Axial SCX10 II V2 1:10 4WD Raw Builders Kit

AXI90104V2

Nowy produkt

Zestaw podwozia Axial SCX10™ II Raw Builders Kit umożliwi Wam złożenie sprawdzonego przez lata wysokiej jakości podwozia 4WD, na które można nałożyć karoserię auta ekspedycyjnego, koła oraz wyposażenie według własnego uznania. Ramę ze stalowych profili, regulowany rozstaw, przekładnia, amortyzatory, mocowanie akumulatora itd.

Więcej szczegółów

0,00 zł brutto

Dodaj do listy życzeń

Opis

Masa 1810g
Typ Ekspedycyjny
Długość 489mm
Szerokość 226mm
Skala 1:10
Rozstaw 287mm, 304,8mm, 312,4mm
Prześwit podwozia 77mm
Napęd 4WD
Silnik Zalecany trójfazowy 540 4T
Czas złożenia 5-7 godzin

Więcej informacji

Zawartość zestawu:

W zestawie znajdują się elementy do złożenia podwozia Axial SCX10™ II, przejrzyście rozłożone woreczki z elementami do złożenia ramy, osi, amortyzatorów, przekładni, itd.

Charakterystyka:

Zestaw podwozia Axial SCX10™ II Raw Builders Kit umożliwi Wam złożenie sprawdzonego przez lata wysokiej jakości podwozia 4WD, na które można nałożyć karoserię auta ekspedycyjnego, koła oraz wyposażenie według własnego uznania. Ramę tworzą stalowe profile, w trakcie montażu można ustawić rozstaw.

Już w roku 2008 firma Axial przedstawiła swoje pierwsze podwozie SCX10, który okazał się bardzo dobrym do aut ekspedycyjnych. Na podwozie można założyć najróżniejsze karoserie zarówno Axial jak i na przykład Killerbody. Podwozie pochodzi ze sprawdzonych zestawów, zarówno jednoczęściowe zawieszenia AR44™, makietowo wyglądające przekładnie AX10™, zestawy aluminiowych napędów, zestawy montażowe serwa CMS, zestawy drążków zawieszenia, zestawy amortyzatorów, schowki odbiornika i dalsze.

Rama ze stalowych profili

Podwozie SCX10 II składa się z dwóch stalowych profili, które zabezpieczają dostateczną sztywność podwozia. Silnik z przekładnią jest umieszczony w środkowej części podczas, gdy akumulator napędowy jest nad przednim zawieszeniem, przez co zabezpieczono dostateczne obciążenie przednich kół. Dlatego auto bez problemu zniesie jazdę nawet po stromych zboczach. Akumulator jest umieszczony w osi podwozia, także model jest dokładnie wyważony i w czasie jazdy się nie przechyla.

Jednoczęściowe zawieszenie AR44™

Podwozie SCX10 II jest wyposażone w sztywne zawieszenia, które dla zwiększenia wytrzymałości mają jednoczęściowe odlewy skrzyni zawieszenia. Stale zablokowane dyferencjały przeniosą maksymalną moc na wszystkie koła i dzięki temu przejedziecie również przez ten najcięższy teren o dużym wzniesieniu, przez głazy i kamienie. Dzięki hipoidalnemu przełożeniu z uzębieniem stożkowym można było zmniejszyć rozmiary przekładni i zwiększyć prześwit podwozia.

Przekładnia AX10™

Dzięki przekładni jest do dyspozycji wysoki moment obrotowy wałów wyjściowych na zawieszenie. Przekładnie Axial® AX10™ wyglądają jak prawdziwe, są ukształtowane bardzo wiernie makietowo aby przypominała prawdziwe auto terenowe. Posiada czołowe koło zębate 56T oraz zębatkę 15T. Finalne przełożenie wynosi 40,44, przy zastosowaniu zamiennych zębatek jest do dyspozycji aż 33,69 - 54,15. Zawiera kompletny zestaw łożysk kulkowych.

Wodoodporny schowek odbiornika

Nie ma potrzeby mieć w dyspozycji wodoodpornej wersji odbiornika, producent wyposażył model w schowek na odbiornik z piankowym uszczelnieniem przejścia kabli oraz gumowymi uszczelkami pokrywy.

Realistyczne podwozie

Konstrukcja podwozia SCX10 II została zaprojektowana z myślą na jak najbardziej realistyczny wygląd, perfekcyjne właściwości jezdne do pokonywania przeszkód i zarazem maksymalną funkcjonalność.

Półosie CV, wahliwe osie

Przednie zawieszenie ma możliwość obrotu aż o 45°, rowkowane półosie CV napędu są zaprojektowane dla wysokiego obciążenia i są w stanie jeździć w trudnym terenie. Dzięki dużemu skręceniu obu zawieszeń możne wyjechać w trudny teren a napędy zawsze przeniosą potrzebna moc.

Amortyzatory z długim skokiem

Olejowe amortyzatory mają duży skok 61-90mm, regulowane napięcie wstępne sprężyn, maja również boczny zasobnik oleju i niezawodnie tłumi uderzenia we wszystkich położeniach wahaczy. Amortyzatory można przełożyć do innych otworów i zmienić w ten sposób ich wydajność tłumienia.

Polecamy zakup:

Do dokończenia potrzeba silnik, regulator, serwo kierunku, aparaturę RC, akumulator napędowy, ładowarkę, koła z oponami, karoserię i ew. farby na karoserię oraz naklejki, klej na opony, narzędzia montażowe.

Prezentacja wideo
:

26 innych produktów w tej samej kategorii: