AXI03003BT2
Nowy produkt
Model RC samochodu ekspedycyjnego Axial® SCX10™ III Jeep® JLU Wrangler 4WD w skali 1:10 w wersji RTR, zwiększa realizm podwozia makietową pokrywą przekładni, makietą silnika V8 oraz portalowymi osiami. Makietowa szara lub czerwona karoseria oraz licencjonowane koła. Aparatura RC Spektrum™ DX3.
3 Przedmiot Przedmioty
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Masa | 2900g |
Typ | Crawler / Ekspedycyjny |
Długość | 485mm |
Szerokość | 234mm |
Wysokość | 241mm |
Skala | 1:10 |
Rozstaw | 312mm |
Prześwit podwozia | 76,2mm |
Napęd | 4WD |
Silnik | Axial 540 35T |
Opony | Nitto Trail Grappler M/T 119mm |
Felgi | 1.9 KMC Machete beadlock 48,3mm x 25,4 mm |
W zestawie znajduje się gotowy i złożony model RC auta Axial® SCX10™ III Jeep® JLU Wrangler z zainstalowanymi komponentami: Axial silnik szczotkowy 540 35T, Combo: Spektrum szczotkowy regulator Firma 40A z 4k odbiornikiem, Spektrum serwo S614 MG WP 23T, Nadajnik DX3™ 2,4GHz, 4x AA baterie do nadajnika. Zapasowe nakrycia głowy załogi, zapasowa komora akumulatora, zapasowy uchwyt cięgna przedniej osi. Klucz krzyżowy, elementy instalacji 2 biegowej przekładni.
Model RC samochodu ekspedycyjnego Axial® SCX10™ III Jeep® JLU Wrangler 4WD w skali 1:10 w wersji RTR, zwiększa realizm podwozia makietową pokrywą przekładni, makietą silnika V8 oraz portalowymi osiami. Makietowa szara lub czerwona karoseria oraz licencjonowane koła. Nadajnik Spektrum™ DX3, odbiornik/regulator Spektrum™ FIRMA™ SMART 40A jest przygotowany zapewnić użytkownikowi zalety innowacyjnej technologii Spektrum™ Smart.
Przekładnia SCX10™ III Jeep® JLU Wrangler wyposażona w funkcję DIG z trzecim kanałem, który umożliwi blokadę tylnej osi przełącznikiem nadajnika na napęd przednich kół i mniejszy promień zawracania. Alternatywnie można wstawić dwubiegową przekładnię i wybrać pomiędzy małą i dużą prędkością. Można zastosować obie funkcje jednocześnie, dwubiegowe przeniesienie i funkcję DIG, wystarczy wtedy dołożyć dodatkowe serwo i nadajnik z co najmniej czterema kanałami (np 5-kanałowy Spektrum ™ DX5).
Wrangler SCX10™ III Jeep® JLU stosuje osie portalowe dla ulepszenia wydajności, zwiększenia prześwitu i obniżenia skrętu momentu obrotowego. Komora akumulatora pomieści standardowy pakiet akumulatorów LiPol lub NiMH. Nowa konstrukcja stalowych profili ramy podwozia oferuje większą różnorodność konfiguracji. Wewnętrzne pokrywy błotników i listwy podłogowe lepiej ukrywają wewnętrzne komponenty, które byłby widoczne z boku podwozia.
Na podwoziu SCXIII założona jest karoseria Jeep® Wrangler Unlimited, która zawiera klatkę, przednią maskę, wycieraczki przedniej szyby, lusterka, klamki drzwi i dalsze detale, jak również i szczegółowe oświetlenie wnętrza oraz zewnętrzne oświetlenie LED. Nowe wyższe i szersze, oficjalnie licencjonowane opony Nitto Trail Grappler na 3-częściowych felgach beadlock, zwiększają realizm jazdy i lepszą przyczepność na różnych powierzchniach, skałach i w terenie.
Z ekskluzywną technologią DSMR® nadajnika Spektrum™ DX3™ system ma doskonały zasięg, szybką odpowiedź i wysoką odporność na zakłócenia. Przez zastosowanie akumulatora Spektrum Smart LiPol można wyświetlić pojemność akumulatora na wskaźniku napięcia w nadajniku DX3. Można wyposażyć DX3 opcjonalnym modułem BT2000 Bluetooth i zainstalować w smartfonie darmową aplikację Spektrum Dashboard™ do i można wykorzystywać telemetrię SMART w czasie rzeczywistym.
Podwozie modelu tworzą stalowe profile połączone poprzeczkami, co tworzy bardzo sztywną konstrukcje odporną na skręcanie. Dzięki uniwersalnym uchwytom, można wyposażyć model w elektronikę według własnego uznania. Aby nie były widoczne komponenty elektroniki oraz wnętrze, podwozie jest wyposażone w błotniki oraz dolne osłony. To rozwiązanie zarazem minimalizuje wnikanie nieczystości do wnętrza modelu.
Rozstaw osi podwozia modelu SCX10™ III Jeep® JLU Wrangler można zmienić tylko za pomocą zmiany mocowania profili ramy i uzupełnienie opcjonalnych wałów osi skrętnej. Wały napędowe są zaprojektowane na wysokie obciążenia i wyraźnie polepszają własności jezdne również w trudnym terenie.
Wrangler SCX10™ III Jeep® JLU ma standardowy zasobnik na akumulator, który pomieści zwykłe pakiety akumulatorów LiPol lub NiMH. Na bocznych szynach jest również miejsce na akumulatory mniejszej wielkości, które są potrzebne dla dodatkowych akcesoriów jak, jako oświetlenie, wyciągarka i podobne.
Zaletą osi portalowych AR45 jest oczywiście większy prześwit, ale również redukcja skrętu momentu obrotowego na wałach wyjściowych oraz obniżenie momentu obrotowego na pozostałych komponentach napędu.
Geometria zawieszenia bazuje na wcześniejszej wersji podwozia SCX10™ II, ale dla nowej wersji podwozia jest trochę zmodyfikowana. Przednie zawieszenie zostało zoptymalizowane tak, aby obniżyło się obciążenie sterowania, przez zmianę tylnego 4-elementowego zawieszenia obniża się moment skrętu. Napęd na przednie koła zapewniony jest za pomocą stalowych półosi z przegubami kardana.
Model RC jest wyposażony w dwubiegową przekładnię oraz funkcję DIG. Model sprzedawany jest z 3-kanałową aparaturą RC. Standardowo za pomocą serwa zdalnie sterowana jest funkcja DIG. Serwo na trzecim kanale można przerobić na sterowanie przekładnią, tak aby była dostępna funkcja dwubiegowej przekładni. Jeśli mają byc sterowane obie funkcje należy zastosować 4-kanałową aparaturę RC z modulacją DSMR/DSM2 oraz dodatkowe mikro serwo. - SPMSSX107 (z serwem jest specjalny wieloklin dla servo-savera).
Aktywacją funkcji można zdalnie przez nadajnik odłączać lub podłączać tylną oś. Tylna oś bądź napędzana, albo zablokowana i koła się nie kręcą. Zablokowanie tylnych kół radykalnie zwiększa średnicę zawracania i model skręca prawie w miejscu. Funkcję DIG doceni się również podczas stromych zjazdów, kiedy obniża ryzyko przewrócenia modelu.
Jeep® JLU Wrangler ma amortyzatory z długim skokiem, które mają korpus wykonany z aluminium anodowanego na jasno. W śrubowych sprężynach można ustawić siłę docisku dla osiągnięcia optymalnego poziomu tłumienia (napięcie wstępne sprężyn można regulować za pomocą nakrętki na korpusie amortyzatora). Pokrywy mają otwór ze śrubą dla kontroli stanu i ilości oleju. Dzięki wielkości i pojemności amortyzatorów zapewnione jest ich działanie w całym zakresie skoku.
Wierna makieta silnika V8 z obudową skrzyni biegów celowo schowa i ochroni silnik elektryczny a zarazem zwiększy realistyczny wygląd podwozia oraz napędu. Dla maksymalnej wytrzymałości łoże silnika jest aluminiowe.
Opony S30 Nitto Trail Grappler S30, które są zamontowane na SCX10 ™ III Jeep® JLU Wrangler, są wyższe i szersze (4,74 x 1,7), co zwiększa prześwit podwozia i zapewnia lepszą przyczepność opon podczas jazdy w różnym terenie.
Oficjalnie licencjonowane felgi KMC XD Machete, które są sławne w terenowym świecie, są wytłaczane w satynowym chromie i zawierają niesamowite makietowe szczegóły. Z tego względu, że chodzi o trzyczęściowe felgi, opony mogą być łatwo zamontowane, zdjęte i wymienione bez klejenia.
Nadajnik Spektrum™ DX3™ ze zintegrowaną anteną, wskazujący stan pojemności akumulatora napędowego Smart w modelu. Doskonały zasięg, odpowiedź i odporność na zakłócenia z ekskluzywną technologią Spektrum DSMR. Szybkie ustawienie potrzebnych parametrów. Obsługa najnowszych technologii, wraz z telemetrią Spektrum SMART.
Dzięki odbiornikowi Firma™ Smart 40A oraz nadajnikowi DX3™ jest możliwość wykorzystania zalet telemetrii i ekskluzywnej technologii Spektrum™ Smart. Wystarczy zainstalować akumulator LiPol Spektrum Smart, aby mieć przegląd stanu akumulatora na wskaźniku na nadajniku.
Karoseria modelu auta jest dokładną repliką prawdziwego auta, dlatego również spinki karoserii są ukryte, aby nie naruszały linii karoserii. Jeep® Wrangler Unlimited ma szczegółowo wykonane wnętrze, kierownicę i figurkę kierowcy, na karoserii wiele detali, jak przednia maska, wloty powietrza na masce, wycieraczki, klamki drzwi, wsteczne lusterka, błotniki, zawiasy tylnych drzwi, oświetlenie auta z przeszkleniem wraz z kierunkowskazami itp.
Do uruchomienia potrzeba dokupić akumulator napędowy oraz adekwatną ładowarkę.
Do zwykłej jazdy zalecamy 2 lub 3 ogniwowy akumulator LiPol (7.4V, 11.1V) z konektorem EC3, IC3.
Akumulatory Spektrum z technologią Smart obecnie przedstawiają najnowocześniejszy i najbezpieczniejszy sposób ładowania akumulatorów.
Akumulatory NiMH nie wymagają precyzyjnej obsługi i dlatego są odpowiednie, jeśli model samochodu RC jest obsługiwany przez dzieci (akumulatory NiMH nie ulegają zniszczeniu w wyniku całkowitego rozładowania). Jednak akumulatory NiMH mają mniejszą pojemność, więc czas jazdy będzie nieco krótszy.
Jeśli zdecydujesz się na zastosowanie w modelu Arrma nowoczesnych Smart LiPo akumulatory, to polecamy poniższą ładowarkę:
Decydując się na eksploatację modelu na konwencjonalnych akumulatorach LiPol i NiMH, polecamy uniwersalne ładowarki o mocy co najmniej 50W.
Przenoście bezpiecznie i wygodnie model RC w torbie transportowej Robitronic. Torba jest hermetyczna i ma elastyczną krawędź, którą można przystosować do modelu. Dzięki opaskom z rzepem model łatwo się przenosi. Materiał syntetyczny można w razie potrzeby łatwo oczyścić wodą lub mydlinami.
Dla zapierającego dech w piersiach wyglądu zalecamy wyposażenie modelu w oświetlenie LED. Jeśli model posiada już podstawowe oświetlenie można je rozszerzyć, ulepszyć czy zmodyfikować według własnych potrzeb.
Do normalnej eksploatacji samochodu RC Axial potrzebny jest klej do opon, klej do śrub, zestaw narzędzi i olej silikonowy do amortyzatorów. Z naszej oferty polecamy niedrogi zestaw narzędzi do samochodów RC.
Klej do opon przykleja opony do felgi. Opona musi być zawsze mocno przyklejona do felgi na całym obwodzie! Jeśli opona nie będzie przyklejona na całym obwodzie, może pęknąć. Klej do opon ma specjalny skład, który jest w stanie łączyć takie materiały jak guma czy nylon, a jednocześnie po stwardnieniu jest elastyczny. Polecamy klej do opon Robitronic z naszej oferty.
Od czasu do czasu konieczne jest dodanie oleju silikonowego do amortyzatorów modelu i wymiana oleju w mechanizmach różnicowych. Podczas normalnej pracy występuje tylko niewielki wyciek oleju silikonowego wzdłuż tłoczysk amortyzatora. Jeśli powierzchnia tłoczysk amortyzatora lub stan uszczelek jest w złym stanie, wyciek oleju może być duży. W takich przypadkach dostarczane są zestawy naprawcze lub pojedyncze części.
Do rutynowej konserwacji wymagany jest klej do śrub. Śruby wkręcane w materiał metalowy (np. śruby w silniku, śruby ustalające w zębatce) należy zabezpieczyć przed poluzowaniem za pomocą tego kleju.
Opakowania ochronne mają na celu zmniejszenie ryzyka związanego z transportem i ładowaniem akumulatorów. Akumulatory LiPol mogą, przy zachowaniu niewielkich wymiarów i niewielkiej wagi, zapewniać wysokie prądy rozładowania i mieć dużą pojemność na długi czas jazdy. Akumulator LiPol jest narażony głównie na uszkodzenia mechaniczne.
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
2 479,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
2 149,99 zł
0,00 zł
1 769,99 zł
2 959,99 zł
2 869,99 zł
1 629,99 zł
2 869,99 zł
2 149,99 zł
0,00 zł
1 999,99 zł
1 999,99 zł
2 999,99 zł
1 439,99 zł
2 579,99 zł
0,00 zł
2 579,99 zł
2 669,99 zł
2 669,99 zł