ARA5208B
Nowy produkt
ARRMA® KRATON™ EXTREME Bash Roller Speed Monster Truck 1:5 4WD jest przygotowany do montażu elektroniki. Kompletnie złożone podwozie z gotową karoserią ma niezwykle wytrzymała konstrukcję aluminiowego podwozia, solidne amortyzatory i metalowe dyferencjały.
Ten produkt nie występuje już w magazynie
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Masa | 10600g |
Typ | Monster Truck |
Długość | 771mm |
Szerokość | 602mm |
Skala | 1:5 |
Rozstaw | 491mm |
Napęd | 4WD |
Silnik | Zalecany Trójfazowy BLX4985 |
Opony | Beefy dBoots® COPPERHEAD 2 Big Block śr. 203mm |
Felgi | MT, 24mm hex, rozm. 124x90mm |
ARRMA® KRATON™ EXTREME Bash Roller Speed Monster Truck 1:5 4WD jest przygotowany do montażu elektroniki. Kompletnie złożone podwozie z gotową karoserią ma niezwykle wytrzymała konstrukcję aluminiowego podwozia, solidne amortyzatory i metalowe dyferencjały.
KRATON™ EXTREME Bash Roller ma kompletnie złożone podwozie składające się z elementów o wyjątkowej wytrzymałości dla doskonałej platformy do jazdy w brutalnym terenie. Liczne elementy kompozytowe z hartowanej stali zawarte w EXB dają KRATONOWI EXtreme Bash Roller Speed Monster Truck praktycznie moc nie do zatrzymania. Podwozie wykonane jest z 5mm aluminiowej płyty grawerowanej leserem EXB 7075 T6 CNC; dalej anodowany na czerwono CNC aluminiowe mocowanie przedniego wzmocnienia oraz przedni zderzak EXB z konstrukcją amortyzującą uderzenia. Innowacyjna jest ekskluzywna matowa i błyszcząca gotowa karoseria EXB, która wygląda całkowicie oryginalnie, jak żadne inne auto.
Masywne metalowe olejowe amortyzatory oraz odpowiednio dopasowane wieże amortyzatorów umożliwiają jazdę również w bardzo ciężkim terenie. Olejowe aluminiowe amortyzatory o średnicy 24mm mają tłok oraz regulowaną twardość sprężyn dzięki pierścieniowi z gwintem. Duże opony Beefy dBoots® COPPERHEAD™ 2 na wieloramiennych felgach z wytrzymałymi piastami zapewniają przyczepność w terenie. Wszystko w wytrzymałej konstrukcji zapewnia pewną i delikatną kontrolę przy wysokich prędkościach.
Środkowy wspornik karoserii, aluminiowe środkowe wzmocnienie oraz kompozytowe boczne krawędzie zapewniają dla podwozia maksymalną wytrzymałość. Metalowe dyferencjały oraz wewnętrzne elementy przekładni, plus wytrzymałe stalowe wały napędowe, tworzą niezawodny i mocny układ napędowy, który wytrzyma również ekstremalne obciążenie. Łatwo dostępne przednie i tylne moduły dyferencjałów oraz przesuwne łoże do szybkiego i bezproblemowego dostępu do silnika. Łatwo dostępny moduł elektroniki zawiera wodoodporną obudowę odbiornika, mocowanie serwa i łoże regulatora i jest przygotowany do ochrony elektroniki przed nieczystościami i wilgocią.
EXTREME Bash Roller jest dużym Monster Truck dla niekończącej się całodziennej zabawy. Komponenty z kompletnie złożonym podwoziu mają bardzo mocną konstrukcję mechanizmu napędowego, który jest całkowicie stalowy, wszystkie elementy wirujące są ułożone w łożyskach kulkowych. ARRMA® KRATON™ EXtreme Bash Roller Speed Monster Truck w skali 1:5 ma praktycznie nieposkromioną moc.
Bardzo sztywne drążki kierownicze 7mm oraz napinacze tylnego zawieszenia górnego wahacza 8mm są odpowiednio dopasowane do jazdy w ciężkim terenie.
Dobrze zwymiarowane przestrzenne wieże amortyzatorów umożliwiają jazdę również w bardzo ciężkim terenie. Olejowe aluminiowe amortyzatory o średnicy 24mm mają tłok o średnicy 20mm oraz regulowaną sztywność sprężyn dzięki nagwintowanemu pierścieniowi. Zamontowane są na ultra-mocnych kompozytowych przednich i tylnych wieżach amortyzatorów.
Wytrzymałe uniwersalne opony dBoots COPPERHEAD 2 SB z agresywnym bieżnikiem, są zamontowane na sztywnych, czarnych nylonowych felgach MT, co autu zapewni doskonałą trakcję również dla natychmiastowego przyspieszenia i bezpiecznego hamowania. Brutalną moc napędu wytrzymują koła z piastami hex 24mm! Felgi mają średnicę 124mm, opony 203mm.
Doskonała konstrukcja łoża silnika umożliwia łatwe ustawienie przełożenia lub demontaż silnika dla serwisu. Anodowane na czerwono, aluminiowe łoże silnika można w prosty sposób ustawić i pewnie zamontować. Przesuwne mocowanie umożliwia ustawienie położenia silnika prosty poluzowaniem śrub, które są łatwo dostępne. To rozwiązanie znacznie ułatwia ustawienie luzu międzyzębowego.
Serwis auta ułatwi modularna koncepcja ważnych podgrup montażowych. Łatwo dostępny, formowany moduł elektroniki przykręcony do podwozia, zawiera wodoszczelny pojemnik odbiornika, mocowanie serwa oraz płytę regulatora. Moduł jest przygotowany do ochrony elektroniki przed nieczystościami i wilgocią.
Podwozie jest wykonane z wytrzymałego utwardzonego 5mm aluminium 7075 T6, który ma powierzchnię wykończoną czarnym anodowaniem. Na dolnej stronie podwozia są wygrawerowane litery RR z loga ARRMA i tworzą niepowtarzalny rysunek.
Ponieważ płyta podwozia jest wykonana z utwardzonej mocnej płyty aluminiowej, dla zagwarantowania maksymalnej sztywności pomiędzy wieżami amortyzatorów a środkiem podwozia znajdują się aluminiowe drążki, które są ułożone w trójkąt i tworzą idealny dźwigar. Trwałe stalowe wały napędowe oraz w pełni metalowe dyferencjały z elementami przekładni bezpiecznie przenoszą moc na zawieszenia.
Do uruchomienia modelu należy uzupełnić silnik, regulator, serwo kierunku, aparaturę RC, akumulator napędowy, odpowiednią ładowarkę oraz 4x baterie AA do nadajnika.
Motor:
Regulator:
Serwo kierunku:
Akumulatory:
Model zalecamy zasilać dwoma identycznymi akumulatorami 4S LiPol.
Ładowarka:
Do podłączenia akumulatora z konektorem IC5 oraz ładowarek Spektrum jest potrzebny Spektrum kabel konwersji IC5 urządzenie - IC3 akumulator 10cm 10AWG.
Aparatura RC:
Technologia Spektrum Smart w obecnej chwili przedstawia najbardziej zaawansowany i najprostszy system obsługi modeli oraz ładowania/obsługi akumulatorów. Dla wykorzystania wszystkich zalet i funkcji należy posiadać wszystkie komponenty Smart.
Do normalnej eksploatacji samochodu RC potrzebny jest klej do opon, klej do śrub, zestaw narzędzi i olej silikonowy do amortyzatorów. Z naszej oferty polecamy niedrogi zestaw narzędzi do samochodów RC.
Klej do opon przykleja opony do felgi. Opona musi być zawsze mocno przyklejona do felgi na całym obwodzie! Jeśli opona nie będzie przyklejona na całym obwodzie, może pęknąć. Klej do opon ma specjalny skład, który jest w stanie łączyć takie materiały jak guma czy nylon, a jednocześnie po stwardnieniu jest elastyczny. Polecamy klej do opon Robitronic z naszej oferty - zobacz polecane akcesoria.
Od czasu do czasu konieczne jest dodanie oleju silikonowego do amortyzatorów modelu i wymiana oleju w mechanizmach różnicowych. Podczas normalnej pracy występuje tylko niewielki wyciek oleju silikonowego wzdłuż tłoczysk amortyzatora. Jeśli powierzchnia tłoczysk amortyzatora lub stan uszczelek jest w złym stanie, wyciek oleju może być duży. W takich przypadkach dostarczane są zestawy naprawcze lub pojedyncze części. Z naszej oferty olejów silikonowych polecamy oleje silikonowe TLR (Team Losi Racing), zobacz zalecane akcesoria.
Do rutynowej konserwacji wymagany jest klej do śrub. Śruby wkręcane w materiał metalowy (np. śruby w silniku, śruby ustalające w zębatce) należy zabezpieczyć przed poluzowaniem za pomocą tego kleju.
Opakowania ochronne mają na celu zmniejszenie ryzyka związanego z transportem i ładowaniem akumulatorów. Akumulatory LiPol mogą, przy zachowaniu niewielkich wymiarów i niewielkiej wagi, zapewniać wysokie prądy rozładowania i mieć dużą pojemność na długi czas jazdy. Akumulator LiPol jest narażony głównie na uszkodzenia mechaniczne.