ARA4306V3B
Nowy produkt
Nowy model RC auta Arrma Typhon 3S BLX w skali 1:8 idealny do terenu i na równe powierzchnie. Dzięki mocnemu silnikowi trójfazowemu osiąga prędkość aż 80km/h. Czas jazdy około 25 minut na akumulatorze LiPol 5000mAh. Nowa aparatura RC Spektrum SLT3 2.4GHz.
3 Przedmiot Przedmioty
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Masa | 2756g |
Typ | Buggy |
Długość | 511mm |
Szerokość | 306mm |
Wysokość | 195mm |
Skala | 1:8 |
Rozstaw | 328mm |
Prześwit podwozia | 42mm |
Napęd | 4WD |
Silnik | Trójfazowy Spektrum™ Firma™ 3660 3200Kv |
Koła | dBoots® 2-HO™ |
Podwozie | Tworzywo |
Średnica opon | 117mm |
Prędkość | do 80km/h |
Średnica felg | 83mm |
Czas jazdy | 20 do 25 minut z LiPol 11.1V 5000mAh |
Piasta kół | Hex 17mm |
W zestawie znajduje się gotowy, kompletnie złożony model RC auta Arrma Typhon 3S BLX z zainstalowanymi komponentami: trójfazowy silnik Firma 3200Kv 4-P BL3660Kv, regulator trójfazowy Arrma BLX100, serwo Spektrum™ SPMS651 7kg MG, odbiornik Spektrum SLR300 3CH 2.4GHz SLT. Nadajnik Spektrum SLT3 2.4GHz. Gotowa pomalowana karoseria.
Model RC samochodu Arrma Typhon 3S BLX 1: 8 z napędem 4WD i mocnym silnikiem trójfazowym z łatwością osiągnie prędkość do 80km/h. Nowa aparatura RC Spektrum SLT3, mocny silnik Spektrum™ FIRMA™ 3660 3200Kv, mocniejsze podwozie, serwo Spektrum™ SPMS651 i regulator BLX100 2S / 3S. Do uruchomienia należy dodać akumulator 2-3S LiPol i odpowiednią ładowarkę.
Buggy 4WD TYPHON 3S BLX do dzikiej jazdy na torze Off-Road. Bardzo szczegółowa lakierowana karoseria ma zwiększoną ochronę przed uszkodzeniami. O bezpiecznie przeniesienie mocy starają się wały napędowe, wytrzymałe kompozytowe wahacze i zwrotnice, sztywne kompozytowe podwozie, 2 dyferencjały i skrzynia biegów ze stalowymi kołami. Napęd bez kompromisów, wysoką wydajność zapewnia silnik trójfazowy Firma 3660 oraz regulator BLX100.
Nowa konstrukcja karoserii auta TYPHON 3S BLX ma sześć otwartych otworów wentylacyjnych z tyłu. Wspomagają one cyrkulację powietrza wewnątrz korpusu i utrzymują elektronikę w bezpiecznej temperaturze roboczej.
W celu zwiększenia sztywności podwozia dokonano kilku zmian we wzmocnieniu. Jednocześnie na płytkach ustalających sworznia osi zastosowano aluminium. Konstrukcja podwozia jest rozmieszczona w sprawdzonym układzie komponentów, aby uzyskać idealne wyważenie. Wał napędowy pośrodku, akumulator po jednej stronie i elektronika po drugiej. Dodatkowo całe podwozie wyposażone jest w boczne osłony, które ograniczają wnikanie brudu do podwozia. Akumulator jest mocno osadzony na miejscu za pomocą pasków.
Powierzchnia płytki „Pull” została zwiększona w celu ułatwienia montażu i obsługi modułu napędowego.
Silnik można regulować, a luz między zębami precyzyjnie regulowany podczas wymiany zębatki lub przekładni dzięki aluminiowej płycie z rowkami do mocowania silnika.
Wszystkie części obrotowe są osadzone w łożyskach kulkowych. Odsłonięte łożyska są chronione przed kurzem i brudem gumowymi osłonkami.
Model otrzymał nowe, mocniejsze serwo, a dla jego maksymalnej ochrony zastosowano nowy, bardziej wydajny serwo saver. Zapewnia to wyższy poziom ochrony przed uderzeniami i bezpieczniejszą jazdę.
Podobnie jak w przypadku wersji 4S, zastosowano tutaj rowkowane wały, które mogą z łatwością przenosić dużą moc silnika trójfazowego.
Opatentowane amortyzatory olejowe pochłaniają każde uderzenie modelu. Amortyzatory są wyposażone z przodu w osłony chroniące przed uderzeniami. Zmiana sztywności i prześwitu jest możliwa za pomocą lepkości oleju lub elementów dystansowych. silikonowe O-ringi służą do bezpiecznego zatrzymywania oleju.
Solidne, wieloramienne felgi z oponami dBoots® 2-HO z charakterystycznym bieżnikiem zapewniają modelowi samochodu RC Typhon 3S BLX maksymalną przyczepność na wszystkich nawierzchniach.
Starannym opracowaniem tylnego spojlera dostarczono autu potrzebną stabilność dla szybkiej jazdy TYPON 3S BLX przy prędkościach przekraczających 60km/h i to bez względu na kształt terenu.
Opatentowane amortyzatory olejowe absorbują każde uderzenie modelu. Amortyzatory są z przedniej strony wyposażone osłonami ochronnymi przed uderzeniami. Zmiana twardości i prześwitu jest możliwa za pomocą lepkości oleju, ewentualnie podkładkami dystansowymi. Dla bezpiecznego trzymania oleju zastosowano silikonowe O-ringi.
Konstrukcja podwozia jest rozmieszczona w sprawdzonym układzie komponentów, aby uzyskać idealne wywazenie. Wał napędowy pośrodku, akumulator po jednej stronie i elektronika po drugiej. Dodatkowo całe podwozie wyposażone jest w boczne osłony, które ograniczają wnikanie brudu do podwozia. Akumulator jest mocno osadzony na miejscu za pomocą pasków.
Przód modelu Typhon 3S BLX chroniony jest przed uderzeniami solidnym zderzakiem amortyzującym. W przypadku uszkodzenia zderzak można łatwo wymienić.
Moduł silnika jest wyjmowany z podwozia jako kompletna jednostka, po usunięciu jednej śruby. Obejmuje silnik, płytę silnika, zespół sprzęgła i osłonę przekładni.
Moduł elektroniczny składa się z wodoodpornej skrzynki odbiornika, płytki serwa i uchwytu regulatora. Urządzenie jest zdemontowane i dostępne do konserwacji i serwisu.
Model wyposażony jest w przednie i tylne dyferencjały, które zapewniają maksymalną przyczepność. Mechanizmy różnicowe są wyposażone w wysokiej jakości metalowe koła zębate zapewniające bezproblemową pracę. Napęd na koła przenoszony jest za pomocą teleskopowych półosi.
Wytrzymałe opony z agresywnym bieżnikiem dBoots są zamontowane na sztywnych, czarnych nylonowych felgach, które zapewniają samochodowi dobrą przyczepność i natychmiastowe przyspieszenie. Sześciokątna piasta 17mm pozwala na zastosowanie szerokiej gamy kombinacji kół i opon innych producentów.
Model samochodu RC TYPON 3S BLX jest standardowo wyposażony w dwa mechanizmy różnicowe z metalowymi zębatkami, aby zapewnić niezawodność i długą żywotność tych odsłoniętych części. Łatwo dostępne przednie i tylne dyferencjały pozwalają na wykonanie konserwacji w kilka minut. Oznacza to, że poświęcasz mniej czasu na serwisowanie, dzięki czemu masz więcej czasu na jazdę.
Nowe serwo sterowania kierunkiem Spektrum S651 7kg MG ma o 15% większy moment obrotowy niż poprzednie serwo ADS-7M. Jest wodoodporne, ma metalowe zębatki i moment obrotowy 7,27kg.cm przy 6V.
Napęd modelu zapewnia mocny trójfazowy 4-polowy silnik BLX 3660 3200 obr/min//V. Czteropolowe wykonanie daje silnikowi liniowy pracę już od niskich obrotów. Metalowy, anodowany na czarno korpus, nie tylko niesamowicie wygląda, ale umożliwia lepsze odprowadzenie ciepła do pasywnego radiatora. 4mm konektory umożliwiają łatwe odłączenie dla obsługi silnika.
Regulator trójfazowy BLX100 o prądzie obciążenia do 100A w połączeniu z akumulatorem 3S LiPol zapewni niesamowitą moc. Wbudowany wentylator zapewnia wystarczające chłodzenie nawet przy pełnym obciążeniu. Regulator posiada tryby jazdy, zabezpieczenie przed rozładowaniem akumulatora oraz zabezpieczenie przeciwprzepięciowe. Napięcie BEC 6V. Wodoodporny * włącznik na regulatorze. Złącze akumulatora IC5.
Ustawiane parametry:
Podstawowy 3-kanałowy nadajnik pistoletowy Spektrum SLT3 pracujący w paśmie 2.4GHz kompatybilny z protokołem SLT™. Niska masa nadajnika Spektrum SLT3 umożliwia trzymanie bez zmęczenia. Kierownica pokryta jest piankową obręczą zapewniającą pewny chwyt. Układ elementów sterujących jest praktyczny i intuicyjny - wszystkie elementy sterujące są rozmieszczone tak, aby były szybko dostępne w razie potrzeby. Dostępna jest bezpieczna pętla do mocowania do paska.
Samochodowy 3-kanałowy odbiornik SLR300 wyposażony jest w technologię SLT FHSS 2,4GHz, odporną na zakłócenia. Jest kompatybilny z nadajnikami Spektrum SLT i jest wstecznie kompatybilny z nadajnikami pistoletowymi Tactic.
Nowe konektory IC5 mają nowoczesną konstrukcję z naciskiem na bezpieczeństwo i prostotę. Kontakty tworzą złocone piny 5mm.
Jak już opisano, konektory zostały zaprojektowane z naciskiem na bezpieczne a proste użytkowanie. Konektorów nie można podłączyć odwrotnie, kontakty i złącza lutowane są odsłonięte plastykową osłonką. Konektor IC5 jest wstecznie kompatybilny z konektorem EC5.
Do uruchomienia modelu potrzeba 4x baterie AA do nadajnika, akumulator napędowy oraz adekwatną ładowarkę akumulatorów napędowych.
Model może być zasilany z 2 do 3 ogniwowych akumulatorów LiPol lub 7-ogniwowych akumulatorów NiMH. Akumulator powinien być wyposażony w złącze EC5 lub IC5. Do normalnej jazdy polecamy 2-ogniwowy akumulator LiPo (7,4 V).
Akumulatory Spektrum z technologią Smart to obecnie najnowocześniejszy i najbezpieczniejszy sposób konserwacji i ładowania akumulatorów.
Akumulatory NiMH nie wymagają precyzyjnej obsługi i dlatego są odpowiednie, jeśli model samochodu RC jest obsługiwany przez dzieci (akumulatory NiMH nie ulegają zniszczeniu w wyniku całkowitego rozładowania). Jednak akumulatory NiMH mają mniejszą pojemność, więc czas jazdy będzie nieco krótszy.
Jeśli zdecydujesz się na zastosowanie w modelu Arrma nowoczesnych akumulatorów Smart LiPol, to polecamy poniższą ładowarkę:
Również potrzebna będzie redukcja do ładowania IC5/IC3.
Decydując się na eksploatację modelu na konwencjonalnych akumulatorach LiPo i NiMH, polecamy uniwersalne ładowarki o mocy co najmniej 50 W.
Do podłączenia akumulatora do ładowarki potrzebny jest kabel ładowania z banankami i konektorem EC5.
Do normalnej eksploatacji samochodu RC potrzebny jest klej do opon, klej do śrub, zestaw narzędzi i olej silikonowy do amortyzatorów. Z naszej oferty polecamy niedrogi zestaw narzędzi do samochodów RC.
Klej do opon przykleja opony do felgi. Opona musi być zawsze mocno przyklejona do felgi na całym obwodzie! Jeśli opona nie będzie przyklejona na całym obwodzie, może pęknąć. Klej do opon ma specjalny skład, który jest w stanie łączyć takie materiały jak guma czy nylon, a jednocześnie po stwardnieniu jest elastyczny. Polecamy klej do opon Robitronic z naszej oferty - zobacz polecane akcesoria.
Od czasu do czasu konieczne jest dodanie oleju silikonowego do amortyzatorów modelu i wymiana oleju w mechanizmach różnicowych. Podczas normalnej pracy występuje tylko niewielki wyciek oleju silikonowego wzdłuż tłoczysk amortyzatora. Jeśli powierzchnia tłoczysk amortyzatora lub stan uszczelek jest w złym stanie, wyciek oleju może być duży. W takich przypadkach dostarczane są zestawy naprawcze lub pojedyncze części. Z naszej oferty olejów silikonowych polecamy oleje silikonowe TLR (Team Losi Racing), zobacz zalecane akcesoria.
Do rutynowej konserwacji wymagany jest klej do śrub. Śruby wkręcane w materiał metalowy (np. śruby w silniku, śruby ustalające w zębatce) należy zabezpieczyć przed poluzowaniem za pomocą tego kleju.
Opakowania ochronne mają na celu zmniejszenie ryzyka związanego z transportem i ładowaniem akumulatorów. Akumulatory LiPol mogą, przy zachowaniu niewielkich wymiarów i niewielkiej wagi, zapewniać wysokie prądy rozładowania i mieć dużą pojemność na długi czas jazdy. Akumulator LiPol jest narażony głównie na uszkodzenia mechaniczne.
3 659,99 zł
2 869,99 zł
0,00 zł
2 869,99 zł
2 869,99 zł
2 869,99 zł
3 289,99 zł
3 289,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
2 819,99 zł
2 869,99 zł
2 489,99 zł
2 489,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
1 749,99 zł
1 239,99 zł
0,00 zł
0,00 zł
0,00 zł
2 249,99 zł
4 999,99 zł
4 999,99 zł
3 999,99 zł
2 199,99 zł
2 199,99 zł
2 099,99 zł
3 399,99 zł