszenia zawsze przeniosą potrzebną moc i pokonają pozornie nieprzejezdny teren.

Serwo Spektrum S605

Sterowanie przednich kół zapewnia mocne i niezawodne analogowe serwo Spektrum S605 WP z momentem 9kg.cm. Serwo jest standardowej wielkości, szybkość 0,24 s/60° przy 6V.

Silnik 540 35T

Silnik AXIAL 540 35T zapewnia równowagę pomiędzy szybkością a siłą. Szczotkowy silnik ma 35 swoi. Chłodzenie zapewnia zintegrowany wentylator.

Elektroniczny regulator Dynamite AE-5

Wodoodporny* szczotkowy regulator elektroniczny Dynamite AE-5 jest kompatybilny z 2 do 3 ogniwami LiPol lub 6 do 9 ogniwami MiMH. Łatwe nastawienie za pomocą zwory (jumper).

  • Typ akumulatora: 2S - 3S LiPol / 6-9 ogn. NiMH
  • Hamulec w neutrum (Drag Brake): Na regulatorze można ustawić siłę hamulca na 50 % lub 100%.
  • Wodoodporne wykonanie
  • Pasywny radiator do odprowadzenia ciepła
  • Dwa wyjścia LED dla reflektorów/tylnych świateł
  • Ochrona termiczna
  • Konektor IC3
Pistoletowa aparatura RC Spektrum STX2

2-kanałowy pistoletowy nadajnik STX2 pracuje w paśmie 2.4 GHz, na nadajniku można ustawić rewersy, neutrum i ograniczyć wychylenia. Dalej zawiera możliwość ograniczenia maks. szybkości w krokach 50%, 75% i 100%. Nadajnik zasilany jest 4 bateriami AA, można zastosować baterie alkaliczne lub akumulatory NiMH.

  • Dzięki ustawianym rewersom, neutrum i końcowym punktom wychyleń można zastosować nadajnik również w innych modelach.
  • Nadajnik zawiera możliwość ograniczenia mocy silnika na 50%, 75% lub 100%. Wybór 50% jest idealny dla dzieci lub początkujących użytkowników.
Polecamy zakup:
Polecane akumulatory LiPol

Do zwykłej jazdy polecamy pakiet 2 ogniw akumulatorów LiPol (7.4 V) z konektorem EC3, IC3.

  • Smart akumulator LiPol Spektrum 7.4 V 5000 mAh
  • Standardowy akumulator LiPol Black Magic 7.4 V 5000 mAh.
  • Standardowy akumulator LiPol z maksymalnym czasem jazdy Black Magic 7.4 V 6500 mAh.

Akumulatory Spektrum z technologią Smart obecnie przedstawiają najnowocześniejszy i najbezpieczniejszy sposób ładowania akumulatorów.

Polecane akumulatory NiMH

Akumulatory NiMH nie wymagają precyzyjnej obsługi i dlatego są odpowiednie, jeśli model samochodu RC jest obsługiwany przez dzieci (akumulatory NiMH nie ulegają zniszczeniu w wyniku całkowitego rozładowania). Jednak akumulatory NiMH mają mniejszą pojemność, więc czas jazdy będzie nieco krótszy.

Polecane ładowarki do akumulatorów Spektrum Smart

Jeśli zdecydujesz się na zastosowanie w modelu Arrma nowoczesnych Smart LiPo akumulatorów, to polecamy poniższą ładowarkę:

  • Ładowarka z zasilaczem sieciowym Spektrum S150 z jednym wyjściem 1x50W.
  • Ładowarka sieciowa Spektrum S1100 z jednym wyjściem 1x100W.
  • Ładowarka sieciowa Spektrum S2100 z dwoma wyjściami 2x100 W.
Polecane ładowarki do konwencjonalnych akumulatorów LiPo i NiMH

Decydując się na eksploatację modelu na konwencjonalnych akumulatorach LiPol i NiMH, polecamy uniwersalne ładowarki o mocy co najmniej 50W.

  • Ładowarka Dynamite Prophet Sport z jednym wyjściem 50 W
  • Ładowarka Prophet Precept LiPol/NiMh LCD AC/DC z jednym wyjściem 80W
Torba transportowa

Przenoście bezpiecznie i wygodnie model RC w torbie transportowej Robitronic. Torba jest hermetyczna i ma elastyczną krawędź, którą można przystosować do modelu. Dzięki opaskom z rzepem model łatwo się przenosi. Materiał syntetyczny można w razie potrzeby łatwo oczyścić wodą lub mydlinami.

Oświetlenie modeli

Dla zapierającego dech w piersiach wyglądu zalecamy wyposażenie modelu w oświetlenie LED. Jeśli model posiada już podstawowe oświetlenie można je rozszerzyć, ulepszyć czy zmodyfikować według własnych potrzeb.

  • Zestaw oświetlenia Axial Oświetlenie LED Night Visions System
    Zaawansowany system z przednimi LED (rozświetla się intensywnie podczas jazdy w przód), LED stopu (rozświetla się intensywnie podczas hamowania), kierunkowskazy (migają podczas skręcania w daną stronę) oraz dodatkowymi diodami (np. dla rampy oświetleniowej). Możliwość podłączenia dalszych sześciu obwodów świetlnych (nie współpracuje z odbiornikiem SPMXSE1040RX).
  • Zestaw oświetlenia - Standard - Axial zestaw oświetlenia LED
    Standardowy zestaw oświetlenia z modułem zasilania i diodami – Moduł zasilania umożliwia podłączenie dwóch obwodów LED, które będą świecić ciągle. W zestawie zawarte są diody o wysokiej jasności (4x biała LED do przednich świateł oraz 2x czerwona LED do świateł końcowych).
  • Jednostka sterująca Axial jednostka sterująca LED, 3-porty
    Jednostka sterująca z możliwością podłączenia trzech obwodów ciągle świecących diod LED. Zestaw nie zawiera diod – te można wybrać wg własnych potrzeb w akcesoriach do pozycji.
Akcesoria do normalnej pracy

Do normalnej eksploatacji samochodu RC Axial potrzebny jest klej do opon, klej do śrub, zestaw narzędzi i olej silikonowy do amortyzatorów. Z naszej oferty polecamy niedrogi zestaw narzędzi do samochodów RC.

Klej do opon przykleja opony do felgi. Opona musi być zawsze mocno przyklejona do felgi na całym obwodzie! Jeśli opona nie będzie przyklejona na całym obwodzie, może pęknąć. Klej do opon ma specjalny skład, który jest w stanie łączyć takie materiały jak guma czy nylon, a jednocześnie po stwardnieniu jest elastyczny. Polecamy klej do opon Robitronic z naszej oferty.

Od czasu do czasu konieczne jest dodanie oleju silikonowego do amortyzatorów modelu i wymiana oleju w mechanizmach różnicowych. Podczas normalnej pracy występuje tylko niewielki wyciek oleju silikonowego wzdłuż tłoczysk amortyzatora. Jeśli powierzchnia tłoczysk amortyzatora lub stan uszczelek jest w złym stanie, wyciek oleju może być duży. W takich przypadkach dostarczane są zestawy naprawcze lub pojedyncze części.

Do rutynowej konserwacji wymagany jest klej do śrub. Śruby wkręcane w materiał metalowy (np. śruby w silniku, śruby ustalające w zębatce) należy zabezpieczyć przed poluzowaniem za pomocą tego kleju.

Etui ochronne do akumulatora

Opakowania ochronne mają na celu zmniejszenie ryzyka związanego z transportem i ładowaniem akumulatorów. Akumulatory LiPol mogą, przy zachowaniu niewielkich wymiarów i niewielkiej wagi, zapewniać wysokie prądy rozładowania i mieć dużą pojemność na długi czas jazdy. Akumulator LiPol jest narażony głównie na uszkodzenia mechaniczne.

Prezentacja wideo
:

26 innych produktów w tej samej kategorii: