ARA7612T1
Nowy produkt
Model RC Arrma Big Rock 6S BLX w skali 1:7 z napędem na 4 koła, agresywnym wyglądem i ekstremalnymi osiągami. Prędkość do 104 km/h. Mocny silnik bezszczotkowy z regulatorem Spektrum Smart. Wysoka trwałość dzięki aluminiowym częściom. Nadajnik Spektrum SLT3.
3 Przedmiot Przedmioty
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Masa | 6,5kg |
Typ | Monster Truck |
Długość | 625mm |
Szerokość | 465mm |
Wysokość | 255mm |
Skala | 1:7 |
Rozstaw | 422mm |
Prześwit podwozia | 68mm |
Napęd | 4WD |
Silnik | Spektrum™ Firma™ 4074 2050 KV |
Koła | 3.82" hex 17mm, opona dBoots RAGNAROCK V2 6.38" (162 mm) |
Prędkość | do 104km/h |
Komora akumulatora | 158 x 48 x 70 mm |
Olej w amortyzatorach | 1300 cst |
Olej w dyferencjałach | 80k/100k/80k cst (P/S/T) |
Czas jazdy (przybliżony) | 25 - 30 minut z LiPol 22.2V 5000mAh |
Zestaw zawiera kompletny model RC samochodu Arrma Big Rock 6S BLX z zainstalowanymi komponentami Regulator trójfazowy Firma™ 150A Smart V2, Silnik Firma™ 4074 2050Kv, Odbiornik Spektrum SR315 DSMR, Serwo Spektrum S665 18kg MG. Nadajnik Spektrum SLT3 2.4GHz. Akcesoria: klucz krzyżakowy (4.5, 5.5, 7 mm), klucz krzyżakowy (7, 8, 10, 17 mm), klucz imbusowy (1.5, 2.0, 2.5, 3, 5.0 mm), zworka IC5, zębatka 16T, 4x baterie AA do nadajnika. Instrukcja obsługi EN, DE, FR.
Model RC Arrma Big Rock 6S jest oparty na sprawdzonej platformie 6S BLX i skalowany do skali 1:7. Dzięki mocnemu silnikowi trójfazowemu i elektronice Spektrum Smart może osiągnąć prędkość do 104 km/h. Dla maksymalnej trwałości model jest zbudowany z bardzo wytrzymałych anodowanych na czarno części aluminiowych, które w połączeniu z nadwoziem tworzą agresywny wygląd "stealth"..
Układ napędowy modelu RC z obsługą akumulatorów 6S LiPo zawiera wysokowydajny silnik bezszczotkowy Spektrum Firma™ 2050Kv, który jest idealnie dopasowany do wodoodpornego* regulatora Spektrum Firma 150A Smart V2 ze złączami IC5.W modelu zastosowano nowy regulator, który zapewnia większą siłę uderzenia i lepsze wyczucie jazdy.Na twardych płaskich powierzchniach można użyć dołączonej opcjonalnej zębatki, aby osiągnąć maksymalną prędkość.
Anodowane na czarno aluminiowe podwozie 6061-T6 i niezależne zawieszenie z regulowanymi aluminiowymi amortyzatorami olejowymi są zainstalowane w bardzo wytrzymałym modelu, który poradzi sobie w każdym terenie. Poszczególne elementy, takie jak metalowy układ napędowy, stalowe wały i nowy cyfrowy serwomechanizm Spektrum S665 z metalowymi zębatkami, współpracują ze sobą, aby wykorzystać pełny potencjał trójfazowego napędu 6S.
Karoseria zdalnie sterowanego modelu BIG ROCK 6S BLX RTR z długim korpusem jest uosobieniem agresywnej stylistyki pickupa. Bezklipsowy system mocowania przedniej karoserii utrzymuje czysty, niezwykle szczegółowy wygląd w skali. Zintegrowana rama zapewnia dodatkową ochronę przed przewróceniem. Masywne, wentylowane opony dBoots® RAGNAROK™ V2 z wysokim bieżnikiem na pięcioramiennych kołach dopełniają wyjątkowego wyglądu i zapewniają wysoką przyczepność potrzebną do szybkiego i łatwego prowadzenia na różnych nawierzchniach.
RTR ARRMA BIG ROCK 6S BLX jest zmontowany, wykończony i gotowy do jazdy, łącznie z dołączonym nadajnikiem Spektrum SLT3™. Wystarczy dodać akumulator napędowy i ładowarkę.
Monster truck ARRMA® BIG ROCK™ 6S BLX RTR w skali 1:7 został zaprojektowany do szybkiej i ostrej jazdy bez kompromisów. Posiada anodyzowane na czarno aluminiowe podwozie z mocnymi kompozytowymi osłonami bocznymi chroniącymi przed brudem, usztywnieniem środkowym i rozpórkami śrubowymi dla maksymalnej trwałości. Wytrzymały układ napędowy obejmuje całkowicie metalowy mechanizm różnicowy i przekładnie. W całym układzie napędowym zastosowano stalowe półosie.
Nakrętki piasty mają zintegrowane o-ringi, które utrzymują je na miejscu. Sworznie kulowe zostały ulepszone dzięki nowej górnej nakładce, która zapobiega wyskoczeniu drążka ze sworznia przy mocnym uderzeniu.
Terenowy bieżnik opony dBoots RAGNAROK V2 zapewnia wysoką przyczepność na różnych nawierzchniach. Opony są zamontowane na stylowych pięcioramiennych felgach, które dopełniają wygląd modelu.
Regulowane, olejowe amortyzatory mają korpus z anodyzowanego na czarno aluminium i są zamontowane na przednich i tylnych wieżach amortyzatorów również wykonanych z anodyzowanego aluminium. Amortyzatory zapewniają stały kontakt z nawierzchnią, zapewniając maksymalną przyczepność i wysoką trwałość podczas skoków.
Sterowanie modelem zapewnia najnowocześniejszy regulator SPEKTRUM™ FIRMA™ 150A V2 SMART z 32-bitowym mikrokontrolerem ARM Cortex M4, który jest w stanie wykryć pełną telemetrię i przesłać ją do odbiornika za pomocą zintegrowanego przewodu w nowym złączu IC5. Dane są przesyłane za pośrednictwem protokołu SRXL2. Regulator pobiera informacje o typie, temperaturze i napięciu ogniw akumulatora bezpośrednio z inteligentnego akumulatora. Prąd, temperatura, całkowite napięcie akumulatora, napięcie poszczególnych ogniw akumulatora, temperatura akumulatora, pozostała pojemność i prędkość silnika są dostępne w czasie rzeczywistym.
Elektronika jest całkowicie zamknięta w specjalnym materiale zalewowym, który zapobiega przedostawaniu się wilgoci* lub brudu do elektroniki. Regulator jest włączany i regulowany za pomocą przycisków znajdujących się pod gumową osłoną.
Ulepszone oprogramowanie układowe V2 zapewnia ostrzejsze osiągi i pewniejsze wyczucie sterowania.
Odbiornik SR315 DSMR Sport nowej generacji w wykonaniu mikro ma masę tylko 6g. Możliwość wyboru SmartSafe™ lub "Gas" Failsafe, parowanie przyciskiem. Technologia DSMR zapewnia pełny zasięg i szybką odpowiedź odbiornika.
Podstawowy 3-kanałowy nadajnik pistoletowy Spektrum SLT3 pracujący w paśmie 2.4GHz kompatybilny z protokołem SLT™. Niska masa nadajnika Spektrum SLT3 umożliwia trzymanie bez zmęczenia. Kierownica pokryta jest piankową obręczą zapewniającą pewny chwyt. Układ elementów sterujących jest praktyczny i intuicyjny - wszystkie elementy sterujące są rozmieszczone tak, aby były szybko dostępne w razie potrzeby. Dostępna jest bezpieczna pętla do mocowania do paska.
Technologia Spektrum Smart oferuje więcej informacji o modelu, prostszą obsługę i dbałość o akumulatory. Wszystkie komponenty SMART, wraz z akumulatorem, są w stanie wzajemnie się komunikować i przenosić telemetrię. Dla wyświetlenia kompletnej telemetrii należy posiadać kompatybilny nadajnik Spektrum z wyświetlaczem. Wyświetlenie telemetrii zależy od typu nadajnika w konkretnym modelu.
Do uruchomienia modelu potrzebne są 4x baterie AA do nadajnika, akumulator napędowy oraz adekwatna ładowarka akumulatora napędowego.
Najbardziej wygodne jest zastosowanie jednego akumulatora napędowego LiPol z 4 lub 6-cioma ogniwami (14.8V, 22.2V). W tym przypadku drugie wyjście kabla Y należy zewrzeć zworką IC5, która znajduje się w zestawie auta RC.
Dalej model można użytkować na dwóch pakietach akumulatorów LiPol 7.4V lub 11.1V połączonych szeregowo. W tym przypadku oba akumulatory należy podłączyć do kabla Y. Minusem takiego rozwiązania jest to, że oba akumulatory muszą być całkowicie identyczne, tak samo naładowane. Dlatego najwygodniej stosować jeden 4 lub 6 ogniwowy akumulator.
Akumulatory Spektrum z technologią Smart w obecnej chwili przedstawiają najnowocześniejszy i najbezpieczniejszy sposób obsługi i ładowania akumulatorów.
Jeśli w modelu RC auta Arrma będzie stosowany nowoczesny akumulator Smart LiPol, to zalecamy stosowanie ładowarki:
Dodatkowo będzie potrzebna redukcja do ładowania IC5/IC3 (nr kat. SPMXCA507).
Model można wyposażyć w imponujące przednie i tylne oświetlenie LED, które można łatwo zainstalować w modelu. Dzięki temu można poprawić wygląd i cieszyć się wieczornymi przejażdżkami.
Do obsługi modelu polecamy jako tuning uniwersalny nadajnik Spektrum DX5C lub DX5 Rugged, który ma następujące zalety w stosunku do nadajnika dołączonego do zestawu:
Do normalnej eksploatacji samochodu RC potrzebny jest klej do opon, klej do śrub, zestaw narzędzi i olej silikonowy do amortyzatorów. Z naszej oferty polecamy niedrogi zestaw narzędzi do samochodów RC.
Klej do opon przykleja opony do felgi. Opona musi być zawsze mocno przyklejona do felgi na całym obwodzie! Jeśli opona nie będzie przyklejona na całym obwodzie, może pęknąć. Klej do opon ma specjalny skład, który jest w stanie łączyć takie materiały jak guma czy nylon, a jednocześnie po stwardnieniu jest elastyczny. Polecamy klej do opon Robitronic z naszej oferty - zobacz polecane akcesoria.
Od czasu do czasu konieczne jest dodanie oleju silikonowego do amortyzatorów modelu i wymiana oleju w mechanizmach różnicowych. Podczas normalnej pracy występuje tylko niewielki wyciek oleju silikonowego wzdłuż tłoczysk amortyzatora. Jeśli powierzchnia tłoczysk amortyzatora lub stan uszczelek jest w złym stanie, wyciek oleju może być duży. W takich przypadkach dostarczane są zestawy naprawcze lub pojedyncze części. Z naszej oferty olejów silikonowych polecamy oleje silikonowe TLR (Team Losi Racing), zobacz zalecane akcesoria.
Do rutynowej konserwacji wymagany jest klej do śrub. Śruby wkręcane w materiał metalowy (np. śruby w silniku, śruby ustalające w zębatce) należy zabezpieczyć przed poluzowaniem za pomocą tego kleju.
Opakowania ochronne mają na celu zmniejszenie ryzyka związanego z transportem i ładowaniem akumulatorów. Akumulatory LiPol mogą, przy zachowaniu niewielkich wymiarów i niewielkiej wagi, zapewniać wysokie prądy rozładowania i mieć dużą pojemność na długi czas jazdy. Akumulator LiPol jest narażony głównie na uszkodzenia mechaniczne.
3 659,99 zł
2 869,99 zł
0,00 zł
2 869,99 zł
2 869,99 zł
2 869,99 zł
3 289,99 zł
3 289,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
2 819,99 zł
2 869,99 zł
2 489,99 zł
2 489,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
1 749,99 zł
1 239,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
1 849,99 zł
2 249,99 zł
4 999,99 zł
4 999,99 zł
3 999,99 zł
2 199,99 zł
2 199,99 zł
2 099,99 zł