ARA5810V2T1
Nowy produkt
Największym i najpotężniejszym modelem RC ARRMA do wyczynów kaskaderskich jest Outcast 8S w skali 1:5 z napędem 4x4. Posiada bardzo wytrzymałe aluminiowe części EXtreme Bash, mocniejszy napęd 8S AC i agresywną karoserię EXB. Prędkość do 80 km/h. Nadajnik Spektrum DX3 2,4 GHz.
2 Przedmiot Przedmioty
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Masa | 11200g |
Typ | Stunt Truck |
Długość | 714mm |
Szerokość | 596mm |
Wysokość | 305mm |
Skala | 1:5 |
Rozstaw | 430mm |
Prześwit podwozia | 65mm |
Napęd | 4WD |
Silnik | Spektrum™ FIRMA™ 1100kv |
Koła | 4,88" MT (124 x 90 mm, piasta 24 mm), opona 8.31" (211 mm) dBoots BACK-FLIP BIG BLOCK |
Prędkość | do 80km/h |
Komora akumulatora | 170 x 55 x 53mm |
Olej w amortyzatorach | 500 cSt |
Olej w dyferencjałach | 100k/20M/100kcSt |
Czas jazdy (przybliżony) | 25 do 30 minut na 2x LiPol Spektrum 14,8V 5000mAh |
W zestawie znajduje się zmontowany model RC Arrma Outcast 8S BLX 1:5 z zainstalowanymi komponentami: silnik trójfazowy Spektrum™ Firma™ 5687 1100Kv, regulator Spektrum™ Firma™ 160A V2, serwo Spektrum™ S6510 59kg. cm, odbiornik AVC ®SR6200A. Nadajnik DX3 DSMR 2.4GHz. Akcesoria. Instrukcje EN, DE, FR.
Model RC Arrma Outcast 8S 1:5 w największym rozmiarze i najlepszej jakości, dzięki wielu ulepszeniom jest gotowy na dziką jazdę pełną akrobacji jak nigdy dotąd. Model jest nowo wyposażony w części EXtreme Bash zapewniające niezrównaną trwałość i jeszcze mocniejszy układ napędowy.
System napędowy wyposażony jest w masywny silnik trójfazowy 5687, 1100kv o dużej średnicy 56mm, który zapewnia o 10% większy moment obrotowy niż poprzednia generacja. Uzupełnieniem silnika jest zupełnie nowe serwo Spektrum S6510 z metalowymi zębatkami i momentem obrotowym 59 kg.cm przy 8,4 V, czyli o 50% więcej niż w poprzednim modelu. Kompletną elektronikę uzupełnia regulator Spektrum FIRMA 160A Smart w wersji V2 z większym uderzeniem i lepszym wyczuciem jazdy oraz aparatura RC Spektrum DX3 2,4 GHz DSMR, wyposażony w elektroniczną stabilizację jazdy AVC dla doskonałej kontroli modelu w każdych warunkach.
Zainstalowanie bardzo wytrzymałych części EXB daje zdalnie sterowanemu modelowi samochodu praktycznie niepowstrzymaną moc. Pakiet części EXB obejmuje grawerowaną laserowo aluminiową płytę podwozia o grubości 5 mm EXB 7075 T6 CNC, anodowany na czerwono przedni wspornik z aluminium CNC EXB oraz przedni zderzak EXB o konstrukcji amortyzującej wstrząsy. Najważniejszym elementem jest karoseria z agresywnym motywem kolorystycznym EXB, niespotykanym w żadnym innym modelu.
Model jest wyposażony w amortyzatory olejowe z aluminiowym korpusem o średnicy 20 mm i 6 mm tłoczyskami do jazdy i silnych uderzeń podczas skoków. Wieże amortyzatorów są wykonane z wytrzymałego materiału kompozytowego, który rozprasza energię uderzenia. Duże opony dBoots® BACK FLIP™ 2 są przyklejone do gwiazdowych felg.
Wytrzymałość podwozia jest zwiększona dzięki centralnemu wspornikowi nadwozia, aluminiowym środkowym rozpórkom i podniesionym ścianom bocznym podwozia. W pełni metalowa przekładnia mechanizmu różnicowego i przekładni oraz wytrzymałe stalowe wały napędowe tworzą trwały układ napędowy, który może wytrzymać ekstremalne obciążenia. Sprawdzona modułowa konstrukcja ułatwia serwisowanie modelu dzięki szybkiej dostępności krytycznych komponentów. Ze względu na swoją wydajność, inżynierię, jest to jeden z największych i najlepszych modeli RC.
Wysokowytrzymałe komponenty EXB zastosowane we wszystkich odsłoniętych częściach sprawiają, że Arrma Outcast 1:5 EXB jest modelem nie do zatrzymania.
Długie stalowe drążki kierownicze o średnicy 8 mm, w połączeniu ze stalowymi łącznikami kierowniczymi o średnicy 7 mm, pozwalają układowi kierowniczemu wytrzymać nawet bardzo silne uderzenia.
Czerwone anodyzowane aluminiowe korpusy amortyzatorów są wypełnione olejem, co zapewnia realistyczną charakterystykę jazdy. Nakrętka umożliwia łatwą regulację napięcia wstępnego sprężyny.
Opony dBoots Back-Flip BB z agresywnym bieżnikiem są zamontowane na sztywnych czarnych nylonowych kołach MT, zapewniając modelowi Outcast doskonałą przyczepność do natychmiastowego przyspieszania i bezpiecznego hamowania. Udaje im się przenieść brutalną siłę napędu na 24-milimetrowe piasty.
Ergonomiczna konstrukcja zapewnia łatwy dostęp do silnika, który jest zamontowany na przesuwnym wsporniku.
Łatwo dostępny, kompaktowy moduł elektroniki jest przykręcony do podwozia i zawiera wodoodporną* skrzynkę odbiornika, wspornik serwomechanizmu i regulatora.
Laserowo grawerowana płyta podwozia o grubości 5 mm jest wykonana z wytrzymałego anodyzowanego aluminium 7075 T6. Przykręcono do niej kompozytowe, podwyższone ściany boczne. Środkowy wspornik to system usztywnień wykonany z anodyzowanego na czerwono aluminium.
Wytrzymałe stalowe półosie i metalowe koła zębate mechanizmu różnicowego i skrzyni biegów sprawiają, że 4x4 jest gotowy do akcji.
Sterowanie modelem zapewnia najnowocześniejszy regulator SPEKTRUM™ FIRMA™ 160A SMART z 32-bitowym mikrokontrolerem ARM Cortex M4, który jest w stanie wykryć pełną telemetrię i przesłać ją do odbiornika za pomocą zintegrowanego przewodu w nowym złączu IC5. Dane są przesyłane za pośrednictwem protokołu SRXL2. Kontroler pobiera informacje o typie, temperaturze i napięciu ogniw akumulatora bezpośrednio z akumulatora Smart. Nie trzeba martwić się o prawidłowe ustawienie typu akumulatora i ewentualne jego niedostateczne rozładowanie.
Elektronika jest całkowicie zamknięta w specjalnym zalewie, która zapobiega przedostawaniu się wilgoci* lub brudu do elektroniki. Regulator jest włączany i regulowany za pomocą przycisków pod gumową osłoną.
Zaktualizowane oprogramowanie sprzętowe zapewnia lepszą wydajność i pewniejsze sterowanie.
Silnik trójfazowy Spektrum Firma 5687 1100Kv, z wewnętrznym wirnikiem i 4-polową konstrukcją zapewniającą wysoką wydajność i doskonałą sprawność. Wał 8 mm jest umieszczony w łożyskach kulkowych, złącza 6,5 mm z pozłacanymi stykami zapewniają niezawodne i wydajne połączenie.
Sterowanie zapewnia S6510 serwo o ogromnej sile (moment obrotowy: 59 kg.cm przy 8,4 V). Serwo jest wodoodporne* i pyłoszczelne. Wytrzymałe metalowe koła zębate zapewniają długą żywotność i trwałość mechaniczną. Wymiary serwomechanizmu to 60 x 55 x 29 mm.
6-kanałowy odbiornik RC Spektrum SR6200A z modulacją DSM2/DSMR. Ma doskonały zasięg i odpowiedź, zwłaszcza w miejscach, gdzie znajduje się więcej systemów pracujących w paśmie 2,4GHz. Odbiornik jest wyposażony w opatentowany system Spektrum AVC (Active Vehicle Control) oraz pełny zasięg telemetrii. Odbiornik wspiera technologię Spektrum Smart.
Nowy nadajnik RC Spektrum DX3 ma 3 kanały i jest kompatybilny z systemem stabilizacji Spektrum AVC i telemetrią Spektrum Smart. Doskonały zasięg, super szybka odpowiedź i wysoka odporność na zakłócenia dzięki ekskluzywnej technologii Spektrum DSMR. Szybkie ustawienie potrzebnych parametrów.
Model jest wyposażony w komponenty z technologią Spektrum Smart, która oferuje więcej informacji o modelu, prostszą obsługę i troskę o akumulatory. Wszystkie komponenty SMART, wraz z akumulatorem, są w stanie wzajemnie komunikować i przenosić telemetrię.
Zawarty w zestawie nadajnik DX3 wyświetla stan naładowania akumulatora w modelu.
Jako tuning można wyświetlać kompletną telemetrię (obroty, prędkość, temperatura i inne):
Technologia AVC jest zaawansowaną technologią Spektrum od Horizon Hobby dla modeli aut RC. Ten system stabilizacji przynosi całkowicie nowy sposób sterowania aut RC. Technologia AVC wykorzystuje czujniki do jednoczesnej korekty sterowania i gazu. Wynikiem jest płynniejsza jazda, stabilne zachowanie na prostej i w zakręcie oraz bezpieczniejsze trzymanie się drogi. Oczywiście czułość sterowania może być zmieniana wraz z możliwością jego wyłączenia i pozostawienia wszystkiego w rękach kierowcy.
Do uruchomienia modelu potrzeba 4x baterie AA do nadajnika, akumulator napędowy oraz odpowiednią ładowarkę akumulatora napędowego.
Model może być zasilany dwoma identycznymi akumulatorami LiPol 3S lub 4S (11,1V, 14,8V).
Akumulatory Spektrum z technologią Smart są obecnie najbardziej zaawansowanym i najbezpieczniejszym sposobem konserwacji i ładowania akumulatorów.
Akumulatory Smart G2 są jeszcze prostsze i bezpieczniejsze dzięki braku złącza balansującego. Ponadto akumulatory G2 mają do 3x szybsze automatyczne rozładowanie do trybu przechowywania. Akumulatory Smart G2 można ładować tylko za pomocą ładowarek Spektrum Smart i Smart G2.
Ładowarka Spektrum Smart może ładować akumulatory Smart i Smart G2, a także konwencjonalne akumulatory. Poprzednio sprzedawane ładowarki Smart, po aktualizacji, obsługują również Smart G2.
Model można dodatkowo ulepszyć za pomocą części tuningowych, patrz sekcja akcesoriów. W celu zwiększenia stabilności na zakrętach można zamontować stabilizatory poprzeczne o różnej sztywności.
Do normalnej eksploatacji samochodu RC potrzebny jest klej do opon, klej do śrub, zestaw narzędzi i olej silikonowy do amortyzatorów. Z naszej oferty polecamy niedrogi zestaw narzędzi do samochodów RC.
Klej do opon przykleja opony do felgi. Opona musi być zawsze mocno przyklejona do felgi na całym obwodzie! Jeśli opona nie będzie przyklejona na całym obwodzie, może pęknąć. Klej do opon ma specjalny skład, który jest w stanie łączyć takie materiały jak guma czy nylon, a jednocześnie po stwardnieniu jest elastyczny. Polecamy klej do opon Robitronic z naszej oferty - zobacz polecane akcesoria.
Od czasu do czasu konieczne jest dodanie oleju silikonowego do amortyzatorów modelu i wymiana oleju w mechanizmach różnicowych. Podczas normalnej pracy występuje tylko niewielki wyciek oleju silikonowego wzdłuż tłoczysk amortyzatora. Jeśli powierzchnia tłoczysk amortyzatora lub stan uszczelek jest w złym stanie, wyciek oleju może być duży. W takich przypadkach dostarczane są zestawy naprawcze lub pojedyncze części. Z naszej oferty olejów silikonowych polecamy oleje silikonowe TLR (Team Losi Racing), zobacz zalecane akcesoria.
Do rutynowej konserwacji wymagany jest klej do śrub. Śruby wkręcane w materiał metalowy (np. śruby w silniku, śruby ustalające w zębatce) należy zabezpieczyć przed poluzowaniem za pomocą tego kleju.
Opakowania ochronne mają na celu zmniejszenie ryzyka związanego z transportem i ładowaniem akumulatorów. Akumulatory LiPol mogą, przy zachowaniu niewielkich wymiarów i niewielkiej wagi, zapewniać wysokie prądy rozładowania i mieć dużą pojemność na długi czas jazdy. Akumulator LiPol jest narażony głównie na uszkodzenia mechaniczne.