ARA7204
Nowy produkt
Złożony model terenowego auta RC Arrma Mojave EXtreme Bash Rolle w skali 1:7 z napędem 4WD. Aluminiowe podwozie osadzone ma na eksponowanych miejscach szereg tuningowych części! Bez elektroniki i napędu.
Ten produkt nie występuje już w magazynie
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Masa | 4800g |
Typ | Desert Truck |
Długość | 715mm |
Szerokość | 355mm |
Wysokość | 269mm |
Skala | 1:7 |
Rozstaw | 420mm |
Prześwit podwozia | 47mm |
Napęd | 4WD |
Koła | 61/86mm, hex 17mm |
Opony | dBoots FORTRESS, ø 139mm |
Prędkość | do 80km/h |
Komora akumulatora | 180mm x 55mm x 70mm |
Przednie sprężyny | 1.35 N/mm |
Tylne sprężyny | 0.56N/mm |
Olej w amortyzatorach | P/T: 550cSt |
Olej w dyferencjałach | 10k/100k/10k cSt |
Zestaw zawiera złożony model auta Arrma Mojave 1:7 4WD EXtreme Bash Roller z gotową pomalowaną karoserią. Dźwignia serwa aluminiowa 25T, klucz krzyżakowy i klucze imbus (1.5, 2.0, 2.5, 5.0 mm). Elektronika, napęd i aparatura RC nie są zawartością zestawu.
Wypróbuj nowy rozmiar odporności i precyzyjnej obróbki, która jest odporna również na najdziksze terenowe jazdy, z nowym modelem RC Arrma Mojave EXtreme Bash Roller. Model z napędem 4x4 w skali 1:7. Wszystkie obciążone elementy zostały ulepszone i wzmocnione za pomocą precyzyjnie wykonanych aluminiowych części, które są mocne, lekkie, a dzięki kolorowemu anodowaniu również doskonale wyglądają. Dla osoby, która szuka wytrzymałego modelu, który wyposaży elektroniką wg swoich wymagań, nowy Mojave™ EXtreme Bash Desert Truck Roller jest dokładnie dla niej.
Podwozie modelu jest wykonane z anodowanego aluminium 7075 T6, na którym laserem wygrawerowano efektowną grafikę w stylu Bash Roller. Silny płat podwozia jest dalej wzmocniona przednim i tylnym wzmocnieniem poprzecznym z anodowanego na czarno aluminium oraz środkowym wzmocnieniem pomiędzy wieżami amortyzatorów. Model jest wyposażony w niezależne zawieszenie kół z potężnymi amortyzatorami olejowymi, które poradzą sobie z bardzo ciężkim obchodzeniem.
Napędy modelu to arcydzieło, które zawiera stalowe półosie, masywne metalowe koła zębate i całometalowe dyferencjały. Aby uzyskać bezkompromisową wytrzymałość model jest osadzony częściami, które są zwykle dostępne jako tuning.
Całkowite wykonanie modelu podkreśla konstrukcyjny motyw karoserii z matową i błyszczącą szatą graficzną. Klatka i płozy ochronne na dachu są również dopasowana kolorystycznie. Wnętrze modelu tworzą figurki kierowcy i pilota oraz kierownica i tablica przyrządów.
Grafika karoserii jest wykonana z błyszczącymi i matowymi częściami dla maksymalnego efektu.
Szczegółowo wykonany kokpit zawiera figurki załogi, kierownicę, deskę rozdzielczą i realistyczną klatkę.
Podwozie składa się z aluminiowej płyty z laserowo grawerowaną grafiką. Boczne kompozytowe ramy są z zewnątrz wyposażone w rzep dla mocowania karoserii.
Karoseria jest z wewnątrz wzmocniona ramą, która spoczywa na wieży środkowej. To rozwiązanie ochroni karoserię również przy przewróceniu modelu.
Przedni zderzak ma specjalnie zaprojektowaną strefę absorpcyjną, która pochłania uderzenia i obniża możliwość złamania elementów.
Tak jak w prawdziwych wozach zawodniczych również model RC zawiera osłony pyłowe na przednim zderzaku.
Opony dBoots® FORTRESS™ są naklejone na wieloramiennych felgach 61/86mm / 2.4/3.39". Piasta 17mm. Aluminiowe nakrętki.
Czerwone anodowane aluminiowe wieże doskonale wyglądają i zapewniają doskonalą wytrzymałość i wsparcie dla amortyzatorów.
Wahacze są skonstruowane dla maksymalnej wytrzymałości i odporności na uderzenia
Stalowe łączniki mają długi gwint, aby końcówki mocno trzymały. Środkowy czterokąt umożliwia ustawienie długości cięgna i regulację geometrii wg potrzeby.
Podwozie, chroniąc przed zginaniem, jest wzmocnione dwoma wzmocnieniami poprzecznymi z wytrzymałego aluminium oraz środkowego wzmocnienia pomiędzy wieżami amortyzatorów, również z anodowanego na czerwono aluminium.
Nawet te najtwardsze uderzenia, bezpiecznie wytłumią potężne amortyzatory, wypełnione olejem, jak w prawdziwych wozach. Naprężenie wstępne sprężyn można łatwo ustawić za pomocą nakrętki.
Przedni, tylny i środkowy dyferencjał są osadzone metalowymi kołami zębatymi dla przeniesienia wysokiego momentu obrotowego na półosie i dalej na koła.
Profil zęba został rozszerzony, co zapewnia większą powierzchnię styku i pewniejszą pracę jednostki napędowej.
Aby można było RC model osadzić mocnym serwem, dla jego mocowania zastosowano mocne anodowane na czarno aluminiowe łoże.
Większa skrzynka umożliwia zastosowanie szerokiej skali odbiorników. Skrzynka ma gumowe uszczelnienie i przejście zabezpieczające przed wniknięciem wody do elektroniki.
Do uruchomienia modelu należy uzupełnić: silnik, regulator, serwo kierunku, aparaturę RC, akumulator napędowy, odpowiednią ładowarkę.
Silnik:
Regulator:
Serwo kierunku:
Akumulatory:
Model zalecamy zasilać dwoma identycznymi pakietami akumulatorów 2S LiPol lub 3S LiPol.
Ładowarka:
Dla podłączenia akumulatora z konektorem IC5 oraz ładowarki Spektrum potrzebna jest redukcja IC5/IC3 - Spektrum kabel konwersji IC5 urządzenie - IC3 akumulator 10cm 10AWG.
Aparatura RC:
Technologia Spektrum Smart w obecnej chwili przedstawia najbardziej zaawansowany i najprostszy system obsługi modeli oraz ładowania/obsługi akumulatorów. Dla wykorzystania wszystkich zalet i funkcji należy posiadać wszystkie komponenty Smart.
Do normalnej eksploatacji samochodu RC potrzebny jest klej do opon, klej do śrub, zestaw narzędzi i olej silikonowy do amortyzatorów. Z naszej oferty polecamy niedrogi zestaw narzędzi do samochodów RC.
Klej do opon przykleja opony do felgi. Opona musi być zawsze mocno przyklejona do felgi na całym obwodzie! Jeśli opona nie będzie przyklejona na całym obwodzie, może pęknąć. Klej do opon ma specjalny skład, który jest w stanie łączyć takie materiały jak guma czy nylon, a jednocześnie po stwardnieniu jest elastyczny. Polecamy klej do opon Robitronic z naszej oferty - zobacz polecane akcesoria.
Od czasu do czasu konieczne jest dodanie oleju silikonowego do amortyzatorów modelu i wymiana oleju w mechanizmach różnicowych. Podczas normalnej pracy występuje tylko niewielki wyciek oleju silikonowego wzdłuż tłoczysk amortyzatora. Jeśli powierzchnia tłoczysk amortyzatora lub stan uszczelek jest w złym stanie, wyciek oleju może być duży. W takich przypadkach dostarczane są zestawy naprawcze lub pojedyncze części. Z naszej oferty olejów silikonowych polecamy oleje silikonowe TLR (Team Losi Racing), zobacz zalecane akcesoria.
Do rutynowej konserwacji wymagany jest klej do śrub. Śruby wkręcane w materiał metalowy (np. śruby w silniku, śruby ustalające w zębatce) należy zabezpieczyć przed poluzowaniem za pomocą tego kleju.
Opakowania ochronne mają na celu zmniejszenie ryzyka związanego z transportem i ładowaniem akumulatorów. Akumulatory LiPol mogą, przy zachowaniu niewielkich wymiarów i niewielkiej wagi, zapewniać wysokie prądy rozładowania i mieć dużą pojemność na długi czas jazdy. Akumulator LiPol jest narażony głównie na uszkodzenia mechaniczne.
3 659,99 zł
2 869,99 zł
0,00 zł
2 869,99 zł
2 869,99 zł
2 869,99 zł
3 289,99 zł
3 289,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
2 819,99 zł
2 869,99 zł
2 489,99 zł
2 489,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
1 749,99 zł
1 239,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
1 849,99 zł
2 249,99 zł
4 999,99 zł
4 999,99 zł
3 999,99 zł
2 199,99 zł
2 199,99 zł
2 099,99 zł
3 399,99 zł