Arrma Outcast 8S BLX 1:5 4WD EXB RTR czarny

ARA5810V2T1

Nowy produkt

Największym i najpotężniejszym modelem RC ARRMA do wyczynów kaskaderskich jest Outcast 8S w skali 1:5 z napędem 4x4. Posiada bardzo wytrzymałe aluminiowe części EXtreme Bash, mocniejszy napęd 8S AC i agresywną karoserię EXB. Prędkość do 80 km/h. Nadajnik Spektrum DX3 2,4 GHz.

Więcej szczegółów

2 Przedmioty

5 499,99 zł brutto

Dodaj do listy życzeń

Opis

Masa 11200g
Typ Stunt Truck
Długość 714mm
Szerokość 596mm
Wysokość 305mm
Skala 1:5
Rozstaw 430mm
Prześwit podwozia 65mm
Napęd 4WD
Silnik Spektrum™ FIRMA™ 1100kv
Koła 4,88" MT (124 x 90 mm, piasta 24 mm), opona 8.31" (211 mm) dBoots BACK-FLIP BIG BLOCK
Prędkość do 80km/h
Komora akumulatora 170 x 55 x 53mm
Olej w amortyzatorach 500 cSt
Olej w dyferencjałach 100k/20M/100kcSt
Czas jazdy (przybliżony) 25 do 30 minut na 2x LiPol Spektrum 14,8V 5000mAh

Więcej informacji

Zawartość zestawu:

W zestawie znajduje się zmontowany model RC Arrma Outcast 8S BLX 1:5 z zainstalowanymi komponentami: silnik trójfazowy Spektrum™ Firma™ 5687 1100Kv, regulator Spektrum™ Firma™ 160A V2, serwo Spektrum™ S6510 59kg. cm, odbiornik AVC ®SR6200A. Nadajnik DX3 DSMR 2.4GHz. Akcesoria. Instrukcje EN, DE, FR.

Charakterystyka:

Model RC Arrma Outcast 8S 1:5 w największym rozmiarze i najlepszej jakości, dzięki wielu ulepszeniom jest gotowy na dziką jazdę pełną akrobacji jak nigdy dotąd. Model jest nowo wyposażony w części EXtreme Bash zapewniające niezrównaną trwałość i jeszcze mocniejszy układ napędowy.

System napędowy wyposażony jest w masywny silnik trójfazowy 5687, 1100kv o dużej średnicy 56mm, który zapewnia o 10% większy moment obrotowy niż poprzednia generacja. Uzupełnieniem silnika jest zupełnie nowe serwo Spektrum S6510 z metalowymi zębatkami i momentem obrotowym 59 kg.cm przy 8,4 V, czyli o 50% więcej niż w poprzednim modelu. Kompletną elektronikę uzupełnia regulator Spektrum FIRMA 160A Smart w wersji V2 z większym uderzeniem i lepszym wyczuciem jazdy oraz aparatura RC Spektrum DX3 2,4 GHz DSMR, wyposażony w elektroniczną stabilizację jazdy AVC dla doskonałej kontroli modelu w każdych warunkach.

Zainstalowanie bardzo wytrzymałych części EXB daje zdalnie sterowanemu modelowi samochodu praktycznie niepowstrzymaną moc. Pakiet części EXB obejmuje grawerowaną laserowo aluminiową płytę podwozia o grubości 5 mm EXB 7075 T6 CNC, anodowany na czerwono przedni wspornik z aluminium CNC EXB oraz przedni zderzak EXB o konstrukcji amortyzującej wstrząsy. Najważniejszym elementem jest karoseria z agresywnym motywem kolorystycznym EXB, niespotykanym w żadnym innym modelu.

Model jest wyposażony w amortyzatory olejowe z aluminiowym korpusem o średnicy 20 mm i 6 mm tłoczyskami do jazdy i silnych uderzeń podczas skoków. Wieże amortyzatorów są wykonane z wytrzymałego materiału kompozytowego, który rozprasza energię uderzenia. Duże opony dBoots® BACK FLIP™ 2 są przyklejone do gwiazdowych felg.

Wytrzymałość podwozia jest zwiększona dzięki centralnemu wspornikowi nadwozia, aluminiowym środkowym rozpórkom i podniesionym ścianom bocznym podwozia. W pełni metalowa przekładnia mechanizmu różnicowego i przekładni oraz wytrzymałe stalowe wały napędowe tworzą trwały układ napędowy, który może wytrzymać ekstremalne obciążenia. Sprawdzona modułowa konstrukcja ułatwia serwisowanie modelu dzięki szybkiej dostępności krytycznych komponentów. Ze względu na swoją wydajność, inżynierię, jest to jeden z największych i najlepszych modeli RC.

Komponenty EXB (EXtreme Bash)

Wysokowytrzymałe komponenty EXB zastosowane we wszystkich odsłoniętych częściach sprawiają, że Arrma Outcast 1:5 EXB jest modelem nie do zatrzymania.

Stalowe drążki

Długie stalowe drążki kierownicze o średnicy 8 mm, w połączeniu ze stalowymi łącznikami kierowniczymi o średnicy 7 mm, pozwalają układowi kierowniczemu wytrzymać nawet bardzo silne uderzenia.

Amortyzatory napełniane olejem

Czerwone anodyzowane aluminiowe korpusy amortyzatorów są wypełnione olejem, co zapewnia realistyczną charakterystykę jazdy. Nakrętka umożliwia łatwą regulację napięcia wstępnego sprężyny.

Opony DBOOTS®

Opony dBoots Back-Flip BB z agresywnym bieżnikiem są zamontowane na sztywnych czarnych nylonowych kołach MT, zapewniając modelowi Outcast doskonałą przyczepność do natychmiastowego przyspieszania i bezpiecznego hamowania. Udaje im się przenieść brutalną siłę napędu na 24-milimetrowe piasty.

Szybki dostęp do silnika

Ergonomiczna konstrukcja zapewnia łatwy dostęp do silnika, który jest zamontowany na przesuwnym wsporniku.

Moduł elektroniki

Łatwo dostępny, kompaktowy moduł elektroniki jest przykręcony do podwozia i zawiera wodoodporną* skrzynkę odbiornika, wspornik serwomechanizmu i regulatora.

Wzmocnienia środkowe

Laserowo grawerowana płyta podwozia o grubości 5 mm jest wykonana z wytrzymałego anodyzowanego aluminium 7075 T6. Przykręcono do niej kompozytowe, podwyższone ściany boczne. Środkowy wspornik to system usztywnień wykonany z anodyzowanego na czerwono aluminium.

Wytrzymała metalowa konstrukcja

Wytrzymałe stalowe półosie i metalowe koła zębate mechanizmu różnicowego i skrzyni biegów sprawiają, że 4x4 jest gotowy do akcji.

Trójfazowy regulator SPEKTRUM™ FIRMA™ 160A V2 SMART

Sterowanie modelem zapewnia najnowocześniejszy regulator SPEKTRUM™ FIRMA™ 160A SMART z 32-bitowym mikrokontrolerem ARM Cortex M4, który jest w stanie wykryć pełną telemetrię i przesłać ją do odbiornika za pomocą zintegrowanego przewodu w nowym złączu IC5. Dane są przesyłane za pośrednictwem protokołu SRXL2. Kontroler pobiera informacje o typie, temperaturze i napięciu ogniw akumulatora bezpośrednio z akumulatora Smart. Nie trzeba martwić się o prawidłowe ustawienie typu akumulatora i ewentualne jego niedostateczne rozładowanie.

Elektronika jest całkowicie zamknięta w specjalnym zalewie, która zapobiega przedostawaniu się wilgoci* lub brudu do elektroniki. Regulator jest włączany i regulowany za pomocą przycisków pod gumową osłoną.

Zaktualizowane oprogramowanie sprzętowe zapewnia lepszą wydajność i pewniejsze sterowanie.

  • Regulator zawiera szybki i wydajny 32-bitowy procesor ARM M4
  • Regulator jest wodoodporny*
  • Ochrona przeciwprzepięciowa, ochrona termiczna, failsafe
  • Automatyczne odłączanie niskiego napięcia LiPol
  • Wytrzymała plastikowa obudowa, aluminiowy radiator z wentylatorem dla wysokiej wydajności
  • Potężny BEC
  • Wysoce wytrzymałe złącza IC™, kompatybilne ze złączami EC™
Silnik trójfazowy SPEKTRUM™ FIRMA™ 5687_1100kv

Silnik trójfazowy Spektrum Firma 5687 1100Kv, z wewnętrznym wirnikiem i 4-polową konstrukcją zapewniającą wysoką wydajność i doskonałą sprawność. Wał 8 mm jest umieszczony w łożyskach kulkowych, złącza 6,5 mm z pozłacanymi stykami zapewniają niezawodne i wydajne połączenie.

Serwo skrętu Spektrum 59 kg.cm

Sterowanie zapewnia S6510 serwo o ogromnej sile (moment obrotowy: 59 kg.cm przy 8,4 V). Serwo jest wodoodporne* i pyłoszczelne. Wytrzymałe metalowe koła zębate zapewniają długą żywotność i trwałość mechaniczną. Wymiary serwomechanizmu to 60 x 55 x 29 mm.

Odbiornik SR6200A

6-kanałowy odbiornik RC Spektrum SR6200A z modulacją DSM2/DSMR. Ma doskonały zasięg i odpowiedź, zwłaszcza w miejscach, gdzie znajduje się więcej systemów pracujących w paśmie 2,4GHz. Odbiornik jest wyposażony w opatentowany system Spektrum AVC (Active Vehicle Control) oraz pełny zasięg telemetrii. Odbiornik wspiera technologię Spektrum Smart.

Nadajnik RC Spektrum DX3 2.4GHz DSMR

Nowy nadajnik RC Spektrum DX3 ma 3 kanały i jest kompatybilny z systemem stabilizacji Spektrum AVC i telemetrią Spektrum Smart. Doskonały zasięg, super szybka odpowiedź i wysoka odporność na zakłócenia dzięki ekskluzywnej technologii Spektrum DSMR. Szybkie ustawienie potrzebnych parametrów.

  • Dzięki technologii Smart nadajnik wskazuje stan naładowania akumulatorów napędowych w modelu
  • Współpraca z systemem stabilizacji Spektrum AVC
  • Możliwość ustawienia rewersów, wielkości wychyleń i funkcji 3 kanału
  • Trymer kanału gazu i kierunku
  • Dzięki ograniczeniu gazu można dzieciom ograniczyć maksymalną prędkość modelu
  • Lekki i ergonomiczny
  • Kierownica z piankową obręczą dla wygodnego trzymania
Technologia Spektrum SMART

Model jest wyposażony w komponenty z technologią Spektrum Smart, która oferuje więcej informacji o modelu, prostszą obsługę i troskę o akumulatory. Wszystkie komponenty SMART, wraz z akumulatorem, są w stanie wzajemnie komunikować i przenosić telemetrię.

Zawarty w zestawie nadajnik DX3 wyświetla stan naładowania akumulatora w modelu.

Jako tuning można wyświetlać kompletną telemetrię (obroty, prędkość, temperatura i inne):

  • Uzupełnieniem modułu BT do nadajnika DX3 z zestawu, który umożliwia połączenie modelu z przejrzystą aplikacją graficzną Spektrum Dashboard w telefonie, czy tablecie.
  • Zastosowaniem uniwersalnego nadajnika Spektrum z wyświetlaczem, np. DX5C.
Technologia AVC (Active Vehicle Control)

Technologia AVC jest zaawansowaną technologią Spektrum od Horizon Hobby dla modeli aut RC. Ten system stabilizacji przynosi całkowicie nowy sposób sterowania aut RC. Technologia AVC wykorzystuje czujniki do jednoczesnej korekty sterowania i gazu. Wynikiem jest płynniejsza jazda, stabilne zachowanie na prostej i w zakręcie oraz bezpieczniejsze trzymanie się drogi. Oczywiście czułość sterowania może być zmieniana wraz z możliwością jego wyłączenia i pozostawienia wszystkiego w rękach kierowcy.

Własności
  • Wyczynowy kaskaderski model RC w skali 1:5
  • Zainstalowane wytrzymałe części z aluminium EXtreme Bash 7075-T6
  • Większe amortyzatory, łączniki, drążki kierownicze i inne
  • Agresywny styl nadwozia EXB z efektem połysku i matu
  • Ulepszony i mocniejszy napęd trójfazowy do zasilania 8S LiPo
  • Grawerowana laserowo płyta podwozia EXB 7075 T6 CNC o grubości 5 mm
  • Czerwony anodyzowany aluminiowy wspornik przedni CNC
  • Bezszczotkowy silnik Spektrum FIRMA 1100 kv z 10% większym momentem obrotowym
  • Serwo skrętu z przekładnią stalową Spektrum S6510 z 47% większym momentem obrotowym
  • Nadajnik Spektrum DX3 2,4 GHz DSMR
  • Odbiornik Spektrum SR6200A z elektroniczną stabilizacją jazdy AVC
  • Łatwa w serwisowaniu konstrukcja przedniego i tylnego mechanizmu różnicowego
  • Ulepszony Spektrum FIRMA 160A V2 Smart ESC z większą mocą i lepszym wyczuciem jazdy
  • Opony Big Block dBoots® Back-Flip BB
  • Przedni zderzak z konstrukcją pochłaniającą wstrząsy
  • Przesuwne mocowanie silnika
  • W pełni metalowy mechanizm różnicowy i przekładnie
  • Wytrzymałe stalowe półosie
  • Łatwo dostępny moduł elektroniki
  • Usztywnienie centralne z anodyzowanego na czerwono aluminium dla maksymalnej trwałości
  • Wytrzymałe kompozytowe ściany boczne podwozia
  • Koła tylne typu Wheelie Bar
  • Zawiera wysokiej jakości klucz do kół 24 mm wykonany z aluminium na obrabiarce CNC
Polecamy zakup:

Do uruchomienia modelu potrzeba 4x baterie AA do nadajnika, akumulator napędowy oraz odpowiednią ładowarkę akumulatora napędowego.

Polecamy akumulatory

Model może być zasilany dwoma identycznymi akumulatorami LiPol 3S lub 4S (11,1V, 14,8V).

  • Do normalnej jazdy, akumulatory LiPo Spektrum 11.1V 5000mAh z technologią Smart lub Spektrum G2 11.1V 5000mAh z technologią Smart G2.
  • Do codziennej jazdy z dłuższym czasem pracy, akumulator Spektrum G2 11.1V 6800mAh LiPol z technologią Smart G2.
  • Dla maksymalnej prędkości akumulatory LiPol Spektrum 14.8V 5000mAh z technologią Smart, Spektrum G2 14.8V 5000mAh z technologią Smart G2.
  • Dla maksymalnej prędkości, wydajności i dłuższego czasu pracy, akumulator Spektrum G2 14.8V 6800mAh LiPol z technologią Smart G2.

Akumulatory Spektrum z technologią Smart są obecnie najbardziej zaawansowanym i najbezpieczniejszym sposobem konserwacji i ładowania akumulatorów.

Akumulatory Smart G2 są jeszcze prostsze i bezpieczniejsze dzięki braku złącza balansującego. Ponadto akumulatory G2 mają do 3x szybsze automatyczne rozładowanie do trybu przechowywania. Akumulatory Smart G2 można ładować tylko za pomocą ładowarek Spektrum Smart i Smart G2.

Zalecane ładowarki do akumulatorów konwencjonalnych i Smart

Ładowarka Spektrum Smart może ładować akumulatory Smart i Smart G2, a także konwencjonalne akumulatory. Poprzednio sprzedawane ładowarki Smart, po aktualizacji, obsługują również Smart G2.

  • Ładowarka sieciowa Spektrum S1100 G2 z jednym wyjściem 1x 100W.
  • Ładowarka sieciowa Spektrum S1200 G2 z jednym wyjściem 1x 200W.
  • Ładowarka sieciowa Spektrum S2100 G2 z dwoma wyjściami 2x 100 W.
  • Ładowarka sieciowa Spektrum S1400 G2 z jednym wyjściem 1x 400 W.
Stabilizatory i części tuningowe

Model można dodatkowo ulepszyć za pomocą części tuningowych, patrz sekcja akcesoriów. W celu zwiększenia stabilności na zakrętach można zamontować stabilizatory poprzeczne o różnej sztywności.

  • Zestaw montażowy stabilizatorów
  • Stabilizator 3 mm
  • Stabilizator 4 mm
  • Stabilizator 5 mm
Akcesoria do normalnej pracy

Do normalnej eksploatacji samochodu RC potrzebny jest klej do opon, klej do śrub, zestaw narzędzi i olej silikonowy do amortyzatorów. Z naszej oferty polecamy niedrogi zestaw narzędzi do samochodów RC.

Klej do opon przykleja opony do felgi. Opona musi być zawsze mocno przyklejona do felgi na całym obwodzie! Jeśli opona nie będzie przyklejona na całym obwodzie, może pęknąć. Klej do opon ma specjalny skład, który jest w stanie łączyć takie materiały jak guma czy nylon, a jednocześnie po stwardnieniu jest elastyczny. Polecamy klej do opon Robitronic z naszej oferty - zobacz polecane akcesoria.

Od czasu do czasu konieczne jest dodanie oleju silikonowego do amortyzatorów modelu i wymiana oleju w mechanizmach różnicowych. Podczas normalnej pracy występuje tylko niewielki wyciek oleju silikonowego wzdłuż tłoczysk amortyzatora. Jeśli powierzchnia tłoczysk amortyzatora lub stan uszczelek jest w złym stanie, wyciek oleju może być duży. W takich przypadkach dostarczane są zestawy naprawcze lub pojedyncze części. Z naszej oferty olejów silikonowych polecamy oleje silikonowe TLR (Team Losi Racing), zobacz zalecane akcesoria.

Do rutynowej konserwacji wymagany jest klej do śrub. Śruby wkręcane w materiał metalowy (np. śruby w silniku, śruby ustalające w zębatce) należy zabezpieczyć przed poluzowaniem za pomocą tego kleju.

Etui ochronne do akumulatora

Opakowania ochronne mają na celu zmniejszenie ryzyka związanego z transportem i ładowaniem akumulatorów. Akumulatory LiPol mogą, przy zachowaniu niewielkich wymiarów i niewielkiej wagi, zapewniać wysokie prądy rozładowania i mieć dużą pojemność na długi czas jazdy. Akumulator LiPol jest narażony głównie na uszkodzenia mechaniczne.

Prezentacja wideo
:

13 innych produktów w tej samej kategorii: