ARA5810
Nowy produkt
Niezwykle duży i mocny model samochodu RC Arrma Outcast 8S w skali 1:5, napęd 4WD, silnik trójfazowy oraz prędkość do 88km/h. Anodowane części aluminiowe dla maksymalnej trwałości. Najlepsza elektronika Spektrum Smart - wykrywanie napięcia akumulatora, elektroniczna stabilizacja AVC.
0 Przedmiot Przedmioty
Towar na zamówienie
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Masa | 11kg |
Typ | Monster Truck |
Długość | 714mm |
Szerokość | 596mm |
Skala | 1:5 |
Rozstaw | 430mm |
Prześwit podwozia | 65mm |
Napęd | 4WD |
Koła | MT (4.8" 24mm hex) |
Prędkość | do 88km/h |
Zestaw zawiera kompletnie złożony model RC model auta Arrma Outcast 8S BLX 1:5 4WD z komponentami: regulator Spektrum™ Firma™ 160A Smart ESC, trójfazowy silnik Spektrum™ Firma™ 1250Kv, serwo kierunku Spektrum™ S905, odbiornik SRS6100AT AVC ®. nadajnik DX3™ 2,4 GHz. Naklejki, klucz na koła, kleszcze na segery, zębatka 23T 1M HD, kulowe końcówki kompozytowe 4x.
Duży i potężny model RC samochodu Monster Truck, który zapiera dech w piersiach. Model w skali 1:5, pomimo swoich rozmiarów (długość 71 cm), jest niesamowicie zwrotny, a dzięki akumulatorom 8S (2x 4S LiPol) i opcjonalnej zębatce jest w stanie osiągnąć maksymalną prędkość 88km/h. Ten gigantyczny model jest całkowicie zmontowany i gotowy do ekstremalnej jazdy. Doskonałą trwałość modelu zapewnia aluminiowe podwozie, mocne zawieszenie, aluminiowe amortyzatory olejowe, metalowe półosie i wiele innych części, które zaprojektowano z myślą o niekończącej się zabawie. Aluminiowe elementy modelu są nie tylko wytrzymałe i lekkie, ale również świetnie wyglądają dzięki kolorowemu anodowaniu.
Model wyposażony jest w najnowocześniejszy napęd i elektronikę Spektrum Smart. Silnik trójfazowy Spektrum™ Firma™ 1250Kv i elektroniczny regulator prędkości Spektrum™ Firma™ 160A Smart ESC zapewniają modelowi Outcast ogromny potencjał wydajności. Nawet podczas skoków i przy dużych prędkościach nie musisz martwić się o manewrowość modelu. System stabilizacji AVC koryguje kierunek jazdy modelu i dokonuje natychmiastowych, szybkich odpowiednich korekt, dzięki czemu model nie odbiega od pożądanego kierunku. Intensywność stabilizacji AVC można zmienić na nadajniku. Model sterowany jest przez nadajnik Spektrum DX3 ™ 2,4GHz z odbiornikiem SRS6100AT.
Technologia Spektrum Smart oferuje więcej informacji o modelu, łatwiejszą obsługę i pielęgnację baterii. Wszystkie komponenty SMART są w stanie komunikować się ze sobą i przesyłać dane telemetryczne. Aby wyświetlić pełną telemetrię, konieczne jest posiadanie kompatybilnego nadajnika Spektrum z wyświetlaczem. Wyświetlanie telemetrii zależy od typu nadajnika w konkretnym modelu.
Podwozie modelu Outcast 8S BLX składa się z 4-milimetrowej płyty profilowanej wykonanej z bardzo wytrzymałego aluminium 6061-T6. Wyjątkowy projekt obudowy podkreślony jest laserowo wytrawioną grafiką z logo Arrma.
Solidne niezależne zawieszenie przedniej i tylnej osi zapewnia doskonałe prowadzenie i niezrównane osiągi w terenie. Sercem zawieszenia są potężne amortyzatory olejowe o średnicy 24mm i wałach 5mm. Korpusy amortyzatorów są wykonane z aluminium i są anodowane na czerwono dla maksymalnego efektu. Napięcie wstępne sprężyny można wygodnie regulować za pomocą nakrętki.
Konstrukcja zderzaka kryje w sobie strefę odkształcenia, która amortyzuje wstrząsy podczas uderzeń i salta.
Przednia oś zawiera sworznie kulowe o średnicy 18 mm, które zapewniają sprawną pracę i płynne sterowanie nawet przy tak dużym modelu. Przeguby kulowe zwrotnicy z nową górną nasadką zapobiegają wyskakiwaniu drążka kierowniczego ze zwrotnicy w przypadku silnego uderzenia.
Stalowe półosie CVD bezpiecznie przenoszą moc silnika napędzanego baterią 2x 4S LiPol. Wychylenie tylnych kół można regulować za pomocą górnego cięgła tylnej osi.
Poprzeczne i środkowe wzmocnienia wykonane z anodowanego aluminium zapewniają ochronę podwozia przed wygięciem nawet w przypadku wyjątkowo silnych uderzeń. Aby ułatwić obsługę, wzmocnienia są zabezpieczone klipsami i można je łatwo zdjąć.
Silnik znajduje się w środkowej części podwozia po lewej stronie. Pośrodku podwozia znajduje się centralna skrzynia biegów z napędzanym kołem zębatym, więc koło zębate silnika jest łatwo dostępne dla regulacji luzu międzyzębowego. Doskonała konstrukcja łoża silnika umożliwia łatwą regulację przekładni lub demontaż silnika do serwisu. Aluminiowy, anodowany na czerwono uchwyt silnika można łatwo regulować i mocować. W ten sposób wspornik przesuwny umożliwia regulację położenia i silnika poprzez zwykłe poluzowanie śrub, które są łatwo dostępne.
Model posiada solidną konstrukcję mechanizmu napędowego, który jest w całości wykonany ze stali, wszystkie części obrotowe osadzone są w łożyskach kulkowych. Metalowe półosie, masywna skrzynia biegów i mechanizm różnicowy.
Masywne opony z agresywnym wzorem bieżnika zapewniają doskonałą przyczepność modelu na wszystkich nawierzchniach i bezpiecznie przenoszą moc silnika zasilanego akumulatorami 8S. Opony przyklejone do felg z motywem gwiazdy. Bezpieczne mocowanie koła zapewnia piasta 24mm.
Outcast 8S jest zaprojektowany tak, aby wszystkie części były łatwo dostępne. Poszczególne komponenty, takie jak łoże silnika i blok z regulatorem, serwomechanizmem i odbiornikiem, można łatwo wyjąć. Dyferencjały są również łatwo dostępne, co znacznie ułatwi ich serwisowanie.
Tylne koła Wheelie Bar są niezbędne w modelu o takich osiągach jak nowy Outcast. Drążek tylnego koła zapobiega przewracaniu się modelu podczas dodawania pełnego gazu, a Ty możesz w pełni cieszyć się jazdą na tylnych kołach na pełnym gazie.
Piękne, jabłkowo-czerwone nadwozie jest szczegółowo opracowane, a dzięki wzmocnieniom wytrzyma nawet dzikie przejażdżki. Górne plastikowe płyty zapobiegają zarysowaniom, podobnie jak podkładki pod spinkami, które są na praktycznej gumie. Spinki nie zostaną teraz utracone! Rama nadwozia tworzy solidne wzmocnienie, które również spoczywa na środkowej wieży podwozia, a tym samym zapewnia zwiększoną wytrzymałość.
Sterowanie modelu zapewnia nowoczesny regulator SPEKTRUM™ FIRMA™ 160A SMART z 32-bitowym mikrokontrolerem ARM Cortex M4, który potrafi odczytywać kompletną telemetrię i przenosić ją do odbiornika za pomocą zintegrowanego przewodu w nowym konektorze IC5. Dane są przenoszone przez protokół SRXL2. Informacje o typie, temperaturze i napięciu ogniw akumulatora regulator odczytuje bezpośrednio z akumulatora Smart. W ten sposób nie trzeba się bać o właściwe ustawienie typu akumulatora i jego możliwego głębokiego rozładowania.
Elektronika jest kompletnie zalana w specjalnej masie, która chroni przed wniknięciem* czy nieczystości do elektroniki. Regulator załącza się i ustawia przyciskiem, który jest pod gumową osłonką.
Trójfazowy silnik Spektrum Firma4685 1250Kv, w wewnętrznym wirnikiem i 4-polową konstrukcją dla wysokiej mocy i doskonałej wydajności. Wał 5mm jest ułożony w łożyskach kulkowych, złocone konektory 6,5mm dla niezawodnego i efektywnego połączenia.
Kierowanie zapewnia serwo S905 z ogromną siłą (moment: 38kg.cm przy napięciu 6V, szybkość 0,2s/60° przy 6V), jest wodoodporne* i pyłoszczelne. Trwałe metalowe koła zębate zapewniają długą żywotność i odporność mechaniczną. Rozmiary serwa to 60 x 55 x 29mm.
6-kanałowy odbiornik RC Spektrum SR6100AT z modulacją DSM2/DSMR. Znakomity zasięg o odpowiedź, zwłaszcza w miejscach, gdzie znajduje się więcej systemów pracujących w paśmie 2,4 GHz. Odbiornik jest wyposażony w opatentowany system Spektrum AVC (Active Vehicle Control) oraz pełny zasięg telemetrii. Odbiornik obsługuje technologię Spektrum Smart. Elektronika odbiornika jest chroniona specjalnym lakierem, który chroni przed wniknięciem wilgoci czy nieczystości.
Nowy nadajnik RC Spektrum DX3 ma 3 kanały i jest kompatybilny z systemem stabilizacji Spektrum AVC i telemetrią Spektrum Smart. Doskonały zasięg, super szybka odpowiedź i wysoka odporność na zakłócenia dzięki ekskluzywnej technologii Spektrum DSMR. Szybkie ustawienie potrzebnych parametrów.
Model jest wyposażony w komponenty z technologią Spektrum Smart, która oferuje więcej informacji o modelu, prostszą obsługę i troskę o akumulatory. Wszystkie komponenty SMART, wraz z akumulatorem, są w stanie wzajemnie komunikować i przenosić telemetrię.
Zawarty w zestawie nadajnik DX3 wyświetla stan naładowania akumulatora w modelu.
Jako tuning można wyświetlać kompletną telemetrię (obroty, prędkość, temperatura i inne):
Technologia AVC jest zaawansowaną technologią Spektrum od Horizon Hobby dla modeli aut RC. Ten system stabilizacji przynosi całkowicie nowy sposób sterowania aut RC. Technologia AVC wykorzystuje czujniki do jednoczesnej korekty sterowania i gazu. Wynikiem jest płynniejsza jazda, stabilne zachowanie na prostej i w zakręcie oraz bezpieczniejsze trzymanie się drogi. Oczywiście czułość sterowania może być zmieniana wraz z możliwością jego wyłączenia i pozostawienia wszystkiego w rękach kierowcy.
Do uruchomienia modelu są potrzebne 4x baterie AA do nadajnika, akumulator napędowy oraz adekwatną ładowarkę akumulatora napędowego
Model należy użytkować na dwóch identycznych akumulatorach 4S LiPol (14.8V).
Akumulatory Spektrum z technologią Smart obecnie przedstawiają najnowocześniejszy i najbezpieczniejszy sposób ładowania akumulatorów.
Jeśli zdecydujesz się na zastosowanie w modelu Arrma nowoczesnych akumulatorów Smart LiPol, to polecamy poniższą ładowarkę:
Również potrzebna będzie redukcja do ładowania IC5/IC3.
Do normalnej eksploatacji samochodu RC potrzebny jest klej do opon, klej do śrub, zestaw narzędzi i olej silikonowy do amortyzatorów. Z naszej oferty polecamy niedrogi zestaw narzędzi do samochodów RC.
Klej do opon przykleja opony do felgi. Opona musi być zawsze mocno przyklejona do felgi na całym obwodzie! Jeśli opona nie będzie przyklejona na całym obwodzie, może pęknąć. Klej do opon ma specjalny skład, który jest w stanie łączyć takie materiały jak guma czy nylon, a jednocześnie po stwardnieniu jest elastyczny. Polecamy klej do opon Robitronic z naszej oferty - zobacz polecane akcesoria.
Od czasu do czasu konieczne jest dodanie oleju silikonowego do amortyzatorów modelu i wymiana oleju w mechanizmach różnicowych. Podczas normalnej pracy występuje tylko niewielki wyciek oleju silikonowego wzdłuż tłoczysk amortyzatora. Jeśli powierzchnia tłoczysk amortyzatora lub stan uszczelek jest w złym stanie, wyciek oleju może być duży. W takich przypadkach dostarczane są zestawy naprawcze lub pojedyncze części. Z naszej oferty olejów silikonowych polecamy oleje silikonowe TLR (Team Losi Racing), zobacz zalecane akcesoria.
Do rutynowej konserwacji wymagany jest klej do śrub. Śruby wkręcane w materiał metalowy (np. śruby w silniku, śruby ustalające w zębatce) należy zabezpieczyć przed poluzowaniem za pomocą tego kleju.
Opakowania ochronne mają na celu zmniejszenie ryzyka związanego z transportem i ładowaniem akumulatorów. Akumulatory LiPol mogą, przy zachowaniu niewielkich wymiarów i niewielkiej wagi, zapewniać wysokie prądy rozładowania i mieć dużą pojemność na długi czas jazdy. Akumulator LiPol jest narażony głównie na uszkodzenia mechaniczne.