Arrma Kraton 8S Blx 1:5 4Wd Exb Rtr Czarny

ARA5808V2T1

Nowy produkt

Największy i najpotężniejszy model terenowy ARRMA to Kraton 8S w skali 1:5 i z napędem 4x4. Posiada bardzo wytrzymałe aluminiowe elementy EXtreme Bash, mocniejszy trójfazowy napęd 8S i agresywną karoserię EXB. Prędkość do 80 km/h. Nadajnik Spektrum DX3 2,4 GHz.

Więcej szczegółów

3 Przedmioty

5 499,99 zł brutto

Dodaj do listy życzeń

Opis

Masa 11200g
Typ Monster Truck
Długość 771mm
Szerokość 602mm
Wysokość 282mm
Skala 1:5
Rozstaw 491mm
Prześwit podwozia 65mm
Napęd 4WD
Silnik Trójfazowy 5687 1100kv
Koła 4,88" MT (124 x 90 mm, piasta 24 mm), opona 8.31" (211 mm) dBoots COPPERHEAD 2 BIG BLOCK
Prędkość do 80 km/h
Komora akumulatora 180 x 55 x 53 mm
Olej w amortyzatorach 700 cSt
Olej w dyferencjałach 100k/20M/100kcSt
Czas jazdy (przybliżony) 25 - 30 minut na 2x akumulator LiPol Spektrum 14,8V 5000mAh

Więcej informacji

Zawartość zestawu:

W zestawie znajduje się zmontowany model RC Arrma Kraton 8S BLX 1:5 z zainstalowanymi komponentami: silnik trójfazowy Spektrum™ Firma™ 5687 1100Kv, regulator Spektrum™ Firma™ 160A V2, serwo skrętu Spektrum™ S6510 59kg. cm, odbiornik AVC ®SR6200A. Nadajnik DX3 DSMR 2.4GHz. Akcesoria: Tłoki amortyzatorów (4x 1.4mm, 4x pełne), zębatka Safe D8 Mod1 30T, klucz imbusowy 8mm, nasadki (11mm, 7mm), klucz 8mm, klucz do kół 24mm i klucze do kół. Instrukcja EN, DE, FR.

Charakterystyka:

Model samochodu RC Arrma Kraton 8S BLX 1:5 w największym rozmiarze i najlepszej jakości jest gotowy do ekstremalnej jazdy jak nigdy dotąd dzięki wielu ulepszeniom. Model jest nowo wyposażony w części EXtreme Bash dla niezrównanej trwałości i jeszcze wyższej wydajności jazdy.

System napędowy wyposażony jest w masywny silnik trójfazowy 5687 1100kv o dużej średnicy 56mm, który zapewnia o 10% większy moment obrotowy niż poprzednia generacja. Uzupełnieniem silnika jest zupełnie nowe serwo Spektrum S6510 z metalowymi zębatkami i momentem obrotowym 59 kg.cm przy 8,4 V, czyli o 50% więcej niż w poprzednim modelu. Kompletną elektronikę uzupełnia regulator Spektrum FIRMA 160A Smart w wersji V2 z większym uderzeniem i lepszym wyczuciem jazdy oraz aparatura RC Spektrum DX3 2.4GHz DSMR, wyposażony w elektroniczną stabilizację jazdy AVC dla doskonałej kontroli modelu w każdych warunkach.

Zainstalowane niezwykle wytrzymałe części EXB zapewniają modelowi RC praktycznie niepowstrzymaną moc. Pakiet części EXB obejmuje wytrawianą laserowo aluminiową płytę podwozia o grubości 5 mm EXB 7075 T6 CNC, anodowany na czerwono przedni wspornik CNC EXB oraz przedni zderzak EXB o konstrukcji amortyzującej wstrząsy. Punktem kulminacyjnym jest karoseria z agresywnym motywem kolorystycznym EXB, niespotykanym w żadnym innym modelu.

Do jazdy w terenie i spektakularnych skoków model jest wyposażony w amortyzatory olejowe z 20-milimetrowym aluminiowym korpusem i 6-milimetrowymi tłoczyskami. Wieże amortyzatorów są wykonane z wytrzymałego materiału kompozytowego, który rozprasza energię uderzenia. Duże opony dBoots® COPPERHEAD™ 2 są przyklejone do szprychowych kół.

Wytrzymałość i sztywność podwozia jest zwiększona dzięki centralnemu wsparciu nadwozia, aluminiowym środkowym rozpórkom i podniesionym ścianom bocznym. Całkowicie metalowy mechanizm różnicowy i przekładnia, a także wytrzymałe stalowe wały napędowe tworzą trwały układ napędowy, który jest w stanie wytrzymać ekstremalne obciążenia. Sprawdzona konstrukcja modułowa ułatwia serwisowanie modelu dzięki szybkiej dostępności krytycznych komponentów. Ze względu na swoje osiągi, inżynierię, jest to jeden z największych i najlepszych modeli RC.

Komponenty EXB (EXtreme Bash)

Wysokowytrzymałe komponenty EXB zastosowane we wszystkich odsłoniętych częściach sprawiają, że Arrma Kraton 1:5 EXB jest modelem nie do zatrzymania.

Stalowe drążki

Wytrzymałe stalowe drążki kierownicze o średnicy 8 mm w połączeniu ze stalowymi łącznikami kierowniczymi o średnicy 7 mm sprawiają, że układ kierowniczy wytrzymuje nawet bardzo silne uderzenia.

Amortyzatory napełniane olejem

Anodowane na czerwono aluminiowe korpusy amortyzatorów są wypełnione olejem, co zapewnia realistyczną charakterystykę jazdy. Nakrętka umożliwia łatwą regulację napięcia wstępnego sprężyny.

Opony DBOOTS®

Opony dBoots COPPERHEAD 2 SB z agresywnym bieżnikiem są zamontowane na sztywnych czarnych nylonowych kołach MT, zapewniając Kratonowi doskonałą przyczepność do natychmiastowego przyspieszania i bezpiecznego hamowania. Udaje im się przenieść brutalną siłę napędu na koła 24 mm.

Szybki dostęp do silnika

Ergonomiczna konstrukcja zapewnia łatwy dostęp do silnika, który jest zamontowany na przesuwnym wsporniku.

Moduł elektroniki

Łatwo dostępny, kompaktowy moduł elektroniki jest przykręcony do podwozia i zawiera wodoodporną* skrzynkę odbiornika, wspornik serwomechanizmu i regulatora.

Wzmocnienia centralne

Laserowo grawerowana płyta podwozia o grubości 5 mm jest wykonana z wytrzymałego anodyzowanego aluminium 7075 T6. Przykręcono do niej kompozytowe, podwyższone ściany boczne. Środkowy wspornik to system usztywnień wykonany z anodyzowanego na czerwono aluminium.

Wytrzymała metalowa konstrukcja

Wytrzymałe stalowe półosie i metalowe koła zębate mechanizmu różnicowego i przekładni sprawiają, że napęd 4x4 jest gotowy do działania.

Trójfazowy regulator SPEKTRUM™ FIRMA™ 160A V2 SMART

Sterowanie modelem zapewnia najnowocześniejszy regulator SPEKTRUM™ FIRMA™ 160A SMART z 32-bitowym mikrokontrolerem ARM Cortex M4, który jest w stanie wykryć pełną telemetrię i przesłać ją do odbiornika za pomocą zintegrowanego przewodu w nowym złączu IC5. Dane są przesyłane za pośrednictwem protokołu SRXL2. Kontroler pobiera informacje o typie, temperaturze i napięciu ogniw akumulatora bezpośrednio z akumulatora Smart. Nie trzeba martwić się o prawidłowe ustawienie typu akumulatora i ewentualne jego niedostateczne rozładowanie.

Elektronika jest całkowicie zamknięta w specjalnym zalewie, która zapobiega przedostawaniu się wilgoci* lub brudu do elektroniki. Regulator jest włączany i regulowany za pomocą przycisków pod gumową osłoną.

Zaktualizowane oprogramowanie sprzętowe zapewnia lepszą wydajność i pewniejsze sterowanie.

  • Regulator zawiera szybki i wydajny 32-bitowy procesor ARM M4
  • Regulator jest wodoodporny*
  • Ochrona przeciwprzepięciowa, ochrona termiczna, failsafe
  • Automatyczne odłączanie niskiego napięcia LiPol
  • Wytrzymała plastikowa obudowa, aluminiowy radiator z wentylatorem dla wysokiej wydajności
  • Potężny BEC
  • Wysoce wytrzymałe złącza IC™, kompatybilne ze złączami EC™
Silnik trójfazowy SPEKTRUM™ FIRMA™ 5687_1100kv

Silnik trójfazowy Spektrum Firma 5687 1100Kv, z wewnętrznym wirnikiem i 4-polową konstrukcją zapewniającą wysoką wydajność i doskonałą sprawność. Wał 8 mm jest umieszczony w łożyskach kulkowych, złącza 6,5 mm z pozłacanymi stykami zapewniają niezawodne i wydajne połączenie.

Serwo skrętu Spektrum 59 kg.cm

Sterowanie zapewnia S6510 serwo o ogromnej sile (moment obrotowy: 59 kg.cm przy 8,4 V). Serwo jest wodoodporne* i pyłoszczelne. Wytrzymałe metalowe koła zębate zapewniają długą żywotność i trwałość mechaniczną. Wymiary serwomechanizmu to 60 x 55 x 29 mm.

Odbiornik SR6200A

6-kanałowy odbiornik RC Spektrum SR6200A z modulacją DSM2/DSMR. Ma doskonały zasięg i odpowiedź, zwłaszcza w miejscach, gdzie znajduje się więcej systemów pracujących w paśmie 2,4GHz. Odbiornik jest wyposażony w opatentowany system Spektrum AVC (Active Vehicle Control) oraz pełny zasięg telemetrii. Odbiornik wspiera technologię Spektrum Smart.

Nadajnik RC Spektrum DX3 2.4GHz DSMR

Nowy nadajnik RC Spektrum DX3 ma 3 kanały i jest kompatybilny z systemem stabilizacji Spektrum AVC i telemetrią Spektrum Smart. Doskonały zasięg, super szybka odpowiedź i wysoka odporność na zakłócenia dzięki ekskluzywnej technologii Spektrum DSMR. Szybkie ustawienie potrzebnych parametrów.

  • Dzięki technologii Smart nadajnik wskazuje stan naładowania akumulatorów napędowych w modelu
  • Współpraca z systemem stabilizacji Spektrum AVC
  • Możliwość ustawienia rewersów, wielkości wychyleń i funkcji 3 kanału
  • Trymer kanału gazu i kierunku
  • Dzięki ograniczeniu gazu można dzieciom ograniczyć maksymalną prędkość modelu
  • Lekki i ergonomiczny
  • Kierownica z piankową obręczą dla wygodnego trzymania
Technologia Spektrum SMART

Model jest wyposażony w komponenty z technologią Spektrum Smart, która oferuje więcej informacji o modelu, prostszą obsługę i troskę o akumulatory. Wszystkie komponenty SMART, wraz z akumulatorem, są w stanie wzajemnie komunikować i przenosić telemetrię.

Zawarty w zestawie nadajnik DX3 wyświetla stan naładowania akumulatora w modelu.

Jako tuning można wyświetlać kompletną telemetrię (obroty, prędkość, temperatura i inne):

  • Uzupełnieniem modułu BT do nadajnika DX3 z zestawu, który umożliwia połączenie modelu z przejrzystą aplikacją graficzną Spektrum Dashboard w telefonie, czy tablecie.
  • Zastosowaniem uniwersalnego nadajnika Spektrum z wyświetlaczem, np. DX5C.
Technologia AVC (Active Vehicle Control)

Technologia AVC jest zaawansowaną technologią Spektrum od Horizon Hobby dla modeli aut RC. Ten system stabilizacji przynosi całkowicie nowy sposób sterowania aut RC. Technologia AVC wykorzystuje czujniki do jednoczesnej korekty sterowania i gazu. Wynikiem jest płynniejsza jazda, stabilne zachowanie na prostej i w zakręcie oraz bezpieczniejsze trzymanie się drogi. Oczywiście czułość sterowania może być zmieniana wraz z możliwością jego wyłączenia i pozostawienia wszystkiego w rękach kierowcy.

Własności
  • Najmocniejszy model RC Arrma 1:5
  • Zainstalowane wytrzymałe części z aluminium EXtreme Bash 7075-T6
  • Większe amortyzatory, łączniki, drążki kierownicze i nie tylko
  • Agresywny styl nadwozia EXB z efektem połysku i matu
  • Ulepszony i mocniejszy trójfazowy napęd do zasilania 8S LiPo
  • Trawiona laserowo płyta podwozia EXB 7075 T6 CNC o grubości 5 mm
  • Czerwony anodyzowany aluminiowy wspornik przedni CNC
  • Bezszczotkowy silnik Spektrum FIRMA 1100 kv z 10% większym momentem obrotowym
  • Spektrum S6510 serwo skrętu z przekładnią stalową z 47% większym momentem obrotowym
  • Nadajnik Spektrum DX3 2,4 GHz DSMR
  • Odbiornik Spektrum SR6200A z elektroniczną stabilizacją jazdy AVC
  • Łatwa w serwisowaniu konstrukcja przedniego i tylnego mechanizmu różnicowego
  • Ulepszony regulator Spektrum FIRMA 160A V2 Smart z większą mocą i lepszym wyczuciem jazdy
  • Opony Big Block dBoots® Copperhead 2
  • Przedni zderzak z konstrukcją pochłaniającą wstrząsy
  • Przesuwne mocowanie silnika
  • W pełni metalowy mechanizm różnicowy i przekładnie
  • Okrągłe stalowe półosie
  • Łatwo dostępny moduł elektroniki
  • Usztywnienie centralne z anodyzowanego na czerwono aluminium dla maksymalnej trwałości
  • Wytrzymałe kompozytowe ściany boczne podwozia
  • Koła tylne typu Wheelie Bar
  • Zawiera wysokiej jakości klucz do kół 24 mm wykonany z aluminium metodą obróbki CNC
Polecamy zakup:

Aby uruchomić model, potrzebne są 4 baterie do nadajnika, akumulator napędowy i odpowiednia ładowarka do akumulatora napędowego.

Polecane akumulatory

Model może być zasilany dwoma identycznymi akumulatorami LiPo 3S lub 4S (11,1 V, 14,8 V).

  • Do normalnej jazdy, Spektrum 11.1 V 5000 mAh z technologią Smart lub Spektrum G2 11.1 V 5000 mAh z technologią Smart G2.
  • Do normalnej jazdy z dłuższym czasem pracy akumulatorów LiPol Spektrum G2 11.1 V 6800 mAh z technologią Smart G2.
  • Dla maksymalnej prędkości akumulatory LiPol Spektrum 14.8V 5000mAh z technologią Smart, Spektrum G2 14.8 V 5000 mAh z technologią Smart G2.
  • Dla maksymalnej prędkości, mocy i wydłużonego czasu pracy akumulatory LiPol Spektrum G2 14.8V 6800mAh z technologią Smart G2.
  • Dla maksymalnej prędkości, mocy i długiego czasu pracy akumulatory LiPol Spektrum G2 14.8 V 10 000 mAh z technologią Smart G2.

Akumulatory Spektrum z technologią Smart są obecnie najbardziej zaawansowanym i najbezpieczniejszym sposobem obsługi i ładowania akumulatorów.

Akumulatory Smart G2 są jeszcze prostsze i bezpieczniejsze dzięki braku złącza balansującego. Akumulatory G2 mają również do 3x szybsze automatyczne rozładowanie do trybu przechowywania. Akumulatory Smart G2 można ładować tylko za pomocą ładowarek Spektrum Smart i Smart G2..

Zalecane ładowarki do akumulatorów konwencjonalnych i Smart

Ładowarka Spektrum Smart może ładować akumulatory Smart i Smart G2, a także konwencjonalne akumulatory. Poprzednio sprzedawane ładowarki Smart, po aktualizacji, obsługują również Smart G2..

  • Ładowarka sieciowa Spektrum S1100 G2 z jednym wyjściem 1x 100W.
  • Ładowarka sieciowa Spektrum S1200 G2 z jednym wyjściem 1x 200W.
  • Ładowarka sieciowa Spektrum S2100 G2 z dwoma wyjściami 2x 100 W.
  • Ładowarka sieciowa Spektrum S1400 G2 z jednym wyjściem 1x 400 W.
Stabilizatory i części tuningowe

Model można dodatkowo ulepszyć za pomocą części tuningowych, patrz sekcja akcesoriów. W celu zwiększenia stabilności na zakrętach można zamontować stabilizatory poprzeczne o różnej sztywności.

  • Zestaw montażowy stabilizatorów
  • Stabilizator 3 mm
  • Stabilizator 4 mm
  • Stabilizator 5 mm
Akcesoria do normalnej pracy

Do normalnej eksploatacji samochodu RC potrzebny jest klej do opon, klej do śrub, zestaw narzędzi i olej silikonowy do amortyzatorów. Z naszej oferty polecamy niedrogi zestaw narzędzi do samochodów RC.

Klej do opon przykleja opony do felgi. Opona musi być zawsze mocno przyklejona do felgi na całym obwodzie! Jeśli opona nie będzie przyklejona na całym obwodzie, może pęknąć. Klej do opon ma specjalny skład, który jest w stanie łączyć takie materiały jak guma czy nylon, a jednocześnie po stwardnieniu jest elastyczny. Polecamy klej do opon Robitronic z naszej oferty - zobacz polecane akcesoria.

Od czasu do czasu konieczne jest dodanie oleju silikonowego do amortyzatorów modelu i wymiana oleju w mechanizmach różnicowych. Podczas normalnej pracy występuje tylko niewielki wyciek oleju silikonowego wzdłuż tłoczysk amortyzatora. Jeśli powierzchnia tłoczysk amortyzatora lub stan uszczelek jest w złym stanie, wyciek oleju może być duży. W takich przypadkach dostarczane są zestawy naprawcze lub pojedyncze części. Z naszej oferty olejów silikonowych polecamy oleje silikonowe TLR (Team Losi Racing), zobacz zalecane akcesoria.

Do rutynowej konserwacji wymagany jest klej do śrub. Śruby wkręcane w materiał metalowy (np. śruby w silniku, śruby ustalające w zębatce) należy zabezpieczyć przed poluzowaniem za pomocą tego kleju.

Etui ochronne do akumulatora

Opakowania ochronne mają na celu zmniejszenie ryzyka związanego z transportem i ładowaniem akumulatorów. Akumulatory LiPol mogą, przy zachowaniu niewielkich wymiarów i niewielkiej wagi, zapewniać wysokie prądy rozładowania i mieć dużą pojemność na długi czas jazdy. Akumulator LiPol jest narażony głównie na uszkodzenia mechaniczne.

Prezentacja wideo
:

13 innych produktów w tej samej kategorii: