Arrma Mojave 1:7 4WD EXtreme Bash Roller

ARA7204

Nowy produkt

Złożony model terenowego auta RC Arrma Mojave EXtreme Bash Rolle w skali 1:7 z napędem 4WD. Aluminiowe podwozie osadzone ma na eksponowanych miejscach szereg tuningowych części! Bez elektroniki i napędu.

Więcej szczegółów

0,00 zł brutto

Dodaj do listy życzeń

Opis

Masa 4800g
Typ Desert Truck
Długość 715mm
Szerokość 355mm
Wysokość 269mm
Skala 1:7
Rozstaw 420mm
Prześwit podwozia 47mm
Napęd 4WD
Koła 61/86mm, hex 17mm
Opony dBoots FORTRESS, ø 139mm
Prędkość do 80km/h
Komora akumulatora 180mm x 55mm x 70mm
Przednie sprężyny 1.35 N/mm
Tylne sprężyny 0.56N/mm
Olej w amortyzatorach P/T: 550cSt
Olej w dyferencjałach 10k/100k/10k cSt

Więcej informacji

Zawartość zestawu:

Zestaw zawiera złożony model auta Arrma Mojave 1:7 4WD EXtreme Bash Roller z gotową pomalowaną karoserią. Dźwignia serwa aluminiowa 25T, klucz krzyżakowy i klucze imbus (1.5, 2.0, 2.5, 5.0 mm). Elektronika, napęd i aparatura RC nie są zawartością zestawu.

Charakterystyka:

Wypróbuj nowy rozmiar odporności i precyzyjnej obróbki, która jest odporna również na najdziksze terenowe jazdy, z nowym modelem RC Arrma Mojave EXtreme Bash Roller. Model z napędem 4x4 w skali 1:7. Wszystkie obciążone elementy zostały ulepszone i wzmocnione za pomocą precyzyjnie wykonanych aluminiowych części, które są mocne, lekkie, a dzięki kolorowemu anodowaniu również doskonale wyglądają. Dla osoby, która szuka wytrzymałego modelu, który wyposaży elektroniką wg swoich wymagań, nowy Mojave™ EXtreme Bash Desert Truck Roller jest dokładnie dla niej.

Podwozie modelu jest wykonane z anodowanego aluminium 7075 T6, na którym laserem wygrawerowano efektowną grafikę w stylu Bash Roller. Silny płat podwozia jest dalej wzmocniona przednim i tylnym wzmocnieniem poprzecznym z anodowanego na czarno aluminium oraz środkowym wzmocnieniem pomiędzy wieżami amortyzatorów. Model jest wyposażony w niezależne zawieszenie kół z potężnymi amortyzatorami olejowymi, które poradzą sobie z bardzo ciężkim obchodzeniem.

Napędy modelu to arcydzieło, które zawiera stalowe półosie, masywne metalowe koła zębate i całometalowe dyferencjały. Aby uzyskać bezkompromisową wytrzymałość model jest osadzony częściami, które są zwykle dostępne jako tuning.

Całkowite wykonanie modelu podkreśla konstrukcyjny motyw karoserii z matową i błyszczącą szatą graficzną. Klatka i płozy ochronne na dachu są również dopasowana kolorystycznie. Wnętrze modelu tworzą figurki kierowcy i pilota oraz kierownica i tablica przyrządów.

Własności Arrma Mojave 1:7 4WD EXtreme Bash Roller
  • Komponenty EXB (Extreme Bash) dla ekstremalnej wytrzymałości
  • Aluminiowa grawerowana laserowo płyta podwozia 7075 T6
  • Przedni i tylny wspornik podwozia z anodowanego aluminium
  • Aluminiowy środkowy wspornik dla maksymalnej odporności
  • Aluminiowy przedni górny wahacz i górna płyta
  • Mocne boczne kompozytowe wzmocnienia podwozia
  • Anodowane aluminiowe mocowanie serwa
  • Duża wodoodporna* komora dla różnych odbiorników
  • Solidny przód i tylne wahacze z aluminiowym wzmocnieniem
  • Niezależne zawieszenie kół dla lepszej sterowności
  • Stalowe napinacze dla wysokich obciążeń
  • Stalowe mocowanie tylnych wahaczy
  • EXB Mocne przednie stalowe napinacze
  • Regulowane olejowe amortyzatory z aluminiowym korpusem
  • Anodowane aluminiowe wieże amortyzatorów 7075 T6
  • Wytrzymałe stalowe wały napędowe
  • Bardzo wytrzymałe piasty kół dla zwiększenia wytrzymałości
  • Całometalowe dyferencjały i wewnętrzne elementy przekładni
  • Dyferencjały z ograniczoną ograniczonym poślizgiem
  • Wejściowe koła zębate z wałami zabezpieczającymi SAFE-D
  • Ekskluzywna karoseria EXB z matowym i błyszczącym efektem
  • Realistyczne detale kokpitu
  • Środkowe wzmocnienie karoserii dla większej wytrzymałości
  • Przedni i tylny zderzak ze strefą deformacji
  • Bardzo wytrzymałe piasty kół dla zwiększenia wytrzymałości
  • Klejone opony dBoots ® FORTRESS™ na wieloramiennych felgach
  • Komora akumulatora 158 x 48 x 70mm
Ekskluzywna karoseria

Grafika karoserii jest wykonana z błyszczącymi i matowymi częściami dla maksymalnego efektu.

Realistyczny kokpit

Szczegółowo wykonany kokpit zawiera figurki załogi, kierownicę, deskę rozdzielczą i realistyczną klatkę.

Aluminiowe podwozie

Podwozie składa się z aluminiowej płyty z laserowo grawerowaną grafiką. Boczne kompozytowe ramy są z zewnątrz wyposażone w rzep dla mocowania karoserii.

Rama karoserii

Karoseria jest z wewnątrz wzmocniona ramą, która spoczywa na wieży środkowej. To rozwiązanie ochroni karoserię również przy przewróceniu modelu.

Wytrzymały zderzak

Przedni zderzak ma specjalnie zaprojektowaną strefę absorpcyjną, która pochłania uderzenia i obniża możliwość złamania elementów.

Gumowa osłona pyłowa

Tak jak w prawdziwych wozach zawodniczych również model RC zawiera osłony pyłowe na przednim zderzaku.

Wieloramienne felgi

Opony dBoots® FORTRESS™ są naklejone na wieloramiennych felgach 61/86mm / 2.4/3.39". Piasta 17mm. Aluminiowe nakrętki.

Aluminiowe wieże amortyzatorów

Czerwone anodowane aluminiowe wieże doskonale wyglądają i zapewniają doskonalą wytrzymałość i wsparcie dla amortyzatorów.

Wytrzymałe wahacze

Wahacze są skonstruowane dla maksymalnej wytrzymałości i odporności na uderzenia

Stalowe łączniki

Stalowe łączniki mają długi gwint, aby końcówki mocno trzymały. Środkowy czterokąt umożliwia ustawienie długości cięgna i regulację geometrii wg potrzeby.

Aluminiowe wzmocnienia podwozia

Podwozie, chroniąc przed zginaniem, jest wzmocnione dwoma wzmocnieniami poprzecznymi z wytrzymałego aluminium oraz środkowego wzmocnienia pomiędzy wieżami amortyzatorów, również z anodowanego na czerwono aluminium.

Olejowe amortyzatory

Nawet te najtwardsze uderzenia, bezpiecznie wytłumią potężne amortyzatory, wypełnione olejem, jak w prawdziwych wozach. Naprężenie wstępne sprężyn można łatwo ustawić za pomocą nakrętki.

Metalowe dyferencjały

Przedni, tylny i środkowy dyferencjał są osadzone metalowymi kołami zębatymi dla przeniesienia wysokiego momentu obrotowego na półosie i dalej na koła.

Szeroki profil zęba

Profil zęba został rozszerzony, co zapewnia większą powierzchnię styku i pewniejszą pracę jednostki napędowej.

Aluminiowe łoże serwa

Aby można było RC model osadzić mocnym serwem, dla jego mocowania zastosowano mocne anodowane na czarno aluminiowe łoże.

Skrzynka akumulatora

Większa skrzynka umożliwia zastosowanie szerokiej skali odbiorników. Skrzynka ma gumowe uszczelnienie i przejście zabezpieczające przed wniknięciem wody do elektroniki.

Polecamy zakup:

Do uruchomienia modelu należy uzupełnić: silnik, regulator, serwo kierunku, aparaturę RC, akumulator napędowy, odpowiednią ładowarkę.

Zalecane komponenty

Silnik:

  • Arrma silnik trójfazowy BLX4074 2050obr/V
  • Spektrum trójfazowy silnik Firma 2050obr/V

Regulator:

  • Arrma regulator BLX185 BLX4074 6S 150A IC5
  • Spektrum Smart regulator Firma 150A BL 3S-6S IC5

Serwo kierunku:

  • Arrma serwo ADS-15M V2 15kg
  • Spektrum serwo S652 18kg MG

Akumulatory:
Model zalecamy zasilać dwoma identycznymi pakietami akumulatorów 2S LiPol lub 3S LiPol.

  • 2x 2S LiPol - Spektrum Smart LiPol 7.4V 5000mAh 50C HC IC5
  • 2x 3S LiPol - Spektrum Smart LiPol 11.1V 5000mAh 50C HC IC5
  • Komplet 2x 3S akumulator LiPol z podwójną ładowarką sieciową Spektrum Smart Smart PowerStage 6S

Ładowarka:

  • Smart ładowarka sieciowa Spektrum S1100 z jednym wyjściem 1x100W
  • Smart ładowarka sieciowa Spektrum S2100 z dwoma wyjściami 2x100W

Dla podłączenia akumulatora z konektorem IC5 oraz ładowarki Spektrum potrzebna jest redukcja IC5/IC3 - Spektrum kabel konwersji IC5 urządzenie - IC3 akumulator 10cm 10AWG.

Aparatura RC:

  • Spektrum DX3 DSMR, SR315
  • DX5C DSMR, SR6100ATSpektrum Smart z obsługą telemetrii
Technologia Spektrum Smart

Technologia Spektrum Smart w obecnej chwili przedstawia najbardziej zaawansowany i najprostszy system obsługi modeli oraz ładowania/obsługi akumulatorów. Dla wykorzystania wszystkich zalet i funkcji należy posiadać wszystkie komponenty Smart.

Akcesoria do normalnej pracy

Do normalnej eksploatacji samochodu RC potrzebny jest klej do opon, klej do śrub, zestaw narzędzi i olej silikonowy do amortyzatorów. Z naszej oferty polecamy niedrogi zestaw narzędzi do samochodów RC.

Klej do opon przykleja opony do felgi. Opona musi być zawsze mocno przyklejona do felgi na całym obwodzie! Jeśli opona nie będzie przyklejona na całym obwodzie, może pęknąć. Klej do opon ma specjalny skład, który jest w stanie łączyć takie materiały jak guma czy nylon, a jednocześnie po stwardnieniu jest elastyczny. Polecamy klej do opon Robitronic z naszej oferty - zobacz polecane akcesoria.

Od czasu do czasu konieczne jest dodanie oleju silikonowego do amortyzatorów modelu i wymiana oleju w mechanizmach różnicowych. Podczas normalnej pracy występuje tylko niewielki wyciek oleju silikonowego wzdłuż tłoczysk amortyzatora. Jeśli powierzchnia tłoczysk amortyzatora lub stan uszczelek jest w złym stanie, wyciek oleju może być duży. W takich przypadkach dostarczane są zestawy naprawcze lub pojedyncze części. Z naszej oferty olejów silikonowych polecamy oleje silikonowe TLR (Team Losi Racing), zobacz zalecane akcesoria.

Do rutynowej konserwacji wymagany jest klej do śrub. Śruby wkręcane w materiał metalowy (np. śruby w silniku, śruby ustalające w zębatce) należy zabezpieczyć przed poluzowaniem za pomocą tego kleju.

Etui ochronne do akumulatora

Opakowania ochronne mają na celu zmniejszenie ryzyka związanego z transportem i ładowaniem akumulatorów. Akumulatory LiPol mogą, przy zachowaniu niewielkich wymiarów i niewielkiej wagi, zapewniać wysokie prądy rozładowania i mieć dużą pojemność na długi czas jazdy. Akumulator LiPol jest narażony głównie na uszkodzenia mechaniczne.

Prezentacja wideo
:

30 innych produktów w tej samej kategorii: