LOS05020T2
Nowy produkt
Duży model RC auta 1:5 Desert Buggy DBXL-E 2.0 4WD z technologią SMART. Zainstalowany jest mocny trójfazowy silnik Spektrum Firma 4P 780Kv, z trójfazowym regulatorem Spektrum Firma® 160A oraz serwem S906 30kg.cm z metalową przekładnią, wodoodporna elektronika, aparatura RC DX2E Active.
Ten produkt nie występuje już w magazynie
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Masa | 12800 - 13800g w zal. od akumulatora |
Typ | Buggy |
Długość | 844mm |
Szerokość | 495mm |
Wysokość | 317mm |
Skala | 1:5 |
Rozstaw | 552mm |
Prześwit podwozia | 69mm |
Napęd | 4WD |
Silnik | Spektrum Firma 4P 780Kv |
Nadajnik | Spektrum DX2E Active 2,4 GHz |
Regulator | Spektrum Firma® 160A |
Serwo | S900 |
Odbiornik | Spektrum SR6100AT AVC |
W zestawie znajduje się złożony i gotowy model RC auta 1:5 Desert Buggy DBXL-E 2.0 z zainstalowanymi komponentami: Spektrum silnik trójfazowy Firma 5613 780obr/V, Spektrum Smart regulator Firma 160A BL 3S-8S, serwo kierunku Spektrum™ S906 1:5, odbiornik SRS6100AT AVC®. Nadajnik Spektrum DX2E Active™ z AVC.
Duży model RC auta 1:5 Desert Buggy DBXL-E 2.0 4WD z technologią SMART. Zainstalowany jest mocny trójfazowy silnik Spektrum Firma 4P 780Kv, z trójfazowym regulatorem Spektrum Firma® 160A oraz serwem S906 30kg.cm z metalową przekładnią, wodoodporna elektronika, aparatura RC DX2E Active.
Potrzebny jest naprawdę ogromny model auta dla prawdziwych facetów? Desert Buggy DBXL-E 2.0 jest znany na całym świecie przez swoją dominację na rynku aut w skali 1:5, który przekonuje swoją mocą i szybkością i dlatego przewyższają konkurencję. Zastosowane podwozie z wytrzymałego anodowanego duralu 6061-T6, bezpiecznie wytrzyma ekstremalne obciążenia podczas skoków, tak samo jak metalowe koła zębate i półosie. Ta wersja ma mocniejsze 5mm sworznie półosi, co bezpiecznie przenosi moc napędu na koła.
Ważną zmianą w porównaniu do wcześniejszej wersji Buggy XL-E jest nowa elektronika z technologią SMART. Dzięki silnikowi Spektrum Firma 4P 780Kv, trójfazowemu regulatorowi Spektrum Firma® 160A oraz odbiornikowi Spektrum SR6100AT z telemetrią, kierowca otrzyma większą porcję informacji - komunikuje się w regulatorem Spektrum Smart FIRMA i przenosi telemetrię bez czujników. Odbiornik będzie odczytywać parametry telemetrii z regulatora i przenosić ja do nadajnika. Odbiornik posiada technologię AVC, nastawienie AVC wykonuje się za pomocą nadajnika. Elektronika odbiornika jest chroniona specjalnym lakierem, który chroni przed dostępem wilgoci lub nieczystości. Dzięki mocy nadajnika 100 mW EIRP jest zapewniony doskonały zasięg telemetrii.
Technologia AVC jest zaawansowaną technologią Spektrum od Horizon Hobby, dla modeli RC aut. Ten system stabilizacji przynosi całkowicie nowy sposób sterowania RC aut. Technologia AVC wykorzystuje czujniki do jednoczesnej korekty sterowania i gazu. Wynikiem jest płynniejsza jazda, stabilne zachowanie na prostej i w zakręcie oraz bezpieczniejsze trzymanie się drogi. Oczywiście można zmieniać czułość sterowania wraz z możliwością jej wyłączenia i pozostawienia wszystkiego w rękach kierowcy.
Regulator jest wodoodporny, dzięki technologii Smart oferuje doskonały przegląd o stanie jednostki napędowej, do dyspozycji są, za pośrednictwem telemetrii, w czasie rzeczywistym prąd, temperaturę, napięcie akumulatora, napięcie odbiornika, obroty silnika. I to bez dalszych czujników! Jeśli stosowany jest akumulator Spektrum Smart, dostaje się przegląd o stanie ogniw, pojemności i temperaturze, potrzeba tylko zainstalować w telefonie aplikację Spektrum Dashboard app.
W aucie jest zainstalowany trójfazowy silnik Spektrum™ Firma® 4P 780Kv, kompatybilny z 8S LiPol z którym można osiągnąć szybkość aż 80km/h!
Cyfrowe serwo S900S z metalową przekładnią ma dwa łożyska, szybkość 0.21 s/60°, moment 30kg.cm, wodoodporna konstrukcja.
Dla wzmocnienia podwozia są zainstalowane wsporniki podwozia, które są przykręcone do centralnej części podwozia i sięgają aż do przedniego i tylnego dyferencjału.
Przeciw przypadkowemu wypadnięciu śrub z czopów, które na wale zabezpieczają piasty półosi, w rowkach znajdują się pierścienie zabezpieczające.
Nowe przekładnie dyferencjałów mają większą sztywność i zapewniają stabilność napędów dla spokojniejszego, bardziej niezawodnego i bezproblemowego napędu.
Nowe uchwyty obudów dyferencjałów mają wyższą wytrzymałość i zapewniają wiekszą sztywność dyferencjałów na podwoziu.
Nowe aluminiowe korpusy dyferencjałów mają większą wytrzymałość i zapewniają większą sztywność na skręcanie w porównianiu do plastikowych. Obecne silniki trójfazowe produkują tyle energii, że należy wybierać materiały z odpowiednią wytrzymałością.
Nowe aluminiowe, olejowe amortyzatory mają niższe aluminiowe zamki, które umożliwiają łatwiejszy serwis i wymianę uszczelnień amortyzatorów oraz polepszają wydajność. Górne zamki mają laserowo grawerowane logo FOX.
Oryginalne opony MAXXIS Creepy Crawler, z uniwersalnym bieżnikiem dla zwiększenia trakcji, dają autu, tak samo jak oryginał, doskonałe własności jezdne do jazdy w każdym terenie.
Oprócz nowych amortyzatorów, DBXL-E 2.0 ma nowe przednie i tylne aluminiowe wieże amortyzatorów z wieloma otworami montażowymi dla lepszej stabilności i sterowności.
Wszystkie elementy napędów są wykonane ze stali i oksydowane dla odporności na korozję. Napędy maja teraz większą średnicę czopów - 5mm.
Podwozie jest wykonane z mocnego anodowanego duralu 6061-T6 o grubości 4mm, na którym są zainstalowane wszystkie ważne komponenty, jak napędy z dyferencjałami, silnik, regulator, środkowy dyferencjał z odprowadzeniem do dyferencjałów. O sterowanie stara się ogromne serwo z momentem 30kg.cm.
Aby można było stworzyć większą przestrzeń dla akumulatorów, regulator został przemieszczony na płytę montażową poza środkowy dyferencjał. Umożliwiło to optymalne rozłożenie masy w aucie i zarazem zwiększyło wydajność chłodzenia regulatora.
Ubarwienie auta jest inspirowane prawdziwym zawodniczym Motorsportem Fox Shox w czarno-biało-pomarańczowej kolorystyce.
Gotowe ubarwienie typowe dla karoserii w czerwono białych barwach z logiem Losi i płomieniem.
Model RC DBXL-E 2.0 jest wyposażony w wodoodporną* elektronikę, wraz z odbiornikiem, serwem i regulatorem. Model jest skonstruowany tak, aby minimalizował ryzyko wniknięcia wody do elektroniki, z związku z tym potrzeba minimalizować ryzyko wilgoci przede wszystkim ze względu na silnik, który nie posiada tej ochrony i podlega przez to regularnemu niezbędnemu serwisowi elementów obrotowych, przede wszystkim łożysk.
Auto jest wyposażone w listwę świetlną LED nad oknem, którą można dowolnie włączyć i wyłączyć. Można się zatem udać na nocną jazdę bez obaw przed zabłądzeniem.
Nadajnik Spektrum™ DX2e Active™ oferuje zaawansowane funkcje, jak sterowanie AVC, trójpołożeniowy ogranicznik gazu i ustawienie wychylenia serwa. Zawiera również moduł Bluetooth dla wykorzystania aplikacji Spektrum Dashboard.
Technologia Spektrum Smart oferuje więcej informacji za pośrednictwem telemetrii o stanie komponentów modelu. Chodzi o połączenie z modelem, które zaoferuje kontrolę stanu elektroniki w aucie - to znacząco ułatwi zastosowanie ważnych elementów modelu.
Technologia AVC jest najnowszą innowacją Spektrum od Horizon Hobby w dziedzinie odbiorników do modeli aut. Ten system stabilizacji przynosi całkowicie nowy sposób sterowania aut RC. Technologia AVC wykorzystuje czujniki do jednoczesnej korekty sterowania i gazu. Wynikiem jest płynniejsza jazda, stabilne zachowanie na prostej i w zakręcie oraz bezpieczniejsze trzymanie się drogi.
DBXL-E 2.0 wymaga do uruchomienia dwóch akumulatorów napędowych LiPol 3S lub 4S. W zestawie znajduje się regulator Spektrum™ Firma™ SMART 160A (SPMXSE1160) który ma dwa konektory IC5™ połączone w szereg, także auto będzie jeździć na 6 ogniw przy zasilaniu dwoma pakietami 3 ogniw albo na 8 ogniw przy zasilaniu dwoma pakietami 4 ogniwi. Zalecamy zastosowanie podwójnego pakietu akumulatorów SMART LiPol Spektrum 5000mAh 3S 11,1V 100C (SPMX50003S100H5) lub podwójny pakiet akumulatorów Spektrum 5000mAh 4S 14,8V 100C SMART LiPol (SPMX50004S100H5). Ładowarka Spektrum S2100 SMART (SPMXC1010) ma dwa konektory ładowania, co jest idealne, ponieważ można ładować oba pakiety jednocześnie.
Do zasilania modelu RC auta polecamy akumulator napędowy LiPol z 3 ogniwami (11.1V).
Akumulatory Spektrum z technologią Smart w obecnej chwili przedstawiają najnowocześniejszy i najbezpieczniejszy sposób obsługi i ładowania akumulatorów.
Do zasilania modelu RC auta polecamy akumulator napędowy LiPol z 4 ogniwami (14.8V ).
Akumulatory Spektrum z technologią Smart w obecnej chwili przedstawiają najnowocześniejszy i najbezpieczniejszy sposób obsługi i ładowania akumulatorów.
Jeśli w modelach samolotów lub śmigłowców RC będą używane nowoczesne akumulatory Smart LiPol, lub akumulatory innych producentów, to polecamy niniejsze ładowarki:
Do dyspozycji jest redukcja do ładowania IC5/IC3 Spektrum kabel konwersji IC5 urządzenie - IC3 akumulator 10cm 10AWG.
Podczas użytkowania konwencjonalnych akumulatorów LiPol, polecamy stosowanie uniwersalnej ładowarki o mocy minimalnie 50W.
Ładowarka Dynamite Prophet Sport z dwoma wyjściami 50W
Do normalnej eksploatacji samochodu RC Losi potrzebny jest klej do opon, klej do śrub, zestaw narzędzi i olej silikonowy do amortyzatorów. Z naszej oferty polecamy niedrogi zestaw narzędzi do samochodów RC lub wysokiej jakości Zestaw śrubokrętów imbus 1.5/2.0/2.5/3.0mm.
Klej do opon przykleja opony do felgi. Opona musi być zawsze mocno przyklejona do felgi na całym obwodzie! Jeśli opona nie będzie przyklejona na całym obwodzie, może pęknąć. Klej do opon ma specjalny skład, który jest w stanie łączyć takie materiały jak guma czy nylon, a jednocześnie po stwardnieniu jest elastyczny. Polecamy klej do opon Robitronic z naszej oferty - zobacz polecane akcesoria.
Od czasu do czasu konieczne jest dodanie oleju silikonowego do amortyzatorów modelu i wymiana oleju w mechanizmach różnicowych. Podczas normalnej pracy występuje tylko niewielki wyciek oleju silikonowego wzdłuż tłoczysk amortyzatora. Jeśli powierzchnia tłoczysk amortyzatora lub stan uszczelek jest w złym stanie, wyciek oleju może być duży. W takich przypadkach dostarczane są zestawy naprawcze lub pojedyncze części. Z naszej oferty olejów silikonowych polecamy oleje silikonowe TLR (Team Losi Racing), zobacz zalecane akcesoria.
Do rutynowej konserwacji wymagany jest klej do śrub. Śruby wkręcane w materiał metalowy (np. śruby w silniku, śruby ustalające w zębatce) należy zabezpieczyć przed poluzowaniem za pomocą tego kleju.