Axial SCX10™ II UMG10 1:10 Kit

AXI90075

Nowy produkt

Zestaw modelu RC auta z nadbudową wojskową UMG10 na sprawdzonym podwoziu Axial SCX10 II posiada napęd 4WD, kabinę z kierowcą oraz ramową karoserią, które można otworzyć dla dostępu do podwozia. Kola 1.9 MW19 Beadlock z oponami 1.9 MT45 nadają się do każdego terenu, 4-punktowę zawieszenie.

Więcej szczegółów

0,00 zł brutto

Dodaj do listy życzeń

Opis

Typ Crawler / Ekspedycyjny
Długość 455mm
Szerokość 230mm
Wysokość 245mm
Skala 1:10
Rozstaw 288mm
Prześwit podwozia 66mm
Napęd 4WD
Silnik Zalecany szczotkowy 540 Axial® 35T

Więcej informacji

Zawartość zestawu:

W zestawie znajdują się elementy do złożenia modelu RC auta Axial SCX10™ II UMG10 Kit oraz instrukcja. Przejrzyście zapakowane woreczki z elementami podwozia, ramy zabudowy, przeźroczysta wypraska karoserii i kokpitu. Do dyspozycji są 3 typy nakrycia głowy (kask, czapka i czapka z daszkiem). Oprócz podwozia należy złożyć również amortyzatory, koła, karoserię i inne. Zestaw jest przeznaczony dla doświadczonych modelarzy, którzy są wyposażeni we wszystkie potrzebne narzędzia i przyrządy, kleje, farby i określi odpowiednie smary i oleje do przekładni i amortyzatorów. Również wyposaży wyposażenie RC, napęd i akumulatory.

Charakterystyka:

Zestaw modelu RC auta z nadbudową wojskową UMG10 na sprawdzonym podwoziu Axial SCX10 II posiada napęd 4WD, kabinę z kierowcą oraz ramową karoserią, które można otworzyć dla dostępu do podwozia. Kola 1.9 MW19 Beadlock z oponami 1.9 MT45 nadają się do każdego terenu, 4-punktowę zawieszenie.

Zbuduj sobie wojskowe auto terenowe, które można wyposażyć według własnego uznania. Axial SCX10 II™ UMG1 oferuje kompletne podwozie z nadbudową wzorowaną na pojeździe wojskowym, która jest uzupełniona kabiną z kierowcą. Axial oferuje opcjonalny zestaw oświetlenia LED dla nocnych misji oraz opcjonalny zestaw 2-stopnoiowej przekładni AXIC3370.

Własności Axial SCX10 II UMG10
  • Zbuduj sobie własne auto i zainstaluj swoją sprawdzoną elektronikę, silnik, regulator i serwo
  • Nowy realistyczny design karoserii na wzór wojskowych samochodów transportowych
  • Można zainstalować opcjonalne oświetlenie LED
  • Oferuje możliwość dostosowania i modyfikacji detali kabiny
  • Odchylenie karoserii do tyłu umożliwia łatwy dostęp do podwozia
  • Opcjonalna dwustopniowa przekładnia umożliwia większą moc w terenie (plus serwo zmiany biegów)
  • Przekładnia SCX10™ naśladuje prawdziwą przekładnię i wyposażona jest w łożyska kulkowe oraz metalowe koła
  • Jednoczęściowe zawieszenie AR44™ z mniejszą skrzynią dla lepszej przejezdności w terenie
  • Wojskowe felgi typu MW19 oraz opony MT45, wraz z funkcjonalnym kołem zapasowym
  • Aluminiowe korpusy amortyzatorów
  • Regulowany zasobnik na akumulatory
  • 3-częściowe półosie napędowe WB8 HD Wildboar™ z powiększoną średnicą
  • Wodoodporna komora odbiornika
  • Wysoka wytrzymałość i sztywność ramy podwozia
Kabina w stylu Army

Model ma specjalny wygląd dzięki realistycznej kabinie i ramowej konstrukcji nadbudowy. Wysoki prześwit jest niezbędny do ciężkiego terenu. Konstrukcja podwozia SCX10 II jest skonstruowana z naciskiem na maksymalnie realistyczny wygląd, perfekcyjne zdolności pokonywania przeszkód a zarazem maksymalną funkcjonalność.

Kabina na tylnym zawiasie obrotowym

Doskonale rozwiązano dostęp do komponentów auta. Karoseria z klatką tworzy jedną całość i można ją łatwo odsłonić do tylu. Potem jest do dyspozycji przestrzeń całego podwozia, co umożliwi nam szybki serwis potrzebnych elementów.

Szczegółowa przestrzeń kabiny

Wnętrze kabiny UMG10 można indywidualnie zmodyfikować według własnego uznania. Wybierz z trzech typów kasków, zamontuj dźwignie zmiany biegów, kierownicę i wykorzystaj różną kalkomanię do dekoracji.

Możliwość oświetlenia modelu

Na aucie znajduje się w sumie osiem miejsc montażowych do instalacji oświetlenia LED. Cztery światła mogą być zamontowane w przedniej atrapie, dwa w przednim zderzaku i dwa w tylnej płycie ramy. (Oświetlenie LED nie znajduje się w zestawie)

Przekładnia SCX10™

Przekładnia SCX10™ upodabnia się do prawdziwej przekładni dużego auta z skrzynią sprzęgła, miską olejową oraz skrzynią biegów 4X4. Umieszczeniem skrzyni przekładni do podwozia i wypośrodkowaniem wałów napędowych ze skrzyniami łożyskowymi zawieszeń, Axial stworzył wydajniejsze napędy z ulepszonymi kątami wału napędowego dla obniżenia napięcia na ruchomych częściach. Przekładnia zawiera kompletny zestaw łożysk kulkowych oraz całometalowe wewnętrzne koła zębate.

  • Konstrukcja skrzyni przekładni umożliwiła jak najniższe ułożenie wałów napędowych podwozia
  • Przełożenie 33,69 - 54,15 za pomocą kombinacji obu kół zębatych przekładni głównej
  • Fabrycznie zawarte koła zębate 56T i 15T dla długiej żywotności
  • Metalowe koła zębate zapewniają wytrzymałość i trwałość
  • Przekładnia wygląda bardzo okazale a przy tym jest w pełni funkcjonalna
Umieszczenie serwa kierunku

Aby można było osiągnąć jak najwierniejszy wygląd dużego auta, serwo kierunku jest umieszczone na zawieszeniu, cięgna kierunku są z anodowanego aluminium z końcówkami M4, mocowanie serwa zmieści standardowe serwa.

Sztywne napędy AR44

Podwozie SCX10 II jest wyposażone w mocne napędy AR44, które mają dla zwiększenia wytrzymałości jednoczęściowe odlewy obudów. Trwałe zamknięte dyferencjały przeniosą maksymalną moc na wszystkie koła i dzięki temu przejedzie nawet przez najcięższy teren z dużą stromością, przez głazy i kamienie. Dzięki hipoidalnej przekładni ze stożkowymi kołami zębatymi ze stali, można było zmniejszyć rozmiary przekładni i zwiększyć prześwit podwozia.

  • Duże zębatki oraz duży moduł zęba dla umożliwienia dużych obciążeń
  • Umieszczenie zębatki poza osią zmniejsza rozmiary dyferencjału i większy prześwit
  • Większe łożyska dla większej odporności i możliwości obciążenia przekładni
  • Jednoczęściowy korpus zwiększa sztywność
  • Zoptymalizowane przełożenie obniża moment obrotowy
Felgi 1.9 MW19™ BEADLOCK

W zestawie UMG10 znajduje się zestaw kół 1,9 MW19, wraz z kołem zapasowym, zamontowanym z tylu samochodu. Konstrukcja 3-elementowego koła montowana jest za pomocą sześciu śrub, które pewnie trzymają opony MT45. Koła są uformowane z czarnego plastiku i mają standardową sześciokątną piastę kola 12mm.

Opony 1.9 MT45™

Do jazdy po kamieniach oraz stromych zboczach potrzebny jest zastosowany zastaw opon MT45, które mają bieżnik z grubym wzorem. Rozmiary opon to 117mm x 35,6mm, mieszanka R35.

Półosie WB8 HD Wildboar™

Przednie zawieszenie ma możliwość skrętu aż o 45°, rowkowane wały napędowe są zaprojektowane dla wysokich obciążeń i z łatwością wytrzymują jazdę w trudnym terenie. Dzięki dużemu skrętowi obu zawieszeń można wyjechać w nierówny teren a napędy zawsze przeniosą potrzebną moc i pokonają nawet pozornie nieprzejezdny teren. Nowa konstrukcja z krzyżakiem z powiększonym przekrojem (2x11 mm) wraz z wałem śrubowym M4 ma na celu zwiększenie wytrzymałości.

Sprzęgło cierne z dwoma tarczami

Dla bezpiecznego przeniesienia wysokiego momentu obrotowego od silnika motoru są w sprzęgle ciernym zastosowane dwie stalowe tarcze dociskowe, które przenoszą potrzebną moc na przednie i tylne wały CV.

Rama ze stalowych profili

Podwozie SCX10 II składa się z dwóch stalowych profili, które zabezpieczają dostateczną sztywność podwozia. Silnik z przekładnią umieszczony jest w części środkowej, podczas gdy akumulator napędowy znajduje się nad przednim zawieszeniem, przez co zabezpieczone dostateczne obciążenie przednich kół. Dlatego auto bez problemu pokona jazdę po stromych zboczach. Akumulator jest umieszczony w osi podwozia, więc model jest dobrze wyważony i podczas jazdy nie przechyla się.

Aluminiowe drążki zawieszenia

Geometria zawieszenia wykorzystuje konstrukcję 4-punktowego zawieszenia, które jest zoptymalizowane do jazdy w terenie. Właśnie skręcenie zawieszenia wraz ze sztywnością konstrukcji aluminiowych anodowanych drążków oraz mocnymi czopami kulowymi jest gwarancją wykorzystania w takim terenie, którego zwykłe auto by nie pokonało.

Regulowane amortyzatory aluminiowe

Olejowe amortyzatory mają duży skok, regulowane naprężenie wstępne sprężyn, mają również boczny zasobnik oleju i niezawodnie tłumią uderzenia we wszystkich położeniach wahaczy. Amortyzatory można zamocować do różnych otworów i zmienić w ten sposób ich wydajność tłumienia.

Polecamy zakup:

Do dokończenia potrzeba (nie są zawarte w zestawie) silnik z zębatką 15T, regulator, serwo kierunku, aparaturę RC (nadajnik, odbiornik), akumulator napędowy, ładowarkę, farby na karoserię, klej na opony, śruby, oleje, narzędzia montażowe.

Prezentacja wideo
:

26 innych produktów w tej samej kategorii: