Axial SCX10III Jeep JLU Wrangler 4WD 1:10 Kit

AXI03007

Nowy produkt

Zestaw ekspedycyjnego modelu auta RC Axial® SCX10™ III Jeep® JLU Wrangler z napędem 4WD w skali 1:10 prezentuje dalszy krok w przód w konstrukcji modeli ekspedycyjnych aut. Wersja III zwiększa realność podwozia przez makietową obudowę przekładni, silnika V8 oraz osiami portalowymi. Makietowa przeźroczysta karoseria oraz licencjonowane koła.

Więcej szczegółów

0,00 zł brutto

Dodaj do listy życzeń

Więcej informacji

Zawartość zestawu:

W zestawie znajdują się elementy do złożenia modelu RC auta Axial® SCX10™ III Jeep® JLU Wrangler oraz instrukcja. Przejrzyście ułożone woreczki z elementami podwozia, ramy nadbudowy, przeźroczysta wytłoczka karoserii Jeep® Wrangler Unlimited oraz kokpitu.Dalej felgi KMC Machete, opony Nitto Trail Grappler. Złożyć należy oprócz podwozia i amortyzatorów, koła, karoserię i dalsze. Zestaw jest przeznaczony dla doświadczonych modelarzy, którzy posiadają na wyposażeniu wszystkie potrzebne narzędzia i przyrządy, kleje, farby i określi odpowiednie wypełnienia olejowe i smary do przekładni i amortyzatorów. Również do uzupełnienia jest wyposażenie RC, napęd i akumulator.

Charakterystyka:

Zestaw ekspedycyjnego modelu RC auta Axial® SCX10™ III Jeep® JLU Wrangler z napędem 4WD w skali 1:10 prezentuje dalszy krok w przód w konstrukcji modeli ekspedycyjnych aut. Wersja III przychodzi z kompletnie zmienionym podwoziem, nowymi osiami portalowymi, realistyczną pokrywą przekładni oraz makietą silnikaV8. Makietowa przeźroczysta karoseria i licencjonowane koła.

Wrangler SCX10™ III Jeep® JLU używa portalowe osie do polepszenia wydajności, zwiększenia prześwitu i obniżenia oporu tarcia. Obudowa akumulatora pomieści standardowy pakiet akumulatorów LiPol lub NiMH. Nowa konstrukcja stalowych profili ramy podwozia daje większą możliwość konfiguracji. Wewnętrzne osłony błotników i listwy podłogowe lepiej ukrywają wewnętrzne komponenty, które były by widoczne z boku podwozia.

Na podwoziu można sterować oprócz kierunku jazdy i gazu również blokadę tylnej osi oraz 2-biegową przekładnię. Według tego należy dobrać aparaturę RC z potrzebną ilością kanałów. Jeśli będzie uzupełnione oświetlenie, wyciągarkę itd należy to uwzględnić w doborze aparatury RC. W zestawie zawarta jest przeźroczysta karoseria Jeep® Wrangler Unlimited, którą można pomalować i ozdobić według własnego uznania. Częścią karoserii jest klatka, otwory do przedniej maski, wycieraczki przedniej szyby, lusterka, klamki drzwi i dalsze, plus szczegółowe wnętrze. Nowe większe i szersze, oficjalnie licencjonowane opony Nitto Trail Grappler na trzyczęściowych licencjonowanych felgach KMC Machete beadlock oznaczają doskonały realizm i wysoką przyczepność na bezdrożach, skalach i wszystkich możliwych terenach.

Własności SCX10™ III Jeep® JLU Wrangler
  • Makieta silnika V8 oraz obudowa przekładni chroni silnik i poprawia wygląd
  • Podwozie pomieści standardowe akumulatory LiPol lub NiMH
  • Ustawienie przekładni z funkcją DIG umożliwia zablokowanie tylnej osi dla zmniejszenia promienia skrętu
  • Dwu-biegowa przekładnia do jazdy z dużą i niską prędkością
  • Portalowe osie zwiększają prześwit i redukują obroty
  • Ustawiany rozstaw podwozia umożliwia każdemu wybór jego wielkości
  • Wewnętrzne błotniki i boki podwozia ukrywają komponenty wewnętrzne, zwykle widoczne z boku podwozia
  • Licencjonowane 3-częściowe felgi beadlock KMC Machete umożliwiają wymianę opon bez klejenia
  • Opony Nitto Trail Grappler z oficjalną licencją w nowej, większej wielkości zwiększają prześwit i trakcję
  • Regulowane olejowe amortyzatory mają gwintowane, anodowane korpusy, regulowany docisk sprężyny i wieczko ze śrubą
  • Przeźroczysta karoseria Jeep® Wrangler wraz z wnętrzem
Podwozie z błotnikami i dolnymi osłonami

Podwozie modelu tworzą stalowe profile połączone poprzeczkami, co tworzy bardzo sztywną konstrukcję odporną na skręcenia. Dzięki uniwersalnym uchwytom można model wyposażyć w elektronikę wg własnego wyboru. Aby nie były komponenty elektroniki oraz wnętrze widoczne, podwozie jest wyposażone w błotniki i dolnej osłony. To rozwiązanie zarazem minimalizuje wnikanie nieczystości do wnętrza modelu.

Możliwość ustawienia rozstawu podwozia

Rozstaw podwozia modelu SCX10™ III Jeep® JLU Wrangler można zmienić tylko za pomocą zmiany mocowania profili ramy i uzupełnienie opcjonalnych wałów osi wahliwych. Wały napędu są zaprojektowane na wysokie obciążenia i wyraźnie polepszają własności jezdne również w ciężkim terenie.

Mocowanie akumulatorów

Wrangler SCX10™ III Jeep® JLU ma standardową komorę akumulatorów, który pomieści zwykłe pakiety akumulatorów LiPol lub NiMH. Na bocznych podłużnicach jest również miejsce na akumulator o mniejszej wielkości, które mogą być potrzebne dla dalszych akcesoriów, jak oświetlenie, wyciągarka itp.

Osie portalowe z przekładnią hipoidalną

Zaletą osi portalowych AR45 jest oczywiście większy prześwit podwozia, ale również redukcja momentu obrotowego na elementach napędu.

Ulepszona geometria zawieszenia

Geometria zawieszenia jest oparta na wcześniejszej wersji podwozia SCX10™ II, ale w nowej wersji jest nieco zmodyfikowana. Przednie zawieszenie zostało zoptymalizowane tak, aby obniżone zostało obciążenie sterowania, przez modyfikację tylnego 4-punktowego zawieszenia obniża się moment obrotowy. Napęd na przednie koła zapewniony jest za pomocą stalowych półosi z przegubami kardana.

Własności półosi
  • Skręt kół aż 45°
  • Gładka praca
  • Kompaktowa, ale trwała konstrukcja
  • Utwardzona stal
Dwubiegowa przekładnia z funkcją DIG

Model RC jest wyposażony w dwubiegową przekładnię i funkcję DIG. Można dowolnie wybrać, czy używane będą obie funkcje. Za pomocą 3-kanałowej aparatury można sterować przekładnią jednym z dwóch sposobów: sterowaniem dwubiegu lub aktywacją funkcji DIG, która blokuje sterowaniem nadajnika tylną oś. Z dodatkowym serwem i 4-kanałową aparaturą RC mogą obie funkcje być dostępne jednocześnie.

Funkcja DIG

Aktywacją funkcji można zdalnie przez nadajnik podłączać i odłączać tylną oś. Tylna oś będzie wtedy albo napędzana, albo zablokowana i koła nie będą się kręcić. Zablokowaniem tylnych kół radykalnie zwiększa promień skrętu i model skręci prawie w miejscu. Funkcję DIG użytkownicy docenią również podczas stromych zjazdów, kiedy zmniejsza ryzyko przewrócenia modelu.

Funkcję DIG i przekładnię należy wyposażyć w micro serwo - SPMSSX107 (w zestawie serwa znajduje się specjalny wieloklin dla servo-savera).

Olejowe aluminiowe amortyzatory

Jeep® JLU Wrangler ma zainstalowane amortyzatory z długim skokiem, które mają korpus wykonany z jasno anodowanego aluminium. Sprężyny mają regulację siły docisku dla osiągnięcia optymalnego tłumienia (naprężenie wstępne sprężyn można wygodnie regulować za pomocą nakrętki na korpusie amortyzatora). Pokrywy mają otwór ze śrubą do kontroli stanu i możliwości uzupełnienia oleju. Dzięki wielkość i objętości amortyzatorów jest zapewnione ich funkcjonowanie w całym zakresie skoku.

Mocowanie silnika z makietową pokrywą

Wierna makieta silnika V8 z korpusem skrzyni biegów celowo schowa i ochroni silnik i zarazem zwiększy realistyczny wygląd podwozia i jednostki napędowej. Dla maksymalnej wytrzymałości łoże silnika zostało wykonane z aluminium. Obok silnika jest miejsce na montaż serwa kierunku standardowej wielkości. Zestaw zawiera dźwignie serwa z 23 i 25 zębami dla uniwersalnego wykorzystania.

Przeźroczysta karoseria

Model sprzedawany jest z przeźroczystą karoserią, aby użytkownik mógł wybrać kolor i design dokładnie według własnego uznania. Karoseria jest opracowana z naciskiem na precyzję wykonania i zachowanie nawet tych najmniejszych szczegółów. Wnętrze ma wiernie odwzorowaną klatkę, kierownicę i głowę kierowcy. Na karoserii znajduje się szereg detali: przednia chłodnica, otwory wlotu powietrza, przednia maska, wycieraczki przedniej szyby, lusterka i klamki drzwi. Poszczególne powierzchnie po pomalowaniu można wykończyć za pomocą zawartych naklejek.

Szczegółowe wnętrze

Wnętrze ma wiernie wykształtowaną klatkę, kierownicę i głowę kierowcy. Jako przykrycie jego głowy można wybrać hełm wojskowy, czapkę lub kapelusz. Naklejki tablicy przyrządów znajdują się również w zestawie.

Opony NITTO TRAIL GRAPPLER

Opony S30 Nitto Trail Grappler S30, które znajdują się w zestawie SCX10 ™ III Jeep® JLU Wrangler, są wyższe i szersze (4,74 x 1,7), co zwiększa prześwit podwozia auta o zapewnia lepszą przyczepność podczas jazdy w różnych terenach.

Licencjonowane 3-częściowe felgi beadlock

Oficjalnie licencjonowane felgi KMC XD Machete, które są słynne w świecie offroad, są formowane w satynowym chromie i zawierają niesamowite makietowe detale. Ponieważ chodzi o 3-częściowe felgi, opony mogą być łatwo zamontowane, zdjęte i wymienione bez klejenia.

Polecamy zakup:

Ponieważ model jest w wykonaniu Kit, do uruchomienia potrzeba uzupełnić aparaturę RC (zalecana min. 4-kanałowa), regulator, silnik, silne serwo kierunku oraz mikro serwa do sterowania przekładni i funkcji Dig. Dalej potrzebny jest akumulator napędowy oraz adekwatna ładowarka akumulatora napędowego. Do złożenia modelu potrzebna są narzędzia, oleje, klej na śruby, farby na leksan itp.

Zalecane komponenty:
  • Nadajnik: Spektrum DX5C DSMR + 4x baterie AA do nadajnika
  • 2w1 Regulator z odbiornikiem:Regulator szczotkowy Firma 40A z 4CH odbiornikiem
  • Silnik: Silnik 540 35T
  • Serwo kierunku: Spektrum serwo S6390BL Ultra Torque HS BL HV
  • Serwo przekładni i funkcja DIG: 2x Spektrum servo SX107 Micro MG
Zalecane akumulatory LiPol

Do zwykłej jazdy zalecamy 2 lub 3 ogniwowy akumulator LiPol (7.4V, 11.1V) z konektorem EC3, IC3.

  • Smart akumulator LiPol Spektrum 7.4V 5000mAh
  • Standardowy akumulator LiPol Black Magic 7.4V 5000mAh.
  • Standardowy akumulator LiPol z maksymalnym czasem jazdy Black Magic 7.4V 6500mAh.
  • Dla większego zakresu prędkości Smart akumulator LiPol Spektrum 11.1V 5000mAh

Akumulatory Spektrum z technologią Smart obecnie przedstawiają najnowocześniejszy i najbezpieczniejszy sposób ładowania akumulatorów.

Zalecane akumulatory NiMH

Akumulatory NiMH nie wymagają precyzyjnej obsługi i dlatego są odpowiednie, jeśli model samochodu RC jest obsługiwany przez dzieci (akumulatory NiMH nie ulegają zniszczeniu w wyniku całkowitego rozładowania). Jednak akumulatory NiMH mają mniejszą pojemność, więc czas jazdy będzie nieco krótszy.

Zalecane ładowarki do akumulatorów Spektrum Smart

Jeśli zdecydujesz się na zastosowanie w modelu Arrma nowoczesnych Smart LiPo akumulatory, to polecamy poniższą ładowarkę:

  • Ładowarka z zasilaczem sieciowym Spektrum S150 z jednym wyjściem 1x50W.
  • Ładowarka sieciowa Spektrum S1100 z jednym wyjściem 1x100W.
  • Ładowarka sieciowa Spektrum S2100 z dwoma wyjściami 2x 100 W.
Zalecane ładowarki do konwencjonalnych akumulatorów LiPo i NiMH

Decydując się na eksploatację modelu na konwencjonalnych akumulatorach LiPol i NiMH, polecamy uniwersalne ładowarki o mocy co najmniej 50W.

  • Ładowarka Dynamite Prophet Sport z jednym wyjściem 50W
  • Ładowarka Prophet Precept LiPol/NiMh LCD AC/DC z jednym wyjściem 80 W
Torba transportowa

Przenoście bezpiecznie i wygodnie model RC w torbie transportowej Robitronic. Torba jest hermetyczna i ma elastyczną krawędź, którą można przystosować do modelu. Dzięki opaskom z rzepem model łatwo się przenosi. Materiał syntetyczny można w razie potrzeby łatwo oczyścić wodą lub mydlinami.

Oświetlenie modeli

Dla zapierającego dech w piersiach wyglądu zalecamy wyposażenie modelu w oświetlenie LED. Jeśli model posiada już podstawowe oświetlenie można je rozszerzyć, ulepszyć czy zmodyfikować według własnych potrzeb.

  • Zestaw oświetlenia Axial Oświetlenie LED Night Visions System
    Zaawansowany system z przednimi LED (rozświetla się intensywnie podczas jazdy w przód), LED stopu (rozświetla się intensywnie podczas hamowania), kierunkowskazy (migają podczas skręcania w daną stronę) oraz dodatkowymi diodami (np. dla rampy oświetleniowej). Możliwość podłączenia dalszych sześciu obwodów świetlnych (nie współpracuje z odbiornikiem SPMXSE1040RX).
  • Zestaw oświetlenia - Standard - Axial zestaw oświetlenia LED
    Standardowy zestaw oświetlenia z modułem zasilania i diodami – Moduł zasilania umożliwia podłączenie dwóch obwodów LED, które będą świecić ciągle. W zestawie zawarte są diody o wysokiej jasności (4x biała LED do przednich świateł oraz 2x czerwona LED do świateł końcowych).
  • Jednostka sterująca Axial jednostka sterująca LED, 3-porty
    Jednostka sterująca z możliwością podłączenia trzech obwodów ciągle świecących diod LED. Zestaw nie zawiera diod – te można wybrać wg własnych potrzeb w akcesoriach do pozycji.
Akcesoria do normalnej pracy

Do normalnej eksploatacji samochodu RC Axial potrzebny jest klej do opon, klej do śrub, zestaw narzędzi i olej silikonowy do amortyzatorów. Z naszej oferty polecamy niedrogi zestaw narzędzi do samochodów RC.

Klej do opon przykleja opony do felgi. Opona musi być zawsze mocno przyklejona do felgi na całym obwodzie! Jeśli opona nie będzie przyklejona na całym obwodzie, może pęknąć. Klej do opon ma specjalny skład, który jest w stanie łączyć takie materiały jak guma czy nylon, a jednocześnie po stwardnieniu jest elastyczny. Polecamy klej do opon Robitronic z naszej oferty.

Od czasu do czasu konieczne jest dodanie oleju silikonowego do amortyzatorów modelu i wymiana oleju w mechanizmach różnicowych. Podczas normalnej pracy występuje tylko niewielki wyciek oleju silikonowego wzdłuż tłoczysk amortyzatora. Jeśli powierzchnia tłoczysk amortyzatora lub stan uszczelek jest w złym stanie, wyciek oleju może być duży. W takich przypadkach dostarczane są zestawy naprawcze lub pojedyncze części.

Do rutynowej konserwacji wymagany jest klej do śrub. Śruby wkręcane w materiał metalowy (np. śruby w silniku, śruby ustalające w zębatce) należy zabezpieczyć przed poluzowaniem za pomocą tego kleju.

Etui ochronne do akumulatora

Opakowania ochronne mają na celu zmniejszenie ryzyka związanego z transportem i ładowaniem akumulatorów. Akumulatory LiPol mogą, przy zachowaniu niewielkich wymiarów i niewielkiej wagi, zapewniać wysokie prądy rozładowania i mieć dużą pojemność na długi czas jazdy. Akumulator LiPol jest narażony głównie na uszkodzenia mechaniczne.

Prezentacja wideo
:

26 innych produktów w tej samej kategorii: